Entertainment alle pijlers

Pokemon go deel 9

10-05-2019 13:18 3173 berichten
Alle reacties Link kopieren
I wanna be the very best
like no one ever was
To catch them is my real test
To train them is my cause

Pokemon!
anna_c wijzigde dit bericht op 10-05-2019 22:45
Reden: Op verzoek ingekort
84.43% gewijzigd
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Ik had net een shiny budew uit een ei. Niet zoveel verschil vind ik. Maar ja, hij glimt he.
hvm schreef:
16-07-2019 09:50
Oké top!

Hoe laat ga je hem ongeveer openen?
Misschien dat ik toch een ei aanzet. Weet nog niet zeker.
Alle reacties Link kopieren
Rubble schreef:
16-07-2019 07:23
Vanmorgen kreeg ik uit het niets een uitnodiging voor een ex raid!
Staat ook iets over dat een ultra friend ook een uitnodiging heeft gekregen, maar weet niet wie.

Wel een beroerde dag en tijd, maar ga toch proberen het te redden.

Hoe werkt zoiets eigenlijk? Net als een gewone raid, maar met die speciale uitnodiging? Wat kan ik vangen? Vragen, vragen
Of jij hebt de uitnodiging 'gewonnen' en dan mag je ook nog een ultrafriend uitnodigen voor de raid, of één van jouw ultrafriends heeft je uitgenodigd. Moet je even kijken op de pas.

Het is inderdaad Deoxys Speed op het moment. Ik zou zorgen dat je bij de raid bent als het ei popt, dan heb je de grootste kans dat er andere spelers zijn om mee te raiden. Alleen spelers met een ex raid pass voor die gym kunnen de raidboss zien en meedoen.
Zarah schreef:
16-07-2019 14:54
Of jij hebt de uitnodiging 'gewonnen' en dan mag je ook nog een ultrafriend uitnodigen voor de raid, of één van jouw ultrafriends heeft je uitgenodigd. Moet je even kijken op de pas.

Het is inderdaad Deoxys Speed op het moment. Ik zou zorgen dat je bij de raid bent als het ei popt, dan heb je de grootste kans dat er andere spelers zijn om mee te raiden. Alleen spelers met een ex raid pass voor die gym kunnen de raidboss zien en meedoen.

Het is inderdaad omdat ik daar een raid heb gewonnen, staat in de invite.

Ik ga mijn best doen om er op tijd te zijn. Het is wel een lastig tijdstip, maar we zullen zien hoe druk het dan is.
Alle reacties Link kopieren
Komt er geen pokemon als beloning voor de Jump-Start Research?
Poke-girl schreef:
16-07-2019 15:52
Komt er geen pokemon als beloning voor de Jump-Start Research?

Nope.
Alle reacties Link kopieren
Poke-girl schreef:
16-07-2019 15:52
Komt er geen pokemon als beloning voor de Jump-Start Research?
O, dat was mij ook helemaal ontgaan! Ik dacht dat dit voor Jirachi was, dom. Ik moet alleen die level 3-raid nog, maar dan is het ook geen ramp als dat niet lukt. Lucky eggs heb ik nu wel genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Jammer zeg! Was ik blij dat die level 3 raid lukte in mn uppie. Stond te wachten welke pokemon er zou komen... niets!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een uitnodiging gekregen voor een exraid morgen. Vind die Pokémon niet heel leuk maar het levert vaak wel veel punten op omdat er veel pokemonvrienden uit de wijk zijn.
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,
Meestal lees ik alleen mee maar voor de jump start research heb ik een nieuwe vriend nodig.
Alleen niemand in mijn nabije omgeving speelt nog pokemon.
Is er iemand die nog een vriend kan gebruiken?

Groet Cynthia

*** het is al gelukt, bedankt! ***
anoniem_348114 wijzigde dit bericht op 16-07-2019 23:08
7.54% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Cynthiaxxx schreef:
16-07-2019 22:12
Hoi allemaal,
Meestal lees ik alleen mee maar voor de jump start research heb ik een nieuwe vriend nodig.
Alleen niemand in mijn nabije omgeving speelt nog pokemon.
Is er iemand die nog een vriend kan gebruiken?

Groet Cynthia
Wilde je pb sturen maar t lukt niet
vlinderplant wijzigde dit bericht op 17-07-2019 07:46
Reden: Code verwijderd
12.93% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Rubble schreef:
16-07-2019 11:59
Hoe laat ga je hem ongeveer openen?
Misschien dat ik toch een ei aanzet. Weet nog niet zeker.
Hoi Rubble,

Ik denk morgenmiddag rond een uur of 5. Dan kan ik het combineren.

Groetjes Hvm
hvm schreef:
17-07-2019 10:30
Hoi Rubble,

Ik denk morgenmiddag rond een uur of 5. Dan kan ik het combineren.

Groetjes Hvm

Prima!
Ik zit nog in dubio :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Je hebt nog even de tijd...
Alle reacties Link kopieren
Man en ik kunnen ook weer een vriendje gebruiken voor de jump start research

Top bedankt!
redshoes wijzigde dit bericht op 17-07-2019 18:22
24.07% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Rubble schreef:
16-07-2019 14:57
Het is inderdaad omdat ik daar een raid heb gewonnen, staat in de invite.

Ik ga mijn best doen om er op tijd te zijn. Het is wel een lastig tijdstip, maar we zullen zien hoe druk het dan is.
Dan betekent wat er staat dat je een ultrafriend (of best friend) naar keuze mag uitnodigen, niet dat er al eentje een pas heeft.
Eze schreef:
17-07-2019 15:19
Dan betekent wat er staat dat je een ultrafriend (of best friend) naar keuze mag uitnodigen, niet dat er al eentje een pas heeft.

Ja klopt, was ik inmiddels achter gekomen. Helaas kunnen de ultra friends die vlakbij wonen niet.

Ben benieuwd of ik mensen ga treffen. Heb geen idee hoe druk zo'n raid is op een doordeweekse dag en begin van de middag.
Pff, lastig dat raid hour straks. Is hier gewoon etenstijd met kids, dus gaat niet lukken, maar vervolgens wil ook niemand meer later nog een raid doen. Vind ik altijd wel jammer.
Gaan jullie raid hour doen?
Alle reacties Link kopieren
Pogofan schreef:
17-07-2019 17:42
Pff, lastig dat raid hour straks. Is hier gewoon etenstijd met kids, dus gaat niet lukken, maar vervolgens wil ook niemand meer later nog een raid doen. Vind ik altijd wel jammer.
Gaan jullie raid hour doen?
Ik doe soms wel eens mee maar ga zo eerst eten, dan kijk ik waar ze zijn of ik nog aansluit vandaag.

Net Exraid gedaan en meteen een lucky friend erbij. Cresselia tegen Dialga( of hoe heet dat beest) geruild want die had ik nog niet.
Toch nog mensen gevonden voor een raid later op de avond, eindelijk mewtwo binnen!
Nieuwe update qua appraise is ook ideaal trouwens, gewoon zoeken op 0* tot 4* en je weet hoe sterk je beest is!
Alle reacties Link kopieren
Zarah, je hebt een pb.
hvm schreef:
17-07-2019 11:39
Je hebt nog even de tijd...

Als je een tijdstip weet dan hoor ik het graag.

Dan kijk ik of ik ook een ei aan kan zetten. Als het niet lukt is er geen man over boord.
Alle reacties Link kopieren
Shiny shinx gevangen uit raid. Wat blijft ie leuk :love:
Alle reacties Link kopieren
Ja, die is leuk! Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren 2 raids gedaan en beide keren dat lelijke mewtoo beest gevangen. Toen ik gisteren naar bed ging nog een shiny omanyte gevangen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven