Entertainment alle pijlers

Pokemon Go deel 8

15-01-2019 14:22 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 8 alweer!

Afbeelding
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
O, @Eze: zie jij kans om mijn cadeautje nog uit te pakken vandaag? Zou fijn zijn!
Alle reacties Link kopieren
Leighton schreef:
10-02-2019 18:56
Ik ving vandaag een bijtje in m'n bed :) verder niet naar buiten geweest alleen met GPS drift een pokestop gedraaid, mezelf in een gym gezet en 1 km gelopen :biggrin:
Doe mij zo'n drift!
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Zondag was de druilerigste dag blerghhh. Wel eindelijk een ho-oh uit de field research :hyper:

Shiny spoink heb ik ook nog niet gevonden... pas 1 iemand in mijn appgroepje.
Alle reacties Link kopieren
Shiny spoink is inderdaad wel een misser volgens mij. Ik ken ook niemand die er één heeft, dus ik ben blij te lezen dat ze wel bestaan Melbourne...
Voor m'n gevoel heb ik er wel een miljoen gevangen (in werkelijkheid 200, dus zo'n 150 tijdens dit event denk ik) en nog steeds geen shiny.
The owls are not what they seem
Alle reacties Link kopieren
Hier is het heerlijk weer! Net een shinxraid gedaan en naar luxio kunnen evolueren. Weer een plekje gevuld!
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Shinx heb ik ook nog helemaal niet. Hoeveel sterren is die raid ookweer? Toch maar eens achteraan gaan!
Alle reacties Link kopieren
Stuur je het mooie weer even hierheen Anna? ;) Hier is het echt heel grijs en grauw.

Gefeliciteerd met je Luxio! Ik moet en kan Shinx ook nog evolueren, maar ik wil zo graag een shiny. Zal je zien dat ik hem net heb geevolueerd en dat ik dat een shiny krijg. Dus ik wacht nog even, denk ik.

Ik heb ook nog geen shiny Spoink. Wel ving ik gisteren een shiny Poochyena. :heart:
Alle reacties Link kopieren
LadyL0101 schreef:
11-02-2019 09:25
Shiny spoink is inderdaad wel een misser volgens mij. Ik ken ook niemand die er één heeft, dus ik ben blij te lezen dat ze wel bestaan Melbourne...
Voor m'n gevoel heb ik er wel een miljoen gevangen (in werkelijkheid 200, dus zo'n 150 tijdens dit event denk ik) en nog steeds geen shiny.
Ik heb een shiny spoink, dus ze zijn er echt ;). Gelukkig heb je nog tot woensdag om er 1 te vinden. Ik hoop eigenlijk nog een tweede te vinden zodat ik er ook een evolutie van heb. Vandaag maar eens zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Ehm... Ik ving net een shiny Swablu.
Mijn 4e...
Alle reacties Link kopieren
Himalaya, heb je vanmiddag tijd voor een ei? En bedankt voor je cadeautje, Anna. Die maak ik dan ook vanmiddag open.

Vanmorgen eindelijk weer eens een 10 km ei gekregen. Ik ben benieuwd of er wat leuks uit zal komen. Ben expres vroeg gaan lopen, zodat ik 2 plaatsen vrij had.

Hier ook geen shiny Spoink helaas. Terwijl ik er echt heel veel heb gevangen/aangeklikt. Nog een paar dagen langs dus.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb in elk geval 3 shiny feebas gevangen tijdens het event en daar kan ik mijn appgroep nog steeds de ogen mee uitsteken, dus ik heb geen reden tot klagen over spoink eigenlijk :lol:

Zometeen stuk wandelen. Vangen jullie ook alle spoinks? Ik heb inmiddels zoveel candy, dus ik klik ze voornamelijk alleen aan om te zien of het een shiny is (zelfde als andere mogelijke shiny overigens)...
Alle reacties Link kopieren
Als de spoink niet shiny is (allemaal dus :cry: ) gooi ik er 1 bal naar toe. Is die mis of blijft het beest niet zitten dan laat ik het er verder bij. Candy zat inmiddels inderdaad. En ik ben sinds vorige week level 40, dus voor de xp hoeft het ook niet meer.
The owls are not what they seem
Alle reacties Link kopieren
Alles wat potentieel shiny is tik ik aan, is het geen shiny dan ga ik weg.
Alle reacties Link kopieren
Ik vang gewoon alles wat ik tegenkom, behalve als ik een ballentekort heb (maar sinds de giften, extra maandagballen en dat je ook aan gyms kan draaien heb ik dat nooit meer).
Vanochtend naar de winkels in het dorp was ik mijn gotcha vergeten :cry:. Dit was nou echt precies zo’n moment waarvoor ik hem had.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Ik hetzelfde als Anna, vang ook zowat alles wat ik zie. Helaas ook geen shinies vandaag.
Alle reacties Link kopieren
MoWa24 schreef:
10-02-2019 19:20
O, @Eze: zie jij kans om mijn cadeautje nog uit te pakken vandaag? Zou fijn zijn!
Oeps, ik ben gisteren helemaal niet hier geweest - en ik weet ook niet meer of ik iets heb uitgepakt. Sorry!
Alle reacties Link kopieren
Eze schreef:
11-02-2019 16:25
Oeps, ik ben gisteren helemaal niet hier geweest - en ik weet ook niet meer of ik iets heb uitgepakt. Sorry!
Geeft niet. Mocht je dit lezen: ik zet om half zes een ei aan; als je kans ziet om dan mijn gift te openen heel graag. Of als je mij een cadeautje kunt sturen: ook prima. Dan worden we ultra friends. @Lu....12: (als je hier meeleest) ik stuur je zo een gift; als je die opent worden we best friends. Zou fijn zijn als dat tussen half zes en zes gebeurt, haha. We zien het wel.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Mowa, ik ben zo onderweg, dus kan niet uitpakken. Ik stuur je wel even ee cadeau zodat jij het kan doen (en geen ei is bij mij geen ramp :) )
Alle reacties Link kopieren
Stom, ik ben dus vergeten een ei aan te zetten om 17.30 MoWa. Maar we kunnen nu eindelijk battelen samen :)
Alle reacties Link kopieren
MoWa24 schreef:
09-02-2019 18:12
Graag neem ik dan meteen de gifts van Pogofan, LadyPhoxy en Komorebi mee (wij worden dan great friends). @Eze: ik denk dat het ons wel lukt om tegen die tijd ultra friends te worden
Beetje late reactie, maar ik zet meestal alleen een ei aan bij best friend :P Dan weet ik iig nu welke viva nick erbij hoort :D Met de shinies heb ik helaas ook weinig geluk mee. Dus hopelijk nog een spoink/ poochyena/dratini in shiny variant voordat de actie voorbij is.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb door een trade een lucky swaffelkoe :rofl: dat is toch om te gieren!

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Suikerbroodje schreef:
11-02-2019 13:11
Himalaya, heb je vanmiddag tijd voor een ei?

Vanmiddag riep de plicht :)
Ik ben vanaf nu wel beschikbaar?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
@Eze: mijn dank is groot. @Dolfje: inderdaad! Ik ben alleen bang dat mijn telefoon een beetje op z'n laatste benen loopt. Sinds de laatste PoGo-update hapert het spel steeds (en dat is zeker als je battelt of een ei aan hebt staan zeer irritant). Hij maakt ook geen verbinding meer met de Switch...
@Rick(s moeder): dank voor jullie gift, maar er staat nu nog 1 dag voor we ultra friends worden. Dus pak mijn cadeau maar gewoon uit wanneer het jullie uitkomt. Ik spaar weer verder voor m'n volgende ei. Vandaag 43 muntjes verdiend, fijn. Shiny-score hier: 0. Maar nog twee dagen te gaan, toch?
@Leighton: een lucky swaffelkoe, haha, beter wordt het niet waarschijnlijk! Ik moet eerlijk bekennen dat ik dat hele 'lucky'-fenomeen nog steeds niet goed snap, maar ik heb me er ook niet in verdiept.
mowa24 wijzigde dit bericht op 11-02-2019 18:44
Reden: Bottelen is iets anders
0.13% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
11-02-2019 18:13
Vanmiddag riep de plicht :)
Ik ben vanaf nu wel beschikbaar?
Nu doen dan?

Die lucky swaffelkoe is leuk!
Alle reacties Link kopieren
Lucky swaffelkoe :rofl: geweldig...
Ik had vandaag uit een trade een lucky meltan van98% iv... geen shiny gevonden vandaag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven