Entertainment alle pijlers

Pokemon Go

10-07-2016 00:17 3010 berichten
Dus... Pokemon Go is met een omweg downloadbaar en speelbaar wat een enorm leuk spel voor op je telefoon:)! Ik heb vandaag met vriend al 12 km gefietst en tegelijkertijd pokemon gevangen. Echt wel een leuke manier om lekker buiten te zijn

Heb jij het al geprobeerd? Iemand nog slimme tips, of trotse prestaties:)?
Alle reacties Link kopieren
quote:nephthys schreef op 14 juli 2016 @ 11:28:

Wat denken jullie: Ik heb genoeg Pidgey candy om een Pidgeotto van CP94 te laten evolueren. Maar ik heb ook een Pidgey van CP103.

Evolueer ik nu de Pidgeotto, of de Pidgey en dan nog even verdersparen om die dan verder te laten evolueren?

Doorsparen, met Pidgeys is dat vrij makkelijk, en dan krijg je een veel sterkere Pidgeot.

Als je nu je Pidgeotto evolueert krijg een Pidgeot van tegen de 200CP.

Als je met je Pidgey aan de slag gaat krijg je een Pidgeot van rond de 400CP.
quote:AnAppleADay schreef op 14 juli 2016 @ 11:34:

[...]

Doorsparen, met Pidgeys is dat vrij makkelijk, en dan krijg je een veel sterkere Pidgeot.

Als je nu je Pidgeotto evolueert krijg een Pidgeot van tegen de 200CP.

Als je met je Pidgey aan de slag gaat krijg je een Pidgeot van rond de 400CP.Ok, dan maar doorsparen. Ik ben de Pidgeys wel al beu
Ik baal: Op weg naar huis kom ik langs een heleboel pokestops dus ik dacht ik ga even een keer ergens staan waar ik er bij 4 kan, blijft die pokebal maar draaien, dus ik fiets door naar het volgende punt op de route naar huis waar er veel zitten en ook een gym is in mijn kleur... blijft dat ding weer laden. Was van plan om straks even een rondje te gaan lopen zodat ik langs wat stops kom en een gym kan proberen maar nu twijfel ik.

Vermoed dat het nu spitsuur is maar daardoor vraag ik mij wel af wat de beste tijd is om te gaan lopen.
Alles voor een uurtje of 14.00/15.00 is goed te doen, daarna gaat Amerika op pad.
quote:nephthys schreef op 14 juli 2016 @ 11:34:

[...]

Ok, dan maar doorsparen. Ik ben de Pidgeys wel al beu

Ik zou ook nog even wachten met stap 1 van de evolutie (Pidgey naar Pidgeotto), als je toch gaat sparen, dan heb je een kans dat je een nog sterkere Pidgey krijgt.

Dus wachten tot je genoeg candies hebt voor de 2 stappen samen en dàn je sterkste Pidgey uitkiezen.
quote:closednote schreef op 14 juli 2016 @ 11:44:

Ik baal: Op weg naar huis kom ik langs een heleboel pokestops dus ik dacht ik ga even een keer ergens staan waar ik er bij 4 kan, blijft die pokebal maar draaien, dus ik fiets door naar het volgende punt op de route naar huis waar er veel zitten en ook een gym is in mijn kleur... blijft dat ding weer laden. Was van plan om straks even een rondje te gaan lopen zodat ik langs wat stops kom en een gym kan proberen maar nu twijfel ik.

Vermoed dat het nu spitsuur is maar daardoor vraag ik mij wel af wat de beste tijd is om te gaan lopen.ik merk dat de mijne dit ook doet als hij contact maakt met een slecht wifinetwerk. Wifi uitzetten als je buiten rondloopt scheelt bij mij een heel stuk met het steeds wegvallen van de app.
Aha is dat het. Op een punt had ik inderdaad niet al te best Wifi bereik.
Ik sta een beetje stil vandaag... Zit met een zieke kat die ik in de gaten moet houden dus kan helaas de deur niet uit

Balen, want ook mijn pokeballs zijn op.

Gelukkig komt mijn vriend vroeg thuis, kan ik er nog even op uit

Happy hunting iedereen!!
Pivot! PIVOT!!!
quote:Colletje88 schreef op 13 juli 2016 @ 20:40:

Kan iemand mij aub helpen? Ik heb hem geïnstalleerd enz en dan moet je je geboortedatum invullen, maar dit wil dus niet, ik kan tikken wat ik wil, maar ik krijg geen toetsenbord of opties om mijn geboortedatum in te vullen! Ik wil het zo graag spelen

Mij lukt het ook niet hoor.

Heb hem nu op de i pad gedownload, kan je het daar ook mee spelen?
quote:Yggdrasil- schreef op 14 juli 2016 @ 12:27:

[...]

Mij lukt het ook niet hoor.

Heb hem nu op de i pad gedownload, kan je het daar ook mee spelen?

Opzich wel, maar je moet wel de deur uit en altijd internet hebben.

Als je dus een databundel op je ipad hebt kan het wel, maar als je afhankelijk bent van wifi wordt het moeilijk.
quote:AnAppleADay schreef op 14 juli 2016 @ 12:56:

[...]

Opzich wel, maar je moet wel de deur uit en altijd internet hebben.

Als je dus een databundel op je ipad hebt kan het wel, maar als je afhankelijk bent van wifi wordt het moeilijk.Als je met je telefoon een wifi-spot kunt maken is dat probleem ook opgelost.
Uhm... stuff... and things
Zo doe ik het ook, mijn telefoon heeft een te oude versie van Android om Pokemon GO te kunnen spelen. Heb het nu op mijn (vrij nieuwe) 7" Samsung tablet gezet en neem ook mijn telefoon mee die ik als wifi-spot aan heb staan

Gisteren alleen een beetje pijn in mijn pols want dat 7" ding is best groot, schaamde me eerst ook wel om er mee rond te lopen maar die schaamte ben ik inmiddels helemaal voorbij

Ook al met een man of 20 bij een lure gestaan en heel gezellige gesprekken gehad, echt geweldig dit spel!
quote:kruidentheetje schreef op 14 juli 2016 @ 13:01:

[...]

Als je met je telefoon een wifi-spot kunt maken is dat probleem ook opgelost.Goeie, niet aan gedacht
Heb net even een stuk gewandeld en bij een paar lure's gaan zitten waarbij allemaal pokemon zouden komen die ik nog niet heb maar helaas. Ik zag ook een keer dat er een Jiggly Puff dichtbij was maar kreeg hem niet gevonden, weet iemand hoe dat werkt?

Wat mij trouwens wel opviel was dat ondanks dat ik steeds op rustige plekken aan de kant ging staan zodat ik niemand in de weg stond dat er toch best een aantal mensen waren die bijna tegen mij aan botsten of bijna op m'n tenen gingen staan als ik ergens zat. Het waren geen andere spelers. Vond het maar apart, ik sta wel vaker ergens gewoon stil en dan botst er niemand bijna tegen mij aan maar nu had ik mijn telefoon vast. Vond het gruwelijk irritant want straks botst er iemand hard tegen mij aan en laat ik mijn telefoon vallen
quote:KitKeller schreef op 14 juli 2016 @ 12:26:

Ik sta een beetje stil vandaag... Zit met een zieke kat die ik in de gaten moet houden dus kan helaas de deur niet uit

Balen, want ook mijn pokeballs zijn op.

Gelukkig komt mijn vriend vroeg thuis, kan ik er nog even op uit

Happy hunting iedereen!!

Ik voel met je mee, buikgriep en mijn pokéballs zijn op..

Edit: Ik voel dus ook mee met je kat
Ik had vanmorgen een magnemite gevangen.
Ik lees en hoor de laatste tijd overal hierover.

Wil iemand deze spellen-dummy ff uiyleggen wat hier zo fantastisch aan is en waarom ik echt mee moet doen?

Ik heb een hekel aan hypes...
Ik ga morgen op vakantie daar heb ik geen data wel wifi maar daar kan je niets mee. afkicken dus
quote:Alicemorgan82 schreef op 14 juli 2016 @ 14:39:

Wil iemand deze spellen-dummy ff uiyleggen wat hier zo fantastisch aan is en waarom ik echt mee moet doen?

Ik heb een hekel aan hypes... Pokémon bestaat al sinds 1995, niet echt een 'hype' meer.
Liever elitair dan een pauper!
Ik heb ook een pokéball tekort Vanmorgen langs 3 stops gekomen en de opbrengst was een schamele 4 stuks. Bah. Mijn vriend komt me straks ophalen en ik zit te twijfelen of ik eerst naar een pokéstop zal lopen om daar op hem te wachten. Dan zeg ik; doe maar rustig aan hoor, ik wacht hier wel

Ik weet inmiddels wel een adresje van iemand die heel dichtbij een stop woont. Denk dat ik daar maar 'even' op visite ga eerdaags
Uhm... stuff... and things
Hihi ja van die tekenfilm dat weet ik maar what the **** is dat go dan?

Voor zover ik weet een of ander spel wat iedereen speelt?
quote:Alicemorgan82 schreef op 14 juli 2016 @ 14:39:

Ik heb een hekel aan hypes... Ik heb de eerste 5 pagina's van dit topic gelezen en toen was ik om.
quote:Alicemorgan82 schreef op 14 juli 2016 @ 14:50:

Hihi ja van die tekenfilm dat weet ik maar what the **** is dat go dan?

Voor zover ik weet een of ander spel wat iedereen speelt?https://www.youtube.com/watch?v=2sj2iQyBTQs
quote:closednote schreef op 14 juli 2016 @ 14:25:

Heb net even een stuk gewandeld en bij een paar lure's gaan zitten waarbij allemaal pokemon zouden komen die ik nog niet heb maar helaas. Ik zag ook een keer dat er een Jiggly Puff dichtbij was maar kreeg hem niet gevonden, weet iemand hoe dat werkt?

Kokoro heeft een paar pagina's geleden een super handige uitleg gegeven over het zoeken naar Pokemon die in de buurt zijn! Ik plak hem hier nog even:

quote:Kokoro schreef op 13 juli 2016 @ 21:12:

[...]

Rechtsonder heb je een vakje met pokemon er in die nearby zijn. ZIjn er max 9. Rechtsonder is het verste weg, linksboven dichtstbij. je leest van links naar rechts. Ik zat op de bank met de app open en zag als allerlaatste pokemon een pikachu met 3 voetafdrukjes. Op het balkon schoof ie een plekje naar links. Dat betekent dat ik de goede richting op ging, zuidwaarts dus. Ik naar buiten, zuidswaarts gelopen, schoof ie helemaal op naar de bovenste rij, rechterplekje, nog steeds 3 pootjes. Ik moest links of rechts op het voetpad, ging 100m links en toen schoof ie weer terug, rechtsomkeert gemaakt en rechts gepakt, stond'tie linksboven, eerste plekje in het nearby veld. Toen ik doorliep werden het 2 pootjes... 1 pootje... geen pootje... En dat is het moment dat hij in je beeldscherm verschijnt. Zo kun je dus écht zoeken en maak je de meters. Je blijft kijken in het nearbyscherm of je een pokemon silhouet herkent en dan ga je opzoek.
Hebben jullie wel de versie die je camera gebruikt?

Of ook getekende plattegrond?

Kan misschien omdat t spel hier nog niet officieel is ofzo? Of doe ik iets verkeerd?
668, the neighbour of the Beast

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven