Entertainment alle pijlers

Pokemon Go deel 8

15-01-2019 14:22 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 8 alweer!

Afbeelding
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
winters schreef:
09-02-2019 09:43
Als ik nog maar 2 dagen hoef tot ik best Friends ben met iemand, betekent het dan nu met dit event maar 1 keer iets hoef te sturen (of ontvangen)?
Ja, ik zit ook al te tellen, Winters... @Fudge en Dolfje: als ik a.s. maandag een ei aanzet en jullie gifts uitpak, dan worden we respectievelijk best en ultra friends. Komt het rond half zes uit voor jullie (kijk, ik heb de bold-knop weer gevonden, haha)? Graag neem ik dan meteen de gifts van Pogofan, LadyPhoxy en Komorebi mee (wij worden dan great friends). @Eze: ik denk dat het ons wel lukt om tegen die tijd ultra friends te worden; ik weet niet of jij nog aan eieren doet? En @Sp....ts en (moeder van) RickRomkes: zouden jullie vandaag of morgen misschien mijn pakje uit willen pakken? Ik hoef niet per se een cadeau terug!

Verder vandaag niet veel bijzonders gevangen, wel een Purugly (die had ik nog niet, wat een zielige naam...). Nog een rondje gefietst voor extra cadeautjes nu het droog was (een fiks windje), Pichu uit paasei. Vergeten nieuw paasei in de incubator te stoppen. Wel een Dragonite in een gele gym gezet. O, en ik heb een (luxe) dilemma: ik heb al vrij lang een shiny Dragonair (die vind ik heel mooi) en nu eindelijk genoeg candy om die te evolven naar een shiny Dragonite. Maar die vind ik helemaal niet zo mooi. Wat zouden jullie doen?
Alle reacties Link kopieren
MoWa24 schreef:
09-02-2019 18:12
Ja, ik zit ook al te tellen, Winters... @Fudge en Dolfje: als ik a.s. maandag een ei aanzet en jullie gifts uitpak, dan worden we respectievelijk best en ultra friends. Komt het rond half zes uit voor jullie (kijk, ik heb de bold-knop weer gevonden, haha)? Graag neem ik dan meteen de gifts van Pogofan, LadyPhoxy en Komorebi mee (wij worden dan great friends). @Eze: ik denk dat het ons wel lukt om tegen die tijd ultra friends te worden; ik weet niet of jij nog aan eieren doet? En @Sp....ts en (moeder van) RickRomkes: zouden jullie vandaag of morgen misschien mijn pakje uit willen pakken? Ik hoef niet per se een cadeau terug!

Verder vandaag niet veel bijzonders gevangen, wel een Purugly (die had ik nog niet, wat een zielige naam...). Nog een rondje gefietst voor extra cadeautjes nu het droog was (een fiks windje), Pichu uit paasei. Vergeten nieuw paasei in de incubator te stoppen. Wel een Dragonite in een gele gym gezet. O, en ik heb een (luxe) dilemma: ik heb al vrij lang een shiny Dragonair (die vind ik heel mooi) en nu eindelijk genoeg candy om die te evolven naar een shiny Dragonite. Maar die vind ik helemaal niet zo mooi. Wat zouden jullie doen?
Wachten tot je nog een shiny dratini vangt. Tot woensdag is die kans wel iets groter dan normaal. Dan heb je een shiny dragonite én dragonair ;)
Alle reacties Link kopieren
MoWa24 schreef:
09-02-2019 18:12
Ja, ik zit ook al te tellen, Winters... @Fudge en Dolfje: als ik a.s. maandag een ei aanzet en jullie gifts uitpak, dan worden we respectievelijk best en ultra friends. Komt het rond half zes uit voor jullie (kijk, ik heb de bold-knop weer gevonden, haha)? Graag neem ik dan meteen de gifts van Pogofan, LadyPhoxy en Komorebi mee (wij worden dan great friends). @Eze: ik denk dat het ons wel lukt om tegen die tijd ultra friends te worden; ik weet niet of jij nog aan eieren doet? En @Sp....ts en (moeder van) RickRomkes: zouden jullie vandaag of morgen misschien mijn pakje uit willen pakken? Ik hoef niet per se een cadeau terug!

Verder vandaag niet veel bijzonders gevangen, wel een Purugly (die had ik nog niet, wat een zielige naam...). Nog een rondje gefietst voor extra cadeautjes nu het droog was (een fiks windje), Pichu uit paasei. Vergeten nieuw paasei in de incubator te stoppen. Wel een Dragonite in een gele gym gezet. O, en ik heb een (luxe) dilemma: ik heb al vrij lang een shiny Dragonair (die vind ik heel mooi) en nu eindelijk genoeg candy om die te evolven naar een shiny Dragonite. Maar die vind ik helemaal niet zo mooi. Wat zouden jullie doen?
Maandag half zes is goed hoor. Ben dan wel ergens aan het rennen tussen werk en sport, dus weet niet of ik er zelf op dat moment aan denk, ga mijn best doen (en hopelijk nog muntjes sparen voor een ei...)
Alle reacties Link kopieren
MoWa24 schreef:
09-02-2019 18:12
Komt het rond half zes uit voor jullie (kijk, ik heb de bold-knop weer gevonden, haha)?
:HA: ja die was wel duidelijk ja :D
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Groen lichtje: ik ben online als iemand wil battelen.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Ik kom er aan Anna. Even pokemon opstarten
Alle reacties Link kopieren
Goed gedaan Anna!
Ik had helaas alleen dust
Alle reacties Link kopieren
Toch nog gewonnen!
Alleen stardust helaas...
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Chocopinda: je moet wel tikken he? :)
Volgens mij ging er iets niet goed bij jou.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook nog wel battelen als iemand zin heeft.

Gisteren had ik de hele dag cursus en vandaag is het echt rotweer, terwijl ik me eigenlijk voorgenomen had een flink eind te gaan wandelen vanochtend. Alleen maar wat pokemon gevangen rondom huis, waaronder wel heel veel Spoink, maar nog steeds geen Shiny,
Alle reacties Link kopieren
Lady ben te laat zeker? Anderen zin om te knokken. Tis hier heel slecht weer. Niet lekker om te wandelen etc.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook nog steeds geen shiny spoink :nooo: jammer, hopelijk lukt het nog! En een shiny dratini lijkt me ook wel wat!
Sometimes good things fall apart so better things can fall together
Alle reacties Link kopieren
Hier ook nog geen shiny spoink of Ponyta helaas.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Lady

Dat was spannend. Grappig dat we bijna zelfde team hadden in eerste game. Helaas alleen stardust. Tot volgende keer.
Alle reacties Link kopieren
Vlinderplant schreef:
10-02-2019 11:01
Lady ben te laat zeker? Anderen zin om te knokken. Tis hier heel slecht weer. Niet lekker om te wandelen etc.
En nog een steen gewonnen? Ik alleen stardust en 1 rare candy

Ik hoop dat het zo nog droog wordt, moet nog 8 km om deze week de 25 km te halen
Alle reacties Link kopieren
Ja, grappig inderdaad. Onze Metagross waren vooral zeer aan elkaar gewaagd.
Alle reacties Link kopieren
even hardgelopen. Bedoeling was tussen buien door, maar lukte niet helemaal.... :cry: Gotcha heeft kadootjes gedraaid. Verder niets bijzonders. Maar toch even lekker eruit geweest.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben net ook even ‘tussen de buien door maar niet heus’ naar buiten geweest. 2 electabuzzen (met ananas!) gevangen en een gym overgenomen. Geen slechte score.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Ik ben net ook even buiten geweest om de 25 km te halen, al heb ik geen lege eierplek. Daar moet ik nog 4 km voor lopen maar geen zin in. En ik moest pokestops draaien voor de fieldquests die waren ook op.
Had gisteren weer een week vol en in plaats van de zoveelste Entei heb ik mijn derde Raikou. Hoopte zo op een Ho-oh maar helaas.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook opgegeven om nog 4 km te lopen, wat een baggerweer..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de hele dag met jongste in een sporthal gestaan voor zijn sport. Daar was het prima weer voor, het was alleen wel ver rijden en geen gps daar, teveel metaal denk ik. Dus op de terugweg in onze eigen stad vanuit de auto (foei) maar wat stopjes gedraaid, en 2 electabuzzen gevangen :cheer: voor de candy

Na vandaag beter weer (ja hèhè, het kan niet veel slechter)!
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Vandaag wedstrijd gehad, dus sowiso niets gedaan. Alleen een trade. Shiny Aron binnen, die had ik al dus geëvolueerd naar Lairon. De hele shiny Aron family nu compleet. Vanavond maar eens mn lijstje bijwerken, er zijn wat nieuwe shiny bijgekomen en wat andere getrade daarvoor.
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk wil ik zo nog wel even lopen
Maar die regen hè ......

Wel zat er net een shiny poochyena binnen en heb ik vanochtend een togetic raid gedaan én gevangen
Alle reacties Link kopieren
Hier alleen een Shinx-raidje gedaan vanochtend en een zwengel aan een stop gegeven, verder niet veel bijzonders. Ook de 25 km niet gehaald. Wel 50 muntjes gescoord, genoeg voor een eitje.
Alle reacties Link kopieren
Ik ving vandaag een bijtje in m'n bed :) verder niet naar buiten geweest alleen met GPS drift een pokestop gedraaid, mezelf in een gym gezet en 1 km gelopen :biggrin:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven