Entertainment alle pijlers

Prins Harry en Meghan Markle gaan trouwen.

28-11-2017 11:43 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat velen allang hadden zien aankomen ( ik niet trouwens) gaat nu gebeuren, Prins Harry stapt in het huwelijksbootje. Prins Charles en de Koningin zijn volgens de media blij met het nieuws. Toch vraag ik me stiekem af of ze echt wel zo blij zijn :

- Meghan is al eerder getrouwd geweest.
- De sexy scenes die ze speelde in Suits lieten heel weinig aan de verbeelding over
- Ze heeft een afro Amerikaans moeder met dreadlocks ( lijkt me ook wel een dingetje daar aan dat stijve Engelse hof)

Ik ben erg benieuwd hoe zij het gaan doen als Prinses daar aan dat hof.
Misschien is het juist wel goed dat Harry trouwt met een vrouw die wat meer levenservaring heeft, zij is niet zo naïef zoals zij moeder destijds was.
Ik verwacht ook niet dat zij zoveel schandalen zal veroorzaken zoals lady di destijds heeft gedaan, maar dat zal de tijd uitwijzen.
Ik zeg in ieder geval gefeliciteerd !
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
16-07-2018 13:49
Star zegt het iets subtieler dan ik.
:rofl:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
16-07-2018 13:53
Dat gezuig en psychologische gewauwel ook niet. Elk topic wordt om zeep geholpen.
Ik heb er geen last van en vind juist dat continue gevit en nu zelfs gescheld heel erg vervelend en ondermijnend. Gebruik je negeerknop als zij zo op je zenuwen werkt.
.
Alle reacties Link kopieren
Kia•Ora schreef:
16-07-2018 13:59
:rofl:
En nu zit zelfs jij - met je dubbele pet- een beetje dom mee te lachen? Het moet niet erger worden.
impala wijzigde dit bericht op 16-07-2018 14:02
6.51% gewijzigd
.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
16-07-2018 14:01
Ik heb er geen last van en vind juist dat continue gevit en nu zelfs gescheld heel erg vervelend en ondermijnend. Gebruik je negeerknop als zij zo op je zenuwen werkt.
Goed idee. Werkt alleen niet als anderen gaan quoten enzo. :-[
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Hoezo dubbele pet?
Stressed is just desserts spelled backwards
Star² schreef:
16-07-2018 13:53
Dat gezuig en psychologische gewauwel ook niet. Elk topic wordt om zeep geholpen.
Dit.
impala schreef:
16-07-2018 14:01
Ik heb er geen last van en vind juist dat continue gevit en nu zelfs gescheld heel erg vervelend en ondermijnend. Gebruik je negeerknop als zij zo op je zenuwen werkt.

Zie napraat. Dat werkt dus niet die knop.
Overigens heb ik hier al tijden niet gereageerd en ben ik de enige die trut zegt, dus dat continue valt wel mee.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
16-07-2018 14:05
Zie napraat. Dat werkt dus niet die knop.
Dus dan ga je maar een potje schelden? No excuse.
.
impala schreef:
16-07-2018 14:06
Dus dan ga je maar een potje schelden? No excuse.

Nee klopt, maar wel lekker.
impala schreef:
16-07-2018 14:01
Ik heb er geen last van en vind juist dat continue gevit en nu zelfs gescheld heel erg vervelend en ondermijnend. Gebruik je negeerknop als zij zo op je zenuwen werkt.
Zou fijn zijn als die dan naar behoren zou werken.
Ik ben over het algemeen meer een meelezer maar ik erger me ook rot aan betreffende forumster.
Hier thuis noemen we zo iemand een iwaab.
Ik.
Weet.
Altijd.
Alles.
Beter.

En on topic lijken de beide zoons van Prinses Diana me toffe jongens met dito vrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
16-07-2018 14:05
Zie napraat. Dat werkt dus niet die knop.
Overigens heb ik hier al tijden niet gereageerd en ben ik de enige die trut zegt, dus dat continue valt wel mee.
Overal waar Iris komt wordt ze afgezeken. Misschien niet steeds door jou, maar wel continu in het algemeen. En dat weet jij ook dus hou je niet van de domme.
impala wijzigde dit bericht op 16-07-2018 14:09
4.32% gewijzigd
.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
16-07-2018 14:02
En nu zit zelfs jij - met je dubbele pet- een beetje dom mee te lachen? Het moet niet erger worden.
Och stel je aan, ik lach om de opmerking van Mali, niet om Star, die vind ik grappig. En daar lach ik dan om. Dat jij Mali niet grappig vindt kan ik ook niet helpen.

En je mag je zogenaamde "subtiele" hints ook wel achterwege laten.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
impala schreef:
16-07-2018 14:08
Overal waar Iris komt wordt ze afgezeken. Misschien niet steeds door jou, maar wel continu in het algemeen. En dat weet jij ook.

Dat ontken ik niet.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
16-07-2018 14:02
En nu zit zelfs jij - met je dubbele pet- een beetje dom mee te lachen? Het moet niet erger worden.
dubbele pet?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Kan het afzeiken van forummers voortaan op napraat blijven aub. Kunnen we hier Meghan weer afzeiken. Of bejubelen. Wat je wil.
.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
16-07-2018 14:08
Overal waar Iris komt wordt ze afgezeken. Misschien niet steeds door jou, maar wel continu in het algemeen. En dat weet jij ook dus hou je niet van de domme.
Vind je het gek? De een na de ander wordt schijtziek van haar.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
16-07-2018 14:03
Hoezo dubbele pet?
Impala vindt dat er gemodereerd moet worden ipv lachen om jouw opmerking. ;)
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
impala schreef:
16-07-2018 14:08
Overal waar Iris komt wordt ze afgezeken. Misschien niet steeds door jou, maar wel continu in het algemeen. En dat weet jij ook dus hou je niet van de domme.
Yep nu is het snoepje van de week dat ik "diagnoses" zou stellen.

Zeur dus lekker over me in de Napraat, zet me onder de negeer of laat het gewoon los en accepteer dat er forummers zijn die hun eigen gang gaan.

Ik heb ze overigens zelf nu allemaal onder de negeer, dus het valt mij bijna niet meer op.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
16-07-2018 14:08
Overal waar Iris komt wordt ze afgezeken. Misschien niet steeds door jou, maar wel continu in het algemeen. En dat weet jij ook dus hou je niet van de domme.
Goh en hoe zou dat toch komen?

Ik heb overigens niemand op negeer en discussiër met iedereen. Maar ik reageer echt enorm allergisch als ik een soort van weggestuurd wordt van een topic waar ik al vanaf het begin af aan zit, omdat ik het oneens ben met iemand die er veel later bij komt. Doe ff normaal zeg.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Kia•Ora schreef:
16-07-2018 14:13
Impala vindt dat er gemodereerd moet worden ipv lachen om jouw opmerking. ;)
Ga mij ook nog een beetje provoceren.
:whistle:
impala wijzigde dit bericht op 16-07-2018 14:18
2.23% gewijzigd
.
Alle reacties Link kopieren
Negeer heeft ook totaal geen zin met al dat gequote, je ziet het toch ondanks dat je dat niet wilt.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Dubbele pet? Nee haar witte strohoed. :|

Dit is waarom Meghan Markle haar hoed niet op mocht houden tijdens Wimbledon http://a.msn.com/0E/nl-nl/AAA8y9U?ocid=se
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
16-07-2018 14:16
Ga mij ook nog een beetje provoceren.
:muziek:
Je stelt je echt aan Impala. Ik ben niet aan het provoceren. Maar staf het maar als je dat anders ervaart. Dan kan de mod erover oordelen...
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
impala schreef:
16-07-2018 14:16
Ga mij ook nog een beetje provoceren.
:whistle:
Och kom, wie provoceert er hier nou?
Alle reacties Link kopieren
(O) (O) Wat is het hier een nare sfeer geworden...reeds.
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 16-07-2018 14:20
0.00% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven