Entertainment alle pijlers

Podcast De Krokante Leesmap.

07-11-2019 22:42 33 berichten
Echt keihard lachend reisde ik vanmorgen met de trein naar t werk.
Podcasts luisteren is sowieso mijn nieuwe hobby, maar De Krokante Leesmap is super grappig. Zelden zo iets grappigs en scherps gehoord.
Marcel van Roosmalen, Noortje Veldhuizen (wat is zij leuk!) en Roelof de Vries Bespreken steeds drie tijdschriften, maar eigenlijk de hele samenleving en elkaar.
Ik kan het wel gaan beschrijven, maar luister zelf. Er zijn inmiddels meer dan 40 afleveringen.
anoniem_301963 wijzigde dit bericht op 07-11-2019 22:56
0.11% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Graag gedaan! Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
.
Alle reacties Link kopieren
malty schreef:
09-11-2019 21:54
Graag gedaan! Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
hmm net 3 afleveringen geluisterd en ik vind het niet leuk.. helaas. Weinig humor of andere humor dat kan ook :$
Nog even een bedankje voor je tip TO, ik lig af en toe flauw van het lachen, kon ik erg goed gebruiken!

De gesprekken zijn trouwens heel erg herkenbaar, zo gaat het hier thuis ook regelmatig... :-? Weet niet of dat ernstig is overigens.
Waterman26 schreef:
07-11-2019 22:50
Leuke reactie zeg als eerste.
Meid, ik ben gewoon enthousiast. Chagrijn
Bedankt voor de tip!
Ik vind het geweldig. :yes:
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de podcasts van omdenken ook erg interessant en soms ook grappig. Ik luister ze via spotify. Als ik lang onderweg ben, download ik er een paar op mijn telefoon.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tip! Ik luister graag naar podcast in mijn vrije tijd. Maar er is een zwakte van podcasts. Het is dat ze online moeten worden gespeeld. Soms wil ik ze echter offline zetten om te luisteren. Om dit probleem op te lossen, vond ik een hulpmiddel om me te helpen. Het is een audio-opname die de audio uit de podcast kan halen en me offline naar de audio kan laten luisteren.
De vijftigste krokante Leesmap is er. Live opgenomen in a dam. ( Ik wilde met zoon die ook fan is gaan. Kaartjes waren in een paar uur op)
Ik heb m geluisterd en vind deze aflevering ..... matig. Het is allemaal net een beetje te veel: de muziekjes, de grapjes, het enthousiasme van RdV, het chagrijn van MvR, de vader van Noortje...
Ben eigenlijk benieuwd of anderen dit nu ook vinden of dat ik gewoon (ook) een chagrijn ben.
Waterman26 schreef:
15-01-2020 23:13
De vijftigste krokante Leesmap is er. Live opgenomen in a dam. ( Ik wilde met zoon die ook fan is gaan. Kaartjes waren in een paar uur op)
Ik heb m geluisterd en vind deze aflevering ..... matig. Het is allemaal net een beetje te veel: de muziekjes, de grapjes, het enthousiasme van RdV, het chagrijn van MvR, de vader van Noortje...
Ben eigenlijk benieuwd of anderen dit nu ook vinden of dat ik gewoon (ook) een chagrijn ben.
Ik moet m nog luisteren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven