Entertainment alle pijlers

Pokemon GO deel 7

07-10-2018 10:27 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we weer een deel vol over onze frustraties over curveballen die niet doen wat wij willen en spokemonsters die niet gevangen willen worden, maar vooral delen we onze successen over welke gave Pokemons we wel hebben gevangen en juichen we (voor elkaar) als de opdracht wel gelukt is.

Afbeelding

https://www.iculture.nl/gids/pokemon-go-beginnersgids/

https://pokeassistant.com/main/ivcalculator?locale=nl.

http://pokemongo.gamea.co/c/omxwrchu

https://p337.info/pokemongo
anna_c wijzigde dit bericht op 03-11-2018 11:46
34.96% gewijzigd
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
BowGirl35 schreef:
14-11-2018 16:06
As mentioned in our last Community Note, we’ll be making some changes to Pokémon effectiveness in battle. Most notably, CP values will be adjusted to improve in-game balance. The rollout will begin November 14 at 1 p.m. PST.

Kijk uit. De cp van je pokemon veranderen vanavond. Alleen van gen1-3. Gen 4 gebeurd niets mee. Het is een rollout dus je zal het niet meteen merken denk ik
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren, of het veel scheelt! Ik heb wat screenshots gemaakt van de Pokemon met de hoogste cp's, heb dat allemaal niet paraat ;-)
Marene123 schreef:
14-11-2018 17:48
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren, of het veel scheelt! Ik heb wat screenshots gemaakt van de Pokemon met de hoogste cp's, heb dat allemaal niet paraat ;-)
Let vooral op blissey, en dan niet alleen op cp maar ook op hp. Doel van de verandering is wat meer variatie te geven in nuttige Pokemons, en bijvoorbeeld te zorgen dat we niet steeds weer die roze tank (en andere vaste gasten) tegenkomen in gyms.
Is ook ter voorbereiding voor pvp, player versus player. Ofwel battelen tegen elkaar.
Saar2002 we kunnen morgen nog geen ultrafriends worden, zag ik. Vrijdag is het zo ver.... wat komt uit voor jou? Tijd maakt mij niet uit.
Z-u-s, voor jou en mij dezelfde vraag. Ik wil met 3 mensen tegelijk level up, maar jij moet nog even het 1 na laatste kado uitpakken...
In memoriam AnnA_C
Hier kunnen de kinderen vanaf vrijdag 'Pokemon let's go' gaan spelen (hebben ze hard voor gewerkt allebei), ik ben zeer benieuwd of ik met m'n 'stomme Pokemon Go' nog een bijdrage aan hun spelletje kan leveren. Verder heb ik een Buizel gescoord en mijn storage bag maar weer eens uitgebreid: ik verkrijg het niet over mijn hart om ballen weg te gooien. En de 25 km per week haal ik gemiddeld wel merk ik, maar 50 vind ik best wel veel, dat lukt tot dusver niet. Halen jullie dat wel?
MoWa24 25 haal ik wel, 50 bij lange na niet.. die 25 zijn vooral de wandelingen met m'n hondje. Vriend haalt de 50 wel, die fietst veel.
De Sinnoh Stone is in het spel, een special item die je krijgt als de stempelkaart vol is :-)
Hiermee zijn Pokemon uit de eerste generaties te evolueren, bijv. Rhyhorn ( of Rhydon? ) Lickitung, Murkrow en nog veel meer.... Ik weet niet of alle evoluties er al in zijn gekomen, zag wel een Rhyperion, evolutie van Rhydon.
Ik zag net in de appgroep dat Blisseys lager zijn geworden, cp zo'n 400 lager, en Tyrannitar en Gyarados juist hoger.
Marene123 schreef:
14-11-2018 22:56
De Sinnoh Stone is in het spel, een special item die je krijgt als de stempelkaart vol is :-)
Hiermee zijn Pokemon uit de eerste generaties te evolueren, bijv. Rhyhorn ( of Rhydon? ) Lickitung, Murkrow en nog veel meer.... Ik weet niet of alle evoluties er al in zijn gekomen, zag wel een Rhyperion, evolutie van Rhydon.
Volgens mij heb je voor alle nieuwe evoluties een item nodig, klopt dat?

Net vandaag een volle stempelkaart gekregen, moet nu dus een week wachten :furious:
In memoriam AnnA_C
Geen idee of er meer special items komen, ik heb er nog niets over gelezen. Alleen die Sinnoh Stone wordt genoemd.

Wat jammer dat je net die kaart vol had!! Je moet overigens ook weer de nodige candy hebben, ik was al aan het sparen :p
O, ik kan over een kwartiertje m'n beloning claimen. Dan wacht ik nog even af... Bedankt voor de info! Stuur ik ook meteen weer wat cadeautjes.
50 candy:
Misdreavus
Murkrow
Sneasel
Lickitung
Tangela
Nosepass
Snorunt
Yanma
Gligar
100 candy:
Roselia
Magneton
Rhydon
Electabuzz
Magmar
Piloswine
Porygon
Dusclops
Kirlia
Togetic

Dit is het lijstje dat ik ooit vond, misschien wel hier? Of het klopt? geen idee! Ook geen idee of ze nu allemaal in het spel komen en welk item je dan nodig hebt....
Ik weet ook niet of je de oorspronkelijke Pokemon of een evolutie nodig hebt.
Kortom: ???
Ik heb in ieder geval wel de candy van deze Pokemon gespaard ( op een paar na gelukt) , nu maar hopen dat ik er wat mee kan :facepalm:
Ik heb net mn rhydon geëvolueerd met de Sinnoh stone. Ik denk dat ik gewoon het rijtje af ga en zie wel hoe ver ik kom. Maar zo te zien wel een weekje of 20. Bedenk wel dat kirlia alleen evolueert met Sinnoh stone als het een mannetje is en snorunt alleen het vrouwtje.
50 candy:
Misdreavus
Murkrow
Sneasel
Lickitung
Tangela
Nosepass
Snorunt
Yanma
Gligar
100 candy:
Roselia
Magneton
Rhydon
Electabuzz
Magmar
Piloswine
Porygon
Dusclops
Kirlia
Togetic

Even de Pokemon uit het lijstje nagelopen en gekeken of ze te evolueren zijn. De vetgedrukte hebben een evolutie.
BowGirl zo te zien Kirlia en Snorunt zowel mannetje als vrouwtje niet . Over de mannelijke Kirlia had ik ook gehoord, het verbaasde me toen dat die ook mannelijk kon zijn. Maar goed mr Mime kan ook vrouwtje zijn, in Pokemonland is veel mogelijk :rofl:
Uiteindelijk zullen ze wel te evolueren zijn en dan kan je er rekening mee houden. Ik was gisterenavond ook nog niet helemaal op de hoogte van wat er allemaal al te evolueren was
Ja zeker, dat doe ik ook! Bewaar eerst alle candy van de Pokémon uit dit rijtje. Neem aan dat ze allemaal wel een keer komen...
Doeoxys gevangen! :-D
De andere evoluties uit het rijtje komen nog. Ze worden heel geleidelijk losgelaten.

Rhyperior ziet eruit alsof hij op zwemles zit, met zijn oranje bandjes :)

Deze week al 35 km gelopen. Ik fiets ook veel in de stad, met kinderen. Dan sta ik dus braaf bij ieder rood licht stil, en kennelijk is mijn snelheid dan gemiddeld laag genoeg om lekker op te schieten.
winters schreef:
15-11-2018 12:59
Doeoxys gevangen! :-D
Proficiat! Ik heb een shiny Honchkrow, ook blij mee. Die Sinnoh stone heette bij mij trouwens niet zo, er stond een nummer bij (106 geloof ik). Maar hij werkte dus wel. Leuk, weer nieuwe monsters! Zouden de items die je nodig hebt ook bij het draaien van stops te verkrijgen zijn? ik loop deze week wat achter met mijn kilometers; m'n vaste rondje met de hond levert lang niet altijd evenveel kilometers op, blijkbaar.
Marene123 schreef:
14-11-2018 17:48
Mijn Tyranitar is van 3458 CP naar 3618 CP gegaan, Dragonite van 3250 naar 3441, Gyarados van 2880 naar 2975 en Machamp van 2740 naar 2900.

Rhydon gezakt van 3123 naar 3001 en Snorlax van 2824 naar 2714.

Overall ben ik erop vooruitgegaan.
Gaan we nog ultra worden vandaag, Marene?
Mijn top 5 bestaat ineens uit alleen nog maar mewtwo’s sinds gisteravond :)

Vandaag 5 deoxys gevangen. Twee voor mezelf, twee voor mensen die zelf hun raid niet konden doen en eentje voor iemand bij wie het niet lukte.
Sorry pogofan werd gebeld op m'n mobiel en helemaal tijd uit oog verloren....
Kan het nog voor jou?
Morgen tegelijk met Saar is prima. Mocht het mij niet lukken, doe dan maar gewoon.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven