Entertainment alle pijlers

Pokemon Go deel 8

15-01-2019 14:22 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 8 alweer!

Afbeelding
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Leuk Leighton! Ik zou zeggen ga ervoor! Met pokemon als gemeenschappelijken deler heb je altijd iets te bespreken, dan wel te doen 😉
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
Alle reacties Link kopieren
Leuk Leighton, veel plezier morgen!
Alle reacties Link kopieren
Haha dat weet ik nog niet of zij ook pokemonnen ;) eens bedenken hoe je dat subtiel in een gesprek verwerkt haha.

Dankjewel allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Succes Leighton. Om maar een cliché uit de kast te halen: zoveel mogelijk jezelf blijven. Komt vast goed. Maar of je er meteen Pokemon in moet gooien???
Alle reacties Link kopieren
Poppy_del_Rio schreef:
18-01-2019 21:01
Jij bent toch Gr...es?
Ja, dat ben ik.
Alle reacties Link kopieren
Leighton schreef:
18-01-2019 22:31
Haha dat weet ik nog niet of zij ook pokemonnen ;) eens bedenken hoe je dat subtiel in een gesprek verwerkt haha.

Dankjewel allemaal!
Haha, ik begreep dat het een pokemongroepje was. Ja, dan ligt het misschien iets anders 😉

Komt hoe dan ook vast wel goed! Wat iemand al zei, vooral jezelf zijn, dan ben je goed genoeg.
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
Alle reacties Link kopieren
Nou ik heb het geprobeerd kan de stamps inderdaad niet opsparen.
Maar ik ben toch blij want mijn research breakthrough leverde een Lugia op en die had ik nog niet.
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
19-01-2019 00:09
Nou ik heb het geprobeerd kan de stamps inderdaad niet opsparen.
Maar ik ben toch blij want mijn research breakthrough leverde een Lugia op en die had ik nog niet.
Oeh, jaloers! Daar zit ik ook op te azen... Fijne vakantie gewenst.
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel. Vandaag eerst nog het event. Ben al gepakt en kan dat mooi doen voor we vanmiddag nog naar een verjaardag moeten :P
Ik loop al tijden met een Feebas en heb al over de 100 candy dus kan evolueren , als je shiny vindt moet je daar volgens mij ook weer eerst 20km mee lopen als buddy toch?
Alle reacties Link kopieren
Ja, degene die je evolueert moet je 20 km mee gelopen hebben.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
19-01-2019 08:10
Dank je wel. Vandaag eerst nog het event. Ben al gepakt en kan dat mooi doen voor we vanmiddag nog naar een verjaardag moeten :P
Ik loop al tijden met een Feebas en heb al over de 100 candy dus kan evolueren , als je shiny vindt moet je daar volgens mij ook weer eerst 20km mee lopen als buddy toch?
Ik begrijp dat je dus eigenlijk op géén shiny hoopt? :proud:
Zoveel gelopen terwijl je er wellicht genoeg kunt vangen vandaag, en misschien nog betere ook. :|
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
kailan schreef:
18-01-2019 22:49
Ja, dat ben ik.
Ik heb je zojuist een gift gestuurd, dus je kunt losgaan :)
Gisteren een ruil gedaan met mijn man en er kwam zowaar een lucky Pokémon uit!

Daar hield ik al niet eens rekening meer mee. Helemaal aan het begin kreeg ik bij een ruil nog weleens spontaan een lucky Pokémon, maar daarna alleen als er een Pokémon uit de zomer van 2016 betrokken was. Nu dus ineens een lucky Elekid erbij.
Alle reacties Link kopieren
streepjessokken schreef:
19-01-2019 09:30
Ik begrijp dat je dus eigenlijk op géén shiny hoopt? :proud:
Zoveel gelopen terwijl je er wellicht genoeg kunt vangen vandaag, en misschien nog betere ook. :|
Haha nee ik wil wel een shiny!
Ach ja ik heb in elk geval genoeg candy vast :P
Alle reacties Link kopieren
Bedenk wel dat er een task bij zit met earn a candy met buddy (iets in die strekking) P, dus beter even van buddy wisselen naar een buddy voor 1km per candy.

Als je feebas even opzij zet en ruilt met een andere blijven de km wel gewoon staan, als ie weer je buddy wordt tellen de km gewoon door ;)
Alle reacties Link kopieren
Hoe laat begint het event?
Tot nu toe zit er nog geen Feebas gezien in de buurt.
Ik heb gisteren een groudon gevangen en vandaag kwam er een Lugia uit de weekopdracht.
Alle reacties Link kopieren
Sun.lover schreef:
19-01-2019 10:30
Hoe laat begint het event?
Tot nu toe zit er nog geen Feebas gezien in de buurt.
Ik heb gisteren een groudon gevangen en vandaag kwam er een Lugia uit de weekopdracht.
11 uur. :) Ik zit er helemaal klaar voor. :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Leighton schreef:
19-01-2019 10:36
11 uur. :) Ik zit er helemaal klaar voor. :hyper:

Maar je ziet geen feebas denk ik, je moet aan de pokestop draaien en daar komen dan opdrachten uit waar feebas in zit. Welke weet ik even niet meer, Bowgirl had een lijstje.
Alle reacties Link kopieren
Allemachtig, altijd als ik m'n bericht aan wil passen quote ik mezelf. :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
BowGirl35 schreef:
15-01-2019 23:04
De research tasks voor zaterdag zijn bekend. Doe er je voordeel mee als je een shiny feebas wil hebben.

Feebas Research: Earn 1 Buddy Candy
Feebas Research: Hatch 1 Egg
Feebas Research: Make {0} Great Throws
Feebas Research: Make {0} Nice Throws

Please note: {0} are place holders for an actual number that is currently not known.

Tasks zijn te vinden van 11 tot 14u maar als je ze niet voltooid krijgt kan je na die tijd gewoon verder met de tasks.
Hier het lijstje met tasks nog een keer. Ik hoorde wel dat als je 1 van deze tasks uit je lijstje verwijderd en weer aan die zelfde stop draaid hij niet terug komt. En mocht je met meer mensen gaan, het kan zijn dat de shiny niet random zijn, dus iedereen een shiny krijgt uit dezelfde stop, maar dat weten we pas na het begin van het event.
Alle reacties Link kopieren
BowGirl35 schreef:
19-01-2019 10:21
Bedenk wel dat er een task bij zit met earn a candy met buddy (iets in die strekking) P, dus beter even van buddy wisselen naar een buddy voor 1km per candy.

Als je feebas even opzij zet en ruilt met een andere blijven de km wel gewoon staan, als ie weer je buddy wordt tellen de km gewoon door ;)
Ah dat is een goede tip
Aitane, vandaag best Friends toch?
Hoe laat? Liefst vanavond ergens, bv 20u?
Alle reacties Link kopieren
Mensen, stop maar met moeilijk doen, shiny feebas kan je ook gewoon in het wild vinden. Duurt misschien wat langer maar je krijgt hem vanzelf wel.
Alle reacties Link kopieren
Ik had hem net meteen.... die shiny. Moest ik 1 km voor lopen. Alleen nog wat stops draaien voor wat extra candy!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 10 taken volbracht, geen shiny. Nu heb ik er nog 2 staan om af te ronden, dus hopelijk komt er daar nog een uit en anders maar hopen op en wilde ooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven