Entertainment alle pijlers

Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd!

24-07-2018 13:59 3103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het nieuwbakken getrouwde stel de gemoederen nogal bezig houdt, hier een nieuw topic!

Afbeelding

Link naar het nieuwe topic: 'Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd! Deel 2'

entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/455646
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Was die rok die ze gisteren aan had nu doorzichtig of niet, in de Daily mail spreken zs van optisch bedrog, dat lijkt me ook het meest logisch, want waarom zou Meghan in ee doorzichtige rok ten tonele willen verschijnen?
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Met dat optische bedrog had ze wel een waanzinnige mooie vorm van kont, dus ik zou niet weten waarom ze dat op optisch bedrog zou willen gooien. Maxima had laatst ook een doorkijkrok aan.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
01-11-2018 20:57
Met dat optische bedrog had ze wel een waanzinnige mooie vorm van kont, dus ik zou niet weten waarom ze dat op optisch bedrog zou willen gooien. Maxima had laatst ook een doorkijkrok aan.
Ik hoop eigenlijk dat het optisch bedrog is, ze is nu royal, geen actrice meer. En ik neem aan dat je bij de doorzichtige rok van Maxima haar ondergoed niet zag.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Miskotto schreef:
01-11-2018 21:22
Ik hoop eigenlijk dat het optisch bedrog is, ze is nu royal, geen actrice meer. En ik neem aan dat je bij de doorzichtige rok van Maxima haar ondergoed niet zag.
Geen idee maar van de voorkant zag je veel meer dan bij Meghan.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
01-11-2018 20:57
Met dat optische bedrog had ze wel een waanzinnige mooie vorm van kont, dus ik zou niet weten waarom ze dat op optisch bedrog zou willen gooien. Maxima had laatst ook een doorkijkrok aan.
Echt waar?
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
01-11-2018 21:22
Ik hoop eigenlijk dat het optisch bedrog is, ze is nu royal, geen actrice meer. En ik neem aan dat je bij de doorzichtige rok van Maxima haar ondergoed niet zag.

Dan had prinses Beatrix haar de deur niet uit laten lopen.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
01-11-2018 21:36
Geen idee maar van de voorkant zag je veel meer dan bij Meghan.


Heb je geen foto?
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Fleurtje_5 schreef:
01-11-2018 23:41
Heb je geen foto?
Nee, wel een link voor een filmpje. https://www.express.co.uk/life-style/li ... -the-queen

In deze video niet zo goed te zien als laatst op tv. :| Ik vind de rok echt niets voor Maxima.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
01-11-2018 23:56
Nee, wel een link voor een filmpje. https://www.express.co.uk/life-style/li ... -the-queen

In deze video niet zo goed te zien als laatst op tv. :| Ik vind de rok echt niets voor Maxima.

De onderste witte baan is inderdaad doorschijnend. Ik kon niet zien of het alleen die onderste witte baan is.
Maar mooi vind ik het niet.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Sophiever schreef:
26-10-2018 23:29
Gelukkig voor haar, ik vind het te strak, accentueert verkeerde dingen. Terwijl de kleur haar goed staat, zonde.
Ik vind juist dat ze wat meer body mag hebben. Die extra rondingen staan haar goed. Prima keuze voor de jurk wmb.
Lachattenoir schreef:
03-11-2018 12:51
Ik vind juist dat ze wat meer body mag hebben. Die extra rondingen staan haar goed. Prima keuze voor de jurk wmb.
Het staat haar inderdaad prima, gisteren zag ik een filmpje van haar en bewegend zag je de buik beter dan op de foto´s van die dag. Ze lijkt wel langer zwanger, ze is erg sportief dus dan zie je de zwangerschap meestal later omdat de spieren langer doen over het verweken. Er gingen eerder geruchten dat ze zwanger was van een tweeling, dat zou ook erg leuk zijn.

Ik ben echt benieuwd naar de baby, ik heb ook een heel beeld ervan.
Alle reacties Link kopieren
Bijzondere kop bij dit artikel: https://www.ad.nl/show/prins-harry-deel ... ~abe6fede/

Het is lente in Nieuw Zeeland 😂
Alle reacties Link kopieren
De moeder van Meghan heeft van de Queen een uitnodiging gekregen om de kerst gezamenlijk met de koninklijke familie door te brengen.

'Moeder Meghan krijgt uitnodiging van Queen' http://a.msn.com/07/nl-nl/BBPjHxI?ocid=se
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Hastadepasta18 schreef:
03-11-2018 15:47
Bijzondere kop bij dit artikel: https://www.ad.nl/show/prins-harry-deel ... ~abe6fede/

Het is lente in Nieuw Zeeland 😂

:-) Leuke foto's.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Fleurtje_5 schreef:
04-11-2018 15:51
De moeder van Meghan heeft van de Queen een uitnodiging gekregen om de kerst gezamenlijk met de koninklijke familie door te brengen.

'Moeder Meghan krijgt uitnodiging van Queen' http://a.msn.com/07/nl-nl/BBPjHxI?ocid=se
Wauw, wat een eer. Zou ze ook biefstuk met friet kunnen krijgen als ze daar trek in heeft?
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
04-11-2018 20:14
Wauw, wat een eer. Zou ze ook biefstuk met friet kunnen krijgen als ze daar trek in heeft?

Ik las dat de ouders van Kate destijds ook zijn uitgenodigd. Of ze elk jaar uitgenodigd zijn kon ik er niet uit opmaken.
Het zal vast niet á la carte zijn, maar het feestelijke kerstmenu. Een voorafje, een tussendoortje, een aperitiefje, een achterafje, en een nagerecht. Met tussendoor keuze uit drie soorten groenten, vis of vlees, en drie soorten aardappeltjes of rijst.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Fleurtje_5 schreef:
04-11-2018 23:26
Ik las dat de ouders van Kate destijds ook zijn uitgenodigd. Of ze elk jaar uitgenodigd zijn kon ik er niet uit opmaken.
Het zal vast niet á la carte zijn, maar het feestelijke kerstmenu. Een voorafje, een tussendoortje, een aperitiefje, een achterafje, en een nagerecht. Met tussendoor keuze uit drie soorten groenten, vis of vlees, en drie soorten aardappeltjes of rijst.
Klinkt niet verkeerd, buiten het gegeven dat er vorig jaar de uiting kwam dat Meghan de royals familie noemde dat ze nooit had gehad. Lijkt me wel bijdragen aan de feestelijke sfeer.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
04-11-2018 23:44
Klinkt niet verkeerd, buiten het gegeven dat er vorig jaar de uiting kwam dat Meghan de royals familie noemde dat ze nooit had gehad. Lijkt me wel bijdragen aan de feestelijke sfeer.
Dat zei Harry.
En hoezo is dat niet mogelijk? Ze heeft een prima band met haar moeder, maar haar vader en diens kinderen lijken allemaal niet lekker te sporen. Als je alleen nog je moeder hebt dan mis je een boel familie.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
04-11-2018 23:44
Klinkt niet verkeerd, buiten het gegeven dat er vorig jaar de uiting kwam dat Meghan de royals familie noemde dat ze nooit had gehad. Lijkt me wel bijdragen aan de feestelijke sfeer.

Dat was inderdaad Harry die dit in een radio-interview zei. 'Megan had nu de familie die ze nooit gehad heeft'. Ik kan me voorstellen dat dit heel pijnlijk zal zijn geweest voor haar familie en vooral voor haar vader. Dat was onkies van Harry. En als Megan dit heeft gezegd vind ik het ook onkies want die familie was er wel altijd voor haar. Zij heeft liever een koninklijk gezin natuurlijk, dat kan, maar ze waardeert haar eigen roots niet.

Maar toen pa een interview had met GMB en vol lof praat over Megan, vindt men dat een reden om met hem te kappen.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
05-11-2018 10:26
Dat zei Harry.
En hoezo is dat niet mogelijk? Ze heeft een prima band met haar moeder, maar haar vader en diens kinderen lijken allemaal niet lekker te sporen. Als je alleen nog je moeder hebt dan mis je een boel familie.

Het is Megan die 'de schepen achter zich' heeft verbrand. Dat deed ze niet alleen met haar vader en halfzus/halfbroer, maar ook met goede vrienden. En ik ben er van overtuigd dat Megan hen niet mist.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
05-11-2018 12:32
Dat was inderdaad Harry die dit in een radio-interview zei. 'Megan had nu de familie die ze nooit gehad heeft'. Ik kan me voorstellen dat dit heel pijnlijk zal zijn geweest voor haar familie en vooral voor haar vader. Dat was onkies van Harry. En als Megan dit heeft gezegd vind ik het ook onkies want die familie was er wel altijd voor haar. Zij heeft liever een koninklijk gezin natuurlijk, dat kan, maar ze waardeert haar eigen roots niet.

Maar toen pa een interview had met GMB en vol lof praat over Megan, vindt men dat een reden om met hem te kappen.
Hem was eerder zeer duidelijk te verstaan gegeven GEEN contact met de pers te hebben.

Bovendien was hij echt niet "vol lof".
Alle reacties Link kopieren
amarna schreef:
05-11-2018 12:36
Hem was eerder zeer duidelijk te verstaan gegeven GEEN contact met de pers te hebben.

Hem werd alles duidelijk te verstaan gegeven. Je mag niet dit en je mag niet dat. Maar is er ook rekening met hem gehouden?

Dat hij zijn schoonzoon nog nooit persoonlijk gesproken heeft, alleen via de telefoon. Dat het huwelijksaanzoek ook per telefoon gebeurde.

Maar dat iedereen via de radio krijgt te horen als Harry (ruim vóór de bruiloft) vertelt dat Megan nu de familie heeft die ze nooit heeft gehad, Dat mag wel allemaal gezegd worden ?

Dat interview van Megans vader met GMB was ná de bruiloft.
Hij sprak vol lof over Megan. Maar hij vond het ook heel erg dat hij niks te vertellen had over de bruiloft van zijn dochter, zelfs geen zegje mocht doen in de kerk. Hij heeft dan toch niet gelogen, het was toch ook zo. Ooo dat mag niemand horen?
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Het is MegHan. Met een H ertussen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Zouden ze nou af en toe ook eens tijd hebben om echt samen wat te doen, als Harry en Meghan en niet in hun rol inclusief altijd aanwezige pers? Avondje Netflixen, uit eten, een foute kroeg in en zo.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
05-11-2018 12:49
Hem werd alles duidelijk te verstaan gegeven. Je mag niet dit en je mag niet dat. Maar is er ook rekening met hem gehouden?

Dat hij zijn schoonzoon nog nooit persoonlijk gesproken heeft, alleen via de telefoon. Dat het huwelijksaanzoek ook per telefoon gebeurde.

Maar dat iedereen via de radio krijgt te horen als Harry (ruim vóór de bruiloft) vertelt dat Megan nu de familie heeft die ze nooit heeft gehad, Dat mag wel allemaal gezegd worden ?

Dat interview van Megans vader met GMB was ná de bruiloft.
Hij sprak vol lof over Megan. Maar hij vond het ook heel erg dat hij niks te vertellen had over de bruiloft van zijn dochter, zelfs geen zegje mocht doen in de kerk. Hij heeft dan toch niet gelogen, het was toch ook zo. Ooo dat mag niemand horen?
Ok stel dat hij wel zijn zegje had mogen doen in de kerk, waar was hij dan ?
Hij moet vooral niet in het slachtofferrol kruipen, want hij heeft ook in interviews gezegd dat Meghan en kille meid is met kapsones, en dat hij haar alles heeft gegeven om te komen waar ze nu is.
Sorry maar als ouder is het je plicht om je kind alles te geven wat in je vermogen ligt voor een goede studie etc., een beetje raar dat hij dit benoemt, wil hij soms een schouderklopje ?
Als vader had hij Meghan moeten beschermen, maar in plaats daarvan ging hij los in de media, op advies van die Psycho Samantha .
Meghans moeder daarentegen is al uitgenodigd voor de kerst dat zegt wel iets over haar, en als Thomas een beetje normaal had gedaan dan zou hij misschien ook welkom zijn geweest net als de ouders van Kate .
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven