Entertainment alle pijlers

Pokemon GO deel 7

07-10-2018 10:27 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we weer een deel vol over onze frustraties over curveballen die niet doen wat wij willen en spokemonsters die niet gevangen willen worden, maar vooral delen we onze successen over welke gave Pokemons we wel hebben gevangen en juichen we (voor elkaar) als de opdracht wel gelukt is.

Afbeelding

https://www.iculture.nl/gids/pokemon-go-beginnersgids/

https://pokeassistant.com/main/ivcalculator?locale=nl.

http://pokemongo.gamea.co/c/omxwrchu

https://p337.info/pokemongo
anna_c wijzigde dit bericht op 03-11-2018 11:46
34.96% gewijzigd
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Eze schreef:
18-10-2018 22:47
Negen uur Engelse wintertijd, zelfs :)
Begint de wintertijd dan? (Ff de tijd kwijt zeg maar) 🤔
Alle reacties Link kopieren
BowGirl35 schreef:
18-10-2018 23:21
Begint de wintertijd dan? (Ff de tijd kwijt zeg maar) 🤔
In Nederland laatste weekend van oktober. Dus volgende week pas, weet niet of dat in de UK anders is.
Wintertijd :cry: :'(
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Nee, de wintertijd begint nog niet, ook niet in Engeland. Niantic geeft tijden voor community days vaak aan in UTC. Dat komt overeen met de Engelse wintertijd, en daarom noemde ik het. Wij lopen in de zomer twee uur voor op UTC en in de winter één.


Anna, ik had niet door dat het alternatief voor schaduwen jagen slapen was. Ik dacht aan bankhangen. Slapen lijkt me belangrijker dan de spreadsheet :). Hoewel, dat verse ei ...
Alle reacties Link kopieren
Wat lief van jullie, maar eh..... Jullie weten dat ik niks interessants terug te geven heb he? Ten minste.... Ik denk dat alles wat ik heb dat jullie dat ook wel hebben.

En sorry himalaya... :$
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
AnnA_C schreef:
19-10-2018 06:39
Wat lief van jullie, maar eh..... Jullie weten dat ik niks interessants terug te geven heb he? Ten minste.... Ik denk dat alles wat ik heb dat jullie dat ook wel hebben.

En sorry himalaya... :$
Mij maakt het niet uit wat ik terugkrijg. Als er wat meer afstand tussen zit is het leuk voor de afstandsbadge.
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
Alle reacties Link kopieren
Lambchop schreef:
19-10-2018 08:22
Mij maakt het niet uit wat ik terugkrijg. Als er wat meer afstand tussen zit is het leuk voor de afstandsbadge.

Ik heb vast nog wel wat op de nodige kilometers afstand :)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Lambchop schreef:
19-10-2018 08:22
Mij maakt het niet uit wat ik terugkrijg. Als er wat meer afstand tussen zit is het leuk voor de afstandsbadge.
Overzeese pokemon van bijna 8000km verderop moet wel te doen zijn toch ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook nog wat uit eieren uit Hong Kong :)
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
Alle reacties Link kopieren
Zojuist een rondje gelopen. 5 km ei uitgebroed en daar kwam een Lileep uit die ik nog niet had. Ook geleveld, nu level 28. Alleen mn bag zit nu overvol door de cadeautjes van het levelen dus kan even niks uitpakken nu. Misschien vanavond nog even een rondje, anders morgen een klein ivm tijdgebrek en zondag weer een grotere ronde.
"After all this time?" "Always."
Alle reacties Link kopieren
Ik kan met alle nieuwe pokemon eindelijk weer eens kadootjes uitpakken zonder eerst van alles weg te moeten gooien :D
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Oh ik heb wat gemist lees ik ?

Meeting zondag ?

Mag ik nog kijken of ik kan aansluiten ?

Wie kan ik een PB sturen voor de tijd en plaats ?
Alle reacties Link kopieren
SCS, ik heb je een pb gestuurd.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Niks ontvangen, had ik ook al een keer met Dolfje.
Ik heb jou maar een berichtje gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt pb terug!
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Ik kom steeds dezelfde 7 gen4 pokemon tegen. Is dat normaal of zien jullie er meer?
Alle reacties Link kopieren
Severus_Snape schreef:
19-10-2018 17:08
Zojuist een rondje gelopen. 5 km ei uitgebroed en daar kwam een Lileep uit die ik nog niet had. Ook geleveld, nu level 28. Alleen mn bag zit nu overvol door de cadeautjes van het levelen dus kan even niks uitpakken nu. Misschien vanavond nog even een rondje, anders morgen een klein ivm tijdgebrek en zondag weer een grotere ronde.
Items uit je bag kun je ook weggooien he? Ik gooi als mijn bag vol is alle revives en potions weg op 80 max revives en 70 max potions na, dan alle rooie ballen en daarna alle blauwen.
Alle reacties Link kopieren
Hoe groot is jouw tas is godsnaam Eze :HA:
Ik heb meestal 1 of 2 potions, meer als ik nog revives heb, en max revives rond de 25. Ik zit geregeld zonder rode ballen.
Bananen gooi ik weg, pinaps en rasberries als ik er 'teveel' (>80) van heb en ruimte nodig heb. Max 400 items.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
nimbus schreef:
18-10-2018 22:14
Negen uur in Engeland, dat is elf uur hier, dus je kunt eerst uitslapen.
Fijn! Want ik heb maar 1 dag weekend deze week.
nimbus schreef:
18-10-2018 22:15
Starters zijn de eerste drie Pokémon van een generatie. Dus voor generatie 1 bijvoorbeeld Bulbassaur, charmander en squirtle. Gaat telkens om een gras, vuur en watertype, die elk twee evoluties hebben.
Aha, maar Piplup en Chimchar krijg ik ook moeilijk te pakken. Zelfs met besjes en een great ball lukt het vaak niet. Ik vergooi al m'n ultra ballen.
Nouja, misschien trekt het nog bij. ;-)
Alle reacties Link kopieren
Heb al vanalles weggegooid, maar heb niet zoveel ruimte in mijn bag en wil toch wel revives en potions houden. Sta nu weer in 2 gyms, dus die zal ik nog wel nodig hebben.
"After all this time?" "Always."
Alle reacties Link kopieren
Treinkaartje geregeld !

Zin in !!!
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier alvast zondag!
Alle reacties Link kopieren
Ik hou van al mn potions en revives 40, alle ballen 50 en ras en nanab berrie 40, pinap 50 en golden ras ook 50. En alle evolutie items 1. Alle tm’s gooi ik weg. Max 800 items, maar altijd ruimte te kort
Alle reacties Link kopieren
Chocopinda schreef:
19-10-2018 20:26
Fijn! Want ik heb maar 1 dag weekend deze week.


Aha, maar Piplup en Chimchar krijg ik ook moeilijk te pakken. Zelfs met besjes en een great ball lukt het vaak niet. Ik vergooi al m'n ultra ballen.
Nouja, misschien trekt het nog bij. ;-)
Klopt die zijn het lastigste. Zag dat gotcha tijdens het fietsen van werk naar huis zes piplups had laten weglopen.....

Net een rondje gelopen met mijn man en heb veertien piplups/turtwig/chimchar/starly en twee shinx gevangen. Die laatste is wel een drama... heel veel pasjes nodig en veel km’s lopen. Zie dat veel friends al met lopen begonnen zijn. :-D
Starly en turtwig schieten hardop....maar de rest dus niet.
Alle reacties Link kopieren
Net een lucky Piplup en 96% turtwig geruild (en een heleboel rommel). Piplup is wel heel aaibaar :)
Alle reacties Link kopieren
Zijn de evolves van de nieuwe ook nuttig in gyms. Mijn chimchars ( en ook piplups) lopen namelijk nogal uit elkaar qua cp en iv. Heb er nu drie over:
Cp 592 en IV 73
cp 291 en IV 84
cp 70 en IV 93

Welke kan ik het beste evolven? Gewoon de bovenste maar?
Overigens wacht ik ook nog wel of er betere komen. Ben nog lang niet aan 125 candy.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven