Entertainment alle pijlers

Plankton pannekoek radio reclame

22-02-2020 20:01 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik post het onder entertainment, omdat ik hetnidee heb dat het één grote hoax/1 april grap is.

Hebben jullie de plankton pannekoek reclame al gehoord op de radio?
Er wordt doorverwezen naar de site van planktonpannekoek.nl of 'het koelschap van de supermarkt'. Maar op de site staat nauwelijks info en ook bij de site van de ah valt er niets over te vinden.

Wieohwie heeft er theorieen wat hierachter zit? :-D unilever? Greenpeace? 1april?
Ik denk dat spongebob erachter zit omdat hij zijn aartsvijand voor eens en voor altijd uit wil roeien.
Alle reacties Link kopieren
Plankton is eetbaar, dat kan kloppen
Maar is een radiocampagne niet erg duur voor een geintje?

Zit er dan iets achter? Dat het eigenlijke een campagne is tegen fake nieuws of voor adverteren op de radio??
Het is toch echt nog lang geen 1 april....
Alle reacties Link kopieren
Is RAMBAM soms een nieuwe uitzending aan het maken?
geneet van 't laeve
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook op de site gekeken omdat ik dacht dat er meer achter zou zitten. Bijvoorbeeld het wereld natuurfonds ofzo. Maar ik kon ook niets vinden. Raar verhaal.
Er hangen ook posters van langs de weg.
Ik vond het een rare reclame-uiting aangezien er niet op staat waar je het kan kopen/wat het precies is.

Ik dacht zelf dat het een tentoonstelling voor kinderen was in een museum of zo.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het kunnen geloven als die pannekoek geen licht zou geven.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Planktonpannekoek..? :| Ik heb onder een steen gezeten geloof ik

Edit: ik heb het gegoogeld. Wat een eng product, ik wil niet dat mijn eten licht geeft :( Maar ach, gelukkig ben ik toch vegetariër.
Ya no puede caminar
Alle reacties Link kopieren
Is het niet een of andere actie van Qmusic? Of is de reclame ook op andere radiozenders?
Alle reacties Link kopieren
La_Cucaracha schreef:
22-02-2020 20:51
Planktonpannekoek..? :| Ik heb onder een steen gezeten geloof ik

Edit: ik heb het gegoogeld. Wat een eng product, ik wil niet dat mijn eten licht geeft :( Maar ach, gelukkig ben ik toch vegetariër.
Je hebt geluk ;-) , volgens de site is het gemaakt van plantaardig plankton.
Alle reacties Link kopieren
La_Cucaracha schreef:
22-02-2020 20:51
Planktonpannekoek..? :| Ik heb onder een steen gezeten geloof ik

Edit: ik heb het gegoogeld. Wat een eng product, ik wil niet dat mijn eten licht geeft :( Maar ach, gelukkig ben ik toch vegetariër.
Plankton is toch een plant?
Alle reacties Link kopieren
klop schreef:
22-02-2020 21:23
Is het niet een of andere actie van Qmusic? Of is de reclame ook op andere radiozenders?
Oh ja dat is ook een goede! Ik heb hem ook gehoord op Q en luister niet naar andere zenders.
Alle reacties Link kopieren
WillowWhite schreef:
22-02-2020 21:33
Plankton is toch een plant?

Je hebt ook dierlijk plankton.
Alle reacties Link kopieren
Snoesje666 schreef:
22-02-2020 20:25
Ik zou het kunnen geloven als die pannekoek geen licht zou geven.

Er zijn wel planktonsoorten die fluorescent zijn. Van nature.
Hulde : de planktonpannenkoek. Want er bestond nog niet genoeg hipstervoer voor mannen met knotjes.
Alle reacties Link kopieren
Foechoer schreef:
22-02-2020 21:47
Er zijn wel planktonsoorten die fluorescent zijn. Van nature.
Klopt! Die zijn er zeker, maar waarom adverteren met een product wat nergens verkrijgbaar is?! Via image search vind je ook geen plaatjes van de pannekoek zelf, alleen van wat illustraties die op de site staan.
Pannekoeken die licht geven? Ik word te oud voor dit soort shit 🤦‍♀️
Alle reacties Link kopieren
Net zoiets als een insektenburger, toch :biggrin:
Een lichtgevende zwemmende duizendpoot:

Afbeelding
nounou
Ja heel veel reclame, ook op straat, maar heb het nog niet in een winkel gezien.
Alle reacties Link kopieren
Eggo schreef:
22-02-2020 20:07
Ik denk dat spongebob erachter zit omdat hij zijn aartsvijand voor eens en voor altijd uit wil roeien.
Hahaaa, dat was ook het eerste waar ik aan dacht toen ik de topictitel zag. :biggrin:
konijnenpantoffeltje wijzigde dit bericht op 22-02-2020 22:23
Reden: Afbeelding toevoegen lukte ook al niet.
19.82% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
ravenloos schreef:
22-02-2020 21:51
Klopt! Die zijn er zeker, maar waarom adverteren met een product wat nergens verkrijgbaar is?! Via image search vind je ook geen plaatjes van de pannekoek zelf, alleen van wat illustraties die op de site staan.

Ja, het is zeker wel mysterieus, met zo weinig informatie. Ik heb er ook posters van zien hangen in de bushokjes, dus het is in ieder geval meer dan alleen een ludieke site, het is een hele mediacampagne. Ben benieuwd of we er nog achter komen.
Alle reacties Link kopieren
Foechoer schreef:
22-02-2020 21:45
Je hebt ook dierlijk plankton.
Oh, oke.. Dat wist ik niet :O
Alle reacties Link kopieren
konijnenpantoffeltje schreef:
22-02-2020 22:19
Hahaaa, dat was ook het eerste waar ik aan dacht toen ik de topictitel zag. :biggrin:

Plaatjes plakken kan pas als je 200 posts hebt. Je hebt nog 196 te gaan :clown:
nounou
Alle reacties Link kopieren
Misschien een milieu ding? Plankton is wat vissen eten. En daar zit natuurlijk allemaal troep in...(lees plastic) 'Wij' laten het de vissen en andere dieren wel eten, maar willen het waarschijnlijk zelf niet eten...
Zoiets?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven