Entertainment alle pijlers

Petit chateau

06-05-2021 21:24 19 berichten
Wie kijkt ook?
OMG

Wat vreselijk onpraktisch die tweelingkamer zonder kastruimte.....
Alle reacties Link kopieren
Zeker....

Goedkoop ook.

Zo richten ze hun eigen chateau ook niet in!!!
Alle reacties Link kopieren
Titatoverbal schreef:
06-05-2021 21:25
OMG

Wat vreselijk onpraktisch die tweelingkamer zonder kastruimte.....

De gele kast in de jongens kamers stond voor het raam :nooo:
esther55 schreef:
06-05-2021 21:55
De gele kast in de jongens kamers stond voor het raam :nooo:
Ik had het volledig begrepen als ze in huilen was uitgebarsten bij de aanblik van die kinderkamers
Alle reacties Link kopieren
Tja, je kan nuilen wat je wil, maar deze mensen waren er volgens mij oprecht blij mee.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond dat "kasteeltje" met de twee bedden wel erg schattig. Muurschildering vond ik veel te druk.
En inderdaad, waar is de kast?! Zo'n groot huis hebben ze niet. Waar hebben ze het gelaten?

Kamer jongetje vond ik echt vreselijk!

Kamer ouders wel leuk gedaan.

Voor de rest vond ik het programma wel heel erg nep hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht alleen maar, ik hoop dat ze die halve auto heel goed hebben bevestigd. Doodeng zo'n gevaarte boven het bed.
...
De muurschildering vond ik prachtig, maar dan zou ik de rest van de kamer rustig gehouden hebben en niet dat kasteeltje er nog weer bij. Vond ik een totaal andere stijl.
Alle reacties Link kopieren
Calamitycat schreef:
06-05-2021 22:06
Ik dacht alleen maar, ik hoop dat ze die halve auto heel goed hebben bevestigd. Doodeng zo'n gevaarte boven het bed.
Nou, dat ook!
Alle reacties Link kopieren
Vooral gekeken omdat er verder echt geen moer op tv was.

Kon Maxime nu wat beter verdragen dan in Chateau Meiland.

Maar wel allemaal vrij gespeeld en ik werd helemaal benauwd van die volgepropte kamertjes.
Alle reacties Link kopieren
Vond t wel amusant en ze deden het leuk. Wel stukje gemist (auto zelf afgezaagd?) en moest erg lachen toen Maxime de verfbak liet vallen. Mensen waren echt blij met resultaat.
Dacht ook oh de kast weg..
Staat die gele kast voor een raam? Die auto vond ik te, vies groot en wat onveilig.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij hoeven we ons geen zorgen te maken over onveilig. Die meiden zijn zo onhandig, het kan niet anders dan dat daar een heel professioneel klusteam achter zit!

En die babykamer. Propvol zonder kast. Maar zelfs toen er nog maar 1 bedje stond was het al te vol! Ze komen inrichten, een kamer bijmaken doen ze bij een ander programma. Het past gewoon niet, zelfs niet als je het Fietje of Marjan laat doen!

En qua smaak.... ik vond het kasteeltje wel leuk, de muurschildering wel mooi en de kleur op de muur mooi. Maar samen was het een chaos. Wel lekker over de top. Als je daarvan houdt zit je goed!

Volgende week nog maar eens kijken. Maar ik denk dat ik daarna afhaak.

Wel grappig trouwens dat Maxime haar handen net zo beweegt als haar vader. Was me bij Ch, Meijland nooit opgevallen!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het nog niet gezien.. ik twijfel nog of ik het wil gaan bekijken.
Het begint onderhand echt een Meiland overdosis te worden op tv.
Daarbij vind ik het concept van: "we gaan weer eens kneuterig en low budget een interieurtje omtoveren" ook zo uitgekauwd onderhand.
Niks ten nadele van de meiden, maar dit is al jaren in alle soorten en maten op tv.
Maar goed, ze hebben best goed gescoord met hun eerste aflevering. Dat is leuk voor ze.
Nederland is blijkbaar nog niet Meiland moe.
Alle reacties Link kopieren
Dat komt ook omdat er verder niks op tv is behalve elke avond Beau over corona.
Als iemand een tip heeft voor iets leuks graag.
Ik kijk uit naar de herhaling, elke dag van de Meilandjes omdat ik pas met kerst 2019 ben gaan kijken.
Alle reacties Link kopieren
dido68 schreef:
07-05-2021 12:52
Dat komt ook omdat er verder niks op tv is behalve elke avond Beau over corona.
Als iemand een tip heeft voor iets leuks graag.
Ik kijk uit naar de herhaling, elke dag van de Meilandjes omdat ik pas met kerst 2019 ben gaan kijken.

Ben ik met je eens.
Ik ben niet van de talentenjachten, zangwedstrijden en tv quizzen. En verder kan ik termen als: "Het RIVM, IC's, besmettingscijfers, vaccinatie" onderhand niet meer aanhoren!!!!
Dus dan blijft over: de Meilandjes.. en de Meilandjes, en ook nog de Meilandjes.. vergat ik er nog een?
O ja, de Meilandjes :-D
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het gisteravond vergeten. Was het de moeite om terug te kijken ?
Alle reacties Link kopieren
Ik blijf dit programma zo nep vinden.
Het is zo duidelijk dat de meiden een paar kleine handelingen doen en de rest wordt echt door echte vakmensen gedaan.

Maar ik vond gisteren de kamers wel mooi.
Ik vond de babykamer heel leuk (terwijl het thema niet mijn ding is).
Peuter kamer ook, maar vraag me wel af hoe handig die halfhoogslaper is met een 2 jarige... Maar vond het echt veel beter als vorige week.

Programma vind ik echt niets zeggend, maar dochter wilde het kijken... dus ik keek mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven