Entertainment alle pijlers

Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd!

24-07-2018 13:59 3103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het nieuwbakken getrouwde stel de gemoederen nogal bezig houdt, hier een nieuw topic!

Afbeelding

Link naar het nieuwe topic: 'Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd! Deel 2'

entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/455646
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
24-02-2019 10:00
Ik dacht eerst dat je er wel een leuke discussie mee kon voeren, totdat ereen hele heisa werd gemaakf over een stuk tekst wat ik verwijdedd heb en daar een andere tekst onder heb gezet zelfs de moderator moest eraan tepas komen, en toen wist ik voldoende.
Maar goed, waar blijven Samantha en Thomas nu dan ? Of is Samantha zo druk bezig met haar boek?

Je bedoeld dat jij mijn post had gequote en veranderd. Je plaatste in mijn post de brief die Thomas onterecht publiceerde. De brief, waar we het allemaal over eens waren dat hij dit niet had moeten doen. Nu leek het alsof ik die brief had geplaatst. Alleen nog één regel van mij liet je in mijn post staan. Dat is zo not-done. Meermaals gaf ik aan het onprettig te vinden dat je mijn post had veranderd. Ik gaf je meermaals de kans om die brief uit mijn post te verwijderen en desnoods onder je eigen nick te plaatsen als je dat zo graag wil. Dat vertikte je. Daarop heb ik aan de moderator gevraagd of zij dit wilden verwijderen.

Je mag blij zijn dat ik niet voor een ban heb gevraagd.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
24-02-2019 00:45
Haar vader wel, zus niet die heeft een psychisch probleem en zal altijd een probleem blijven vormen voor Meghan.

Waarom zou beide niet kunnen mbt het goede doel?

Ze heeft MS, zit in een rolstoel, is niet altijd aardig geweest, en kan inderdaad niet lekker in haar vel zitten. Zeker als je halfzus een bruiloft geeft voor tig gasten en jij als zus niet word uitgenodigd omdat men keuzes moest maken bij het samenstellen van de gastenlijst en niet iedereen een uitnodiging konden sturen.

Ook mensen met een psychisch probleem verdienen een bloempje als er bloempjes uitgedeeld worden. Niemand heeft voor de lol een psychisch probleem. Men kan beter een gebroken been hebben.
Ik zou mijn zus waarschijnlijk ook geen uitnodiging sturen als ze onaardig of gemeen was. Maar een bloempje sturen?
Het zou zomaar goed kunnen zijn voor beide partijen.

De mensen die nu wel bloempjes krijgen zijn misschien ook niet aardig tegen hun zus of pa. Misschien hebben zij ook psychische problemen.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
24-02-2019 10:00
Ik dacht eerst dat je er wel een leuke discussie mee kon voeren, totdat ereen hele heisa werd gemaakf over een stuk tekst wat ik verwijdedd heb en daar een andere tekst onder heb gezet zelfs de moderator moest eraan tepas komen, en toen wist ik voldoende.
Maar goed, waar blijven Samantha en Thomas nu dan ? Of is Samantha zo druk bezig met haar boek?

Ik hoop dat ze druk bezig is met een mooi boek vol met mooie foto's. En dat het boek een succes word. Liever een boek met mooie familie-kiekjes dan een boek vol roddels.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
24-02-2019 12:06
Ik hoop dat ze druk bezig is met een mooi boek vol met mooie foto's. En dat het boek een succes word. Liever een boek met mooie familie-kiekjes dan een boek vol roddels.
Hoe kom je toch steeds bij dat het een mooi boek wordt met foto's?

Dat boek wordt juist een vreselijk roddel en liegfestijn waar Samantha natuurlijk alles uit de kast gaat halen om Meghan onderuit te trappen want dat verdient lekker.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
24-02-2019 11:57
Zeker als je halfzus een bruiloft geeft voor tig gasten en jij als zus niet word uitgenodigd omdat men keuzes moest maken bij het samenstellen van de gastenlijst en niet iedereen een uitnodiging konden sturen.

Alsof ze anders wel uitgenodigd zou worden!

Ze werd niet uitgenodigd omdat ze een voor Meghan wildvreemde aso is die toevallig familie is van haar vader.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Ach, de kans is groot dat dat boek nooit uitgegeven wordt, als ze echt een verhaal had was dat boek er al lang. Het wordt niet voor niks zogenaamd steeds uitgesteld. Kennelijk was de band zo minimaal dat zelfs de leugens erover niet smeuig genoeg zijn.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
24-02-2019 12:24
Ach, de kans is groot dat dat boek nooit uitgegeven wordt, als ze echt een verhaal had was dat boek er al lang. Het wordt niet voor niks zogenaamd steeds uitgesteld. Kennelijk was de band zo minimaal dat zelfs de leugens erover niet smeuig genoeg zijn.
Ik hoop het. Die onzin heeft al lang genoeg geduurd, en Meghan heeft dr portie wel gehad.
Alle reacties Link kopieren
Positivevibes schreef:
24-02-2019 12:13
Hoe kom je toch steeds bij dat het een mooi boek wordt met foto's?

Dat boek wordt juist een vreselijk roddel en liegfestijn waar Samantha natuurlijk alles uit de kast gaat halen om Meghan onderuit te trappen want dat verdient lekker.
:idee:
Fleurtje_5 schreef:
29-01-2019 19:26
Samantha Markle gaat los op halfzus Meghan http://a.msn.com/07/nl-nl/BBSU1h8?ocid=se

Waarom de titel dat Samantha los gaat snap ik niet, want ik zie niet dat Samantha los gaat op Meghan. Ik vind het juist heel goed dat Samantha een boek met mooie foto's maakt om het tegendeel te bewijzen, te laten zien dat ze altijd een mooi contact hadden.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Ten eeerste is msn.com nou niet echt een goede bron. Maar goed.

Ook daar staat nergens dat het een "mooi boek met mooie fotos" wordt hoor. Alleen dat Samantha alles uit de kast gaat trekken om aandacht te krijgen en haar kant te vertellen. Uit haar tweets spreekt ook alleen maar venijn en geldbelustheid. De titel is niet voor niks dat ze "los gaat", zo leert het artikel ook.

Roddelpers ten top dus. Niks moois aan.
positivevibes wijzigde dit bericht op 24-02-2019 12:48
9.23% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
24-02-2019 12:22
Alsof ze anders wel uitgenodigd zou worden!

Ze werd niet uitgenodigd omdat ze een voor Meghan wildvreemde aso is die toevallig familie is van haar vader.

Niet uitgenodigd omdat ze een wildvreemde aso is? En toch zou Meghan een paar jaren bij haar hebben gewoond. Samantha zat ook in de filmwereld. Ik heb trouwens ook een leuke foto gezien van Meghan en Samantha samen. Op die foto was Meghan geen klein kind meer.

Enfin, Ik hoop dat het een mooi boek word met mooie familiefoto's.
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 24-02-2019 12:52
0.09% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Positivevibes schreef:
24-02-2019 12:46
Ten eeerste is msn.com nou niet echt een goede bron. Maar goed.

Ook daar staat nergens dat het een "mooi boek met mooie fotos" wordt hoor. Alleen dat Samantha alles uit de kast gaat trekken om aandacht te krijgen en haar kant te vertellen. Uit haar tweets spreekt ook alleen maar venijn en geldbelustheid. De titel is niet voor niks dat ze "los gaat", zo leert het artikel ook.

Roddelpers ten top dus. Niks moois aan.
Heb je de link van Beau Monde geopend en gelezen? Er staat:

"Jullie zullen genieten van de foto's in mijn boek, die alle vuile roddels van gemene trollen die beweren dat we geen leven samen hebben gehad zullen weerleggen," zegt ze.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
fashionvictim schreef:
24-02-2019 12:24
Ach, de kans is groot dat dat boek nooit uitgegeven wordt, als ze echt een verhaal had was dat boek er al lang. Het wordt niet voor niks zogenaamd steeds uitgesteld. Kennelijk was de band zo minimaal dat zelfs de leugens erover niet smeuig genoeg zijn.
Ze wacht er expres mee tot het moment dat Meghan ongeveer uitgerekend is. Ze heeft gezegd dat ze daarmee de ware aard van Meghan wil laten zien en dat die helemaal niet zo mooi is. Gewoon getreiter van Samantha. Ze gunt Meghan het niet dat ze positief in het nieuws komt.
Fleurtje_5 schreef:
24-02-2019 11:57
Ze heeft MS, zit in een rolstoel, is niet altijd aardig geweest, en kan inderdaad niet lekker in haar vel zitten. Zeker als je halfzus een bruiloft geeft voor tig gasten en jij als zus niet word uitgenodigd omdat men keuzes moest maken bij het samenstellen van de gastenlijst en niet iedereen een uitnodiging konden sturen.

Ook mensen met een psychisch probleem verdienen een bloempje als er bloempjes uitgedeeld worden. Niemand heeft voor de lol een psychisch probleem. Men kan beter een gebroken been hebben.
Ik zou mijn zus waarschijnlijk ook geen uitnodiging sturen als ze onaardig of gemeen was. Maar een bloempje sturen?
Het zou zomaar goed kunnen zijn voor beide partijen.

De mensen die nu wel bloempjes krijgen zijn misschien ook niet aardig tegen hun zus of pa. Misschien hebben zij ook psychische problemen.
Wat naief.
Alle reacties Link kopieren
Dat er een paar fotos is komen toch niet een bewijs dat het een mooi boek wordt? Alleen maar zoals ik al zei dat ze alles uit de kast gaat trekken voor aandacht. Werkelijk álles hieraan schreeuwt roddelpers. Kom toch.

Als ze echt close waren hoefde ze ook niks te bewijzen, want dan zou iedereen dat weten en zouden er overal op internet duizenden foto's van hen samen zijn. En Pippa Middleton is zo'n beetje op elk total feestje te vinden. Als Meghan een zus had waar ze close mee was, was die gewoon overal bij betrokken hoor.

Als Wendy van Dijk al jaren aan de grond zat en dan ineens een boek gaat schrijven over haar verbroken verloving met Xander de Buisonjé op het moment waarop hij een nieuw huwelijk aangaat dan doen we toch ook niet alsof het een "mooi boek met familiefotos" wordt? Echt, wat een belachelijke omschrijving.
Als ik iets niet kan vinden op de website van NRC, Volkskrant of Times lees ik altijd op msn.com, de betrouwbaarste website van het spectrum.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
24-02-2019 12:52
Ze wacht er expres mee tot het moment dat Meghan ongeveer uitgerekend is. Ze heeft gezegd dat ze daarmee de ware aard van Meghan wil laten zien en dat die helemaal niet zo mooi is. Gewoon getreiter van Samantha. Ze gunt Meghan het niet dat ze positief in het nieuws komt.

Kijk dát is wel gemeen. Maar ik denk dat eerder het omgekeerde zal gebeuren. Als Samantha dát moment zou kiezen dan zullen mensen de ware aard van Samantha zien.
Ik kan het niet geloven want als ze druk is met het maken van een boek met mooie foto's dan is het wel kort dag. Ik denk dat de dag van de bevalling niet zo heel lang meer op zich laat wachten.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Positivevibes schreef:
24-02-2019 12:57
Dat er een paar fotos is komen toch niet een bewijs dat het een mooi boek wordt? Alleen maar zoals ik al zei dat ze alles uit de kast gaat trekken voor aandacht. Werkelijk álles hieraan schreeuwt roddelpers. Kom toch.

Als ze echt close waren hoefde ze ook niks te bewijzen, want dan zou iedereen dat weten en zouden er overal op internet duizenden foto's van hen samen zijn. En Pippa Middleton is zo'n beetje op elk total feestje te vinden. Als Meghan een zus had waar ze close mee was, was die gewoon overal bij betrokken hoor.

Als Wendy van Dijk al jaren aan de grond zat en dan ineens een boek gaat schrijven over haar verbroken verloving met Xander de Buisonjé op het moment waarop hij een nieuw huwelijk aangaat dan doen we toch ook niet alsof het een "mooi boek met familiefotos" wordt? Echt, wat een belachelijke omschrijving.

Daar heb je helemaal gelijk in.
Maar Sander heeft nooit gezegd dat hij Wendy niet kent, dus hoeft Wendy daar ook geen boek over te schrijven.

Ik geef Samantha geen gelijk met haar aandachttrekkerij, maar ik probeer het wel te begrijpen waarom ze zo doet. Het was veel beter voor haar zelf als zij Meghan los zou laten.

Kate heeft Pippa wél altijd als zus behandeld.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
24-02-2019 12:53
Wat naief.
Wat of wie is naïef bedoel je?
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Ik zal even een supermooie foto plaatsen.

Afbeelding
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
ps. Lalla Salma de vrouw van koning van Marokko is al twee jaren niet meer gezien.

Bericht van 1 dag geleden op NOS: Marokko's mysterie: waar is de vrouw van de koning? https://nos.nl/l/t/2273120 via @NOS

Bericht van 2 dagen geleden op BeauMonde: Marokko: hoe is het met Lalla Salma? https://www.beaumonde.nl/royalty/marokk ... alla-salma
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Fleurtje_5 schreef:
24-02-2019 16:27
Daar heb je helemaal gelijk in.
Maar Sander heeft nooit gezegd dat hij Wendy niet kent, dus hoeft Wendy daar ook geen boek over te schrijven.

Ik geef Samantha geen gelijk met haar aandachttrekkerij, maar ik probeer het wel te begrijpen waarom ze zo doet. Het was veel beter voor haar zelf als zij Meghan los zou laten.

Kate heeft Pippa wél altijd als zus behandeld.
Ja, die relatie is ook volstrekt vergelijkbaar.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
24-02-2019 16:47
ps. Lalla Salma de vrouw van koning van Marokko is al twee jaren niet meer gezien.

Bericht van 1 dag geleden op NOS: Marokko's mysterie: waar is de vrouw van de koning? https://nos.nl/l/t/2273120 via @NOS

Bericht van 2 dagen geleden op BeauMonde: Marokko: hoe is het met Lalla Salma? https://www.beaumonde.nl/royalty/marokk ... alla-salma
over die koning wordt al jaren beweerd dat hij eigenlijk homo zou zijn.
Alle reacties Link kopieren
Positivevibes schreef:
24-02-2019 12:57
Dat er een paar fotos is komen toch niet een bewijs dat het een mooi boek wordt? Alleen maar zoals ik al zei dat ze alles uit de kast gaat trekken voor aandacht. Werkelijk álles hieraan schreeuwt roddelpers. Kom toch.

Als ze echt close waren hoefde ze ook niks te bewijzen, want dan zou iedereen dat weten en zouden er overal op internet duizenden foto's van hen samen zijn. En Pippa Middleton is zo'n beetje op elk total feestje te vinden. Als Meghan een zus had waar ze close mee was, was die gewoon overal bij betrokken hoor.

Als Wendy van Dijk al jaren aan de grond zat en dan ineens een boek gaat schrijven over haar verbroken verloving met Xander de Buisonjé op het moment waarop hij een nieuw huwelijk aangaat dan doen we toch ook niet alsof het een "mooi boek met familiefotos" wordt? Echt, wat een belachelijke omschrijving.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Positivevibes schreef:
24-02-2019 12:57
Dat er een paar fotos is komen toch niet een bewijs dat het een mooi boek wordt? Alleen maar zoals ik al zei dat ze alles uit de kast gaat trekken voor aandacht. Werkelijk álles hieraan schreeuwt roddelpers. Kom toch.

Als ze echt close waren hoefde ze ook niks te bewijzen, want dan zou iedereen dat weten en zouden er overal op internet duizenden foto's van hen samen zijn. En Pippa Middleton is zo'n beetje op elk total feestje te vinden. Als Meghan een zus had waar ze close mee was, was die gewoon overal bij betrokken hoor.

Als Wendy van Dijk al jaren aan de grond zat en dan ineens een boek gaat schrijven over haar verbroken verloving met Xander de Buisonjé op het moment waarop hij een nieuw huwelijk aangaat dan doen we toch ook niet alsof het een "mooi boek met familiefotos" wordt? Echt, wat een belachelijke omschrijving.
:kneel: :applause:
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
24-02-2019 12:51
Heb je de link van Beau Monde geopend en gelezen? Er staat:

"Jullie zullen genieten van de foto's in mijn boek, die alle vuile roddels van gemene trollen die beweren dat we geen leven samen hebben gehad zullen weerleggen," zegt ze.
Hoe kun je nou ook maar iets dat die vrouw zegt serieus nemen? Haar ware aard hebben we toch allang gezien?
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven