Entertainment alle pijlers

Pokemon Go deel 12 !

01-10-2020 17:42 3027 berichten
I wanna be the very best
like no one ever was
To catch them is my real test
To train them is my cause

Pokemon!

AnnA_C



Motto van AnnA;
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Pozzebok schreef:
03-10-2020 21:27
Grmpf, ik zit weer eens met een stapel vrienden die wel spelen, maar geen cadeaus meer open maken.
Dus mensen die wel cadeaus willen open maken, voeg mij toe :)
Ik ben niet zo raiderig, maar stuur wel vrijwel dagelijks cadeaus.
7538 7138 7983

(fijn om ook hier even melden als je toevoegt)
Hoi Pozzebok,

Manlief heeft je 2x toegevoegd.
L.......71
96.....tor

Ikzelf niet, want sorry :$ , ik ben erg slecht in uitpakken van kadootjes.
Alle reacties Link kopieren
Rubble schreef:
04-10-2020 18:30
Ik ben bij de 3e afgehaakt wegens visite. Had hem op zich wel willen volmaken, maar zag dat je tegen een grunt moest battlen. Ik krijg dan steeds Giovanni, dus ik was er klaar mee.

Wel zojuist een shiny kricket gevangen! Mijn eerste shiny in weken.
Op zich kun je de rocket radar uitzetten, dan krijg je de gewone Grunts. Bij items, rocket radar aantikken dan "unequip". En "equip" wanneer je wel weer tegen de leaders wilt battelen.
Alle reacties Link kopieren
Marene123 schreef:
04-10-2020 20:10
Op zich kun je de rocket radar uitzetten, dan krijg je de gewone Grunts. Bij items, rocket radar aantikken dan "unequip". En "equip" wanneer je wel weer tegen de leaders wilt battelen.
Hey dat wist ik ook nog niet. Bedankt voor de tip!
Alle reacties Link kopieren
hvm schreef:
04-10-2020 19:09
Hoi Pozzebok,

Manlief heeft je 2x toegevoegd.
L.......71
96.....tor

Ikzelf niet, want sorry :$ , ik ben erg slecht in uitpakken van kadootjes.
Ik heb nu al zo veel vrienden dat ik ook met moeite kado's kan openen, dus ik accepteer man, maar even onder voorbehoud :$
De code heb ik weer weggeknipt uit mijn oorspronkelijke bericht.
Alle reacties Link kopieren
Uit 3x een 10 km ei, kreeg ik uiteraard 2x een Feebas .. :furious:


Soms draai je een stop, zie je dat je een ei krijgt, en daarna krijg je pas je uitbroed-melding. Stom.

Ik zou willen dat ze bijvoorbeeld (zeldzame) 20 km eieren zouden maken waarbij dat regionals van andere plekken inzitten.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
05-10-2020 08:26
Uit 3x een 10 km ei, kreeg ik uiteraard 2x een Feebas .. :furious:


Soms draai je een stop, zie je dat je een ei krijgt, en daarna krijg je pas je uitbroed-melding. Stom.

Ik zou willen dat ze bijvoorbeeld (zeldzame) 20 km eieren zouden maken waarbij dat regionals van andere plekken inzitten.
Dat zou leuk zijn ja !
Moet zeggen dat ik hier de dagopdrachten erg leuk vind .
Vandaan bv great throw excellent throw. team rocket grunt evolve een Pokemon en power up een Pokemon .
Daar 20 coins voor en met een beetje geluk 30 als er een uit een gym gegooid wordt ,
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat is ook wel leuk, en zo kan iedereen wel 20 muntjes per dag sprokkelen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Marene123 schreef:
04-10-2020 20:10
Op zich kun je de rocket radar uitzetten, dan krijg je de gewone Grunts. Bij items, rocket radar aantikken dan "unequip". En "equip" wanneer je wel weer tegen de leaders wilt battelen.

Bedankt voor de tip! Dat wist ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Het spel reageert heel traag. Blijft hangen bij het gooien van ballen en hierdoor ook remotepassen verspeeld omdat het vastliep. Telefoon is opgeschoond en andere apps werken wel goed en snel. Best balen zo.
Alle reacties Link kopieren
Dat is zeker irritant!
Bij man liep het van het weekend natuurlijk tijdens een remote raid ook al vast.

Ik heb vandaag een missie, er is hier iemand in de wijk die alle gyms leeggooit als er maar 1 of 2 spelers in staan ongeacht hoe lang ( of hoe kort eigenlijk) ze erin staan. Gisteren stond man ergens net een half uur in en toen zagen we dat de gym aangevallen werd. Ik naar buiten en kijken wie het was. Heb degene er op aangesproken en kreeg als antwoord “ dat is het spel” en “ ik zie niet hoe lang ze erin staan”. Dus ik zei als jij mensen er zo snel uitgooit zodat ze geen munten hebben doen ze dat bij jou ook. Minstens 4 uur laten zitten en 8 uur is nog beter. Nou verdomd dat ze dus vanmorgen hier de drie gyms aan het leeggooien was. Man stond er in 2 net 1,5 uur in en ik nog geen 1 uur in de derde . Ik heb ze dus subiet er weer uitgemieterd. 10 minuten later lag ik er weer uit door haar dus ik hup weer naar buiten. Heb een vrije dag dus tijd zat en een lange adem :P
Er zijn ook een hoop kinderen hier die dat doen maar daar kan ik het dan iets beter van hebben dan van een volwassene. Je kan de klok erop gelijk zetten als de school uit is worden de gyms waar maar 1 of 2 spelers inzitten overgenomen.

Oh en ik besef me het is maar een spelletje maar toch sommige spelers zijn echt irritant. :P
Snap het helemaal, Dolfje .
Wij moeten echt lopen of fietsen voor een gym en bij sommige lig je er meteen weer uit door steeds dezelfde .
Hier ook een app lag degene pas te klagen dat hij er uit gegooid was na een uur , man reageert dan weet je eens wat het is . Heeft enigszins geholpen .
En ja het is een spel maar wel leuk als je en ander ook wat gunt .
anoniem_642d224ec8888 wijzigde dit bericht op 05-10-2020 17:03
0.14% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Precies het gaat om het gunnen. Ik kreeg een appje van iemand of ik het erg vond als ze meer ergens eruit zou gooien want ze stonden nergens in en ik in 5 gyms. Was natuurlijk goed en inmiddels heb ik mijn muntjes voor vandaag maar wel elke keer maar 4-10 per gym.
Man is nu ook een gym veroveren want hij heeft zijn muntjes door die irritante persoon dus nog niet.
Alle reacties Link kopieren
Net nog even snel met man een rondje gelopen tussen de buien door. Had weer een shiny ralts. Niet perse iets waar ik op zit te wachten..maar ja shiny is shiny.
Straks spotlight hour doet iedereen mee ?
Moet eerst wat rondjes lopen heb weinig ballen momenteel
Het is pikachu vanavond toch?
Ik kijk wel of ik er eentje vanuit huis kan vangen.

Ik sta alweer een tijdje droog wat shinys betreft. Mijn laatste shiny is van 1 september. Vorig jaar heb ik ook tussen augustus en januari geen shinys gevangen. Hopelijk zit ik niet weer in zo'n periode.
Alle reacties Link kopieren
Oh spotlighthour, irritant dat het altijd op dinsdag is want ik moet straks weer werken en dan vergeet ik het.
Ik had een shiny ralts weer en een shiny Skitty gisteren. En dat terwijl er zoveel andere shinies zijn die ik nog niet heb.
Ik heb een shiny kricketot, maar verder ook al weken niets.
Deze week best veel shinys vandaag nog shiny Mareep en Ralts beide 3 sterren dus blij mee .

Volop pikachus gevangen waaronder een paar goede was de moeite .
Alle reacties Link kopieren
Emceetje dat is wel een erg lange tijd zonder shinies!! Hopelijk heb je de komende dagen meer geluk!!
Het gemiddelde zou 1 op 450 zijn, ik neem aan dat je wel meer hebt gevangen in die maanden!
De catchrate van een shiny kricketot is hoger, las ik, 1 op 125 of zo..

Mijn 10k eieren zijn uit intussen, de oogst:
Darumaka 2x, Liwick, Shinx, Timburr 2x, Deino (74%....) en Gible. De meeste net boven de 80%, Gible is 91% maar heb al een Garchomp van 98 en 100%.
Kortom: teleurstellend, terwijl er toch geen enkele Feebas bij zat :lol:
Ik ben overigens wel weer begonnen met het verzamelen van 10k eieren, ga nog een poging doen ;)
Marene123 schreef:
06-10-2020 19:26
Emceetje dat is wel een erg lange tijd zonder shinies!! Hopelijk heb je de komende dagen meer geluk!!
Het gemiddelde zou 1 op 450 zijn, ik neem aan dat je wel meer hebt gevangen in die maanden!
De catchrate van een shiny kricketot is hoger, las ik, 1 op 125 of zo..
.
Ik weet niet wat normaal is, maar ik heb even geteld. Ik heb in 2020 35 shinys gevangen.
Weet niet wij mij uitnodigde voor Houndoom maar bedankt ik heb hem :)
Alle reacties Link kopieren
Emceetje schreef:
06-10-2020 19:50
.
Ik weet niet wat normaal is, maar ik heb even geteld. Ik heb in 2020 35 shinys gevangen.
't Zal ook afhangen van aantal Pokémon die je vangt (of aantikt, weet nog steeds niet of dat verschil maakt).
Ik heb in 2020 140 shinies gevangen (dubbele van communityday en event-shinies voor 1 gerekend, als ik die meetel 204)
Alle reacties Link kopieren
Er is weer een code voor gratis items: DJTLEKBK2G5EK
Levert 10 pinapberries, 20 ultra balls, 1 starpiece en 10 niantic stickers op.
Voor Android: Onderaan in Shop code invullen.
IOS: ga naar website van Pokemon Go, inloggen met je account voor spel, Bij Enter Code code invullen en op Submit drukken.
Alle reacties Link kopieren
Marene123 schreef:
06-10-2020 20:37
Er is weer een code voor gratis items: DJTLEKBK2G5EK
Levert 10 pinapberries, 20 ultra balls, 1 starpiece en 10 niantic stickers op.
Voor Android: Onderaan in Shop code invullen.
IOS: ga naar website van Pokemon Go, inloggen met je account voor spel, Bij Enter Code code invullen en op Submit drukken.
Cool! Bedankt!
Marene123 schreef:
06-10-2020 20:33
't Zal ook afhangen van aantal Pokémon die je vangt (of aantikt, weet nog steeds niet of dat verschil maakt).
Ik heb in 2020 140 shinies gevangen (dubbele van communityday en event-shinies voor 1 gerekend, als ik die meetel 204)
Dat kan ik je vertellen. In 1,5 jaar 16.469 Pokémon gevangen (hoeveel ik heb aangeklikt, weet ik niet), waar van 74 shinys. 0,44% is shiny. Nogal weinig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven