Entertainment alle pijlers

Pokemon go deel 11

29-02-2020 17:43 2992 berichten
I wanna be the very best
like no one ever was
To catch them is my real test
To train them is my cause

Pokemon!

AnnA_C

Afbeelding

Motto van AnnA;
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Marene123 schreef:
10-03-2020 11:00


Ik ben ook nog op zoek naar een Vivaspeler: Ti.....06
Dit is rainbow30

@bowgirl ik was ook niet van plan een ticket te kopen, meer benieuwd wie dat wel gaat doen. Ik ga gewoon de straat op en vang hopelijk een shiny Abra en dan is mijn dag weer goed. Shiny Abra is trouwens niet spectaculair. Alleen shiny alakazam is echt anders.
Heeft iemand al een shiny skorupi? Die ziet er zo gaaf uit!
Alle reacties Link kopieren
Ri..kes Wij kunnen best Friends worden wil je een ei aanzetten?
Alle reacties Link kopieren
Emceetje schreef:
10-03-2020 12:36
Dit is rainbow30

@bowgirl ik was ook niet van plan een ticket te kopen, meer benieuwd wie dat wel gaat doen. Ik ga gewoon de straat op en vang hopelijk een shiny Abra en dan is mijn dag weer goed. Shiny Abra is trouwens niet spectaculair. Alleen shiny alakazam is echt anders.
Heeft iemand al een shiny skorupi? Die ziet er zo gaaf uit!
Nee helaas geen shiny Skorupi. Wel jammer, vind hem echt mooi.
Ook geen shiny Darkrai helaas. Wel ving ik gisteren een shiny Sneasel. Mijn derde.. :-D
Alle reacties Link kopieren
Ik heb even pauze thuis maar het weer is te bagger om de raids te gaan doen. Moet straks weer op de fiets door de regen dus ben blij dat ik droog zit.
Zag net in de appgroep een shiny registeel voorbij komen, ook mooi maar ik heb meestal met zulke gewoon weinig geluk.
En heel stom ik zag vanmorgen dat ik gisteren vergeten was de dagelijkse stempel op te halen voor de box.
Alle reacties Link kopieren
Emceetje: bedankt, ik had geen idee wie het was!

Ik ga denk ik wel een ticket kopen, nog even kijken wat het oplevert, maar een eurootje heb ik er wel voor over ;-)

Winters: ik ving ook mijn derde Sneasel.... en derde Onix en derde Seel, maar helaas geen Skorupi.... Sommige Pokémon durf ik al bijna niet aan te tikken, liever geen shiny Minun, Plusl of Pinsir meer :facepalm:
Sjaan, wij worden morgen besties, wil je eien? Ik wel graag.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren toch nog even een registeel raid meegepikt voor ik ging werken maar helaas niet eens gevangen, stom gedoe.
Straks een paar raids met raid hour. Heb nog maar 2 passen en de gratis pas dus hopelijk heb ik nu meer geluk.
Da's balen! Succes vanaaf Dolfje!
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen een shiny shelder en net een shiny registeel die ik al had, maar hè mij hoor je niet klagen.
Alle reacties Link kopieren
Dat snap ik dat je dan niet klaagt!
Net 3 raids gedaan en niet een shiny. Heb er 2 van de 3 gevangen.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag 2 raids gedaan. We wilden eigenlijk Registeel raids doen omdat we Cresselia al shiny hadden, maar er zaten tijdens raid hour alleen maar Cresselia's in de buurt. Dus werd het één van beide. Registeel liep weg (ondanks tig great curveball throws) en Cresselia kon niet weglopen want die was shiny :) .
MatchaTeaLatte schreef:
11-03-2020 23:40
Vandaag 2 raids gedaan. We wilden eigenlijk Registeel raids doen omdat we Cresselia al shiny hadden, maar er zaten tijdens raid hour alleen maar Cresselia's in de buurt. Dus werd het één van beide. Registeel liep weg (ondanks tig great curveball throws) en Cresselia kon niet weglopen want die was shiny :) .
Ik las op fb dat shinys ook kunnen weglopen. Ik dacht ook dat dat niet kon.

Jammer van de registeel!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het idd met de vorige cd gehad dat er een shiny weg liep
Shinies in het wild kunnen vluchten, shinies in raids ook behalve legendaries. Als die shiny zijn vang je ze altijd.

Sjaan, we worden vandaag besties, wil je eien?
Alle reacties Link kopieren
Rubble schreef:
12-03-2020 07:00
Sjaan, we worden vandaag besties, wil je eien?

Ik ook al een tijdje. Heb het al eerder gevraagd hier, maar geen reactie gehad. Misschien nu wel, dat tikt lekker aan voor haar.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
12-03-2020 07:45
Ik ook al een tijdje. Heb het al eerder gevraagd hier, maar geen reactie gehad. Misschien nu wel, dat tikt lekker aan voor haar.

Ik had al eerder deze week een oproepje gedaan naar haar. Vreemd hoor.

Ik word volgende week ook besties met Melbourne. Ga ik het combineren, scheelt weer een ei en kan ik nog even wat extra evolvejes sparen.
Alle reacties Link kopieren
Marene123 schreef:
10-03-2020 11:00
En wil nog wel meer vriendjes. Mijn code is 6703 3473 8084 (Guu....1)
Ik heb je ook toegevoegd. Mijne is a......a :-)
Ik heb nu de taak van de professor om 3 vrienden toe te voegen. Dus mochten nog meer mensen vrienden zoeken, laat maar weten!

Ik heb trouwens vandaag een gligar uit een ei uitgebroed. Toen ik op appraise drukte kreeg ik 3x een rode 100% balk te zien. Die moet wel echt heel goed zijn.
Alle reacties Link kopieren
Dutchgirly schreef:
12-03-2020 14:51
Ik heb je ook toegevoegd. Mijne is a......a :-)
Ik heb nu de taak van de professor om 3 vrienden toe te voegen. Dus mochten nog meer mensen vrienden zoeken, laat maar weten!
Als je me je code stuurt in pb, dan voeg ik je toe!
Alle reacties Link kopieren
Suikerbroodje schreef:
12-03-2020 17:15
Als je me je code stuurt in pb, dan voeg ik je toe!
Bedankt! Je hebt een berichtje :-)
Ik heb een coronapie gevangen!
2 shinies in 9 dagen, poe gaat goed.
CD is uitgesteld. Komt me stiekem wel goed uit!
Alle reacties Link kopieren
Ik las het ja. Ik vind het wel jammer want had nu wel tijd.
Alle reacties Link kopieren
https://www.nwtv.nl/201605/niantic-komt ... s-tegemoet

Speciale box met incense voor 1 coin, half hatch distances en nog meer nieuws om de spelers die niet op pad mogen/willen/kunnen tegemoet te komen
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
13-03-2020 07:58
https://www.nwtv.nl/201605/niantic-komt ... s-tegemoet

Speciale box met incense voor 1 coin, half hatch distances en nog meer nieuws om de spelers die niet op pad mogen/willen/kunnen tegemoet te komen

Ik heb de box gekocht, wel handig om wat incences te hebben.

Jammer dat cd niet doorgaat, maar het was te verwachten.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie die box niet in de shop.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven