Entertainment alle pijlers

Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd! Deel 3

09-01-2020 14:09 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het vorige topic vol is hebben we een nieuw topic aangemaakt.

Zie hieronder de link naar het vorige topic:

entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/416653
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Hamer schreef:
15-01-2020 21:43
Luister eerst maar en geef dan commentaar
35 minuten luisteren naar een willekeurig grietje met een mening..?
Hetvrijewoord schreef:
15-01-2020 16:26
Overigens schijnt het koppel de classificatie "internationally protected people" te hebben verwijderd van hun site, een term die niet meer van toepassing is op het stel als ze zich distantieren van de koninklijke familie.
LOL! Alsof ze zichzelf als een beschermde diersoort zien. Misschien moeten ze een fokprogramma opzetten (oh wacht, ze willem maar 2 kinderen en zij is te oud volgens de pers..).
Hetvrijewoord schreef:
15-01-2020 16:26
Overigens schijnt het koppel de classificatie "internationally protected people" te hebben verwijderd van hun site, een term die niet meer van toepassing is op het stel als ze zich distantieren van de koninklijke familie.
LOL! Alsof ze zichzelf als een beschermde diersoort zien. Misschien moeten ze een fokprogramma opzetten (oh wacht, ze willem maar 2 kinderen en zij is te oud volgens de pers..).
Alle reacties Link kopieren
ManOpHetPrikbord schreef:
15-01-2020 22:28
LOL! Alsof ze zichzelf als een beschermde diersoort zien. Misschien moeten ze een fokprogramma opzetten (oh wacht, ze willem maar 2 kinderen en zij is te oud volgens de pers..).
The Protection of Diplomats Convention (formally, the Convention on the Prevention and Punishment of Crimes against Internationally Protected Persons, including Diplomatic Agents) is a United Nations anti-terrorism treaty that codifies some of the traditional principles on the necessity of protecting diplomats.

https://en.wikipedia.org/wiki/Protectio ... Convention


Misschien maar ff eerst opzoeken wat de term betekent?

Je laatste (hihihaha) opmerking slaat verder nergens op.
Kate Bennett (CNN) tweette vorige week dat ze tijdens de bruiloft, die ze voor CNN versloeg, met een prominente Britse journalist sprak die haar vertelde dat Meghan niet de frisse wind zou zijn waar iedereen zo op hoopte. Hij zei dat Meghan niet tegen de protocollaire onderdrukking van de familie en de aandacht van de pers bestand zou zijn. Niemand zag dat destijds, niemand wilde het geloven.

Maar reken maar dat de pers alles over haar weet. In Afrika hebben H&M de oorlog verklaard aan de pers en dat nog eens onderstreept met het statement op hun website. Als de tijd rijp is - als Meghan niet langer de bescherming geniet van haar titels, de koninklijke familie, al die miljoenen - wordt die info te gelde gemaakt. Kwestie van tijd. Ik denk dat we nog niet het begin hebben gezien van de dirt die los gaat komen.
En ja, natuurlijk gaat het over mensen. Mensen die de pers gebruiken als ze daar beter van kunnen worden, op dezelfde manier als de pers dat ook doet. Wat dat betreft houden ze elkaar lekker aan het werk.
Alle reacties Link kopieren
Merys schreef:
15-01-2020 16:59
Juist.
En met wat speculeren is niets mis, maar bij sommigen hier druipt de venijnigheid en jaloezie er af.

Ik heb veel bij gelezen, en het kan zijn dat er een post langs me door is geglipt, maar dat wat jij hier schrijft heb ik niemand zien schrijven.

In een discussie zijn er altijd meerdere meningen. En dat is goed. Als iedereen dezelfde mening heeft word het zo eenkennig. Als je alleen datgene wil lezen wat jij wil lezen, kun je beter een dagboek schrijven en dat elke avond aan jezelf voorlezen.

Je mag het best oneens zijn met iemand, en een andere mening lezen kan leerzaam zijn. Maar het word pas vervelend als je met nare persoonlijke verwijten komt in de hoop dat de tegenstander zijn mond houd. Dat zie je vooral ook in discussies over het kinderfeest in december, als Toos zegt dat ze van z.Piet houd word zij uitgemaakt voor racist, en dat omdat haar tegenstander niet van dat van oorsprong christelijk kinderfeest houd.

Zulke nare verwijten vervuilen een discussies.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Fleurtje_5 schreef:
15-01-2020 23:31
Ik heb veel bij gelezen, en het kan zijn dat er een post langs me door is geglipt, maar dat wat jij hier schrijft heb ik niemand zien schrijven.
Jij vindt iemand trash en vuilnis noemen normaal?
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
15-01-2020 18:51
Dat vind ik wel weer een dolksteek voor Meghan. Althans, ik lees in het AD dat hij tégen Meghan zal getuigen.

https://www.ad.nl/show/vader-meghan-get ... ~a6d6339c/

Waar is die dolksteek? Word het niet teveel opgeblazen?
De verdediging wil Thomas Markle oproepen als hoofdgetuige. Het is niet zijn eigen idee. Als hij word opgeroepen moet hij getuigen, en hij mag niet liegen, anders is dat meineed.
Wat wil jij dat hij doet?
Natuurlijk wil je dat hij eerlijk is. Toch?
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Tiana_76 schreef:
15-01-2020 23:33
Jij vindt iemand trash en vuilnis noemen normaal?

Nee dat vind ik zeker niet normaal.
Werd dat genoemd omdat iemand dacht dat iemand dat zou schrijven? zoals hier ook wel eens woorden worden geschreven die elders op internet geschreven zouden zijn?
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
forsyth schreef:
15-01-2020 19:31
Volgens mij ben je strafbaar als je als getuige niet komt opdagen tijdens de zitting. Hij zal dus wel moeten.
Dit.

En idd, Meghan heeft zelf de rechtzaak aangespannen (over de brief aan haar vader) Dan is haar pa nou eenmaal de hoofdgetuige.

ps:"Meghan Markle zit zelf achter de campagne die haar vader zwart maakte" https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200115_04806452
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 16-01-2020 14:03
Reden: ps toegevoegd
18.24% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Fleurtje_5 schreef:
15-01-2020 23:44
Nee dat vind ik zeker niet normaal.
Werd dat genoemd omdat iemand dacht dat iemand dat zou schrijven? zoals hier ook wel eens woorden worden geschreven die elders op internet geschreven zouden zijn?
Nee hoor, Pejeka strooit het hele topic al met dat soort vuilbekkerij.
koreana schreef:
15-01-2020 18:51
Dat vind ik wel weer een dolksteek voor Meghan. Althans, ik lees in het AD dat hij tégen Meghan zal getuigen.

https://www.ad.nl/show/vader-meghan-get ... ~a6d6339c/
Ik moet het eerst maar eens zien. Ik ben erg benieuwd wat daaruit komt.
Alle reacties Link kopieren
tbl1966 schreef:
15-01-2020 21:07
Dat wil nog niet zeggen dat het de waarheid is hè, wat hij zegt. Hij heeft in elk geval een grote fantasie.

Maar dat wil ook niet zeggen dat het onwaar is.
Ik denk dat hij als 'trots man' er niet over zou peinzen om dit te vertellen als het niet waar zou zijn.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Tiana_76 schreef:
15-01-2020 23:49
Nee hoor, Pejeka strooit het hele topic al met dat soort vuilbekkerij.
Pejeka is niet serieus te nemen, ze kan zichzelf niet eens serieus nemen met haar tegenstrijdige berichten. Die is uit op een relletje omdat ze zich verveeld.
Alle reacties Link kopieren
Tiana_76 schreef:
15-01-2020 23:49
Nee hoor, Pejeka strooit het hele topic al met dat soort vuilbekkerij.

Dat is zeker niet oké.

(ik moet dan toegeven dat ik van sommige niet altijd alles lees)
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Fleurtje_5 schreef:
15-01-2020 23:53
Maar dat wil ook niet zeggen dat het onwaar is.
Ik denk dat hij als 'trots man' er niet over zou peinzen om dit te vertellen als het niet waar zou zijn.

Want hij kent haar persoonlijk?
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
15-01-2020 23:54
Pejeka is niet serieus te nemen, ze kan zichzelf niet eens serieus nemen met haar tegenstrijdige berichten. Die is uit op een relletje omdat ze zich verveeld.

pejeka is een man.......
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat mensen vaak vergeten dat de roddelpers vaak negatieve artikelen publiceert omdat die nu eenmaal meer geld opleveren.
Meghan is een bekend en beroemd persoon, getrouwd met een charismatisch en populaire prins.
Ik lees hier veel mensen net doen alsof het een gegeven is dat Meghan een dubieus figuur is omdat Piers Morgan, ene Nikki, haar ex-man en weet ik wie allemaal bepaalde negatieve verhalen aan de pers hebben verkocht.
Maar wie weet zijn er tientallen mensen die juist hele positieve ervaringen hebben gehad met haar en dat gedeeld hebben met journalisten. Maar raad eens waar de pers liever over schrijft?
Dit geld overigens voor bijna elk beroemd persoon. De tabloids doen ontzettend veel aan ‘click-bait’, dat is nu eenmaal een gegeven.

Het is al zo vaak gezegd hier, maar wij weten gewoon niet wat er precies gebeurd is. Het enige wat wij weten is dat zowel Harry en Meghan een ander leven willen voor hun gezin. That’s it. De rest is speculatie.
Alle reacties Link kopieren
FlowerBomb19 schreef:
16-01-2020 10:32
Ik denk dat mensen vaak vergeten dat de roddelpers vaak negatieve artikelen publiceert omdat die nu eenmaal meer geld opleveren.
Meghan is een bekend en beroemd persoon, getrouwd met een charismatisch en populaire prins.
Ik lees hier veel mensen net doen alsof het een gegeven is dat Meghan een dubieus figuur is omdat Piers Morgan, ene Nikki, haar ex-man en weet ik wie allemaal bepaalde negatieve verhalen aan de pers hebben verkocht.
Maar wie weet zijn er tientallen mensen die juist hele positieve ervaringen hebben gehad met haar en dat gedeeld hebben met journalisten. Maar raad eens waar de pers liever over schrijft?
Dit geld overigens voor bijna elk beroemd persoon. De tabloids doen ontzettend veel aan ‘click-bait’, dat is nu eenmaal een gegeven.

Het is al zo vaak gezegd hier, maar wij weten gewoon niet wat er precies gebeurd is. Het enige wat wij weten is dat zowel Harry en Meghan een ander leven willen voor hun gezin. That’s it. De rest is speculatie.
Dit.

Idd, Pejeka is een man en ja, die schrijft vaker trash fabels.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
FlowerBomb19 schreef:
16-01-2020 10:32
Ik denk dat mensen vaak vergeten dat de roddelpers vaak negatieve artikelen publiceert omdat die nu eenmaal meer geld opleveren.
Meghan is een bekend en beroemd persoon, getrouwd met een charismatisch en populaire prins.
Ik lees hier veel mensen net doen alsof het een gegeven is dat Meghan een dubieus figuur is omdat Piers Morgan, ene Nikki, haar ex-man en weet ik wie allemaal bepaalde negatieve verhalen aan de pers hebben verkocht.
Maar wie weet zijn er tientallen mensen die juist hele positieve ervaringen hebben gehad met haar en dat gedeeld hebben met journalisten. Maar raad eens waar de pers liever over schrijft?
Dit geld overigens voor bijna elk beroemd persoon. De tabloids doen ontzettend veel aan ‘click-bait’, dat is nu eenmaal een gegeven.

Het is al zo vaak gezegd hier, maar wij weten gewoon niet wat er precies gebeurd is. Het enige wat wij weten is dat zowel Harry en Meghan een ander leven willen voor hun gezin. That’s it. De rest is speculatie.

Wie is Harry? Harry is de zoon van de Britse kroonprins Charles en Diana, iedereen blij toen hij geboren was, we zagen hem opgroeien en ondeugend zijn, het hele Britse volk leefde mee toen zijn moeder was verongelukt, De Queen stond versteld van de massa bloemen en steunbetuigingen voor Diana. De zoons William en Harry zijn heel geliefde Britse prinsen. Harry werd in september 2016 tijdens een blinddate voorgesteld aan Meghan, november 2016 bevestigde het koningshuis de relatie, in november 2017 zijn ze verloofd en in mei 2018 getrouwd. Ook Harry had voorheen nog nooit van Meghan gehoord, de actrice die vóór haar rol in Suits voor velen een grote onbekende was.

Wie is Meghan? Ze had tussen 2004 en 2013 een relatie met acteur en Hollywoodproducer Trevor Engelson, met wie ze van 2011 tot 2013 was getrouwd.
Trevor was haar grote liefde, "zonder hem kon ze niet leven" had Meghan gezegd. Vlak na het vaste contract bij Suits maakte zij een einde aan het huwelijk. Voor Trevor kwam de scheiding onverwachts.

De ex-man heeft volgens mij nooit zelf de publiciteit gezocht. Hij is sinds afgelopen jaar getrouwd met iemand anders.
En die Nikaki heeft in het begin wel van zich laten horen. Toen Meghan tijdens de bekendmaking van de verloving vertelde dat ze niets wist over Harry en niets over het Britse koningshuis.

2017:Ninaki Priddy https://www.ditjesendatjes.nl/ninaki-pr ... an-markle/
... “Toen we jong waren wilde ze al graag aandacht krijgen. We speelden dat we een Oscar kregen, en Meghan kondigde zich zelf dan aan. We keken ook vaak films, haar favoriet was Princess Diaries. Dat gaat over een gewoon meisje dat een prinses blijkt te zijn. Ook had ze een boek over prinses Diana en vertelde ze me dat ze heel graag een tijd in Londen wilde wonen.”

2018 april:Zó serveerde Meghan Markle haar ex af https://www.beaumonde.nl/royalty/zo-ser ... haar-ex-af
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
16-01-2020 13:54
Wie is Harry? Harry is de zoon van de Britse kroonprins Charles en Diana, iedereen blij toen hij geboren was, we zagen hem opgroeien en ondeugend zijn, het hele Britse volk leefde mee toen zijn moeder was verongelukt, De Queen stond versteld van de massa bloemen en steunbetuigingen voor Diana. De zoons William en Harry zijn heel geliefde Britse prinsen. Harry werd in september 2016 tijdens een blinddate voorgesteld aan Meghan, november 2016 bevestigde het koningshuis de relatie, in november 2017 zijn ze verloofd en in mei 2018 getrouwd. Ook Harry had voorheen nog nooit van Meghan gehoord, de actrice die vóór haar rol in Suits voor velen een grote onbekende was.

Wie is Meghan? Ze had tussen 2004 en 2013 een relatie met acteur en Hollywoodproducer Trevor Engelson, met wie ze van 2011 tot 2013 was getrouwd.
Trevor was haar grote liefde, "zonder hem kon ze niet leven" had Meghan gezegd. Vlak na het vaste contract bij Suits maakte zij een einde aan het huwelijk. Voor Trevor kwam de scheiding onverwachts.

De ex-man heeft volgens mij nooit zelf de publiciteit gezocht. Hij is sinds afgelopen jaar getrouwd met iemand anders.
En die Nikaki heeft in het begin wel van zich laten horen. Toen Meghan tijdens de bekendmaking van de verloving vertelde dat ze niets wist over Harry en niets over het Britse koningshuis.

2017:Ninaki Priddy https://www.ditjesendatjes.nl/ninaki-pr ... an-markle/
... “Toen we jong waren wilde ze al graag aandacht krijgen. We speelden dat we een Oscar kregen, en Meghan kondigde zich zelf dan aan. We keken ook vaak films, haar favoriet was Princess Diaries. Dat gaat over een gewoon meisje dat een prinses blijkt te zijn. Ook had ze een boek over prinses Diana en vertelde ze me dat ze heel graag een tijd in Londen wilde wonen.”

2018 april:Zó serveerde Meghan Markle haar ex af https://www.beaumonde.nl/royalty/zo-ser ... haar-ex-af
g a je weer met je roddelbladen.


# meer van hetzelfde
Alle reacties Link kopieren
FlowerBomb19 schreef:
16-01-2020 10:32
Ik denk dat mensen vaak vergeten dat de roddelpers vaak negatieve artikelen publiceert omdat die nu eenmaal meer geld opleveren.
Meghan is een bekend en beroemd persoon, getrouwd met een charismatisch en populaire prins.
Ik lees hier veel mensen net doen alsof het een gegeven is dat Meghan een dubieus figuur is omdat Piers Morgan, ene Nikki, haar ex-man en weet ik wie allemaal bepaalde negatieve verhalen aan de pers hebben verkocht.
Maar wie weet zijn er tientallen mensen die juist hele positieve ervaringen hebben gehad met haar en dat gedeeld hebben met journalisten. Maar raad eens waar de pers liever over schrijft?
Dit geld overigens voor bijna elk beroemd persoon. De tabloids doen ontzettend veel aan ‘click-bait’, dat is nu eenmaal een gegeven.

Het is al zo vaak gezegd hier, maar wij weten gewoon niet wat er precies gebeurd is. Het enige wat wij weten is dat zowel Harry en Meghan een ander leven willen voor hun gezin. That’s it. De rest is speculatie.

Die vijf anonieme vriendinnen die naar het tijdschrift People waren gestapt hebben veel lof geuit over Meghan (het lag er wel net iets te dik bovenop) en die hebben toen meteen ook Meghan's vader een flinke trap na gegeven.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
ardni schreef:
16-01-2020 13:55
g a je weer met je roddelbladen.


# meer van hetzelfde

En jij mag zelf weten of je dat leest of dat je het Disneysprookjes vind.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
tanteslankie schreef:
16-01-2020 09:31
pejeka is een man.......
Dat is geen excuus. :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven