Paradise hotel videoland
zaterdag 11 januari 2025 om 09:06
Dit had een betere finale gegeven. Sjor en Charlotte tegen die nieuwkomers, die er net 1 aflevering in zitten. De mensen die erop stemden deden het ook allemaal vanuit wraak. Was helemaal een rare uitslag geweest als het nieuwe stel had gewonnen. Heel eerlijk had ik met die "nieuwe
mensen helemaal niks, net zoals bijvoorbeeld Nova, was al helemaal vergeten dat ze er uberhaupt in had gezeten en die mogen dan stemmen.
donderdag 13 november 2025 om 23:24
vrijdag 14 november 2025 om 08:27
Haha ja, die kip is challas. Echt nog nooit van gehoord. Vind het wel jammer dat sommige mensen door die regels inderdaad echt geen kans hadden.AnAppleADay schreef: ↑13-11-2025 23:24Zeker, ik geniet weer van alle fantastische uitspraken.
“Ik ga er gewoon ‘a capella’ in”
“Je kip in challas”
Ze hebben alleen de debiele ‘spelregels’ nog niet afgeschaft
zondag 16 november 2025 om 22:29
Maria bedoel je denk ik. Zij is echt enorm dom volgens mij. 'wat bedoel je met medailles'. En ze heeft meer dan die opmerkingen.Harderwijk2021 schreef: ↑16-11-2025 21:45Er zitten weer flink wat parels in weer.
Dat gelijk al mega jaloerse meisje . Ben haar naam kwijt. Met die korte boblijn.
En die afschuwelijke Mert. Wat een kwal.
Mert mag er wat mij betreft meteen uit. Ik denk dat Maria en Shaquille nog wel ver kunnen komen. Wel jammer dat Jackie er uit is.
donderdag 20 november 2025 om 20:16
maandag 24 november 2025 om 09:35
Ik weet nog dat ik vorig jaar ook halverwege twijfelde om te stoppen maar dat Sjor me heeft laten blijven.
De producers hadden dat ook wel door, want toen ze een challenge hadden verloren was het ineens zo dat de verliezer eigenlijk had gewonnen
maandag 24 november 2025 om 22:44
donderdag 27 november 2025 om 17:53
Ik ben ook blij dat zij eruit is, had er ook niks mee. Verwacht dat die Mert het verste gaat komen. Lijkt me de meest snuggere.
Die Zoe en Chanel.. bij dat kiezen. Wat genant.
donderdag 27 november 2025 om 22:45
Ik stop met kijken. Er zit niks van strategie meer in, door die vreemde immuniteit trucjes van de productie. Ze zijn gewoon marionetten allemaal en moeten maar lijdzaam afwachten wat productie nu weer verzint. Daarnaast irriteert Yasmin me mateloos, net als Junior met zijn 'ik ga mee' en toch blijven actie. Ook Shaquille vond ik buitengewoon lomp richting Maria door die opmerking dat hij nog niet uitgepraat was.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in