Pokemon Go deel 8
vrijdag 18 januari 2019 om 09:11
Balen is dat hè, herkenbaar! Nou is het gelukkig geen top - pokemon maar toch.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
In memoriam AnnA_C
vrijdag 18 januari 2019 om 09:43
200,000 is al verdubbeld. Zonder ei staat er 100,000.streepjessokken schreef: ↑18-01-2019 09:13Die meldingen hè, met friendship level up, 200.000 xp, laat ie met een ei aangepaste aantallen zien? Of moet je dat eigenlijk nog verdubbelen?
vrijdag 18 januari 2019 om 10:16
Hij is juist nu heel top in de raids tegen Kyogre en groudon, prut is hij dus zeker niet, vooral met de aanval die hij er nu bij krijgt.streepjessokken schreef: ↑18-01-2019 09:11Balen is dat hè, herkenbaar! Nou is het gelukkig geen top - pokemon maar toch.
vrijdag 18 januari 2019 om 11:26
Ik ben dus de fieldquests aan het opsparen voor op vakantie, heb er al 4
, dat waren die dat je een Pokémon als beloning krijgt. Hoe bewaar je de quests met stardust of ballen als beloning? Dus dat je de aan de kant zet en weer 3 nieuwe quests bij pokestops kan krijgen? Weet iemand dit? Bij de andere loop je gewoon van de Pokémon weg maar bij de stardust?

vrijdag 18 januari 2019 om 12:09
Je kan stardust sowiso niet opsparen, ook Pokemon opsparen voor een stempel heeft geen zin. Je hebt de reward nl al geclaimd toen je erop klikte. Pokemon opsparen voor je streak kan er dan wel weer mee, dan neem je de de volgende dag meteen de eerste van de stapel en vang je die. Dus beter om je rewards niet te claimen, maar dan heb je maar 3 stempels.
vrijdag 18 januari 2019 om 12:11
vrijdag 18 januari 2019 om 17:19
Morgen kan ik best friends worden met Inde....ijn, maar ik weet niet wie van jullie dat is helaas.
Ik zou graag een ei aanzetten, de tijd maakt me niet zoveel uit. En een andere dag is ook prima als dat beter uitkomt natuurlijk, laat maar weten. Dan kunnen we ook afspreken wie wie een cadeautje stuurt. Alvast bedankt!
Ik zou graag een ei aanzetten, de tijd maakt me niet zoveel uit. En een andere dag is ook prima als dat beter uitkomt natuurlijk, laat maar weten. Dan kunnen we ook afspreken wie wie een cadeautje stuurt. Alvast bedankt!
vrijdag 18 januari 2019 om 17:24
Tijdens onze zomervakantie in een land waar we geen 4g hadden hoopte ik bij elk hotel dat er een pokestop zou zijn. Was best vaak het geval gelukkig en dan lukte de dagelijkse quest wel. En dan voor de dagen dat dat niet het geval was de opgespaarde quests gebruiken. Ja ja, zo’n spellletje is best verslavend....
vrijdag 18 januari 2019 om 17:38
Iets heel anders ik heb afgesproken om morgen koffie te drinken met wat andere vrouwen die nieuw zijn in mijn stad (had via Instagram contact met iemand en die tipte mij de Facebook groep) en ik ben hartstikke zenuwachtig.
lijkt wel of ik een date heb haha. Volgende week via die groep ook nog met iemand anders. Ik ben erg benieuwd.
Leuk om andere mensen te spreken die nieuw zijn.

vrijdag 18 januari 2019 om 18:47
Dat ben ik, ik ga geen ei aanzetten dus doe maar wat jou uitkomt. Volgens mij heb ik je vannacht al een gift gestuurd.kailan schreef: ↑18-01-2019 17:19Morgen kan ik best friends worden met In....n, maar ik weet niet wie van jullie dat is helaas.
vrijdag 18 januari 2019 om 19:52
Wat leuk Leighton! Spannend ook! Begrijpelijk dat je zenuwachtig bent. Ik schat zo in dat je net van te voren denkt: waarom wil ik dit?!? en als het dan zover is een leuke morgen hebt (beetje als daten :p) Veel plezier!!Leighton schreef: ↑18-01-2019 17:38Iets heel anders ik heb afgesproken om morgen koffie te drinken met wat andere vrouwen die nieuw zijn in mijn stad (had via Instagram contact met iemand en die tipte mij de Facebook groep) en ik ben hartstikke zenuwachtig.lijkt wel of ik een date heb haha. Volgende week via die groep ook nog met iemand anders. Ik ben erg benieuwd.
vrijdag 18 januari 2019 om 19:54
Leuk, gefeliciteerd! Die jaloezie snap ik welmelbourne88 schreef: ↑18-01-2019 18:59Oh yes mijn eerste 5 sterrenraid gewonnen én gevangen en het was een shiny kyogre!! Mijn dorp pogo vriendjes waren jaloers![]()

vrijdag 18 januari 2019 om 19:57
Dank voor je berichtje Poppy, de gift van vannacht had ik al uitgepakt vandaag. Maar dan wacht ik gewoon tot ik er weer eentje van je krijg, geen haast.
Wat goed Melbourne en meteen een shiny ook nog. Gefeliciteerd!
Ik doe vrijwel geen 5 sterren raids meer, toch altijd moeilijk om af te spreken. Ik hoop maar dat ze net als eerdere legendaries een keertje langskomen bij de weekbeloning van de quests. Maar als je er bij een raid eentje vangt is dat toch wel extra leuk.
Wat goed Melbourne en meteen een shiny ook nog. Gefeliciteerd!
Ik doe vrijwel geen 5 sterren raids meer, toch altijd moeilijk om af te spreken. Ik hoop maar dat ze net als eerdere legendaries een keertje langskomen bij de weekbeloning van de quests. Maar als je er bij een raid eentje vangt is dat toch wel extra leuk.
vrijdag 18 januari 2019 om 20:50
De groep die hem heeft kan de helft al niet mee doen omdat ze andere verplichtingen hebben. Incl mijzelf. Maakt ook niet uit, ik heb hem toch al 3x en zondag kunnen er nog 2 bij komen. Dus niet zo heel veel aan de hand als ik hem mis

vrijdag 18 januari 2019 om 21:22
Wat leuk. Goed idee. Snap wel dat het ook spannend is. Veel plezier morgen!Leighton schreef: ↑18-01-2019 17:38Iets heel anders ik heb afgesproken om morgen koffie te drinken met wat andere vrouwen die nieuw zijn in mijn stad (had via Instagram contact met iemand en die tipte mij de Facebook groep) en ik ben hartstikke zenuwachtig.lijkt wel of ik een date heb haha. Volgende week via die groep ook nog met iemand anders. Ik ben erg benieuwd.