Entertainment alle pijlers

Prins Harry en Meghan Markle gaan trouwen.

28-11-2017 11:43 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat velen allang hadden zien aankomen ( ik niet trouwens) gaat nu gebeuren, Prins Harry stapt in het huwelijksbootje. Prins Charles en de Koningin zijn volgens de media blij met het nieuws. Toch vraag ik me stiekem af of ze echt wel zo blij zijn :

- Meghan is al eerder getrouwd geweest.
- De sexy scenes die ze speelde in Suits lieten heel weinig aan de verbeelding over
- Ze heeft een afro Amerikaans moeder met dreadlocks ( lijkt me ook wel een dingetje daar aan dat stijve Engelse hof)

Ik ben erg benieuwd hoe zij het gaan doen als Prinses daar aan dat hof.
Misschien is het juist wel goed dat Harry trouwt met een vrouw die wat meer levenservaring heeft, zij is niet zo naïef zoals zij moeder destijds was.
Ik verwacht ook niet dat zij zoveel schandalen zal veroorzaken zoals lady di destijds heeft gedaan, maar dat zal de tijd uitwijzen.
Ik zeg in ieder geval gefeliciteerd !
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
22-04-2018 16:59
Hmmm... dat zou nog wel eens tegen kunnen vallen. Wie begroet je hoe? Een hertogin spreek je op een andere manier aan dan een gravin, en de wederzijdse begroeting heeft ook een verschillend protocol, de manier van aanspreken (en óf je als eerste mag aanspreken of moet wachten tot de ander het woord tot je richt) eveneens, wat gepast is qua sieraden en kleding in welke situatie is ook een punt, enz.
Dat hebben de kamerheer en hofdames je in 2 dagen aangeleerd. Altijd mensen met jaaarenlange ervaring.
En staatsbezoeken worden door diplomaten tot in de puntjes voorbereid opdat er van beide kanten geen flaters worden geslagen.
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
21-04-2018 17:24
De waarheid komt toch wel een het licht, dus zolang je geen kwaad spreekt en gewoon weergeeft hoe en wat, lijkt me er niks mis mee.
In de pers? Daar is wel degelijk iets mis mee.
Vele malen erger dan het zogenaamd niet dragen van de juiste kleding.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Wow, dat je over een MENS dat je niet kent durft te zeggen dat ze 'van de vloer is opgeraapt'.

Wat een ongelooflijk naar mens moet je dan zijn.
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
22-04-2018 20:25
Wow, dat je over een MENS dat je niet kent durft te zeggen dat ze 'van de vloer is opgeraapt'.

Wat een ongelooflijk naar mens moet je dan zijn.
Dit inderdaad.

Wat ben ik ongelofelijk blij dat de bekrompenheid en ouderwetse klassenverschillen uiteindelijk uitsterven. Mijn generatie is een stuk ruimdenkender gelukkig.

Al die flauwekul van etiquette mag wat mij betreft per direct afgeschaft worden. Gewoon basisfatsoen, de ene mens is niet beter dan de andere puur vanwege afkomst.
Alle reacties Link kopieren
amarna schreef:
21-04-2018 18:30
Precies! Ik ken beroepshalve een paar mensen die bij WA en Maxima gedineerd hebben. Er heerst een informele sfeer. Van een faux pas wordt echt niets gezegd.
Vanzelfsprekend heb ik die collega's helemaal uitgehoord over die etentjes😉


Over panties ja/nee. Gelukkig is het protocol niet meer zo strak dat dames een panty aan moeten als de mussen dood van het dak vallen.
Oh leuk, was dat toen hij 50 werd?
Hoe dineer je met Willem en Maxima, ik zou geen hap door mijn keel krijgen, en ik ben ook niet zo thuis in Blanquette de veau-achtige gerechten.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
22-04-2018 16:48
Máxima had gelukkig als pré dat ze was opgegroeid in de heersende klasse van haar land, en had dus al één en ander van huis uit mee gekregen. Dat is wat anders dan een actreutel of een model zonder enige achtergrond qua etiquette en opvoeding die je van de vloer hebt opgeraapt.

Ik verwacht niet dat Meghan zoveel schandalen zal veroorzaken zoals Diana ooit heeft gedaan, en in het begin zal Meghan hier en daar een misser maken, em de pers zal ervan smullen.
ik weet wel dat zij samen met Harry heel veel lol zullen hebben, want die Harry dat is een echte schavuit die zich niet altijd als een echte prims heeft gedragen.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Miskotto schreef:
22-04-2018 20:47
Ik verwacht niet dat Meghan zoveel schandalen zal veroorzaken zoals Diana ooit heeft gedaan, en in het begin zal Meghan hier en daar een misser maken, em de pers zal ervan smullen.
ik weet wel dat zij samen met Harry heel veel lol zullen hebben, want die Harry dat is een echte schavuit die zich niet altijd als een echte prims heeft gedragen.

Welke schandalen veroorzaakte zij dan? En hoe bedoel je dat veroorzaken precies?
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
22-04-2018 20:25
Wow, dat je over een MENS dat je niet kent durft te zeggen dat ze 'van de vloer is opgeraapt'.

Wat een ongelooflijk naar mens moet je dan zijn.
idd en dan je mond vol hebben over wat heurt....
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
22-04-2018 20:39
Oh leuk, was dat toen hij 50 werd?
Hoe dineer je met Willem en Maxima, ik zou geen hap door mijn keel krijgen, en ik ben ook niet zo thuis in Blanquette de veau-achtige gerechten.
Toen WA pas koning nodigden ze wekelijks enkele leeftijdsgenoten uit die op wetenschappelijk of maatschappelijk gebied aan de weg timmeren of al jong goedlopende bedrijven runnen. Van die eerste groep ken ik er diverse.

Blanquette de veau is niets ingewikkelds. Gewoon kalfsragout. Ik maak het regelmatig.

Bij zulke koninklijke etentjes worden trouwens geen gerechten geserveerd die moeilijk te eten zijn zoals kreeft.
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
22-04-2018 20:47
Ik verwacht niet dat Meghan zoveel schandalen zal veroorzaken zoals Diana ooit heeft gedaan, en in het begin zal Meghan hier en daar een misser maken, em de pers zal ervan smullen.
ik weet wel dat zij samen met Harry heel veel lol zullen hebben, want die Harry dat is een echte schavuit die zich niet altijd als een echte prims heeft gedragen.

Harry is 'Harry', hij was zo anders dan een netjes-zittende-prins, hij deed dingen die hij niet had moeten doen, maar hem een 'echte schavuit' noemen zou zeker niet mijn woordkeuze zijn. Hij doet de laatste jaren ook veel goed werk. Samen met zijn broer en schoonzus is hij oprichter van "Heads Together'. Waar Harry zich kwetsbaar opstelde door te vertellen over zijn weggestopt verdriet. Harry is ook oprichter van "Invictus Games". Nee ik zou hem zeker geen 'echte schavuit' noemen, misschien een wildebras maar met het hart op de juiste plaats.

De relatie met Megan doet hem goed zo te zien.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Catherine heeft een zoon gekregen; die is dus weer helemaal fris en fruitig op de bruiloft!

Sterker nog: de outfit voor het fotomomentje ligt al klaar :woa:
http://www.dailymail.co.uk/femail/artic ... -Wing.html

(In hetzelfde artikel staat dat zij Katherine heeft geleerd hoe ze zich koninklijker moet kleden, dus misschien kleedt Meghan zich binnenkort ook wel naar jouw standaarden, pejeka: The royal aide was originally hired as Kate's PA and, according to insiders, was officially tasked with making the Duchess look more 'regal' as per the Queen's request)
dg2015 wijzigde dit bericht op 23-04-2018 22:33
75.00% gewijzigd
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn zeer verheugd met de geboorte van onze achterkleinzoon 🤴
Al een account? Log dan hier in.
Ik vond het weer een plaatje met de nieuwe spruit, bijzonder zoet. Blijft bizar hoe Kate dat doet binnen 3 uur na een bevalling maar goed. Ze staat over een maand zeker weer tiptop erbij op de bruiloft.
Alle reacties Link kopieren
MaryCrawley schreef:
23-04-2018 21:02
Ik vond het weer een plaatje met de nieuwe spruit, bijzonder zoet. Blijft bizar hoe Kate dat doet binnen 3 uur na een bevalling maar goed. Ze staat over een maand zeker weer tiptop erbij op de bruiloft.
Nou he? En gewoon op hakken, hatsekiedee!

Tof ook dat ze een Diana-lookalike jurk aan had.
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
23-04-2018 21:08
Nou he? En gewoon op hakken, hatsekiedee!

Tof ook dat ze een Diana-lookalike jurk aan had.

Ik ben bij elke baby als de dood dat ze valt op die enge trap.
Over een paar maanden zal Meghan wel aan de beurt zijn. Dat wordt vast ook een mooie baby.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
22-04-2018 20:25
Wow, dat je over een MENS dat je niet kent durft te zeggen dat ze 'van de vloer is opgeraapt'.

Wat een ongelooflijk naar mens moet je dan zijn.
Nouja, dat is wel wat ze uitstraalt. Van de vloer opgeraapt, Megan dus, de combi klopt niet op een of andere manier. Ik ben het met yasmijn eens, dit is geen blijvertje.
Alle reacties Link kopieren
the_Wicked_Witch schreef:
23-04-2018 21:26
Ik ben bij elke baby als de dood dat ze valt op die enge trap.
Ik ook!
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Dicca schreef:
23-04-2018 21:37
Nouja, dat is wel wat ze uitstraalt. Van de vloer opgeraapt, Megan dus, de combi klopt niet op een of andere manier. Ik ben het met yasmijn eens, dit is geen blijvertje.
Even voor de duidelijkheid: ik ken die uitdrukking alleen in de betekenis "vuilnis". Zeg je nu werkelijk dat Megan vuilnis uitstraalt?

Ik ben verbijsterd dat jullie het uit jullie toetsenbord krijgen.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ze juist wel een blijvertje is.
Zijn vorige vriendinnen wilden hun leven niet opzij zetten voor Harry.
Want je mag geen eigen carrière meer hebben als prinses.

Zij willen samen het verschil gaan maken. Ik zie het wel met die 2 hoor.
Stressed is just desserts spelled backwards
fashionvictim schreef:
23-04-2018 21:39
Even voor de duidelijkheid: ik ken die uitdrukking alleen in de betekenis "vuilnis". Zeg je nu werkelijk dat Megan vuilnis uitstraalt?

Ik ben verbijsterd dat jullie het uit jullie toetsenbord krijgen.
Het zegt in mijn ogen alleen wat over de boodschapper. Dit zal vast niet comme il faut zijn, zulke bagger je toetsenbord uitslingeren.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die Megan precies hetzelfde type als Kate.

Lijken op elkaar.
Yasna schreef:
23-04-2018 21:52
Ik vind die Megan precies hetzelfde type als Kate.

Lijken op elkaar.
Oh, dat vind ik juist niet. Kate vind ik heel berekenend en kil overkomen. Meghan juist betrokken en warmer.
Yasna schreef:
23-04-2018 21:52
Ik vind die Megan precies hetzelfde type als Kate.

Lijken op elkaar.
Ik vind Meghan juist enorm op Pippa lijken.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
23-04-2018 21:08
Nou he? En gewoon op hakken, hatsekiedee!

Tof ook dat ze een Diana-lookalike jurk aan had.
Ik zie het echt voor me dat ze achter de deur snel even de kousevoeten in de hakken steekt, baby aanpakt en naar buiten loopt, en zodra ze in de auto zit die schoenen weer uittrapt.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven