Entertainment alle pijlers

Pokemon go deel 9

10-05-2019 13:18 3173 berichten
Alle reacties Link kopieren
I wanna be the very best
like no one ever was
To catch them is my real test
To train them is my cause

Pokemon!
anna_c wijzigde dit bericht op 10-05-2019 22:45
Reden: Op verzoek ingekort
84.43% gewijzigd
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Zarah schreef:
20-07-2019 19:08
Wow....ik heb echt veel Eevee's gevangen, maar nog nooit een shiny...
Gelukkig heb ik er nu eentje uit de special research.
Gefeliciteerd!

Ik heb er nog 3, 1 is een shiny jolteon geworden.
Binnenkort maar eens met 1 gaan wandelen zodat ik daar een espeon van kan maken. Nu nog uitvinden hoe ik aan een shiny flareon kom.

Vanmiddag mudkipdag, ben benieuwd. We hebben een bbq bij vrienden, maar ga toch proberen zoveel mogelijk te vangen. Dan maar sen stokbroodje minder.
Ik heb een community day box gekocht. Voor het eerst dat ik genoeg muntjes had, haha.
Alle reacties Link kopieren
Rubble schreef:
21-07-2019 08:27
Ik heb een community day box gekocht. Voor het eerst dat ik genoeg muntjes had, haha.
Ik zag hem net zag er goed uit wat erin zit. Mocht ik vandaag nog 50 munten verdienen dan kan ik er ook een kopen. Hopelijk wordt een van mijn pokemon uit de gym geschopt
Handbal schreef:
21-07-2019 08:45
Ik zag hem net zag er goed uit wat erin zit. Mocht ik vandaag nog 50 munten verdienen dan kan ik er ook een kopen. Hopelijk wordt een van mijn pokemon uit de gym geschopt

Ja, vond ik ook. Hoopte al op paarse eierkokers en daar zitten er 3 van in. Me happy.
Rubble schreef:
20-07-2019 17:56
Emceetje en vlinderplant, wij worden volgende week besties! Zullen we deze week afspreken wat handig qua tijd voor een ei?
Heb je een voorstel? Ik word tegelijk met iemand anders bff, die kan alleen 's avonds. Maar ik zet net zo makkelijk 2x een ei aan. Heb er erg veel.
Happy mudkip day! Bowgirl hoeveel shiny heb jij al? :-D :-D

Ik moet helaas overslaan omdat ik op bed lig. Hopelijk ben ik straks fit genoeg om nog een halfuurtje te wandelen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben niet erg actief op zoek geweest maar heb er toch 3 kunnen vangen dus ik ben tevreden :)
Alle reacties Link kopieren
Emceetje schreef:
21-07-2019 16:56
Happy mudkip day! Bowgirl hoeveel shiny heb jij al? :-D :-D

Ik moet helaas overslaan omdat ik op bed lig. Hopelijk ben ik straks fit genoeg om nog een halfuurtje te wandelen.
Ik heb er 15 in 2u tijd. Tevreden dus
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een uur gewandeld en heb er twee gevangen en thuis nog eentje dus ik ben tevreden.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 8,5 km gelopen en 1 shiny gevangen. Jammer dat ik er niet meer tegen ben gekomen, maar ik heb er toch in ieder geval eentje.
Alle reacties Link kopieren
Hier niks geen community day. We zijn op fietsvakantie en ik heb mijn telefoon nodig voor navigatie. En in de pauzes merk ik dat ik Wizards Unite leuker vind. Pokemon komt wel weer als ik thuis ben.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Ik heb toch nog een shiny mudkip kunnen vangen 😁
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er in 2 uur tijd 8 shine gevangen. Heb nu gelijk van beide de hele familie. Heb wel veel mudkips gevangen in totaal. Ik had bijna 400 Candy na 2 uur.
Alle reacties Link kopieren
Ik had een Groudon uit de box. Een gewone. Heb er nu 7 :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Voor een opdracht moet ik een gouden johto medaille verdienen.

Hoe verdien ik die?
Alle reacties Link kopieren
Frietmetmayo schreef:
21-07-2019 22:39
Voor een opdracht moet ik een gouden johto medaille verdienen.

Hoe verdien ik die?
70 verschillende pokemon vangen/hatchen/evolven van jotho regio.
dolfje schreef:
21-07-2019 22:27
Ik had een Groudon uit de box. Een gewone. Heb er nu 7 :facepalm:
Wat kun je allemaal krijgen uit de box? Het duurt 8 weken tot het wisselt toch, maar vast niet 8 verschillende. Ik wil nog wel een gewone groudon, heb alleen shiny.
Ik had 1 shiny en daarnaast genoeg candy om de mudkip familie compleet te maken. Dus gedaan en in de laatste paar minuten ving ik nog 2 shinies, maar niet genoeg candy om die familie compleet te maken.

We waren op visite en mijn man vindt het maar niets dat ik dan ook wat pokemon vang.

De volgende cd ben ik op vakantie, dus dat zal niets worden.
Alle reacties Link kopieren
Emceetje schreef:
22-07-2019 04:40
Wat kun je allemaal krijgen uit de box? Het duurt 8 weken tot het wisselt toch, maar vast niet 8 verschillende. Ik wil nog wel een gewone groudon, heb alleen shiny.
Groudon, kyogre, latios en latias. Alle 4 ook shiny te krijgen.

Ik had nu net een shiny latias uit de doos. Ook voor het eerst dat ik er een shiny uit kreeg.

Vandaag komt straw hat Pikachu in het spel tot 29ste. Deze is shiny te vinden en is NIET te evolueren, dus er zal ook geen straw hat pichu in een ei zitten... .
Emceetje schreef:
21-07-2019 10:57
Heb je een voorstel? Ik word tegelijk met iemand anders bff, die kan alleen 's avonds. Maar ik zet net zo makkelijk 2x een ei aan. Heb er erg veel.

Over 6 dagen is het zo ver, in de avond is geen probleem. Roep maar een tijdstip.
Ik dacht dat pikachu met strohoed pas vanaf 1 uur te vangen is, maar jij hebt er al eentje BG?
Net een uur gewandeld maar niks gezien.

Ik baal wel. Vanmorgen speciaal een uur gelopen om de 25km bonus binnen te halen, zitten er geen rare candy bij! 🤨 Normaal krijg je er 3 toch?
Ik kreeg nu alleen ballen...
Elders op de wereld is het al 13 uur geweest dus Straw hat Pikachu is al te vangen. Hij zit wel shiny in het spel, dus hopen dat we die tegenkomen!

Gisteren weer een gezellige community day gehad. Samen met een vriend in een andere stad gaan wandelen en vangen. Gelukkig had ik een grote voorraad ballen. In onze eigen stad zijn echt veel meer pokestops! We hadden allebei meer dan 3 shiny Mudkippen en ik hatchte nog een (derde :nut: ) shiny Pichu. Geslaagde dag dus!
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat die strohoed piekaatjoe shiny kan zijn! Vanavond maar een rondje door de stad lopen dus :$

Community day was ook geslaagd, 10 shiny mudkipjes gevangen.
Ik heb nu 2 gewone strohoedjes gevangen. Er zijn er genoeg te vinden.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er nog geen maar ga na het eten een rondje park lopen. Heb een beetje luie middag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven