Parade 2011
donderdag 28 juli 2011 om 20:27
Wie gaat er ook? Kon geen topic vinden over dit jaar dus bij deze!
Ben vandaag naar twee voorstellingen in Utrecht geweest, Prinsesjes op de Erwt, die was echt superleuk.
Daarna naar Moulin Rouge, dat was absoluut mijn ding niet. Veel gezang in het Frans, mooie stemmen maar teveel van het goede in mijn ogen. Zag na een tijdje ook steeds meer mensen om zich heen kijken (al deed ik dat dus ook).
Eten heb ik enkel nog bij Hot Mama Hot gedaan, was lekker.
Tip: als je van heet houdt, vraag dan naar de extra pittige sambal!
Ben vandaag naar twee voorstellingen in Utrecht geweest, Prinsesjes op de Erwt, die was echt superleuk.
Daarna naar Moulin Rouge, dat was absoluut mijn ding niet. Veel gezang in het Frans, mooie stemmen maar teveel van het goede in mijn ogen. Zag na een tijdje ook steeds meer mensen om zich heen kijken (al deed ik dat dus ook).
Eten heb ik enkel nog bij Hot Mama Hot gedaan, was lekker.
Tip: als je van heet houdt, vraag dan naar de extra pittige sambal!
donderdag 28 juli 2011 om 21:08
Wij gaan morgen. Ik heb net kaarten besteld: AshtonBrothers en Oscar en zijn moeder. Wat jammer dat het weer zo tegen zit. Utrecht is vast niet druk bezocht. Ik moet zeggen dat ik dit jaar niet zo in de gaten had dat het er was, ik heb geen aanplakborden gezien. Ik heb er heel veel zin in! En ik ga voor de pizza, als die er weer is. Zo lekker!
donderdag 28 juli 2011 om 21:29
donderdag 28 juli 2011 om 21:33
Ik wil wel, maar ga niet. Ik ben er twee jaar geweest (2007 en 2008) en heb er mooie herinneringen aan. Maar ook moeilijke herinneringen. De Parade blijft voor mij altijd daaraan verbonden. Ik kan er niet meer onbevangen rondlopen. Helaas. Want de sfeer die er hangt (in ieder geval in Amsterdam) vind ik heel fijn, gezellig en ontspannen.
vrijdag 29 juli 2011 om 10:14
vrijdag 29 juli 2011 om 21:24
vrijdag 29 juli 2011 om 21:31
Flesje water lijkt me geen probleem, ik nam altijd een flesje wijn mee. Dat mag niet meer.
De prijzen, ik heb nog nooit een voorstelling van 20 euro gezien, Belachelijk.Kan me haast niet voorstellen dat die er zijn!!
Maar, die waar ik al geweest ben waren 5 en 8,50. Al vrees ik dat die 5 euro inmiddels echt een kinderparade prijs is. Geloof dat ze meestal wel 7 of 8 euro kosten.
De prijzen, ik heb nog nooit een voorstelling van 20 euro gezien, Belachelijk.Kan me haast niet voorstellen dat die er zijn!!
Maar, die waar ik al geweest ben waren 5 en 8,50. Al vrees ik dat die 5 euro inmiddels echt een kinderparade prijs is. Geloof dat ze meestal wel 7 of 8 euro kosten.