Entertainment alle pijlers

Pokemon GO deel 7

07-10-2018 10:27 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we weer een deel vol over onze frustraties over curveballen die niet doen wat wij willen en spokemonsters die niet gevangen willen worden, maar vooral delen we onze successen over welke gave Pokemons we wel hebben gevangen en juichen we (voor elkaar) als de opdracht wel gelukt is.

Afbeelding

https://www.iculture.nl/gids/pokemon-go-beginnersgids/

https://pokeassistant.com/main/ivcalculator?locale=nl.

http://pokemongo.gamea.co/c/omxwrchu

https://p337.info/pokemongo
anna_c wijzigde dit bericht op 03-11-2018 11:46
34.96% gewijzigd
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
12-01-2019 15:11
Wat een verschil in shinies altijd. Ik ben ongeveer vanaf 10 uur buiten geweest inclusief boodschappen doen dus en dus maar 1. In de groepsapp van mijn wijk ook mensen met minstens 5. Ik heb alle stops hier gehad en dus maar eentje :|

Ik heb er heel veel gevangen (want met de Go Plus met 1 druk op de knop) bij veel stops met veel lures, maar ook maar één shiny hoor. En dat was ook nog eens een hele lage. ;)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Hier 4 shinies, na ruim 2,5 uur lopen en doorweekte gympen/sokken :( Hang nu ook bij te komen met een dekentje op de bank. Oh en Mantyke en Munchlax uitgebroed, die zijn zo schattig :love:
Alle reacties Link kopieren
Ik snap dat verschil in shinies ook niet. Klopt niet helemaal vind ik.
Mijn zusje ging tegen 13 u weg dus ik kon nog 1 uurtje (door de regen) lopen.
Ik heb in totaal 4 shinies gevangen, waarvan 1tje gewoon vanaf de bank.
Himalaya, wat een leuk verhaal van die moeder en haar kinderen! :heart:
Alle reacties Link kopieren
Zo net nog een keer natgeregend om een dubbele Heatran-raid te doen.
Nu ga niet meer naar buiten. Vandaag...
Nieuwe route gelopen voor de community day, wat een drukte zeg! Allemaal lures op de stops en veel mensen actief. Heeft me een nieuwe vriend en toevoeging aan twee raid-apps opgeleverd, hihi. En een Bronzong gevonden, daar kwamen zelfs mensen in auto's op af. Geslaagde dag dus.
Alle reacties Link kopieren
winters schreef:
12-01-2019 16:16
Himalaya, wat een leuk verhaal van die moeder en haar kinderen! :heart:

Ja! Die jochies waren schattig. Zeiden, voordat ze me als vriend toevoegden ‘mevrouw, we kunnen niet iedere dag een pakje naar u sturen want we moeten naar school, vindt u dat erg?’
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
12-01-2019 21:25
Ja! Die jochies waren schattig. Zeiden, voordat ze me als vriend toevoegden ‘mevrouw, we kunnen niet iedere dag een pakje naar u sturen want we moeten naar school, vindt u dat erg?’
Awwwww :love: lief!
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
12-01-2019 21:25
Ja! Die jochies waren schattig. Zeiden, voordat ze me als vriend toevoegden ‘mevrouw, we kunnen niet iedere dag een pakje naar u sturen want we moeten naar school, vindt u dat erg?’
Ah gos... :love:
Alle reacties Link kopieren
Poppy_del_Rio schreef:
12-01-2019 10:58
Altijd dat omrekenen naar de juiste tijd als je aan het gamen bent :@@:

Er zou eigenlijk een UGT moeten komen, een Universal Game Time die over de hele wereld hetzelfde is.
Ik speel op mijn iPad een game die vooral door Russen (en Turken) gespeeld blijkt te worden. Daar houden ze CET +2 aan qua tijd.

Succes bij de Community Day iedereen!
Niantic heeft al eens geprobeerd event tijden aan te kondigen in UTC (coordinated universal time, loopt in de zomer 2 uur op ons achter en in de winter 1). Hielp ook niet :)


Drie shinies, waarvan eentje lvl 34 en 93%, gevangen tussen de buien door. Viel niet tegen.


Himalaya, wat aandoenlijk, die jongens.
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
12-01-2019 21:25
Ja! Die jochies waren schattig. Zeiden, voordat ze me als vriend toevoegden ‘mevrouw, we kunnen niet iedere dag een pakje naar u sturen want we moeten naar school, vindt u dat erg?’
Gossi, echt leuk.

Vandaag mooie dag. Toch tussen buien door drie shiny’s. En een laatste bronzor. Kon evolven. En ook de laatste meltanbox, dus ik had de 400 candy binnen voor de evolve. Gaaf.
Helaas leveren de eieren niets op. Ook de laatste negen “paaseieren” vanuit kerstevent leverden niets op. Sindsdien toch vier 10 km eieren gehad maar helaas ook niets nieuws. Riolu en die babyplatvis blijf ik missen. Al zit die laatste wellicht in 2 of 5 km eitjes? Hebben jullie riolu allemaal al wel? Wordt wellicht net zo’n dingetje als de lapras. Daar heb ik heel lang op moeten wachten.
Alle reacties Link kopieren
Wat een rotweer idd. Maar vandaag nog veel erger dus wat dat tegaat nog mazzel....

Ik had 2 shinys. Blij mee!

Zit er eigenlijk nog steeds wat knaps in de paaseieren of is dat over?
Alle reacties Link kopieren
Ik had niks knaps in mijn 9 paaseieren. Bekende (oude) baby’s en nog wat anders wat ik alweer ben vergeten.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Vlinderplant schreef:
12-01-2019 23:41
Gossi, echt leuk.

Vandaag mooie dag. Toch tussen buien door drie shiny’s. En een laatste bronzor. Kon evolven. En ook de laatste meltanbox, dus ik had de 400 candy binnen voor de evolve. Gaaf.
Helaas leveren de eieren niets op. Ook de laatste negen “paaseieren” vanuit kerstevent leverden niets op. Sindsdien toch vier 10 km eieren gehad maar helaas ook niets nieuws. Riolu en die babyplatvis blijf ik missen. Al zit die laatste wellicht in 2 of 5 km eitjes? Hebben jullie riolu allemaal al wel? Wordt wellicht net zo’n dingetje als de lapras. Daar heb ik heel lang op moeten wachten.
Ik heb Riolu ook niet en Chingling ontbreekt ook nog, dus blijf voorlopig maar 7k eieren uitbroeden.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet mantyke en chinling nog, dus voor mij zoveel mogelijk 7km eieren uitbroeden, moeten ze die alleen niet blijven volgooien met alolan Pokemon, die heb ik echt teveel gekregen. Iemand op YouTube zei “haal ze er alsjeblieft uit en stop ze in de zomer terug met hun shiny form” dat is idd geen slechte suggestie.
Alle reacties Link kopieren
Riolu heb ik ook nog niet.
Ik kon me niet inhouden en heb net een great box gekocht. :yes:
Sparen voor de ultra duurt me te lang. Zeker omdat ik me telkens laat verleiden tot het kopen van incubators..
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn jullie dapper geweest allemaal met dat rotweer. Ik had mijn hardloopkleding al aan, dat combineer ik altijd met pokemonnen, dan is het tenminste nog een beetje leuk. Maar het was zo slecht dat ik me maar weer heb omgekleed :$
Heb een stuk of 5 toto's vanuit huis gevangen en vond het wel best zo.

Ik heb ook nog geen riolu of chingling. Zitten die nog steeds in 7 km's? Want die kreeg ik per ongeluk weer een paar :facepalm:

Ik kan even niet terug kijken wie er zoveel mazzel had met nieuwe en quests, (ik forum mobiel) maar tof! Gefeliciteerd!
En die jongetjes, leuk :D
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Stomme stomme ik.... had een open eierplek, draai ik aan een stop krijg ik een ei. Ik wilde plek houden voor mn eier reward van morgen. Het is denk ik nog te vroeg :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Ja dat moet ik vandaag ook nog even in de gaten houden, straks als ik een lege plek heb niet meer draaien en geen gifts open maken tot morgen.
Alle reacties Link kopieren
Eier reward? Mis ik iets?
himalaya wijzigde dit bericht op 13-01-2019 10:11
4.00% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Voor als je 25 of 50 km hebt gelopen deze week.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
AnnA_C schreef:
13-01-2019 10:10
Voor als je 25 of 50 km hebt gelopen deze week.
Oh, dank u. :)
Al 2x meer dan 25 km gelopen maar geen ei, vandaar.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Gister behoorlijk wat toto’s kunnen vangen, maar geen enkele shiny :cry:

Ik kan ook wel nieuwe vriendjes gebruiken! Wie wil? Mijn code is ...
ongeduld2 wijzigde dit bericht op 13-01-2019 12:39
5.92% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
13-01-2019 10:11
Oh, dank u. :)
Al 2x meer dan 25 km gelopen maar geen ei, vandaar.
Mijn record is 12 km, krijg je niet eens een ei voor.... :)
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
@ongeduld: ik heb je toegevoegd. Ik ben Ik...67
Alle reacties Link kopieren
ririanneke schreef:
13-01-2019 10:41
@ongeduld: ik heb je toegevoegd. Ik ben Ik...67
Je hebt een kadootje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven