Entertainment alle pijlers

Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd!

24-07-2018 13:59 3103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het nieuwbakken getrouwde stel de gemoederen nogal bezig houdt, hier een nieuw topic!

Afbeelding

Link naar het nieuwe topic: 'Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd! Deel 2'

entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/455646
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
11-08-2019 16:49
Avonturier Bear Grylls wint Britse zeilrace van prins William en Kate https://www.nu.nl/achterklap/5976282/av ... -kate.html

Afbeelding
Charlotte word later een opstandig tiepje
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Dat kun je niet met zekerheid zeggen maar ze lijkt me al wel mensenkennis te hebben.
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
11-08-2019 17:09
Ik vraag me af Meghan wel goed heeft ingeschat hoe vernietigend de Britse pers is.
Harry heeft dat uiteraard besproken na de ervaring die zijn moeder had, tot aan haar dood toe.

William heeft het wel eens met Harry over gehad of Harry niet te snel van stapel liep in zijn relatie met Meghan.
William en Kate hebben jarenlang een relatie gehad en zijn ook nog kort uit elkaar geweest alvorens te trouwen.
Bij Harry en Meghan is het allemaal erg snel gegaan.

En leuk, die zeilrace Fleurtje!

Het is dezelfde pers als waar Kate en William mee te maken hebben. Kate is vrijer, spontaan, hartelijk en doet het echt geweldig..

Ik kan me voorstellen dat mensen het niet prettig vinden dat toeschouwers voor het tennis toernooi niet op de VIP-tribune mogen plaats nemen omdat Meghan er met twee vriendinnen zit. Als ik dan de foto's zie van rijen lege stoelen om haar heen, dan denk ik "wat een verwaandheid"
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
11-08-2019 20:05
Charlotte word later een opstandig tiepje

Ik vind Charlotte wel humor hebben, en ik vind haar op haar over-grootoma queen Elizabeth lijken.

Deed Willem-Alexander vroeger niet ook zo iets tegen de pers?
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
11-08-2019 23:33
Ik vind Charlotte wel humor hebben, en ik vind haar op haar over-grootoma queen Elizabeth lijken.

Deed Willem-Alexander vroeger niet ook zo iets tegen de pers?
Ja, die riep 'Alle Hollandse pers oprotten' en schoot ook een keer met een katapult propjes ofzo op de pers :rofl:
Alle reacties Link kopieren
8 augustus 2019: Nog meer zeilfoto's in deze link:
https://www.newsypeople.com/kate-middle ... g-regatta/

Afbeelding
William, 37, and Kate arrived at The Royal Yacht Squadron in Cowes to sail in The Kings Cup Sailing Race. They are competing against stars including adventurer Bear Grylls, comedian John Bishop and Olympic champion rower Helen Glover
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Ondanks hun bezorgdheid voor de leefbaarheid van de aarde, hebben Harry en Meghan een privéjet genomen om met Archie 5 dagen naar Ibiza te gaan tgv Meghan’s verjaardag.

https://www.dailymail.co.uk/femail/arti ... rchie.html
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
14-08-2019 22:06
Ondanks hun bezorgdheid voor de leefbaarheid van de aarde, hebben Harry en Meghan een privéjet genomen om met Archie 5 dagen naar Ibiza te gaan tgv Meghan’s verjaardag.

https://www.dailymail.co.uk/femail/arti ... rchie.html

Echt he.
Ik las net een bericht van 5 augustus jl, dat ze haar verjaardag dit jaar in bescheiden kring heeft gevierd op Frogmore Cottage omdat ze vorig jaar veel kritiek had gekregen op de peperdure babyshower in het Mark Hotel in New York City waar een kamer tot wel 60.000 euro per nacht kan kosten. Die babyshower is niet betaald met belastinggeld maar door Meghan en haar rijke vriendinnen.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
14-08-2019 23:07
Echt he.
Ik las net een bericht van 5 augustus jl, dat ze haar verjaardag dit jaar in bescheiden kring heeft gevierd op Frogmore Cottage omdat ze vorig jaar veel kritiek had gekregen op de peperdure babyshower in het Mark Hotel in New York City waar een kamer tot wel 60.000 euro per nacht kan kosten. Die babyshower is niet betaald met belastinggeld maar door Meghan en haar rijke vriendinnen.
Als de persvoorlichters melden “dat de verjaardag thuis in bescheiden kring gevierd is op Frogmore Cottage’ en Meghan en Harry dus op Ibiza waren, is dat op z’n zachts gezegd onhandig gecommuniceerd. Vooral omdat het de beeldvorming rondom het paar beïnvloedt.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
15-08-2019 18:02
Als de persvoorlichters melden “dat de verjaardag thuis in bescheiden kring gevierd is op Frogmore Cottage’ en Meghan en Harry dus op Ibiza waren, is dat op z’n zachts gezegd onhandig gecommuniceerd. Vooral omdat het de beeldvorming rondom het paar beïnvloedt.

Nee, eerst de verjaardag thuis in bescheiden kring gevierd en daarna voor vijf dagen naar Ibiza, (Dubbel op dus)

Ik las zo juist dat Harry en Meghan daarover behoorlijk kritiek hebben gekregen. De Britse media vinden het hypocriet. (dat vind ik ook) En Harry krijgt de volle lading als "eco-strijder' Vooral omdat hij in juli op instagram had geschreven dat "met bijna 7,7 miljard mensen die deze aarde bewonen, elke keuze, elke voetstap, elke actie een verschil maakt"
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de kritiek ook terecht.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp ook niet dat Harry zo iets gaat zeggen omdat hij toch kan weten dat ze daarna op allerlei zaken die ze doen gaan letten.
Alle reacties Link kopieren
Zouden ze deze vakantie nu al nodig hebben om het een beetje leuk te houden? Of ik begrijp de high class gewoon niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht eerst oud nieuws maar het is een nieuw tripje,

https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... t-privejet
Alle reacties Link kopieren
AngelEyes0192 schreef:
18-08-2019 10:18
Zouden ze deze vakantie nu al nodig hebben om het een beetje leuk te houden? Of ik begrijp de high class gewoon niet.
Hoe bedoel je? Het is toch vakantietijd, bijna iedereen gaat toch met vakantie?
Alle reacties Link kopieren
lisa2 schreef:
16-08-2019 09:35
Ik begrijp ook niet dat Harry zo iets gaat zeggen omdat hij toch kan weten dat ze daarna op allerlei zaken die ze doen gaan letten.
Als H&M niet zo hoog op zouden geven over het millieu, dan zou er geen haan naar kraaien dat ze voor 5 dagen naar Ibiza zijn gevlogen, het kan aan mij liggen maar was Harry altijd al zo met het lot van het millieu begaan, of is doet hij daf sinds Meghanin zijn leven is gekomen?
Als royalty kan j4e beter je mond houden als het om milieu gaat want als royalty moet je nu eenmaal vaker vliegen dan de gemiddelde burger.
Ook H&M hebben recht op vakantie, dus ik vind 5 dagen Ibiza niet raar, maar wel als je zo met het millieu begaan bent.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Sja, vind ik onzin. Ik ben ook wel met milieu begaan, maar ga ook wel op (vlieg)vakantie.
Ik ben ook begaan met mensen die het mindet goed hebben dan mezelf, maar ik koop nog steeds nieuwe kleren en ga soms uit eten.

Ik kan me voorstellen dat ze juist Engeland soms even willen/moeten invluchten en genieten van een wat luchtiger leven, wat vaak wel de sfeer is in die typisch vakantiesteden.

Ik vind het schromelijk overdreven hoe ‘iedereen’ hier nu weer wat van vindt.
Ze kunnen het toch niet goed doen, ik hoop dat ze lekker hun leven leven en zelf afwegen welke keuzes ze maken en niet bij alles nadenken of meewegen wat de ‘zeikers’ er van zullen vinden


(‘iedereen’ en ‘zeikers’ bedoel ik algemeen, alle commentaar op alle media etc, niet specifiek hier in dit topic)
Alle reacties Link kopieren
Blauwbloemetje schreef:
18-08-2019 13:05
Ik dacht eerst oud nieuws maar het is een nieuw tripje,

https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... t-privejet
Ik zag het artikel zo net ook staan en dacht ook dat het over de 5 daagse trip naar Ibiza ging. Maar nee het volgende tripje er meteen achteraan.

De ene vind het onzin en de ander vind het hypocriet. Ik vind het geen onzin als je op vakantie gaat met het vliegtuig, meestal ga je dan langer dan vijf dagen. Ik vind het wel hypocriet als je, zoals Harry en Meghan, deel neemt aan klimaatkamp op Sicilië, op instagram en in de krant mooie woorden verkondigd omdat ze bewust nog maar een kind op de wereld willen zetten om de aarde niet te belasten. Maar dan voor de fun alweer met een commerciële vlucht vliegt met een privéjet dat voor zeven keer meer uitstoot zorgt. Dan heb ik het nog niet eens over de honderden schoenen.tassen en jassen wat ik grote verspilling vind.Ik heb de tekst uit de link even gequote om aan te geven wat ik hypocriet vind:






Terwijl prins Harry en zijn vrouw Meghan, die zichzelf profileren als milieuminnend en onlangs al wenkbrauwen deden fronsen door met hun privévliegtuig naar Ibiza te reizen, zijn opnieuw onderwerp van gesprek. Ditmaal omdat ze zijn afgereisd naar de Zuid-Franse badplaats Nice, wederom met een privéjet.

Het tripje naar Nice heeft voor zeven keer meer uitstoot gezorgd, dan wanneer ze een commerciële vlucht hadden genomen, meldt The Sun.

De hertog en hertogin van Sussex arriveerden woensdag bij de Côte d'Azur met een Cessna-vliegtuigje dat plek heeft voor twaalf man. De prijs om te huren? Volgens de tabloid meer dan 20.000 pond (18.000 euro). De Britse krant spreekt er schande van, gezien er vanuit Londen meer dan 20 vluchten per dag vertrekken naar de badplaats.

Het is de derde vlucht met een privévliegtuig deze zomer. Eind juli vertrok Harry naar een ’klimaatkamp’ van Google op Sicilië. Meerdere sterren, die allen met een privétoestel naar het Italiaanse eiland waren getogen, konden rekenen op flinke kritiek. De rijksten der aarde woonden daar seminars over het klimaat en milieu bij. De genodigden kwamen met in totaal 114 privévliegtuigen naar Sicilië. Ook lagen de havens vol met grote jachten en werden ze over het eiland rondgereden in milieuonvriendelijke bolides.

Hypocriet

Harry en Meghan werden eerder deze week door Britse media bestempeld als hypocrieten, omdat ze regelmatig pleiten voor maatregelen ter bescherming van het klimaat en het milieu, maar wél zelf een privévliegtuig huren voor hun vakantietripjes.

Volgens de Daily Mirror ondermijnde het echtpaar de eigen geloofwaardigheid met deze vakantievlucht. „Rolmodellen en influencers moeten doen wat ze prediken, anders devalueren ze de zaak die ze beweren te ondersteunen”, citeerde het tabloid een professor. The Sun meldde dat ook voor het reisje naar Ibiza er sprake was van zeven keer meer koolstof-uitstoot dan wanneer zij een commerciële vlucht hadden genomen.

Eind juli kondigde Harry aan dat hij hooguit nog een kind zou willen, om niet onnodig het klimaat en de aarde uit te putten. Deze uitspraak in het septembernummer van Vogue staat daardoor in schril contrast met zijn luxe en vervuilende manier van reizen.

Aan luxe geen gebrek

Daily Mail schrijft dat de villa, waar Meghan haar 38ste verjaardag zou hebben gevierd, een slordige 120.000 pond (131.000 euro) per week aan huur kost. Sterren als David Guetta en Sir Paul McCartney gingen hen voor.

Bij deze villa zit een infinity-pool, een aanlegsteiger, toegang tot een privé-strand, een fitnessruimte met zeezicht, een jacuzzi, een semi-professionele keuken en inwonend personeel dat zorgt voor de huishouding.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
18-08-2019 18:32
Dan heb ik het nog niet eens over de honderden schoenen.tassen en jassen wat ik grote verspilling vind.
De kleren die ze bij officiële gelegenheden dragen, zijn vaak in bruikleen. Schoenen niet, maar die dragen ze vaker.
Als ze te vaak hetzelfde dragen is het commentaar ook niet mals.
Ze kunnen het volgens mij nooit goed doen.
Alle reacties Link kopieren
juliaaana schreef:
18-08-2019 21:24
De kleren die ze bij officiële gelegenheden dragen, zijn vaak in bruikleen. Schoenen niet, maar die dragen ze vaker.
Als ze te vaak hetzelfde dragen is het commentaar ook niet mals.
Ze kunnen het volgens mij nooit goed doen.
precies, je hoeft alleen maar dit topic bij te houden.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
rosanna08 schreef:
19-08-2019 12:18
precies, je hoeft alleen maar dit topic bij te houden.

Als ik hen was vertrok ik naar het buitenland. Jemig, wat krijgen die mensen een bagger over zich heen zeg.
Alle reacties Link kopieren
the_Wicked_Witch schreef:
19-08-2019 12:24
Als ik hen was vertrok ik naar het buitenland. Jemig, wat krijgen die mensen een bagger over zich heen zeg.
uhu, vrees alleen dat naar het buitenland vertrekken geen garantie zal zijn voor rust
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
rosanna08 schreef:
19-08-2019 12:30
uhu, vrees alleen dat naar het buitenland vertrekken geen garantie zal zijn voor rust

Nee, dat denk ik ook niet.
Maar waarom zou je je in godsnaam in dienst van een land stellen wat alleen maar over je zeikt?
Afschuwelijk gewoon wat die mensen over zich heenkrijgen.
the_Wicked_Witch schreef:
19-08-2019 13:25
Nee, dat denk ik ook niet.
Maar waarom zou je je in godsnaam in dienst van een land stellen wat alleen maar over je zeikt?
Afschuwelijk gewoon wat die mensen over zich heenkrijgen.

Ik denk eerlijk gezegd dat ze nog redelijk gespaard worden. Als je zo hoog opgeeft over het milieu en het klimaat, je een politiek getinte mening verkondigt en dan drie keer achter elkaar met je privéjet vliegt, dan moet je niet verbaasd zijn als mensen daar een mening over hebben.
Alle reacties Link kopieren
Hoe kun je zooooooo dom zijn!
H en M gooien steeds hun eigen ruiten in en willen iets uitstralen wat ze niet zijn.
Hoe dom kun je zijn om te gaan prediken over het milieu en zelf meerdere malen privé jets nemen.
Het is stuitend hoe ze in het leven staan en echt terecht dat pers zo met ze omgaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven