Entertainment alle pijlers

Plaats in Ziggo Dome, wat is beter?

24-10-2015 14:00 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik ga kaarten bestellen voor Ladies of Soul, en heb de keuze tussen twee plaatsen. Ik vind het lastig om te kiezen....



- vak 105 rij 13 (stoel 170-171) >> dit is een hoekvak

- vak 211 rij 2 (stoel 348-349 dus achterin)

We gaan overigens met zn 2en, mocht dat uitmaken.



Andere vakken zijn echt niet mogelijk. Probeer het al een week en krijg telkens hetzelfde vak, rij en bijna dezelfde stoelen. Telefonisch kan het ook niet bij deze show om een andere te kiezen dan automatisch gegenereerd.



Plattegrond van ziggo dome: Plattegrond Ziggo Dome



Ik heb wel vaker tweederings gezeten, maar dan meer naar voren toe (bijv vak 212/213). Vak 105 is 20 euro per kaar duurder, maar dat doet er voor mij niet heel veel toe. Gaat me er even om waar zit je het prettigst?



Ik ben benieuwd naar jullie ervaring...
Alle reacties Link kopieren
Ik ken de Ziggodome niet, maar ik heb het even geprobeerd. Ik krijg nagenoeg dezelfde plekken toegewezen. Blijkbaar is de rest verkocht en blijven deze plekken over. Ik kan je helaas geen advies geven. Ik zou denk ik voor de goedkopere kaarten gaan omdat je, op de plattegrond, niet heel veel beter zit op de kaart voor ¤40 extra.
Alle reacties Link kopieren
Vak 211 heb je als nadeel dat je echt midden in rij zit, maar als voordeel dat er maar 1 rij voor je zit. Daarnaast natuurlijk dat je hoger zit.



Maar 105 is hemelsbreed verder weg, 12 rijen voor je...



Hmm, ik zou denk ik voor vak 211 gaan
If chocolate can't fix it, it's a real problem
Alle reacties Link kopieren
Volgens degene aan de telefoon krijg je telkens dezelfde plaatsen omdat dit dan op dit moment de beste plaatsen zijn in die twee categorien. Hoeven dus niet de laatste kaarten te zijn zegmaar.



Maar dat maakt niet veel uit, ben inmiddels paar keer in ziggo doe geweest en eigenlijk zit je over goed tot prima, maar nu ik de keus heb tussen deze twee kan ik even niet kiezen...
In dit geval zou ik gaan voor 211. Ben zelf ook een keer naar Ziggo Dome geweest voor Cirque du soleil en toen zat ik in 212 volgens mij en dat was niet ideaal maar dat is iets heel anders natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
In eerste instantie zeg ik altijd eerste ring. Maar in dit geval zit je op de tweede ring, op de tweede rij. En dat is ideaal.



Het excuus dat dit de beste plaatsen is nonsens. Klik op plaatsen zoeken met behulp van plattegrond in plaats van beste plaatsen. Dan krijg je alle vrije plaatsen en hoogstwaarschijnlijk is dat exact dezelfde selectie.



Daarnaast moet ik zeggen dat de Ziggodome nagenoeg geen slechte plaatsen kent.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb tijdens een concert in vak 105 gezeten. Alle geluiden van de mensen beneden komen naar je toe, echt heel vervelend.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Ik zou online bestellen via ticketmaster of wat ze dan ook gebruiken voor de verkoop. Kun je je eigen stoel kiezen. Vind het ook wel lastig altijd. Zo had ik bij Ahoy ooit kaartjes dichtbij het podium maar vrij achterin op de tribune. Het podium bestond uit verschillende hoogtes waardoor ik dus niet optimaal overzicht had. Heel irritant was dat als je dan mensen hoorde joelen om iets wat de artiest deed maar je kon het niet zien want hij/zij stond achter een verhoging. Ik baalde echt dat ik niet kaartjes had gekocht die wat verder van het podium af waren maar niet helemaal achterin op de tribune.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven