Entertainment alle pijlers

Prins Harry en Meghan Markle gaan trouwen.

28-11-2017 11:43 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat velen allang hadden zien aankomen ( ik niet trouwens) gaat nu gebeuren, Prins Harry stapt in het huwelijksbootje. Prins Charles en de Koningin zijn volgens de media blij met het nieuws. Toch vraag ik me stiekem af of ze echt wel zo blij zijn :

- Meghan is al eerder getrouwd geweest.
- De sexy scenes die ze speelde in Suits lieten heel weinig aan de verbeelding over
- Ze heeft een afro Amerikaans moeder met dreadlocks ( lijkt me ook wel een dingetje daar aan dat stijve Engelse hof)

Ik ben erg benieuwd hoe zij het gaan doen als Prinses daar aan dat hof.
Misschien is het juist wel goed dat Harry trouwt met een vrouw die wat meer levenservaring heeft, zij is niet zo naïef zoals zij moeder destijds was.
Ik verwacht ook niet dat zij zoveel schandalen zal veroorzaken zoals lady di destijds heeft gedaan, maar dat zal de tijd uitwijzen.
Ik zeg in ieder geval gefeliciteerd !
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
23-07-2018 23:10
Godskanonne. Alsof we bij - jawel - Andries Knevel aan tafel zitten die de dicussie leidt.
Dan sta ik voor de hemelpoort
En word daar opgewacht
Door God enzo, en o mijn hemel
Als ik het niet dacht
Ik zie hem staan en God zegt:
Je mag heus naar binnen gaan
Maar pas als je het eerst...
Met Andries Knevel hebt gedaan!
Precies!
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
iris1969 schreef:
23-07-2018 23:01
Maar je wilt terug naar het topic zoals het al tijden niet meer is. Hoe realistisch is dat?
Het is realistisch maar alleen als mensen zouden stoppen met het bashen van Meghan. Het was echt een leuk topic en ook ik lees al mee vanaf het begin.
Bizar.
blijfgewoonbianca schreef:
23-07-2018 22:44
Deze is niet op de man en off topic en zo ? Ik vind dat wat jij doet zo onder het kopje internetpesten kan.
Het is om te kotsen.
Alle reacties Link kopieren
Ach, laat ook maar.
dana wijzigde dit bericht op 23-07-2018 23:26
90.41% gewijzigd
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
impala schreef:
23-07-2018 23:11
En het het lied over iris en amand, inclusief die valse uitsmijter, dat schaar jij niet onder nare opmerkingen? En wel een normale manier om over mensen te schrijven? Want daar hoor ik je niet over.
Ik zeg net nog dat ik het hier raar vind. Ik hou me verre van forumfitties, ik kan heel slecht tegen ruzie, al klinkt dat wellicht gek. Gelukkig kunnen forummers zich direct verweren, Markle kan dat niet. Jouw opmerkingen over FV moet ik dan ook nog even afkeuren, nu ik blijkbaar een morele autoriteit geworden ben?
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
23-07-2018 23:11
En het het lied over iris en amand, inclusief die valse uitsmijter, dat schaar jij niet onder nare opmerkingen?
Als je het per se wil weten: dat liedje vind ik onnodig en op de man.
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
MevrouwJack schreef:
23-07-2018 23:17
Als je het per se wil weten: dat liedje vind ik onnodig en op de man.
Huh ben jij nu aan het dubbelnicken? Of ben jij iemand anders?
.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
23-07-2018 23:18
Huh ben jij nu aan het dubbelnicken? Of ben jij iemand anders?
Mevrouw Jack? Ach kom nou toch, ze reageert gewoon.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
impala schreef:
23-07-2018 23:18
Huh ben jij nu aan het dubbelnicken? Of ben jij iemand anders?
Ik denk wel dat ze iemand anders is. Ik ken geen Jack.
Alle reacties Link kopieren
vrouwjagersma schreef:
23-07-2018 23:20
Ik denk wel dat ze iemand anders is. Ik ken geen Jack.
Het is ook zijn mevrouw.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
23-07-2018 23:21
Het is ook zijn mevrouw.
Ik geloof je. Ik ben gewoon Gea Jagersma. Niemand anders.
Alle reacties Link kopieren
vrouwjagersma schreef:
23-07-2018 23:23
Ik geloof je. Ik ben gewoon Gea Jagersma. Niemand anders.
:rofl:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
23-07-2018 23:18
Huh ben jij nu aan het dubbelnicken? Of ben jij iemand anders?
Godallemachtig zeg.

Ik had gepost dat ik het eens was met de post van VJ. Dus reageer ik op jouw vraag aan haar.
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
MevrouwJack schreef:
23-07-2018 23:28
Godallemachtig zeg.

Ik had gepost dat ik het eens was met de post van VJ. Dus reageer ik op jouw vraag aan haar.
Dat had ik niet gezien. Ik zag dat ik een vraag stelde aan vj en van haar geen concreet antwoord kreeg en toen van jou: als je het perse wil weten..
Lijkt me niet zo gek dat dat verwarring geeft. En zeker geen godallemachtig waard.
.
impala schreef:
23-07-2018 23:38
Dat had ik niet gezien. Ik zag dat ik een vraag stelde aan vj en eerst geen concreet antwoord kreeg en toen van jou: als je het perse wil weten..
Lijkt me niet zo gek dat dat verwarring geeft. En zeker geen godallemachtig waard.


Tijd voor een godallemachtig aluhoedje :proud: :proud:
Alle reacties Link kopieren
Pipistrello schreef:
23-07-2018 23:39
Tijd voor een godallemachtig aluhoedje :proud: :proud:
Leuk zeg, die heb ik al lang niet meer gehoord. Wie was jij eerder?
.
Gaat je geen kont aan :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
23-07-2018 23:38
Dat had ik niet gezien. Ik zag dat ik een vraag stelde aan vj en van haar geen concreet antwoord kreeg en toen van jou: als je het perse wil weten..
Lijkt me niet zo gek dat dat verwarring geeft. En zeker geen godallemachtig waard.
In plaats van te bedenken dat je wat info gemist zou kunnen hebben neem je meteen het woord 'dubbelnicken' in de mond. Iets waar hier een ban op staat. Prachtige aanname, dat past dan wel weer mooi bij dit topic.
mevrouwjack wijzigde dit bericht op 23-07-2018 23:47
0.96% gewijzigd
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Pipistrello schreef:
23-07-2018 23:41
Gaat je geen kont aan :biggrin:
Hou dan ook verwijzingen naar affaires van vóór jouw 'nieuwe tijd' voor je. Wel zo fair.
.
impala schreef:
23-07-2018 23:45
Hou dan ook verwijzingen naar affaires van vóór jouw 'nieuwe tijd' voor je. Wel zo fair.

Stel je niet aan zeg, je zit op een anoniem forum en ik ben jou helemaal niks verschuldigd. En daarbij, aluhoedjes zijn van alle tijd.
Jij begint zelf volledig uit het niks over dubbelnicken maar iemand mag niks zeggen over je rare achterdocht?!

Bijzonder weer.
Alle reacties Link kopieren
Pipistrello schreef:
23-07-2018 23:58
Stel je niet aan zeg, je zit op een anoniem forum en ik ben jou helemaal niks verschuldigd. En daarbij, aluhoedjes zijn van alle tijd.
Jij begint zelf volledig uit het niks over dubbelnicken maar iemand mag niks zeggen over je rare achterdocht?!

Bijzonder weer.
Dat wou ik ook zeggen maar ik durfde niet meer op een vraag aan een ander te reageren, voor ik straks voor triplenicker uitgemaakt word ;-D

Dit zou een erg goed besteed aluhoedje zijn.
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
gezellig hier....
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Dit topic heeft meer dan 3000 posts en wordt daarom gesloten.

Vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven