Entertainment alle pijlers

Paradise hotel videoland

16-11-2024 16:53 67 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Guilty pleasure

Wie kijkt er ook?

Tig jaar geleden genoten van de Amerikaanse versie en deze vind ik ook leuk.
calvijn1 wijzigde dit bericht op 20-11-2024 18:19
0.89% gewijzigd
Frankly my dear, I don"t give a damn
Nadinexxx schreef:
10-01-2025 20:03
Huh? En Sjor wilde dat niet met haar? En toen dacht Billy maar ehm ok?
Wat een vreemd gedoe. Is dat terug te zien?

Ik zou ook graag een reünie willen.
Te zien op instagram bij Fawrynotsawry
apppie schreef:
10-01-2025 16:21
Ik zit nu te kijken, wat een achterlijke gedoe met die jury. Ze hadden dan beter de overgebleven koppels op elkaar kunnen laten stemmen, in plaats van al die huilies die wraak willen nemen.

En wat zijn Matthijs en Pascha toch vreselijk irritante mensen, oef.
Dit had een betere finale gegeven. Sjor en Charlotte tegen die nieuwkomers, die er net 1 aflevering in zitten. De mensen die erop stemden deden het ook allemaal vanuit wraak. Was helemaal een rare uitslag geweest als het nieuwe stel had gewonnen. Heel eerlijk had ik met die "nieuwe
mensen helemaal niks, net zoals bijvoorbeeld Nova, was al helemaal vergeten dat ze er uberhaupt in had gezeten en die mogen dan stemmen.
Is er iemand die het nieuwe seizoen kijkt?
Zeker, ik geniet weer van alle fantastische uitspraken.
“Ik ga er gewoon ‘a capella’ in”
“Je kip is challas”
:rofl:

Ze hebben alleen de debiele ‘spelregels’ nog niet afgeschaft
anappleaday wijzigde dit bericht op 14-11-2025 09:34
0.52% gewijzigd
Ik heb nog geen tijd gehad, maar ga dat dit weekend inhalen ;-D
AnAppleADay schreef:
13-11-2025 23:24
Zeker, ik geniet weer van alle fantastische uitspraken.
“Ik ga er gewoon ‘a capella’ in”
“Je kip in challas”
:rofl:

Ze hebben alleen de debiele ‘spelregels’ nog niet afgeschaft
Haha ja, die kip is challas. Echt nog nooit van gehoord. Vind het wel jammer dat sommige mensen door die regels inderdaad echt geen kans hadden.
Die straattaal van Jackie "je moet me niet voor die blok zetten". Wat gênant 🤣
Er zitten weer flink wat parels in weer.

Dat gelijk al mega jaloerse meisje . Ben haar naam kwijt. Met die korte boblijn.

En die afschuwelijke Mert. Wat een kwal.
Harderwijk2021 schreef:
16-11-2025 21:45
Er zitten weer flink wat parels in weer.

Dat gelijk al mega jaloerse meisje . Ben haar naam kwijt. Met die korte boblijn.

En die afschuwelijke Mert. Wat een kwal.
Maria bedoel je denk ik. Zij is echt enorm dom volgens mij. 'wat bedoel je met medailles'. En ze heeft meer dan die opmerkingen.

Mert mag er wat mij betreft meteen uit. Ik denk dat Maria en Shaquille nog wel ver kunnen komen. Wel jammer dat Jackie er uit is.
Die nieuwe jongen., verschrikkelijk..
Ik kom er nog niet zo in dit seizoen. Ze lijken allemaal nóg dommer dan vorig seizoen en ik trek het ge-bro niet zo goed dit keer ;-D
Ik vind het minder spannend dan de vorige keer, ondanks alle wendingen die ze er in gooien. Maar dat komt denk ik doordat Sjor en Charlotte dat programma echt gemaakt hebben.

Nu baal ik dat Zoe terug is. En ik heb ook nog geen favoriet koppel.
Nadinexxx schreef:
20-11-2025 20:16
Ik vind het minder spannend dan de vorige keer, ondanks alle wendingen die ze er in gooien. Maar dat komt denk ik doordat Sjor en Charlotte dat programma echt gemaakt hebben.

Nu baal ik dat Zoe terug is. En ik heb ook nog geen favoriet koppel.
Ik weet nog dat ik vorig jaar ook halverwege twijfelde om te stoppen maar dat Sjor me heeft laten blijven.
De producers hadden dat ook wel door, want toen ze een challenge hadden verloren was het ineens zo dat de verliezer eigenlijk had gewonnen :proud:
Ja ik kijk ook. Blij dat Jackies eruit is. Ik vond haar echt niet leuk. Junior is volgens mij niet de slimste, Heb ook nog geen favoriet. Maria en shaq kunnen ver komen alhoewel ik ook denk dat hun “ relatie” wel wat toxic is. Zij is heel erg jaloers.
Maria is echt zo oliedom, ik zeg het niet graag maar daar brand ècht geen licht.
Ik las dat één koppel de afgelopen maanden veelvuldig samen is gespot dus er komt in ieder geval een succesvolle relatie uit.
Lisa2022 schreef:
24-11-2025 22:44
Ja ik kijk ook. Blij dat Jackies eruit is. Ik vond haar echt niet leuk. Junior is volgens mij niet de slimste, Heb ook nog geen favoriet. Maria en shaq kunnen ver komen alhoewel ik ook denk dat hun “ relatie” wel wat toxic is. Zij is heel erg jaloers.
Ik ben ook blij dat zij eruit is, had er ook niks mee. Verwacht dat die Mert het verste gaat komen. Lijkt me de meest snuggere.
Die Zoe en Chanel.. bij dat kiezen. Wat genant.
Ik stop met kijken. Er zit niks van strategie meer in, door die vreemde immuniteit trucjes van de productie. Ze zijn gewoon marionetten allemaal en moeten maar lijdzaam afwachten wat productie nu weer verzint. Daarnaast irriteert Yasmin me mateloos, net als Junior met zijn 'ik ga mee' en toch blijven actie. Ook Shaquille vond ik buitengewoon lomp richting Maria door die opmerking dat hij nog niet uitgepraat was.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven