Entertainment alle pijlers

Prince Charming - Videoland

16-12-2020 19:00 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!

Ik zag dit pareltje langskomen: een door Bachelor maar dan met homo’s.
Er is een Prince maar verder kan er natuurlijk ook van alles ontstaan tussen de deelnemers.
Iemand die al heeft gekeken? De eerste twee afleveringen staan online.
Alle reacties Link kopieren
Mijn drie favorieten zijn nog over, goede smaak heeft Marvin.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
13-01-2021 16:43
Mijn drie favorieten zijn nog over, goede smaak heeft Marvin.
Mee eens! Ik denk dat Marvin voor Ferdi kiest. Ben heel benieuwd naar de nieuwe aflevering volgende week!
Alle reacties Link kopieren
Koolmeesje22 schreef:
13-01-2021 19:29
Mee eens! Ik denk dat Marvin voor Ferdi kiest. Ben heel benieuwd naar de nieuwe aflevering volgende week!
Denk het ook. Leuke jongen en passen goed bij elkaar. Ik heb weer gekeken maar vind Marnix de minste van dit clubje.
Miskotto schreef:
07-01-2021 16:52
Ik moest een traantje wegpinken, ik vond Mitchell zo zielig.
Hij dacht goed te doen met die rookshow, maar dat viel letterlijk in het water,toen werd hij aangevallen aan tafel door 3 man, toen wilde hij Marvin in bescherming nemen, maar die kapte het af door aan te geven dat hij voor zichzelf op kan komen.
Dus toen hij zo zat te huilen op bed had ik heel erg met hem te doen, dat komt doordat ik op de middelbare school ook een soort Mitchell was, en dat kwam weer even naar boven.😭
Ik vond Mitchell echt schijtirritant!
Hij weet heus wel waar hij mee bezig is. Hij had in zijn eigen leven ook regelmatig " conflicten " zei hij.
Ik had zo'n collega. Werkelijk in heel haar leven conflicten.
En jezelf continu zielig vinden.
Alle reacties Link kopieren
SPOILERS AHEAD!
Alle reacties Link kopieren
pipootje schreef:
14-01-2021 16:44
Ik vond Mitchell echt schijtirritant!
Hij weet heus wel waar hij mee bezig is. Hij had in zijn eigen leven ook regelmatig " conflicten " zei hij.
Ik had zo'n collega. Werkelijk in heel haar leven conflicten.
En jezelf continu zielig vinden.
Zó, echt! Niets zieligs aan, vreselijk irritante types zijn dit.
Alle reacties Link kopieren
Wat een aflevering - twist!!! Marnix! Ik vind het zo leuk! Ben al een beetje verliefd op hem sinds de eerste aflevering.

Heel benieuwd of ze bij elkaar zijn gebleven - ik denk dat ze elkaar beide op een mooie manier aan zouden kunnen vullen. Lijkt me dat Marvin wat stabiliteit kan bieden aan Marnix, en Marnix kan het voor hun beiden spannend houden. Het zal wel werken zijn, maar wie weet!
En ik vind het leuk voor Marvin dat hij ook ontdekt heeft dat hij buiten het plaatje dat hij vooraf had van zijn veilige man kan stappen. Hoe dan ook, of ze nog bij elkaar zijn of niet, dat neem je toch mee denk ik.

Ik vond het wel heel sneu voor Ferdi. Ik snap dat hij helemaal overrompeld was en dit echt niet aan zag komen. Arme man.
tripsie wijzigde dit bericht op 20-01-2021 16:15
0.27% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het ook wel, Ferdi was de veilige keuze maar ik dat Marvin niet alleen door Marnix maar ook door mensen als Rick of Diggy doorkreeg dat hij een keer moet kiezen voor iets anders dan de veilige (saaie?) keuze.

Er staat wel een spoiler over hoe het af loopt op de viva homepage, ik reageer daar even op in het wit:
Marnix zou dus nog op Grindr zitten en daardoor is Marvin nu toch bij Ferdi beland. Zou ik wel echt heel stom vinden, ook van Ferdi. Ik zou er dan geen zin meer in hebben.
Alle reacties Link kopieren
Thx voor het wit maken van de spoiler - ik moet me echt bedwingen om het niet toch te lezen, maar wil wachten op de aflevering volgende week! Ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Ik zie nu dat het niet helemaal wegvalt omdat ik de TO ben en dus geen witte achtergrond heb :rofl:
Maar volgens mij genoeg om het niet te kunnen lezen.

Ik zag de spoiler gisteren al langs komen dus ik kon me nog net bedwingen om het lezen tot vandaag uit te stellen. :proud:
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
20-01-2021 16:29
Ik zie nu dat het niet helemaal wegvalt omdat ik de TO ben en dus geen witte achtergrond heb :rofl:
Maar volgens mij genoeg om het niet te kunnen lezen.

Ik zag de spoiler gisteren al langs komen dus ik kon me nog net bedwingen om het lezen tot vandaag uit te stellen. :proud:
Haha, hij is niet te lezen hoor!
Ik heb hem gecheckt en whoah, juicy :proud:

Wat is die Rick trouwens een schatje zeg, die wil ik wel als huisvriend.
Ik vind die plastic-fantastic look van Ferdi echt afschuwelijk.
Marnix is zooooooooo cute :heart:
Alle reacties Link kopieren
Boomklevertje schreef:
26-01-2021 08:26
Ik vind die plastic-fantastic look van Ferdi echt afschuwelijk.
Marnix is zooooooooo cute :heart:
Laatste aflevering gezien. Goed gekozen Marvin :loveys:
Alle reacties Link kopieren
Ik vind terugkom-afleveringen meestal saai, maar deze was leuk! En de ontknoping :flirting:
Alle reacties Link kopieren
apppie schreef:
27-01-2021 14:45
Ik vind terugkom-afleveringen meestal saai, maar deze was leuk! En de ontknoping :flirting:
Ja he, blij dat Marnix aan de kant is. Vreemde eend. Nu ik ze zo met zn drieën zag zitten vond ik Ferdi wederom beter passen"
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu de reünie aan het kijken Rick is er alleen maar knapper op geworden, echt zo'n mooie man is dat. :heart:
Ik heb geen videoland meer maar is het waar dat Marvin nu dan toch met Ferdi gaat??
Alle reacties Link kopieren
Boomklevertje schreef:
27-01-2021 19:49
Ik heb geen videoland meer maar is het waar dat Marvin nu dan toch met Ferdi gaat??
Ja, alleen het verhaal over Marnix en Grindr etc. kwam niet terug. Alleen dat de vlam weg was bij thuiskomst (‘vakantieliefde’) en dat Marvin daarna Ferdi heeft gebeld.
AnAppleADay schreef:
27-01-2021 19:59
Ja, alleen het verhaal over Marnix en Grindr etc. kwam niet terug. Alleen dat de vlam weg was bij thuiskomst (‘vakantieliefde’) en dat Marvin daarna Ferdi heeft gebeld.
Nou, ik zou me wel lichtelijk tweede keus voelen zeg als ik Ferdi was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven