Entertainment alle pijlers

Pokemon Go deel 5

21-04-2017 18:04 3345 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nog lang niet uitgespeeld, dus hier weer verder.







Pokemon Go voor beginners

Pokemon Go wiki

How to beat

Global Nest Atlas

IV calculator
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
78%, maar binnen is binnen!
Alle reacties Link kopieren
KyloRen, waarom verwacht je de nieuwen vanavond al? Morgen midden op de dag in de VS is ‘s avonds hier. Dan verwacht ik ze eigenlijk pas.
Alle reacties Link kopieren
Hier nog geen cactus gezien. Wel vanmorgen een eevee explosie bij mijn werk. Op de honderd meter lopen van station naar kantoor heb ik vijf eevee's gevangen. En tuurlijk heb ik er al veel, maar ze zijn zo schattig, word er nog steeds blij van. Leuk dat er van het weekend nieuwe komen!
Alle reacties Link kopieren
Erg leuk, weer nieuwe!! En weer extra lange lures en speciale boxen!
En op 24 februari weer een speciaal event..... Ninatic verwent ons :-)

Wij hebben ook weer een ex raidpass gekregen, gelukkig niet op een vakantieadres maar een dorpje op een paar km afstand. Er zijn genoeg mensen dus we gaan een poging wagen! Wordt de derde keer voor ons, vorige keren hebben we 'm gevangen, 76 en 86 %.
Hier gelukkig geen gedoe in de app-groep, de raids zijn steeds prima geregeld.

Gisteren dankzij pokehunt m'n eerste ( en enige) cactus gevangen. Lileep nog niet gezien, helaas....
Alle reacties Link kopieren
Ben wel benieuwd naar de nieuwe Pokemon, vooral castform, die is er in 4 verschillende te vangen. Zal wel weer gerelateerd zijn. Het zijn voornamelijk vliegers. Maar we kunnen weer nieuwe vangen. En ook wel toe aan een nieuwe legendary, mn buik wel voor van die rotvis. Heb hem 10x gevangen van de 39x dat ik hem geprobeerd heb.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd allen met Mewtwo! Wat leuk dat we hem/haar (?) allemaal gevangen hebben.
Ja leuk, die nieuwen! Ik kan niet wachten. Die boxen klinken ook goed met raidpassen en eierkokers.

Marene, gek he hoe dat kan verschillen. Die cactus zat er vanwege het zonnige weer.

Hier op de app is ook een jongen die heel handig is. Hij heeft een map van onze woonplaats gemaakt. En via telegram krijgen we een melding van de bijzondere pokemons. Zodoende al die cactussen, en vorige week mijn eerste Lileep. Oh, en vanmorgen een 100 % Spheal.
Alle reacties Link kopieren
Bowgirl, 39 vissen? Kan me voorstellen dat je dat beest dan spuugzat bent. Wel een boel xp :)
Alle reacties Link kopieren
thistle schreef:
08-02-2018 21:58
Hier nog geen cactus gezien. Wel vanmorgen een eevee explosie bij mijn werk. Op de honderd meter lopen van station naar kantoor heb ik vijf eevee's gevangen. En tuurlijk heb ik er al veel, maar ze zijn zo schattig, word er nog steeds blij van. Leuk dat er van het weekend nieuwe komen!
Zal wel half bewolkt geweest zijn.
Alle reacties Link kopieren
Voor mijn woonplaats kan ik trouwens ook meldingen krijgen van bijzondere beesten en hoge iv’s, maar omdat ik in een redelijk grote stad woon, zijn het er zoveel dat ik die meldingen op stil heb staan en alsnog de meeste leukerds mis.
Alle reacties Link kopieren
Heb ook weer ex raid pass. Op plek die echt getriggerd lijkt.

Heb gisteravond nog paar catussen gevangen. Spijt dat ik niet eerder begon. Nu zijn ze weg en moet nog 12 candy. Lileep kwam uit ei, maar ook daar moet ik mog veel. Trapinch paar keer uit ei gehad. Ook daar mis ik nog wel 40 candy. Zet nog geen rare candy is. Die maar even bewaren.

Hier ook telegramberichten bij mooie vondsten, maar ons stadsdeel staat kennelijk niet op kaart waar die aan gelinkt is. Dus daar heb je niet veel aan. Lekker frustrerend als ze allemaal precies aan andere kant van de stad zitten.

Handig als er lijstje komt met de nieuwe te vangen pokemon. Las ik nu ergens dat er paar exclusieve gen 3 dagen komen?
Alle reacties Link kopieren
Iemand vroeg om een lijsje van de nieuwe Pokemon

Rayquaza / Bagon, Shelgon, Salamence / Beldum, Metang, Metagross / Wingull, Pelipper / Surskit, Masquerain / Volbeat / Illumise / Swablu, Altaria / Castform / Tropius / Chimecho / Taillow, Swellow

_We're very close to the end of Gen 3! Apart from legendaries, we're missing the Nincada line, Kecleon, Spinda, and the Clamperl line._

En 3 dagen lang zijn alleen gen3 Pokemon te vinden.
En lures zijn 6 uur aan
Alle reacties Link kopieren
Zie hier op Pokehunt ook een paar Tailows! En ook nog wel wat andere nieuwe :-)
Alle reacties Link kopieren
KyloRen schreef:
09-02-2018 20:23
Niet per se alleen gen3, de spawn wordt alleen extreem verhoogd :)
Heel extreem dan wel :) Ik zie niks anders dan gen 3.
Alle reacties Link kopieren
Nog geen nieuwe gezien, maar vandaag eindelijk mijn venasaur binnen! En net nog een skitty gevangen waardoor ik die ook kon evolueren. Een geslaagde pokemondag dus :cheer2:
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Ik zag net ook een mime, inderdaad, maar dat lijkt ook echt de enige niet-geb 3 hier op de kaart.

Anna, gefeliciteerd met bulba!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al 5 nieuwe... zelfs taillow al geëvolueerd. Swablu moet je 400(!) candy voor hebben, geen idee wat daar de gedachte van is. Gelukkig heb ik genoeg ananassen om dat snel te kunnen bewerkstelligen. Morgen weer een nieuwe dag en een nieuw rondje lopen, nu warm worden.
Alle reacties Link kopieren
Pff drukke dag, maar heb een rayquaza uit tweede raid.
Verder heel veel gevangen met hoog iv: een 100 procent windgull. En een 96% aron, die laatste kon ik gelijk twee keer door evolven. En veel swablu gevangen. Nu 196 candy maar ananas is op.... en een sneeuw castform. Schattig. Kan al bijna tweede wailord makem.
Ben helaas bij een raid gespot door collega. Baal ik wel van. Maar er zijn natuurlijk gekkere hobbies.

Hoogtepunt van de dag: een sudowoodo uit 10 km ei. Moest verboden worden.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een tijdje terug bij een raid gespot door mijn leidinggevende. Maar hij was aan het rennen in een korte broek, dus we deden allebei alsof we de ander niet zagen :)

Rayquaza bevalt beter dan Kyogre: 2 uit 2 nu, waarvan eentje 93%.
Alle reacties Link kopieren
Hier echt een rotdag. Ik dacht weer eens gezellig met de groep mee te raiden. De eerste rayquaza die hier te vinden was. Staan we in een volle lobby, kapt mijn gps eruit. Ik kon helemaal nix meer. Dus paar keer de app opnieuw opgestart. Maar er was niemand die zei dat ze er even uit wilden gaan om mij er weer bij te laten. Die pas ben ik dus kwijt😡 Dit is echt de laatste keer dat ik hier nog met de groep mee ga.
Ben vanmiddag naar een stadje verderop gegaan en daar met 2 raids mee gedaan, 2x niet gevangen. Ben nu echt heel chagrijnig (6)
Alle reacties Link kopieren
BowGirl35 schreef:
10-02-2018 22:19
Hier echt een rotdag. Ik dacht weer eens gezellig met de groep mee te raiden. De eerste rayquaza die hier te vinden was. Staan we in een volle lobby, kapt mijn gps eruit. Ik kon helemaal nix meer. Dus paar keer de app opnieuw opgestart. Maar er was niemand die zei dat ze er even uit wilden gaan om mij er weer bij te laten. Die pas ben ik dus kwijt😡 Dit is echt de laatste keer dat ik hier nog met de groep mee ga.
Ben vanmiddag naar een stadje verderop gegaan en daar met 2 raids mee gedaan, 2x niet gevangen. Ben nu echt heel chagrijnig (6)
Maar als je in de lobby staat kun je toch gewoon terug in de raid? Dat je er dan niet meer bij kunt is een bug die er al een tijd uit is. Of kreeg je het spel niet opnieuw opgestart voordat de raidboss verslagen was?
Alle reacties Link kopieren
nimbus schreef:
10-02-2018 22:23
Maar als je in de lobby staat kun je toch gewoon terug in de raid? Dat je er dan niet meer bij kunt is een bug die er al een tijd uit is. Of kreeg je het spel niet opnieuw opgestart voordat de raidboss verslagen was?
Iedere keer dat ik de gym aantikte sloeg de app vast, ik kon er echt niet meer in. Pas nadat iedereen klaar was kon ik de app weer gebruiken, maar voor mij geen verslagen raid boss. Als ik wilde spelen moest ik er opnieuw in, maar niemand kon mij ermee helpen omdat iedereen al gespeeld had.
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan mensen dan wel uit de raid, behalve soms bij een treintje met een hele krappe planning of als de raid boss al na een paar minuten verdwijnt. Jammer van je pas, Bowgirl.
Bowgirl, hier in de groepsapp stond gister dat als je contact opneemt met Niantic over zo'n fout, dat je dan gratis een premium pass krijgt. Geen idee of het klopt, maar het proberen waard, lijkt me.

Ik heb Rayquaza bij de tweede poging gevangen vandaag. En een shiny Swablu! :cheer2:
anoniem_179311 wijzigde dit bericht op 10-02-2018 23:03
0.35% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
gifgroen schreef:
10-02-2018 22:56
Bowgirl, hier in de groepsapp stond gister dat als je contact opneemt met Niantic over zo'n fout, dat je dan gratis een premium pass krijgt. Geen idee of het klopt, maar het proberen waard, lijkt me.

Ik heb Rayquaza bij de tweede poging gevangen vandaag. En een shiny Shablu! :cheer2:
Klopt, heb ik al vaker geprobeerd, maar dan zeggen ze steeds dat het aan mij ligt en niet aan hun. Dus krijg ik nog geen pass terug. Heb al wel een mailtje gestuurd, maar denk niet dat ik er geen ga krijgen.

Gefeliciteerd met je shiny swablu
Alle reacties Link kopieren
Serieus Bowgirl, ik zit me nu al weer op te winden! Wat ontzettend kinderachtig dat ze er niet even uit wilden gaan voor jou. Ik zit me soms ook groen en geel te ergeren aan sommige spelers hier maar ik vermoed dat ze er best wel even uit willen gaan als iemand een error krijgt.
Eze ik moet wel een beetje lachen om jouw verhaal over je leidinggevende. Ik zie het ook echt voor me.
Vlinderplant dat is inderdaad wel balen. Dat zou ik ook wel hebben maar eigenlijk is het niks om je voor te schamen. We doen er niemand kwaad mee en als je kijkt, is het merendeel van de pokemonspelers volwassen. Maar ik begrijp je gevoel wel. Dat zou ik ook hebben denk ik. Al maak ik straks wel een kansje om gespot te worden door collega's omdat ik mewtwo ga doen in de plaats waar ik werk. Het is een ontzettend groot bedrijf, maar het plaatsje waar het in staat is best klein.
Gifgroen, gefeliciteerd met je Rayquaza en shiny Swablu. Goeie vangsten! Ik heb een 100% Swablu, ook leuk.
Gefeliciteerd met je Venosaur Anna! Echt super na al die moeite.
KyloRen ook gefeliciteerd met je Rayquaza. Ik heb hem zelf ook. Zoon heeft hem gisteravond gevangen na een raid. Hij is 93%

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven