Entertainment alle pijlers

Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd!

24-07-2018 13:59 3103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het nieuwbakken getrouwde stel de gemoederen nogal bezig houdt, hier een nieuw topic!

Afbeelding

Link naar het nieuwe topic: 'Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd! Deel 2'

entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/455646
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
20-08-2019 11:38
Ja, dat Diana jarenlang achtervolgd is door paparazzi is gewoon onzin. Dat waren aardige journalisten die af en toe een fotootje wilden maken en heel braaf weer weggingen als het niet op prijs gesteld werd.
Nou inderdaad. En het laat verder natuurlijk ook geen littekens achter op dat toen 12 jarige ventje.

Echt hypocriet, dat je je allergrootste trauma niet constant wil herbeleven met je paar maanden oude baby :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
20-08-2019 11:21
(...)
Alles wat Markle doet is fout. Alleen Markle. Niemand anders. Ik vind dat heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel raar.
Volgens mij gaat het in deze kwestie steeds om Megan én Harry.
En tja, hoge bomen vangen veel wind. Ik vind alle negatieve aandacht ook behoorlijk overdreven, maar zo rolt de (britse) roddelpers.
nessemeisje schreef:
20-08-2019 11:56
Volgens mij gaat het in deze kwestie steeds om Megan én Harry.
En tja, hoge bomen vangen veel wind. Ik vind alle negatieve aandacht ook behoorlijk overdreven, maar zo rolt de (britse) roddelpers.
Wat me opvalt is dat er hier geen soortgelijke bashtopics zijn over Kate, Maxima, Willem-Alexander of Haakon en Mette-Marit. Dat is opvallend.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
20-08-2019 11:07
Vele koningshuizen maken zich en public zorgen over het klimaat schrijf je, En zo hoort het. Maar vele koningshuizen gaan niet roepen dat ze maar één kind op de wereld willen zetten omdat ze de aarde niet willen uitputten. Dat kind poept als baby hoogstens een flinke lading voor een giga Buckingham-bloementuinbemesting.

Dat kind zou wel de aarde gaan uitputten als het leeft zoals zijn papa en mama dat doen, maar heey dat kindje kan niet zeggen 'ik neem geen papa of mama omdat ik de aarde niet wil uitputten met al die jetsetvlieg-ritjes en die miljoenen aan prullaria, schoenen en tassen" Ach dan stort goede vriend Elton John toch een leuk bedrag op een groene-rekening en dan is de vervuiling verdwenen.

Harry zou geen lijnvlucht kunnen nemen? Hij heeft onlangs gewoon een lijnvlucht genomen en de passagiers én Harry vonden het geweldig.

Prins Harry zat op een gewone vlucht en de passagiers waren er vol van https://www.welingelichtekringen.nl/ber ... l-van.html
ze zeggen toch nergens dat iedereen dat moet doen?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
OhDeer schreef:
20-08-2019 11:44
Ik ben ook blij dat invloedrijke mensen over het klimaat praten, maar vind ze toch echt super hypocriet en zelfs lachwekkend!

In mijn ogen is het net als opvoeden van kinderen: goed voorbeeld doet volgen. Ik kan mijn kinderen wel steeds preken over goed gedrag, maar daar luisteren ze uiteindelijk toch niet naar, terwijl ze mijn eigen gedrag wel met gemak kopiëren en ik daar de beste resultaten mee bereik. Dat geldt natuurlijk ook voor volwassenen.

Al die invloedrijke mensen en zogenaamde influencers praten vooral heel veel, doen alsof ze heiligen zijn, maar uiteindelijk inspireren ze niemand. Net als Leonardo Dicaprio, die met zijn jet even de oceaan over vliegt om een award op te halen, net als die spontane blogger die wel vier keer per jaar op vliegvakantie gaat, net als Rens Kroes die dagelijks haar zorgen over de aarde uit, maar voor het gemak in NYC gaat wonen en daardoor met regelmaat heen en weer moet vliegen (waar ze geheimzinnig over doet) en idd net als Harry en Meghan, die zeker in de positie zitten om andere keuzes te maken.

Welk positief bericht geven ze met dit gedrag dan precies?
Ik vind het allemaal gewoon super hypocriet. En lekker interessant dat Elton John bevooroordeeld is en hier een bevooroordeelde mening over heeft... :facepalm:
Ik kijk er toch anders tegen aan, ik weet niet hoeveel mensen deze groep bereikt en welke invloed ze uitoefenen op "fans"
Als die mensen allemaal minder vlees eten, anders omgaan met voedsel en afval dan is dat wat mij betreft al heel veel waard.
Als er dusdanig geinvesteerd wordt in onderwijs en voorlichting in arme landen, waardoor er mogelijk ook weer minder kinderen komen, maar de kinderen die geboren worden gezonder zijn en ook weer onderwijs volgen. Het financieren van projecten die onderzoek doen naar schone energie, investeren in startups die alternatieve /schone energie aanbieden.

Maarr hypocriet want privevliegtuig.
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
20-08-2019 12:01
Wat me opvalt is dat er hier geen soortgelijke bashtopics zijn over Kate, Maxima, Willem-Alexander of Haakon en Mette-Marit. Dat is opvallend.
Hé? Is dit een bashtopic? Er zitten wat kritische posts tussen, maar verder...? Overdrijf je niet een heel klein beetje?
Betty_Slocombe schreef:
20-08-2019 11:21
Tsja. Elk jaar leest Willem-Alexander braaf toespraken voor waarin het over duurzaamheid gaat en daarna vliegt hij naar een van zijn villa's. Maar dat is dan weer geen groot punt van discussie op dit forum.
Alles wat Markle doet is fout. Alleen Markle. Niemand anders. Ik vind dat heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel raar.
Da's wel hypocriet idd, zelf duurzaamheid prediken en ondertussen zelf er op los leven. Maar je hoeft natuurlijk niet naar dat soort maatschappelijk correct gebazel te luisteren en zelf ook gewoon genieten van wat je je kan veroorloven.

Harry en Meghan hebben niet eens een publieke functie want hij is geen kroonprins. Hij kan spreekwoordelijk z'n middelvinger opsteken en gewoon z'n plan trekken.
Alle reacties Link kopieren
nessemeisje schreef:
20-08-2019 12:12
Hé? Is dit een bashtopic? Er zitten wat kritische posts tussen, maar verder...? Overdrijf je niet een heel klein beetje?
Wel de reden waarom er rondom het huwelijk ook een ander topic werd geopend, omdat hier vrijwel alles in het negatieve werd getrokken, door een klein groepje. Op dit moment is het voornamelijk Fleurtje nog, die werkelijk alles een andere werkelijkheid geeft, al zal ze dat zelf niet zo vinden.
Alle reacties Link kopieren
juliaaana schreef:
20-08-2019 13:00
Wel de reden waarom er rondom het huwelijk ook een ander topic werd geopend, omdat hier vrijwel alles in het negatieve werd getrokken, door een klein groepje. Op dit moment is het voornamelijk Fleurtje nog, die werkelijk alles een andere werkelijkheid geeft, al zal ze dat zelf niet zo vinden.
Ja, maar dat maakt dit toch geen bashtopic? Ik word altijd blij van alle mooie foto's van H&M. Dus als dit een bashtopic is, wil ik niet weten hoe het Samantha/Barbie-topic genoemd wordt..
nessemeisje schreef:
20-08-2019 13:15
Ja, maar dat maakt dit toch geen bashtopic? Ik word altijd blij van alle mooie foto's van H&M. Dus als dit een bashtopic is, wil ik niet weten hoe het Samantha/Barbie-topic genoemd wordt..
Nou, daar noem je inderdaad een topic. Dat vind ik gewoon triest, hoe mensen daar losgaan op iemand die overduidelijk niet psychisch in orde is.

Op zich is dit geen bash-topic, maar er zijn een paar reageerders die het anders zien. Soms heb ik daar even genoeg van gelezen en dan mopper ik daarover.
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
20-08-2019 13:25
Nou, daar noem je inderdaad een topic. Dat vind ik gewoon triest, hoe mensen daar losgaan op iemand die overduidelijk niet psychisch in orde is.

Op zich is dit geen bash-topic, maar er zijn een paar reageerders die het anders zien. Soms heb ik daar even genoeg van gelezen en dan mopper ik daarover.
Snap ik wel. En dan ga ik mopperen over dat jij moppert, excuus, iedereen heeft recht op zijn mopperpost. :daisy:
Alle reacties Link kopieren
juliaaana schreef:
20-08-2019 13:00
Wel de reden waarom er rondom het huwelijk ook een ander topic werd geopend, omdat hier vrijwel alles in het negatieve werd getrokken, door een klein groepje. Op dit moment is het voornamelijk Fleurtje nog, die werkelijk alles een andere werkelijkheid geeft, al zal ze dat zelf niet zo vinden.

Heb je de berichten van beide topics met elkaar vergeleken? Leuke foto's dat wel, maar er staan op dat andere topic toch een paar "kneiterts van beledigingen" tussen, die ik hier nog nooit ben tegen gekomen. Zie bijvoorbeeld de post van ....ik heb even voor je gekeken....24-06-2019 om 12:39. Er is maar een forummer, hooguit twee, die iets over die belediging zegt. De anderen vinden het wel goed dat de dochters van prins Andrew en Sarah worden beledigd. Sarah, Kate en vooral kate's familie worden ook met regelmaat beledigd.

Op dit topic worden meningen genoemd en geen beledigingen. Als ik een belediging heb geschreven mag je die quoten en mij vertellen wat daar beledigend aan is.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
20-08-2019 14:05
Op dit topic worden meningen genoemd en geen beledigingen. Als ik een belediging heb geschreven mag je die quoten en mij vertellen wat daar beledigend aan is.
Het lijkt me zinloos om dat überhapt te proberen. Wij hebben elkaar tot nu toe niet begrepen en dat gaat in deze ook niet gebeuren.
Maar wat mij betreft is dat geen probleem hoor.
Alle reacties Link kopieren
Cressida Bonas is verloofd. Zij had van 2012 tot 2015 een relatie met prins Harry.
De kleindochter van Edward Curzon, 6e graaf Howe leek de perfecte match voor Harry, maar na een driejarige relatie liep het mis. Ze bleven wel vrienden. Deze schoonheid is nu verloofd met Harry Wentworth-Stanley .

Prince Harry's ex Cressida Bonas ENGAGED to Harry Wentworth-Stanley https://mol.im/a/7370717

Afbeelding

Leuke foto.

En met Chelsy Davy had Harry het langste een relatie (knipperlichtrelatie) Tussen 2004-2011
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 20-08-2019 19:29
9.76% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
juliaaana schreef:
20-08-2019 14:21
Het lijkt me zinloos om dat überhapt te proberen. Wij hebben elkaar tot nu toe niet begrepen en dat gaat in deze ook niet gebeuren.
Maar wat mij betreft is dat geen probleem hoor.

Natuurlijk ga je dat niet proberen, omdat je weet dat het niet klopt wat je zegt.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Leuk account om te volgen is trouwens royal_family_history op Instagram. Veel foto’s en weetjes uitboet verleden van Engelse koningshuis
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
20-08-2019 14:25
Natuurlijk ga je dat niet proberen, omdat je weet dat het niet klopt wat je zegt.
Nee hoor, dat is niet de reden
Alle reacties Link kopieren
nessemeisje schreef:
20-08-2019 12:12
Hé? Is dit een bashtopic? Er zitten wat kritische posts tussen, maar verder...? Overdrijf je niet een heel klein beetje?
Dit.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
ardni schreef:
20-08-2019 10:13
Ja kunnen ze kiezen voor anonimiteit, wat een onzin zeg. Houd toch op.Wel blijven nadenken!
Harry heeft er zelf voor gekozen om publieke taken voor het koningshuis te verrichten en heeft daarnaast geen andere werkzaamheden meer. Zijn militaire carrière heeft hij daarvoor aan de kant geschoven. In Nederland zijn bijvoorbeeld prinses Irene en Christina ook hun eigen leven gaan leiden en kwamen ze nauwelijks nog in beeld. Prins Edward is ook iemand die ervoor gekozen heeft om voor het overgrote deel buiten de spotlights te leven. Over hem hoor en lees je nauwelijks iets in de pers.
Alle reacties Link kopieren
Laten we er maar over stoppen voordat Harry grijze haren krijgt. Want daar helpt een donatie van Elton John ook niet bij.

https://www.hellomagazine.com/royalty/g ... ictures/1/

Afbeelding
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fizz schreef:
20-08-2019 14:32
Harry heeft er zelf voor gekozen om publieke taken voor het koningshuis te verrichten en heeft daarnaast geen andere werkzaamheden meer. Zijn militaire carrière heeft hij daarvoor aan de kant geschoven. In Nederland zijn bijvoorbeeld prinses Irene en Christina ook hun eigen leven gaan leiden en kwamen ze nauwelijks nog in beeld. Prins Edward is ook iemand die ervoor gekozen heeft om voor het overgrote deel buiten de spotlights te leven. Over hem hoor en lees je nauwelijks iets in de pers.
Nooit zo bij stil gestaan. Maar dat betekent dus dat de publieke taken zijn werk is. Krijg hij daarvoor nu ook geld. Of leeft hij van erfenissen?
Alle reacties Link kopieren
lisa2 schreef:
20-08-2019 15:29
Nooit zo bij stil gestaan. Maar dat betekent dus dat de publieke taken zijn werk is. Krijg hij daarvoor nu ook geld. Of leeft hij van erfenissen?
Hij krijgt daarvoor betaald.
Alle reacties Link kopieren
Dat is allemaal niet te vergelijken hoor. Edward staat veel verder van de troon af. Van hem worden heel andere dingen verwacht dan van Charles, William en Harry.

Harry kan niet ‘zomaar’ besluiten geen publieke taken te doen. Dat heeft dan gevolgen voor heel veel anderen en dat besluit is niet licht. Ik denk dat het een zware verantwoordelijkheid is, kind te zijn van Charles en Diana. Zowel in troonopvolg-wijze als ten aanzien van de nagedachtenis van moeder. Alles wordt op tig weegschalen gelegd.

En dan nog is het nooit goed genoeg. Dat blijkt maar weer.

Zelfde geldt voor Christina en Irene. Sowieso kan je de functie van ons koningshuis niet vergelijken met die van de Engelsen. Maar daarnaast ook de rol van Irene en Christine niet met Harry.
Fleurtje_5 schreef:
20-08-2019 14:30
Dit.
Als je niet direct op me reageert is het echt sneu om wel mensen te citeren die het niet met mij eens zijn.
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand The Crown gezien op Netflix? En wat vond je er van?

Ik weet niet heel veel van de jonge Elizabeth (daar begint het mee). Dus ik ben een beetje in de war, ha!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven