Entertainment alle pijlers

Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd! Deel 3

09-01-2020 14:09 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het vorige topic vol is hebben we een nieuw topic aangemaakt.

Zie hieronder de link naar het vorige topic:

entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/416653
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
De vader van Meghan gaat een getuigenverklaring afleggen in de rechtszaak van Meghan tegen de Mail on Sunday.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees steeds over Pierce Morgan. Is dat dezelfde Pierce die documentaires maakt over gevangenissen etc ?
Billy_Mean schreef:
15-01-2020 11:53
Ik lees steeds over Pierce Morgan. Is dat dezelfde Pierce die documentaires maakt over gevangenissen etc ?

Bedoel je niet Louis Theroux?
Da's weer een heel ander typetje. :proud:
Alle reacties Link kopieren
Turtlerain schreef:
14-01-2020 22:31
Maar dat was een andere situatie...Diana was immens populair en in feite was Camilla mede verantwoordelijk voor het mislukte huwelijk van Charles en Diana. Ik zeg niet dat de vuiligheid terecht was, maar het is wel te verklaren. Hier op het forum zijn minnaressen ook niet bepaald populair in topics, dus..
Wat Meghan nou gedaan heeft om deze haatcampagne te verdienen is mij nog steeds een raadsel.
Kijk naar Sarah Ferguson, zij kreeg ook een haatcampagne over zich heen. Ze werd the Duchess of Pork genoemd ipv the Duchess of York,
haar kleding werd afgekraakt, ze was te dik en werd negatief vergeleken met haar schoonzus Diana etc.

Ik denk dat Harry en Meghan grote inschattingsfouten hebben gemaakt:

-preken over klimaatverandering, maar zelf vaak in privé- vliegtuigen reizen
-Meghan laten klagen over haar leven na een rondreis door arm Afrika
-verklaring uit laten gaan dat ze aan het bevallen is. Later bleek dat hun zoon op dat moment allang geboren was

-er is een filmpje waarin Harry een voice- over klus bij de CEO van Disney probeert los te peuteren voor Meghan, De CEO is duidelijk gegeneerd.

Gewoon maar wat voorbeelden. Mensen houden niet van dat soort dingen.
Alles telt bij elkaar op op een gegeven moment en heel moeilijk om dat terug te buigen,

Meghan heeft niet echt een persoonlijkheid die bij het koningshuis past denk ik. Ze is ambitieus, houdt van vrijheid etc. Ik denk dat ze te veel voor zijn status is gegaan en het idee dat ze Duchess zou worden. In de praktijk legt ze veel bezoeken af in Engeland zelf, bejaardentehuizen, veel handen schudden etc.maar te weinig glitter en glamour. Dat laatste is wel iets waar ze van houdt volgens mij.

Ze wist wat ze kon verwachten. Er zijn genoeg boeken over Diana en Sarah geschreven met daarin waar zij tegen aan liepen en dat ze het niet volhielden.

Het is een hele nare situatie. Meghan is niet happy en Harry zal ook niet gelukkig worden van een langdurig verblijf in het buitenland, zonder zijn broer, grootouders etc.

Ben ook verbaasd hoe snel deze situatie is ontstaan. In mei 2018 getrouwd en nu al gedoe.
Alle reacties Link kopieren
Eens Leergierig!
Ze hebben zich er duidelijk op verkeken.
Alle reacties Link kopieren
Billy_Mean schreef:
15-01-2020 11:53
Ik lees steeds over Pierce Morgan. Is dat dezelfde Pierce die documentaires maakt over gevangenissen etc ?
Ja.
Billy_Mean schreef:
15-01-2020 11:53
Ik lees steeds over Pierce Morgan. Is dat dezelfde Pierce die documentaires maakt over gevangenissen etc ?
Ja. Volgens mij schrijf je Piers.
Maakt die waailap ook documentaires? Zijn wiki-pagina is ook een feest om te lezen.
Alle reacties Link kopieren
Tiana_76 schreef:
14-01-2020 14:15
Piers had geen vriendschap met Meghan, hij had haar slechts vluchtig ontmoet. Het lijkt dan eerder op de kif omdat ze geen vriendschap hadden samen.

Dat zag hij anders. Ik zag hem destijds op tv en hij was daar heel open over.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Hastadepasta18 schreef:
14-01-2020 16:04
Hoe je het ook wendt of keert, Harry blijft altijd een beetje bakker. Daar kan ie zelf niet eens iets aan doen.

Dat is helemaal prima. Hij mag alleen niet de naam van de luxe bakkerij gebruiken voor de broodjes die iemand anders bakt en waar alleen Harry's naam voor gebruikt word.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Hetvrijewoord schreef:
14-01-2020 16:20
Dat ambiëren ze toch ook helemaal niet.
Die worden met open armen ontvangen als helden door Hollywood, Oprah en de goede doelen met flinke strijkstokken.

Komt. Goed.

Dit dus.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
forsyth schreef:
14-01-2020 19:36
Afbeelding
:-$ :biggrin: :( :wtf:
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
ManOpHetPrikbord schreef:
14-01-2020 20:50
Ze gaan hun gang maar hoor. Veel succes.

Het probleem is denk ik dat wat Meghan wil, helemaal niet kan. De monarchie bestaat bij de gratie van een onafhankelijk monarch. Een onpartijdige persoon, zonder mening, die vooral heel goed moet zijn in heel weinig doen en nog minder zeggen. The Queen beheerst deze rol tot in de puntjes. Ze geeft nooit interviews, ze geeft nooit blijk van emoties. Ze heeft een staatsrechtelijke rol te vervullen en een rol als nationaal symbool, en staat boven alles en iedereen, meer als symbool dan persoon.

Van de troonopvolger(s) en hun entourage wordt min of meer hetzelfde verwacht. Diana paste hier totaal niet in. Te populair, te veel een celebrity, te dicht bij sommige mensen, te geëngageerd. In veel omstandigheden prima eigenschappen, maar op die plek nou net niet.

Camilla heeft het beter begrepen. Ze heeft minstens zo’n kritische pers gehad als Meghan en aangezien ze in de voetsporen trad van een halve heilige had ze ook daadwerkelijk wel wat obstakels op haar weg. Maar ze heeft zonder morren of openlijke onvrede haar rol opgepakt, is altijd loyaal aan ‘The Firm’ geweest en wordt inmiddels gezien als gerespecteerd en volwaardig lid van deze illustere familie.

Kate Middleton snapt het denk ik ook. Loyaal aan haar echtgenoot en aan de familie, doet geen dingen die omstreden zijn.

Maar Meghan lijkt zich niet in haar rol te willen schikken. En Harry kennelijk ook niet, of niet meer. Prima, maar dan worden ze een liability voor de familie en kunnen ze maar het beste naar Canada vertrekken.

Ik weet zeker dat Camilla het veel zwaarder heeft gehad. Zij werd verafschuwt. Ze durfde niet meer buiten te komen. Vooral door het gespui van Diana. Ik heb veel respect voor Camilla. Ze was de vlam van Charles lang voordat Diana in het leven van Charles kwam, maar Charles mocht niet met haar trouwen. Charles trouwt een prachtige knappe jonge vrouw, maar hij zag er niet gelukkig uit. Pas sinds hij samen is met Camilla zie je een gelukkige Charles. Diana was niet zo'n heilige als dat ze er uit zag. Ik hoorde deze week in een interview dat ze ook heeft geprobeerd om te voorkomen dat Charles ooit koning zou worden en dat de kroon meteen naar William zou gaan.

Bij Meghan zie ik alleen maar gejubel en gezwaai.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Turtlerain schreef:
14-01-2020 21:24
Logisch dat Camilla niet morde... moest er nog bij komen dat ze als minnares/homewrecker noten op haar zang zou hebben gehad.

Diana zou zelf vreemd zijn gegaan. Geruchten??

https://www.beaumonde.nl/royalty/dit-zi ... linkt-werd

"Na prins Charles had prinses Diana 20 minnaars, waaronder Kevin Costner" https://www.hln.be/showbizz/celebrities ... ~abd985fa/

Minnaar van prinses Diana doorbreekt stilzwijgen: https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170313_02777449

Broer woedend om nieuwe documentaire over seksleven prinses Diana https://www.hln.be/nieuws/buitenland/br ... ~ad1a4de3/

Afbeelding
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
14-01-2020 22:19
Tja, maar Camilla heeft wel lef gehad dat ze doorzette. En zie wat het haar gebracht heeft!
Camilla heeft echt veel meer vuiligheid over zich heen gekregen dan Meghan hoor.
Sommige mensen hielden haar zelfs verantwoordelijk voor de dood van Diana.

Overal is wel wat. Het was niet alleen haar schuld en Diana was ook geen heilige. Ik denk dat Camilla een prima leuk mens is.

Inderdaad.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Turtlerain schreef:
14-01-2020 22:31
Maar dat was een andere situatie...Diana was immens populair en in feite was Camilla mede verantwoordelijk voor het mislukte huwelijk van Charles en Diana. Ik zeg niet dat de vuiligheid terecht was, maar het is wel te verklaren. Hier op het forum zijn minnaressen ook niet bepaald populair in topics, dus..
Wat Meghan nou gedaan heeft om deze haatcampagne te verdienen is mij nog steeds een raadsel.

:facepalm:
Dus omdat Diana populair was vind je die vuiligheid aan Camilla te verklaren? Maar Charles had wel het fatsoen om niet uit de school te klappen over het vreemdgaan en de nukken van Diana.

Ik zie geen haatcampagne tegen Meghan. Ik denk dat het opgeblazen word. Er zal vast wel hier of daar een kritisch geluid zijn, dat hoort zo, of een naar geluid, maar welke bekende heeft alleen maar lof-uitingen?
Die narigheid die Meghan wel mee maakt zijn grotendeels afkomstig uit haar eigen familie, vrienden, ex-vrienden en omgeving.

Dat met die brief aan haar vader had ze zelf ook privé kunnen houden en ervoor kunnen waken dat het niet lekt naar dat tijdschrift. Het hoort niet maar het is als een boemerang bij haar terug gekomen.

Zie hoe de broers uit elkaar gedreven zijn. En die goede vriend van Harry die na jarenlange vriendschap aan de kant werd gezet omdat hij Harry wou waarschuwen. Je kan niet alle schuld op de pers of het Britse volk gooien.
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 15-01-2020 14:38
14.41% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
15-01-2020 13:14
Maakt die waailap ook documentaires? Zijn wiki-pagina is ook een feest om te lezen.
Heerlijk woord en heel treffend! (Moest het wel even opzoeken :geek: )
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
ManOpHetPrikbord schreef:
14-01-2020 23:05
Camilla was eerder in beeld dan Diana en altijd al de grote liefde van Charles. Het liefste was Charles gewoon van jongs af aan met Camilla verder gegaan. Maar ja, die vreselijke familie van hem... Diana was gewoon een gearrangeerd huwelijk met een onomstreden en maagdelijk meisje uit de juiste kringen. Dat zij zich zou ontpoppen tot een stijlicoon en celebrity met een sterke eigen inbreng, was toen nog niet te voorzien.

Dit idd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
14-01-2020 23:07
Tuurlijk is het een andere situatie, maar het ging mij erom dat Camilla doorgezet heeft en nu best geliefd is, terwijl Meghan al heel snel de handdoek in de ring gooit.

Die handdoek was er misschien altijd al. Alleen het moment nog niet.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
DG2015 schreef:
15-01-2020 09:20
Dit heeft dus niks met de financiële onafhankelijkheid te maken; Meghan krijgt er zelf geen geld voor.

Het zijn niet mijn woorden. Als je dat artikel in mijn quote leest zie je dat het er allemaal in staat.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Billy_Mean schreef:
15-01-2020 11:53
Ik lees steeds over Pierce Morgan. Is dat dezelfde Pierce die documentaires maakt over gevangenissen etc ?
Deze Pierce:

2018: https://www.ad.nl/show/piers-morgan-haa ... haring_web
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Leergierig schreef:
15-01-2020 12:22
Kijk naar Sarah Ferguson, zij kreeg ook een haatcampagne over zich heen. Ze werd the Duchess of Pork genoemd ipv the Duchess of York,
haar kleding werd afgekraakt,
ze was te dik en werd negatief vergeleken met haar schoonzus Diana etc.





...................

Ben ook verbaasd hoe snel deze situatie is ontstaan. In mei 2018 getrouwd en nu al gedoe.

Het commentaar op Sarah valt nog wel mee vind ik.
Maar op dit forum (niet op dit topic) las ik idd commentaar op haar uiterlijk en haar kleding. En ook nare reacties op haar dochters.

Deze situatie met Harry en Meghan is inderdaad in een snel tempo gegaan.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
:yawnee: Zo nu heb ik alles bij gelezen. :zzz:
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
15-01-2020 14:08
:facepalm:
Dus omdat Diana populair was vind je die vuiligheid aan Camilla te verklaren? Maar Charles had wel het fatsoen om niet uit de school te klappen over het vreemdgaan en de nukken van Diana.

Ik zie geen haatcampagne tegen Meghan. Ik denk dat het opgeblazen word. Er zal vast wel hier of daar een kritisch geluid zijn, dat hoort zo, of een naar geluid, maar welke bekende heeft alleen maar lof-uitingen?
Die narigheid die Meghan wel mee maakt zijn grotendeels afkomstig uit haar eigen familie, vrienden, ex-vrienden en omgeving.

Dat met die brief aan haar vader had ze zelf ook privé kunnen houden en ervoor kunnen waken dat het niet lekt naar dat tijdschrift. Het hoort niet maar het is als een boemerang bij haar terug gekomen.

Zie hoe de broers uit elkaar gedreven zijn. En die goede vriend van Harry die na jarenlange vriendschap aan de kant werd gezet omdat hij Harry wou waarschuwen. Je kan niet alle schuld op de pers of het Britse volk gooien.
Haatcampagne is misschien een groot woord (in de ogen van sommigen, ik kan me wel in t woord vinden) maar heb je die krantenkoppen Kate vs Meghan niet gelezen? Zo veel van wat Meghan doet, wordt een negatieve draai aan gegeven.

En wie zegt dat de broers uit elkaar gedreven zijn? De pers? Of William zelf? Volgens mij heeft William deze week een statement naar buiten gebracht. Daar staat wat anders in dan wat de pers zegt.
Alle reacties Link kopieren
[quote=Fleurtje_5 post_id=30855282 time=1579093693 user_id=350119]
:facepalm:
Dus omdat Diana populair was vind je die vuiligheid aan Camilla te verklaren? Maar Charles had wel het fatsoen om niet uit de school te klappen over het vreemdgaan en de nukken van Diana.

Blijkbaar is genuanceerd denken moeilijk voor jou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven