Entertainment alle pijlers

Prince Charming - Videoland

16-12-2020 19:00 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!

Ik zag dit pareltje langskomen: een door Bachelor maar dan met homo’s.
Er is een Prince maar verder kan er natuurlijk ook van alles ontstaan tussen de deelnemers.
Iemand die al heeft gekeken? De eerste twee afleveringen staan online.
Oh ik vind hem het wel goed doen eigenlijk. Maar stel je zou een Ferdie of een ander als Princ Charming neer hebben gezet dan zou je hele andere en toch dezelfde rolverdelingen hebben. Als in: andere mensen in een andere rol en tegelijk logisch dat de 'Prince' dan de leidende rol heeft in het verhaal. Het is natuurlijk ook wel heel erg gescript allemaal he?
Alle reacties Link kopieren
Yeahhh eindelijk puntjepuntjepuntje eruit! (voor de mensen die nog niet hebben gekeken)

Die rookshow van Mitchell haha wat is het toch een vreselijk aanstellerig figuur. En daarna Diggy in de kamer (waar nu dus allemaal rook in stond) met z'n spuitbus: "smegma ruikt nog beter dan dit" 😂

Maar idd heel irritant hoe laconiek Mitchell daarover deed, al die kleren stonken nu naar die rook.

Verder leuke aflevering! Ferdie is leuk!
Alle reacties Link kopieren
Ellabella007 schreef:
06-01-2021 13:45
Oh ik vind hem het wel goed doen eigenlijk. Maar stel je zou een Ferdie of een ander als Princ Charming neer hebben gezet dan zou je hele andere en toch dezelfde rolverdelingen hebben. Als in: andere mensen in een andere rol en tegelijk logisch dat de 'Prince' dan de leidende rol heeft in het verhaal. Het is natuurlijk ook wel heel erg gescript allemaal he?
Ik zat wel te denken: hebben ze zich nou allemaal op dezelfde casting call ingeschreven en heeft de casting director dan de 'Prince' gekozen?
Of zouden ze eerst een Prince apart hebben gecast en dan de rest? Oftewel, kan je als een kandidaat ook denken: waarom hebben ze mij niet op de Prince-positie gezet?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel erg stereotyp gay allemaal
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Malibu123 schreef:
06-01-2021 15:59
Yeahhh eindelijk puntjepuntjepuntje eruit! (voor de mensen die nog niet hebben gekeken)

Die rookshow van Mitchell haha wat is het toch een vreselijk aanstellerig figuur. En daarna Diggy in de kamer (waar nu dus allemaal rook in stond) met z'n spuitbus: "smegma ruikt nog beter dan dit" 😂

Maar idd heel irritant hoe laconiek Mitchell daarover deed, al die kleren stonken nu naar die rook.

Verder leuke aflevering! Ferdie is leuk!
Ik moest een traantje wegpinken, ik vond Mitchell zo zielig.
Hij dacht goed te doen met die rookshow, maar dat viel letterlijk in het water,toen werd hij aangevallen aan tafel door 3 man, toen wilde hij Marvin in bescherming nemen, maar die kapte het af door aan te geven dat hij voor zichzelf op kan komen.
Dus toen hij zo zat te huilen op bed had ik heel erg met hem te doen, dat komt doordat ik op de middelbare school ook een soort Mitchell was, en dat kwam weer even naar boven.😭
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
07-01-2021 16:52
Ik moest een traantje wegpinken, ik vond Mitchell zo zielig.
Hij dacht goed te doen met die rookshow, maar dat viel letterlijk in het water,toen werd hij aangevallen aan tafel door 3 man, toen wilde hij Marvin in bescherming nemen, maar die kapte het af door aan te geven dat hij voor zichzelf op kan komen.
Dus toen hij zo zat te huilen op bed had ik heel erg met hem te doen, dat komt doordat ik op de middelbare school ook een soort Mitchell was, en dat kwam weer even naar boven.😭
Ergens was het ook wel zielig, maar toch komt het op mij nog steeds over als een soort act... hij had het er zelf een wel naar gemaakt met z'n gedrag. Als hij dat zelf niet ziet dan heeft hij wel heeeel erg een bord voor z'n kop. Ook wel een beetje sneu dat hij zo moest huilen, maar hij was ook wel echt het buitenbeentje van de groep. Ik ben nog steeds blij dat ie weg is en hij paste ook totaal niet bij Marvin.
Alle reacties Link kopieren
Als op een gegeven moment 4 van de 7 mensen een probleem met je hebben dan moet je toch bij jezelf gaan kijken.
Ik denk dat Marvin hem nog het voordeel van de twijfel gaf toen het Marvin vs Alistair was maar toen hij zag dat die andere drie, hele zachtaardige, mannen er ook problemen mee hadden werd het een ander verhaal.
Bij Alistair kan je nog denken dat het hard tegen hard is maar iemand als Diggy of Rick gaat volgens mij geen ruzie maken als het niet heel hoog zit.
Alle reacties Link kopieren
Ik moest zo ontzettend lachen toen Diggy zei "En toen kwam er een soort Ninja Turtle tevoorschijn" :-D :-D

En waarommmm durfde Ferdi Marvin niet te kussen toen ze samen in huis stonden met die rondleiding! Dat was zó het moment!
Alle reacties Link kopieren
Haley schreef:
08-01-2021 11:27
Ik moest zo ontzettend lachen toen Diggy zei "En toen kwam er een soort Ninja Turtle tevoorschijn" :-D :-D

En waarommmm durfde Ferdi Marvin niet te kussen toen ze samen in huis stonden met die rondleiding! Dat was zó het moment!
Naar mijn idee ‘vroeg’ Marvin er ook echt om maar wil hij in geen geval initiatief nemen bij één van de mannen.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
08-01-2021 12:44
Naar mijn idee ‘vroeg’ Marvin er ook echt om maar wil hij in geen geval initiatief nemen bij één van de mannen.
Ja precies!
Alle reacties Link kopieren
Oké even iets anders, kijkt er iemand ook naar de soort "after Prince Charming" met Gaby Blaaser op Videoland (date or no date)? Zonder al teveel Gaby d'r talent als presentatrice af te kraken, wat vinden jullie van dit stukje tenenkrommende tv? 🤔
Alle reacties Link kopieren
Malibu123 schreef:
08-01-2021 14:37
Oké even iets anders, kijkt er iemand ook naar de soort "after Prince Charming" met Gaby Blaaser op Videoland (date or no date)? Zonder al teveel Gaby d'r talent als presentatrice af te kraken, wat vinden jullie van dit stukje tenenkrommende tv? 🤔
Hoe heet dat programma?.
Haley schreef:
08-01-2021 11:27
Ik moest zo ontzettend lachen toen Diggy zei "En toen kwam er een soort Ninja Turtle tevoorschijn" :-D :-D

En waarommmm durfde Ferdi Marvin niet te kussen toen ze samen in huis stonden met die rondleiding! Dat was zó het moment!
Jaaaaaa ik voelde hem ook en OMG ik voelde hem overal tot in mijn tenen en dacht inwendig: TOE NOU, DOE HET!!
Alle reacties Link kopieren
Vivamensje schreef:
08-01-2021 14:47
Hoe heet dat programma?.
Date or no date
Alle reacties Link kopieren
Malibu123 schreef:
08-01-2021 14:37
Oké even iets anders, kijkt er iemand ook naar de soort "after Prince Charming" met Gaby Blaaser op Videoland (date or no date)? Zonder al teveel Gaby d'r talent als presentatrice af te kraken, wat vinden jullie van dit stukje tenenkrommende tv? 🤔
Ja, super cringy. Ik zit alleen maar gefascineerd naar dat plastic hoofd van haar te kijken. Heel onaardig wat ik nu zeg, ik weet het maar echt, wat heeft die vrouw met haar hoofd gedaan??
Alle reacties Link kopieren
Malibu123 schreef:
08-01-2021 16:59
Date or no date
Dankjewel!
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook! Fijne tv in deze tijden.
Ik vind de ogen van Marnix echt om in te verdrinken! Ik vind Ferdi en Rick beide ook leuk, en denk dat Marvin met een van hun eindigt. Hoop dat Rick zich wat meer open gaat stellen :)

Ik ben ook zo blij dat Mitchel er uit is. Geen enkele vorm van zelfreflectie heeft die man. Hij creëert echt het drama in zijn eigen leven en denkt dat iedereen uit het niets tegen hem is, pfoe, vermoeiende man. Ook wel zielig voor hem, want hij maakt het zichzelf allemaal zo moeilijk om niks.

Hij zat net ook bij dat 'date or no date' en denkt dus dat het drama vooral komt doordat de andere mannen hem als concurrentie zagen. Als je zelfs op de beelden je eigen rol in het drama niet ziet, dan ga je nooit leren.
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk dit programma! Vind het ook 'echter' aanvoelen dan die versie met Gaby. Vind Marvin overkomen als een lieve, warme man en vind de meeste deelnemers leuk.
Ik vond het wel sneu voor Mitchell, als je ziet hoe heftig hij reageerde. Volgens mij zit hij echt met zichzelf in de knoop/snapt hij oprecht niet waar het misgaat.
Alle reacties Link kopieren
Haley schreef:
08-01-2021 17:09
Ja, super cringy. Ik zit alleen maar gefascineerd naar dat plastic hoofd van haar te kijken. Heel onaardig wat ik nu zeg, ik weet het maar echt, wat heeft die vrouw met haar hoofd gedaan??
Misschien onaardig maar wel waar haha en ze was zo knap vroeger.
Het is nu net de jongere versie van Conny Breukhoven...
Komt dit ook op tv? Ik had een proef-abo op VL maar die is nu afgelopen en wil natuurlijk wel weten wie Marvin kiest :lol:
Ik vind het een heerlijk programma!
Die Ferdi heeft al flink aan zich laten sleutelen volgens mij. Ik ben voor Marnix, wat een cutie!
En wat zitten ze daar schitterend zeg, in die palazzo op Sicilië, wauw!
Alle reacties Link kopieren
BosscheBol1984 schreef:
11-01-2021 08:04
Die Ferdi heeft al flink aan zich laten sleutelen volgens mij. Ik ben voor Marnix, wat een cutie!
Zo zie je maar... Marnix vind ik helemaal niet leuk. Hij wil veel te graag en dat irriteert me. Bovendien vind ik hem niet aantrekkelijk en slecht gekleed.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind eigenlijk alle mannen die er nu nog in zitten wel leuk. Marvin gaat duidelijk voor de vriendelijke lievere mannen.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
11-01-2021 13:52
Ik vind eigenlijk alle mannen die er nu nog in zitten wel leuk. Marvin gaat duidelijk voor de vriendelijke lievere mannen.
Klopt, en hij gaat ook voor de ietwat gewonere mannelijke gay-man en niet voor de man die op een bootje staat te dansen tijdens de gay-pride. Ik sta er daarom niet van te kijken dat Dignum en Sezer eruit zijn. Ontzettend leuke mannen maar geen Marvin-materiaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven