Entertainment alle pijlers

Prins Harry en Meghan Markle gaan trouwen.

28-11-2017 11:43 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat velen allang hadden zien aankomen ( ik niet trouwens) gaat nu gebeuren, Prins Harry stapt in het huwelijksbootje. Prins Charles en de Koningin zijn volgens de media blij met het nieuws. Toch vraag ik me stiekem af of ze echt wel zo blij zijn :

- Meghan is al eerder getrouwd geweest.
- De sexy scenes die ze speelde in Suits lieten heel weinig aan de verbeelding over
- Ze heeft een afro Amerikaans moeder met dreadlocks ( lijkt me ook wel een dingetje daar aan dat stijve Engelse hof)

Ik ben erg benieuwd hoe zij het gaan doen als Prinses daar aan dat hof.
Misschien is het juist wel goed dat Harry trouwt met een vrouw die wat meer levenservaring heeft, zij is niet zo naïef zoals zij moeder destijds was.
Ik verwacht ook niet dat zij zoveel schandalen zal veroorzaken zoals lady di destijds heeft gedaan, maar dat zal de tijd uitwijzen.
Ik zeg in ieder geval gefeliciteerd !
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
the_Wicked_Witch schreef:
26-04-2018 21:51
Maar wanneer lees je je dan in op Meaghan?
Dat moet toch uren leeswerk geweest zijn, incl het verifiëren van bronnen om zo'n genuanceerde mening over de dame te kunnen produceren.
:HA:
Ik zie nu echt een schoonheid ala Meaghan naar je kijken met van die vragende en onschuldige Bambi ogen...
Witch je bent leuk!
pejeka schreef:
26-04-2018 19:44
Misschien mis ik iets maar ik vind Meghan geen oogverblindende schoonheid. Het is zeker geen lelijke vrouw maar ook niet uitzonderlijk knap. Tamelijk doorsnee eigenlijk. Zoals er dozijnen overal rondlopen die regelmatige trekken hebben en er leuk uitzien, maar nou niet dat je zegt "uitzonderlijk". Het zou zomaar mijn collega van de boekhouding kunnen zijn, of een mevrouw achter een kassa, of een aardige schooljuf. Trek haar een Miss Etam spijkerbroek aan, tuniekje erop, paar Scapino laarzen eronder, en stuur haar een willekeurige stad in, en ik denk dat ze niks opvalt, en zeker niet als uitzonderlijke schoonheid.
Ik geloof er niets van. Overigens hoeft uitzonderlijke schoonheid niet op te vallen. Doe Doutzen in een tuniekje in Miss Etam broek en ze valt ook niet meteen op tussen de andere leuke blonde dames op straat. En dat geldt voor wel meer bloedmooie mensen.
frettie schreef:
26-04-2018 14:47
Als in: lief. Leuk dat die jongens goed met elkaar zijn. Kijk dan naar die schattige foto van Kensington palace.
Aha, ja, zeker schattig die twee knullen
Frankly my dear, I don"t give a damn
Star² schreef:
25-04-2018 10:59
Dat zou kunnen inderdaad. Dan vast, staat ook leuk:

Afbeelding
Ik vind Meghan heel erg mooi.
Star² schreef:
25-04-2018 10:59
Dat zou kunnen inderdaad. Dan vast, staat ook leuk:

Afbeelding
Ik vind Meghan heel erg mooi.
fashionvictim schreef:
26-04-2018 09:22
Ja, precies, ik bedoel ook zo ongeveer wat jij zegt. Ik vind de kleur van Meghan's huid trouwens ook overduidelijk niet-blank, ondanks dat haar huid licht is heeft ze een heel andere kleur "blank" dan Europese mensen. Dat zie ik aan de kleur van de huid van mijn eigen kinderen ook, mijn dochtertje heeft ongeveer de kleur die Meghan ook heeft maar mijn zoon is veel lichter nog, die is echt wit, maar zet hem naast een Europees iemand met een witte huid, dan zie je echt heel erg duidelijk dat het twee totaal verschillende kleuren wit zijn.

En inderdaad, ik zie het aan Meghan's bone structure, de vorm van haar ogen, neus, mond en gezicht in general, aan de structuur van haar haar, tja, waar eigenlijk niet aan? Ik zie er gewoon echt geen Europese vrouw in maar echt heel duidelijk een biracial vrouw en ik zie ook dat ze biracial met zwarte roots (en dus niet Aziatisch of Latino ofzo) is.

EDIT: Bij Meghan zie ik het bijvoorbeeld ook in haar mimiek, ik kan niet zo goed uitleggen wát dat dan precies in haar mimiek is maar zeker in Suits is ze soms als ze praat in haar mimiek echt zo overduidelijk niet eens biracial maar een echte 'black girl'.
Ik wil niks uitlokken na de onterechte ban, maar ik dacht dat dat nu juist het hele punt van je eerdere bewering was: als je zelf niks bijv. niks Aziatisch hebt, herken je ook geen biracial Aziaat.
Het is dan toch logisch dat jij duidelijk ziet dat ze biracial met zwarte roots is?
Of herkent iedere willekeurige biracial elke andere biracial?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Ik vind dat er vreemd word gereageerd. Hier schrijft Tiana:
Tiana_76 schreef:
23-04-2018 21:54
Oh, dat vind ik juist niet. Kate vind ik heel berekenend en kil overkomen. Meghan juist betrokken en warmer.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Dit schrijft Pejeka:
pejeka schreef:
26-04-2018 19:52
Ze ziet er absoluut leuk uit, maar niet uitzonderlijk mooi of knap.

En ik ben nog in twijfel of ik haar innerlijk mooi vind. De manier waarop ze mensen tot nu toe in haar leven heeft behandeld, is niet geweldig.
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 27-04-2018 19:04
1.11% gewijzigd
Blijkbaar is het niet erg om negatief over Kate te schrijven, maar wel als je niet uitbundig genoeg schrijft over Megan. Want toen schreef Tiana:
Tiana_76 schreef:
26-04-2018 20:04
.
Jouw mening, niet de norm. Leer dat verschil nu toch eens, het wordt vervelend.

Ik vind haar beeldschoon.
Tiana schrijft toch ook 'ik vind'? Lijkt me dat ze dat bewust doet.

Sommigen presenteren hun subjectieve mening over schoonheid als zijnde de stellige waarheid. Dat doet Tiana zelf niet.
simbalabimba schreef:
27-04-2018 15:42
Ik wil niks uitlokken na de onterechte ban, maar ik dacht dat dat nu juist het hele punt van je eerdere bewering was: als je zelf niks bijv. niks Aziatisch hebt, herken je ook geen biracial Aziaat.
Het is dan toch logisch dat jij duidelijk ziet dat ze biracial met zwarte roots is?
Of herkent iedere willekeurige biracial elke andere biracial?
Het was ten eerste geen bewering, de woorden wellicht is het wel zo dat impliceren een vraag, geen stelling. Ook de woorden "het zou kunnen" en "schijnt" geven m.i. vrij duidelijk aan dat ik het me afvroeg en niet dat ik het beweerde.

Maar om antwoord te geven op je vraag aan mij: ik vind het inderdaad logisch dat ik kan zien dat iemand biracial met zwarte roots is. En over het algemeen herken ik inderdaad sowieso dat mensen bi- of multiracial zijn, maar ik kan niet altijd zien wat voor mix ze zijn.
Am Yisrael Chai!
Voor degenen die Suits volgen: in de aflevering van deze week kun je alvast wat voorpret beleven.
Am Yisrael Chai!
Afbeelding
Am Yisrael Chai!
Afbeelding
Am Yisrael Chai!
Ja, zo zag ze er vast ook uit voor ze haar ex-man een paar jaar geleden zijn ringen per post terugstuurde zonder hem fatsoenlijk te vertellen dat ze er een einde aan wilde maken... Héél lief en sprookjesachtig en onschuldig... van buiten dan...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Tja, waarom relaties overgaan weten meestal alleen de echtgenoten.
ik hecht niet zoveel waarde aan dat geroddel uit riooljournalistiek.
Stressed is just desserts spelled backwards
pejeka schreef:
27-04-2018 19:51
Ja, zo zag ze er vast ook uit voor ze haar ex-man een paar jaar geleden zijn ringen per post terugstuurde zonder hem fatsoenlijk te vertellen dat ze er een einde aan wilde maken... Héél lief en sprookjesachtig en onschuldig... van buiten dan...

Mens, je wordt een karikatuur. Dat je dat zelf nu niet doorhebt.
Je verwordt tot iemand die hier op het forum door niemand meer serieus genomen wordt. Kan niet je bedoeling zijn.
Fleurtje_5 schreef:
27-04-2018 18:58
Blijkbaar is het niet erg om negatief over Kate te schrijven, maar wel als je niet uitbundig genoeg schrijft over Megan. Want toen schreef Tiana:

Nee, het gaat er om dat smaken verschillen.

Ik vind Meghan en Kate heel veel op elkaar lijken, maar een ander vindt van niet.
Ik vind Meghan ook mooier dan Kate. Iemand anders vindt Kate weer mooier.

Over smaak valt niet te twisten.
27-04-2018 20:23
Je verwordt tot iemand die hier op het forum door niemand meer serieus genomen wordt. Kan niet je bedoeling zijn.

Zo lang als mensen nog op haar reageren nemen ze haar blijkbaar serieus. Negeer haar gewoon
vivaratje schreef:
28-04-2018 01:34
Zo lang als mensen nog op haar reageren nemen ze haar blijkbaar serieus. Negeer haar gewoon
Het gaat toch om een ‘hem’?
Yasna schreef:
27-04-2018 22:47
Nee, het gaat er om dat smaken verschillen.

Ik vind Meghan en Kate heel veel op elkaar lijken, maar een ander vindt van niet.
Ik vind Meghan ook mooier dan Kate. Iemand anders vindt Kate weer mooier.

Over smaak valt niet te twisten.
De eerste blik op Meghsn dacht ik ook: broers kiezen vrouwen die op elkaar lijken.
En het is geen beauty contest wie de mooiste is. De vraag is of ze gedijen binnen een koningshuis. Dat lijkt Kate te doen.
27-04-2018 20:23
Nou, vertel me dan maar welk punt uit mijn tekst niet waar was. Helemaal prima hoor, dat het merendeel van de vrouwen hier kwijlend gaat zitten kijken naar het zoete plaatje van de jurk en de juwelen, en ik gun het iedereen, dat plaatje. Maar ik kan niet genieten van een dergelijk plaatje als er een persoon achter zit die berekenend en ronduit lelijk is geweest tegen haar ex, haar vrienden en haar familie.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
pejeka schreef:
28-04-2018 14:10
Nou, vertel me dan maar welk punt uit mijn tekst niet waar was. Helemaal prima hoor, dat het merendeel van de vrouwen hier kwijlend gaat zitten kijken naar het zoete plaatje van de jurk en de juwelen, en ik gun het iedereen, dat plaatje. Maar ik kan niet genieten van een dergelijk plaatje als er een persoon achter zit die berekenend en ronduit lelijk is geweest tegen haar ex, haar vrienden en haar familie.
Misschien zijn haar ex, haar vrienden en familie wel eerst heel lelijk tegen haar geweest. Dat ze er maar even vanuit gingen dat M. deuren voor hen zou openen met haar roem en geld, en toen dat niet gebeurde zij haar begonnen te bekritiseren. Je weet het iet he, het zou zo maar kunnen. En zelfs al heeft zij ervoor gekozen om te breken met iedereen, om welke reden dan ook, dan is dat toch oké? Zij bewandeld haar pad en jij veroordeelt haar op haar zijn terwijl je haar niet persoonlijk kent. Je brengt jouw mening als een waarheid.

En voor iemand die zegt een hoge moraal te hebben en waarde te hechten aan waarden en normen, laat je bijzonder gedrag zien. Persoonlijk vind ik het klinken als afgunstig, vilein met een sausje verbittering. Alsof je je verheven voelt boven de rest en als 1 ding nu niet chique is...
Dus waar je M. van beschuldigd doe je zelf ook...
pejeka schreef:
28-04-2018 14:10

En ik heb het je al eerder gevraagd, wáár baseer je die genuanceerde mening van je op?
En die trouwjurk in suites, mwah. Ik hoop toch echt dat ze heel iets anders aan gaat trekken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven