Pokemon GO deel 7
zondag 7 oktober 2018 om 10:27
Hier kletsen we weer een deel vol over onze frustraties over curveballen die niet doen wat wij willen en spokemonsters die niet gevangen willen worden, maar vooral delen we onze successen over welke gave Pokemons we wel hebben gevangen en juichen we (voor elkaar) als de opdracht wel gelukt is.

https://www.iculture.nl/gids/pokemon-go-beginnersgids/
https://pokeassistant.com/main/ivcalculator?locale=nl.
http://pokemongo.gamea.co/c/omxwrchu
https://p337.info/pokemongo

https://www.iculture.nl/gids/pokemon-go-beginnersgids/
https://pokeassistant.com/main/ivcalculator?locale=nl.
http://pokemongo.gamea.co/c/omxwrchu
https://p337.info/pokemongo
anna_c wijzigde dit bericht op 03-11-2018 11:46
34.96% gewijzigd
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
zondag 14 oktober 2018 om 20:26
streepjessokken schreef: ↑14-10-2018 17:32Severus, jouw laatste zin icm je mottozou het daar niet gewoon aan liggen?

"After all this time?" "Always."
maandag 15 oktober 2018 om 00:08
Daantje: dat is een mooie vangst!!
Chocopinda: ik doe eigenlijk beide wel, pidgeys, whismurs e.d. evolueer ik sowieso voor de xp. Andere evolueer ik ook wel maar ik hou ook xp over om power up te kunnen doen.
Ik probeer ook van elke pokemon een mannetje en vrouwtje met hoog IV te krijgen(Iin ieder geval boven de 80, liefst boven de 90)
Shiny bewaar ik sowieso en evolueer ik ook bijna altijd, ondanks laag cp/IV.
En wat Eze zegt: voor een lucky egg wil ik rond de 75 pokemon hebben.
Vlinderplant: ging zeker goed! En inderdaad fijn om een tijd af te spreken via het forum, scheelt toch weer 100.000 xp.
Oh wat zonde, een box aanschaffen die je eigenlijk niet wilde.... hopelijk heb je er toch wat aan!
Ik heb er ook moeite mee om bepaalde pokemon te transferren Chanseys, Snorlax e.d. of ik verzamel gewoon te veel zonder naar IV te kijken en heb dan later geen zin om alles uit te zoeken.... M'n storage is inmiddels 1400 groot en m'n itemsbox zelfs 2000 sinds gisteren. We gingen een dagje naar Den Haag dus veel nieuwe pokestops dus veel ruimte was handig.....
Hoewel het nu eigenlijk al te laat is zal ik de filmpjes bekijken!
Bowgirl: wij kunnen woensdag best friends worden als ik het goed uitgerekend heb. Zullen we een tijd afspreken?
En ik heb nu twee friends met wie ik morgen ultra friends kan worden, maar ik weet niet of zij op dit forum actief zijn: lie....07 en mjb....6.
Ik ving gisterenavond nog een shiny Drowzee! Heb tijdens het event zo'n 200 aangetikt, vriend ook minstens het zelfde aantal maar helaas geen shiny...
Ik vraag me af of het krijgen van een shiny random is of dat er toch een bepaald systeem achter zit......
Chocopinda: ik doe eigenlijk beide wel, pidgeys, whismurs e.d. evolueer ik sowieso voor de xp. Andere evolueer ik ook wel maar ik hou ook xp over om power up te kunnen doen.
Ik probeer ook van elke pokemon een mannetje en vrouwtje met hoog IV te krijgen(Iin ieder geval boven de 80, liefst boven de 90)
Shiny bewaar ik sowieso en evolueer ik ook bijna altijd, ondanks laag cp/IV.
En wat Eze zegt: voor een lucky egg wil ik rond de 75 pokemon hebben.
Vlinderplant: ging zeker goed! En inderdaad fijn om een tijd af te spreken via het forum, scheelt toch weer 100.000 xp.
Oh wat zonde, een box aanschaffen die je eigenlijk niet wilde.... hopelijk heb je er toch wat aan!
Ik heb er ook moeite mee om bepaalde pokemon te transferren Chanseys, Snorlax e.d. of ik verzamel gewoon te veel zonder naar IV te kijken en heb dan later geen zin om alles uit te zoeken.... M'n storage is inmiddels 1400 groot en m'n itemsbox zelfs 2000 sinds gisteren. We gingen een dagje naar Den Haag dus veel nieuwe pokestops dus veel ruimte was handig.....

Hoewel het nu eigenlijk al te laat is zal ik de filmpjes bekijken!
Bowgirl: wij kunnen woensdag best friends worden als ik het goed uitgerekend heb. Zullen we een tijd afspreken?
En ik heb nu twee friends met wie ik morgen ultra friends kan worden, maar ik weet niet of zij op dit forum actief zijn: lie....07 en mjb....6.
Ik ving gisterenavond nog een shiny Drowzee! Heb tijdens het event zo'n 200 aangetikt, vriend ook minstens het zelfde aantal maar helaas geen shiny...
Ik vraag me af of het krijgen van een shiny random is of dat er toch een bepaald systeem achter zit......

maandag 15 oktober 2018 om 11:19
Hoi ik ben nieuw en woon bij een klein rondje lopen 7 stops en een iets groter rondje lopen (15min) 23 stops en 6 gyms. Dus ik kan veel kadootjes sturen per dag. Ben level 33. 8398 5261 7437
Ik heb bij de ei actie alleen die stomme vogel niet gekregen en verder 3 kangaskhan en 3 tauros
Ik heb bij de ei actie alleen die stomme vogel niet gekregen en verder 3 kangaskhan en 3 tauros

anoniem_64001e1662ae6 wijzigde dit bericht op 15-10-2018 11:21
Reden: Even de stops opnieuw geteld
Reden: Even de stops opnieuw geteld
1.04% gewijzigd
maandag 15 oktober 2018 om 12:36
maandag 15 oktober 2018 om 12:48
Ik heb je toegevoegd. Mijn nick eindigd met 300Kayaa4 schreef: ↑15-10-2018 11:19Hoi ik ben nieuw en woon bij een klein rondje lopen 7 stops en een iets groter rondje lopen (15min) 23 stops en 6 gyms. Dus ik kan veel kadootjes sturen per dag. Ben level 33. 8398 5261 7437
Ik heb bij de ei actie alleen die stomme vogel niet gekregen en verder 3 kangaskhan en 3 tauros![]()

maandag 15 oktober 2018 om 14:15
Kayaa welkom! Wat jammer dat je Farfetch'd niet hebt gekregen. Dat is echt balen
Soleil, ik ken het hoor. Ik heb nu al 2 pokemons al enkele dagen in verschillende gyms staan, terwijl blauw normaal zo fanatiek is. Ik heb vanmorgen maar weer een gym overgenomen. Hopelijk krijg ik vandaag wel een keer munten.
Soleil, ik ken het hoor. Ik heb nu al 2 pokemons al enkele dagen in verschillende gyms staan, terwijl blauw normaal zo fanatiek is. Ik heb vanmorgen maar weer een gym overgenomen. Hopelijk krijg ik vandaag wel een keer munten.
maandag 15 oktober 2018 om 14:22
maandag 15 oktober 2018 om 14:32
maandag 15 oktober 2018 om 14:51
Als je een Pokemon in een gym zet, is zijn motivatie 92% van zijn CP. Door een bes te geven, krijg je dat omhoog naar 100%. Als je je mon daarna aan zijn lot overlaat, loopt zijn motivatie terug tot 20% van zijn cp. Het hartje is dan leeg.
Daarna loopt het niet meer verder terug.
Hoe snel de motivatie van een Pokemon afneemt, hangt af van zijn cp: hoe hoger, hoe sneller. Daarom zijn chanseys, shuckles en wobuffets prettig als verdediger: die hartjes lopen nauwelijks leeg, en een aanvaller heeft er best wat werk aan.
Hoe snel de motivatie van een Pokemon afneemt, hangt af van zijn cp: hoe hoger, hoe sneller. Daarom zijn chanseys, shuckles en wobuffets prettig als verdediger: die hartjes lopen nauwelijks leeg, en een aanvaller heeft er best wat werk aan.
maandag 15 oktober 2018 om 14:53
Ik heb je ook toegevoegd, ik ben Pa..23.Kayaa4 schreef: ↑15-10-2018 11:19Hoi ik ben nieuw en woon bij een klein rondje lopen 7 stops en een iets groter rondje lopen (15min) 23 stops en 6 gyms. Dus ik kan veel kadootjes sturen per dag. Ben level 33. 8398 5261 7437
Ik heb bij de ei actie alleen die stomme vogel niet gekregen en verder 3 kangaskhan en 3 tauros![]()
maandag 15 oktober 2018 om 15:02
Ik heb dan weer 1 schamele farfetched en zeker 7 tauros... En ik heb er volgens mij zelfs 1 of 2 weggegooid...Eze schreef: ↑15-10-2018 14:22Ik heb tijdens het event 4 farfetched’s gekregen, en daar had ik er al een heel stel van, waaronder een 98% procent. Maar tauros, ho maar. Misschien moet ik maar gewoon eens ouderwets aan het universum vragen of ik alsjeblieft een leuke tauros mag uit een van die drie eieren die ik nog heb.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
In memoriam AnnA_C

maandag 15 oktober 2018 om 16:06
Joh dat wist ik echt niet. Bedankt voor de uitleg! En ik altijd maar wachten tot de cp op 0 zou komen zodat ik mn muntjes zou krijgenEze schreef: ↑15-10-2018 14:51Als je een Pokemon in een gym zet, is zijn motivatie 92% van zijn CP. Door een bes te geven, krijg je dat omhoog naar 100%. Als je je mon daarna aan zijn lot overlaat, loopt zijn motivatie terug tot 20% van zijn cp. Het hartje is dan leeg.
maandag 15 oktober 2018 om 16:17
Dan kun je lang wachten

maandag 15 oktober 2018 om 16:25
Ja, zo jammer.
Ze zouden dat moeten doen zoals bij Ingress (andere game van Niantic): energie langzaam laten weglopen en zodra het hartje leeg is, vervalt de gym tot neutraal.
Ik ben het ZO ontzettend zat om alleen maar blauwe gyms met 6 uitgehongerde Pokémon tegen te komen, zodat ik nergens bij kan en ook niet kan battelen (ben zelf blauw). Zowel waar ik woon als waar ik werk is blauw ver in de meerderheid en dat heeft eigenlijk alleen maar nadelen.
maandag 15 oktober 2018 om 17:39
BowGirl: Prima! Ik had al zo'n vermoeden, maar toch....
Bij mijn andere account, ook level 40, maakt het me ook niet uit, maar dit account is nu bijna op 39 dus ik ben best wel fanatiek wat betreft de puntjes!
Mijn spelersnaam is Gu.....1
Soleil: dat is zeker jammer en je kunt er niets tegen doen. Ik doe het ook wel eens, voeren, vraag is dan inderdaad of de anderen dat wel kunnen waarderen.....
Kaaya4: ik heb je ook toegevoegd, Gu.....1
Eze: wat jammer.... inderdaad maar eens een smeekbede richting universum, heeft eerder wel eens geholpen toch
Bij mijn andere account, ook level 40, maakt het me ook niet uit, maar dit account is nu bijna op 39 dus ik ben best wel fanatiek wat betreft de puntjes!
Soleil: dat is zeker jammer en je kunt er niets tegen doen. Ik doe het ook wel eens, voeren, vraag is dan inderdaad of de anderen dat wel kunnen waarderen.....
Eze: wat jammer.... inderdaad maar eens een smeekbede richting universum, heeft eerder wel eens geholpen toch

maandag 15 oktober 2018 om 18:29
Ik ben het ZO ontzettend zat om alleen maar blauwe gyms met 6 uitgehongerde Pokémon tegen te komen, zodat ik nergens bij kan en ook niet kan battelen (ben zelf blauw). Zowel waar ik woon als waar ik werk is blauw ver in de meerderheid en dat heeft eigenlijk alleen maar nadelen.
[/quote]
Mijn vriend is team blauw en ik rood. Soms gooien we elkaar maar uit de gym voor de muntjes
Quote gaat een beetje mis
[/quote]
Mijn vriend is team blauw en ik rood. Soms gooien we elkaar maar uit de gym voor de muntjes

Quote gaat een beetje mis
maandag 15 oktober 2018 om 19:22
maandag 15 oktober 2018 om 19:43
Wat voor level ben je dan met geel. Want je moet toch wel strijders hebben met beetje niveau. Of valt dat mee?
Vandaag al weer een shiny natu gevangen. Kon ik hem evolven. Gewoon met de gotcha gevangen. Best leuk.
Zijn anitatje..en pokermonpro.. nog actief op dit forum. We zijn bijna ultrafriends. Iets afspreken? We zitten nu in een patstelling lijkt het.

vlinderplant wijzigde dit bericht op 15-10-2018 19:45
0.14% gewijzigd
maandag 15 oktober 2018 om 19:44
Hier is blauw ook in de meerderheid denk ik, daarna rood. Hier worden de gyms regelmatig leeg gemaakt beurtelings door de verschillende kleuren. Op die manier komt iedereen toch wel aan z'n coins.
Ik heb ook twee accounts, beide blauw. Ik ben met het tweede begonnen, omdat mijn motivatie weg was na het bereiken van level 40. Dat was in maart eigenlijk net voordat Niantic met de hele reeks events begon.
Ik hou de accounts gescheiden, heb twee telefoons, de level40 telefoon gaat de laatste tijd wel vrijwel elke dag aan om gifts uit te pakken en te geven.
Ook heb ik de Mew en Celebi-quest gedaan, gewoon vanaf de bank (wel een pokestop voor de deur) waarbij ik wel geholpen werd door het feit dat ze nogal veel drift....
De nieuwe update staat overigens in de Playstore!
Ik heb ook twee accounts, beide blauw. Ik ben met het tweede begonnen, omdat mijn motivatie weg was na het bereiken van level 40. Dat was in maart eigenlijk net voordat Niantic met de hele reeks events begon.
Ik hou de accounts gescheiden, heb twee telefoons, de level40 telefoon gaat de laatste tijd wel vrijwel elke dag aan om gifts uit te pakken en te geven.
Ook heb ik de Mew en Celebi-quest gedaan, gewoon vanaf de bank (wel een pokestop voor de deur) waarbij ik wel geholpen werd door het feit dat ze nogal veel drift....
De nieuwe update staat overigens in de Playstore!
maandag 15 oktober 2018 om 19:54
Meestal kan ik het wel waarderen hoor! Ik doe het ook wel eens. Maar nu wil ik munten en ik sta er al zo langMarene123 schreef: ↑15-10-2018 17:39BowGirl: Prima! Ik had al zo'n vermoeden, maar toch....
Eze: wat jammer.... inderdaad maar eens een smeekbede richting universum, heeft eerder wel eens geholpen toch![]()

maandag 15 oktober 2018 om 19:54
Ik zet er altijd troep in, iets wat niet heel sterk is. Zo kan ik met geel die pokemon eruit halen. Die is overigens wel bijna level 26, heb er maar 3 vriendjes en doe geen quests. Dus geen mew of celebi. Ook niets uit dozen of raids.Vlinderplant schreef: ↑15-10-2018 19:43Wat voor level ben je dan met geel. Want je moet toch wel strijders hebben met beetje niveau. Of valt dat mee?
Vandaag al weer een shiny natu gevangen. Kon ik hem evolven. Gewoon met de gotcha gevangen. Best leuk.
Zijn anitatje..en pokermonpro.. nog actief op dit forum. We zijn bijna ultrafriends. Iets afspreken? We zitten nu in een patstelling lijkt het.![]()
maandag 15 oktober 2018 om 19:55
Oh wat slim.
Maar ik heb maar 1 telefoon, dus dat krijg ik niet geregeld. Vriend en ik zijn beide rood, dat is dus achteraf niet zo slim.
Hij speelt nauwelijks nog, dan had ik mooi zijn account kunnen gebruiken.
Hebben jullie dan 2 telefoons met internet?
Zit ineens te bedenken dat ik dat op mijn werk wel zou kunnen doen met WiFi op een oude telefoon

Maar ik weet niet of ik nou zin heb om nog eens opnieuw te beginnen.
s0leil wijzigde dit bericht op 15-10-2018 19:59
17.38% gewijzigd