Entertainment alle pijlers

Pokemon go deel 11

29-02-2020 17:43 2992 berichten
I wanna be the very best
like no one ever was
To catch them is my real test
To train them is my cause

Pokemon!

AnnA_C

Afbeelding

Motto van AnnA;
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Emceetje schreef:
13-03-2020 06:42
CD is uitgesteld. Komt me stiekem wel goed uit!
Ik had oorspronkelijk geen tijd want sportevenement, dat is gecancelled ivm corona dus had ik wel tijd, maar nu dus ook geen CD meer :|
Wel saai zo hoor alles.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Ah nu is de box met incense er wel. Meteen gekocht natuurlijk.
Was even buiten toen het nog lekker weer was. Had de opdracht defect 3 rocket grunts maar kwam er maar 2 tegen hier in de wijk. Straks of morgen maar weer eens kijken.
Het lijkt wel mankey of meditite community day! Helaas geen shinies.
Gister is mijn man met scheurende banden en 2 telefoons (mijn en zijne) naar een schaduw gereden en heeft 2 audino's gevangen! Wat denk je... zojuist kwam er nog eentje gewoon op mijn incense af. Lekker een uurtje gewandeld met de hond en lekker veel gevangen.

Hopelijk zijn jullie niet ziek!
Alle reacties Link kopieren
Nou idd! Hier helaas ook nog geen shiny.

Vanmorgen gebatteld en een scraggy en giratina als beloning :-D
Alle reacties Link kopieren
Komen die mankey en medite wel shiny voor? Heb ze nog nooit gezien.
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
13-03-2020 19:53
Komen die mankey en medite wel shiny voor? Heb ze nog nooit gezien.
Ja, mankey is mint groen en meditite is roze
dolfje schreef:
13-03-2020 19:53
Komen die mankey en medite wel shiny voor? Heb ze nog nooit gezien.
Ik heb al een tijdje een shiny meditite! Erg leuk is die, terwijl ik de evolve minder vind. Dus lekker alles blijven aanklikken, you never know
Alle reacties Link kopieren
Ha, ik heb de vijf raid bosses die ik deze maand moest. Wat een stress! Ik ben zelfs een keer toen ik van een werkafspraak op het station aankwam snel het centrum doorgesjeest om aan een raid mee te kunnen doen. Ik blijf me verbazen over hoe iedereen overal vandaan plopt op het afgesproken tijdstip. Ik word er al een beetje handig in de raids tussendoor te plannen, kan de tijden enzo wat beter inschatten. Ik woon relatief afgelegen, dus dat is wel belangrijk.

Groetjes
Spin
BowGirl35 schreef:
13-03-2020 20:51
Ja, mankey is mint groen en meditite is roze

Oh gaaf! Helaas nog niet gezien.
Vroeg me al af wie er een apenkooi open had gezet.

Krijgen we de komende dagen meer van dit soort spawns? Iemand een idee?
@Rubble vanwege de coronamaatregelen willen ze het mensen mogelijk maken vanuit huis te spelen. Incense duurt een uur en er komt heel veel op af. 30 incense voor 1 munt te koop. Vaker een gift uit een stop.
Dat soort dingen.
Alle reacties Link kopieren
Go battle league is nu 30 dagen “gratis”. Je hoeft er geen km voor te lopen en je kan 7 series van 5 battles per dag doen. Dus 35 battles om je dag mee door te komen zonder naar buiten te hoeven.
Emceetje schreef:
14-03-2020 08:30
@Rubble vanwege de coronamaatregelen willen ze het mensen mogelijk maken vanuit huis te spelen. Incense duurt een uur en er komt heel veel op af. 30 incense voor 1 munt te koop. Vaker een gift uit een stop.
Dat soort dingen.

Ja dat begreep ik. Om mijn huis spawnt al een tijdje zo goed als niets, maar nu heb ik continu een aap of 7 rond springen. De incense box heb ik gekocht, maar nog geen aangezet. Straks maar eens doen.
Alle reacties Link kopieren
Doen jullie ook allemaal mee aan raids?
Nee, is er iets bijzonders? Aangezien ik in mijn eentje speel (heel soms met man een raid doe, bijna nooit) vind ik er ook niet echt iets aan
Alle reacties Link kopieren
Voor mij waren er vijf nieuwe deze maand: (Altered) Giratina, Cresselia, Registeel en Thundurus. En dan heb ik een ex-raid pas voor maandagmiddag voor Regigas, maar ik heb dan een werkafspraak die tot nu toe nog steeds doorgaat helaas. Thundurus heb ik uit de battle league gehaald, dat was fijn.
Alle reacties Link kopieren
Spinnogwat schreef:
14-03-2020 11:43
Doen jullie ook allemaal mee aan raids?

Soms, als er weer een nieuwe bijzondere in zit. We hebben hier in het dorp een appgroep met een man/vrouw of 25, dus dan is het makkelijk afspreken.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Spinnogwat schreef:
14-03-2020 11:43
Doen jullie ook allemaal mee aan raids?
Ja ik wel. Niet elke dag trouwens. Maar heb gisteren een box met pasjes gekocht.
Heb er net een in de appgroep gegooid maar er reageren tot nu toe nog niet genoeg mensen.

Oh ik had een Deino uit een ei! Leuk want die had ik nog niet.
Alle reacties Link kopieren
De thundurus heb ik nog niet. De rest wel al.
Mooi dat ik nu maandag niet hoef te werken en dan kan ik naar de exraid :P
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
14-03-2020 12:13
De thundurus heb ik nog niet. De rest wel al.
Mooi dat ik nu maandag niet hoef te werken en dan kan ik naar de exraid :P

Elk nadeel heb ze voordeel! :yes:
Nu maar hopen dat er meer mensen kunnen!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
14-03-2020 12:13
De thundurus heb ik nog niet. De rest wel al.
Mooi dat ik nu maandag niet hoef te werken en dan kan ik naar de exraid :P
Ja dat is echt fijn! Ik mis het al steeds omdat het vaak op dinsdag overdag is. Nu is het maandag aan het eind van de middag. Ik moet gewoon werken, thuis, en vergaderen kan gewoon online. Ik kom er echt niet onderuit :)
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
14-03-2020 12:14
Elk nadeel heb ze voordeel! :yes:
Nu maar hopen dat er meer mensen kunnen!
Meestal wel hier in de buurt. Best wat mensen die sowieso thuis werken en echtparen waar er dan bijvoorbeeld wel 1 van kan komen. En mensen die in de buurt werken die dan snel in de pauze op en neer komen. Volgens mij is het nog nooit zo geweest dat het niet doorgegaan is omdat er te weinig mensen waren.
Alle reacties Link kopieren
Spinnogwat schreef:
14-03-2020 12:17
Ja dat is echt fijn! Ik mis het al steeds omdat het vaak op dinsdag overdag is. Nu is het maandag aan het eind van de middag. Ik moet gewoon werken, thuis, en vergaderen kan gewoon online. Ik kom er echt niet onderuit :)
Dat is jammer!
Alle reacties Link kopieren
Net een shiny meditite die ik al had dus nu ook de evolve. Ik hoop nog zo op een shiny mankey
Alle reacties Link kopieren
Dolfje, fijn dat je naar de ex-raid kan. Ik hoop dat je hem vangt.
Spinnogwat fijn dat je de 5 (voor jou) nieuwen hebt. Gelukkig maar. Dat haalt de druk er van af.
Rubble, wel lekker dat je nu zoveel pokemons in huis hebt.

Shiny Meditite heb ik 1x. Shiny Mankey zou ik ook wel willen hebben, maar hoeveel ik er ook aantik, helaas geen shiny
Die Regigas heb ik ook nog niet. We hebben afgelopen week extra veel geraid op een ex-raid gym en net kwam er gisteren het bericht dat er voorlopig geen ex-raid pasjes worden uitgedeeld
Vanmiddag een incense aangezet, deze duurt nu een uur. Maar na 101 smurfen nog geen roze gezien en ook geen groene aap. :wtf:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven