Entertainment alle pijlers

Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd!

24-07-2018 13:59 3103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het nieuwbakken getrouwde stel de gemoederen nogal bezig houdt, hier een nieuw topic!

Afbeelding

Link naar het nieuwe topic: 'Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd! Deel 2'

entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/455646
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
vanlippebiesterveld schreef:
22-08-2019 15:19
William en Kate zijn op vakantie met hun kinderen. Ze hebben een budget vlucht genomen.
Als dat geen dikke middelvinger richting Harrie en Meghan is.....!
Zij hebben een voorbeeld functie, zeker gezien wat ze prediken. Zeker gezien dat ze al veel eerder veel negatieve publiciteit hadden over een privé vlucht.
H en M zijn echt oliedom!
En nee sir Elton John, milieuvervuiling kun je niet afkopen. Wat een hypocriete wereld is dat toch.

:biggrin: Nee, misschien wel een middelvinger richting Elton John

William en Kate vliegen met budgetmaatschappij https://www.ditjesendatjes.nl/william-e ... tschappij/
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Een budgetvlucht is in mijn ogen juist ook weer niet goed, daardoor wordt er nl al zo veel gevlogen (als ik een keer vlieg, kies ik zelf voor de duurdere maatschappijen)! Maar het laat wel zien dat Harry en Meghan idd hypocriet zijn.

Zeker een dikke middelvinger naar iedereen die ze verdedigen... En bewijs dat het dus zeker anders kan.
Alle reacties Link kopieren
Nu de “budgetvlucht” met foto’s:

https://www.thesun.co.uk/news/9776363/w ... ivate-jet/
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het gevoel dat Harry voor Meghan-en-haar-rijke-vrienden flink wil 'uitpakken' als prins Harry. Maar ik kan het natuurlijk mis hebben.

Vroeger las ik wel eens gekke dingen die hij uithaalde, maar dat is al lang geleden, maar niets over 'dat geld smijten'. Hij is lekker gewoon. En draagt volgens mij met gemak geregeld de zelfde kleren. En toen hij alleen reisde van Rome naar Londen heeft hij een gewone vlucht genomen. Wel eerste klas.

Ik las dat Meghan vorig jaar in Ierland in nog geen twee dagen tijd omgerekend voor 70.000 euro aan kleding had uitgegeven. Dat zal ze vast uit eigen zak hebben betaald maar toch. Of dat allemaal klopt weet ik niet, Ik zal morgen de link plaatsen waar ik dat heb gelezen.

‘Meghan Markle smijt met geld’ https://www.ditjesendatjes.nl/meghan-markle-smijt-geld/
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 23-08-2019 13:22
12.34% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Nieuwe positiekleding. :cheer:
Alle reacties Link kopieren
En in de eerste twee maanden dat ze getrouwd was had Meghan voor omgerekend 175.000 euro uit.gegeven las ik. Erbij stond: "Ter vergelijking Catherine spendeerde 135.000 euro .....in heel 2017"

Wat een geldbedragen zeg.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
22-08-2019 23:57
Nieuwe positiekleding. :cheer:

Voor 70.000 euro?
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Wel heel opvallend dat Kate en William nu een budgetvlucht nemen. Doen ze dat vaker? Zouden ze niet meer met privéjet durven ? Of zou dit een sneer naar Harry en Meghan zijn ?
Fleurtje_5 schreef:
23-08-2019 00:06
Voor 70.000 euro?
Ja
mick87 schreef:
23-08-2019 11:05
Wel heel opvallend dat Kate en William nu een budgetvlucht nemen. Doen ze dat vaker? Zouden ze niet meer met privéjet durven ? Of zou dit een sneer naar Harry en Meghan zijn ?
Ik denk wel dat ze dat vaker doen, Harry ook daar is ook een foto van dat ie in een budgetvlucht zit.
Alle reacties Link kopieren
mick87 schreef:
23-08-2019 11:05
Wel heel opvallend dat Kate en William nu een budgetvlucht nemen. Doen ze dat vaker? Zouden ze niet meer met privéjet durven ? Of zou dit een sneer naar Harry en Meghan zijn ?

Ik denk een dikke middelvinger naar Elton John. Het was toch zijn jetsetvliegtuigje?
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
23-08-2019 12:06
Ik denk wel dat ze dat vaker doen, Harry ook daar is ook een foto van dat ie in een budgetvlucht zit.

Ik meen zelfs dat ik daar een kort filmpje van heb gezien, maar ik kan het nergens meer terug vinden, dat zal wel verwijderd zijn.

Prins Harry zat op een gewone vlucht en de passagiers waren er vol van https://www.welingelichtekringen.nl/ber ... l-van.html
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
23-08-2019 12:05
Ja

Dan wil ik niet weten wat de babykamer heeft gekost.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever, Je hebt gelijk. o_o

'Meghan geeft honderdduizenden euro's uit aan zwangerschapskleding'
https://www.shownieuws.nl/rubrieken/ste ... gle.com%2F
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Ook Ellen DeGeneres steunt Harry en Meghan
https://www.shownieuws.nl/top-nieuws/20 ... en-meghan/

Ook Pink neemt het op voor Harry en Meghan
https://www.shownieuws.nl/top-nieuws/20 ... en-meghan/

Voor mij mogen ze zo vaak vliegen als ze willen, ik vind het alleen hypocriet als ze een boodschap verkondigen waarbij dan een kind genoemd word, alsof een-kindje-meer verantwoordelijk is voor het uitputten van de aarde. Doe dan gewoon je ding en maak het niet heldhaftiger dan het in werkelijkheid is.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat heb je al heel vaak gezegd.


Hoeveel heb jij trouwens uitgegeven het eerste half jaar na je huwelijk?
Fleurtje_5 schreef:
23-08-2019 13:18
Dan wil ik niet weten wat de babykamer heeft gekost.

Dat wil je wel weten, heel graag zelfs.
Alle reacties Link kopieren
who cares.....
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
juliaaana schreef:
23-08-2019 15:43
Ja dat heb je al heel vaak gezegd.


Hoeveel heb jij trouwens uitgegeven het eerste half jaar na je huwelijk?
Geef je dan heel veel uit het eerste half jaar na je huwelijk? Wij in ieder geval niet, want we hadden geen rooie cent. Goedkoop behangetje, goedkope vloerbedekking en de meubels waren tweedehands krijgertjes.
Alle reacties Link kopieren
Fizz schreef:
23-08-2019 17:19
Geef je dan heel veel uit het eerste half jaar na je huwelijk? Wij in ieder geval niet, want we hadden geen rooie cent. Goedkoop behangetje, goedkope vloerbedekking en de meubels waren tweedehands krijgertjes.
en zij hebben wel het geld om het uit te kunnen geven, totaal niet vergelijkbaar dus
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
juliaaana schreef:
23-08-2019 15:43
Ja dat heb je al heel vaak gezegd.


Hoeveel heb jij trouwens uitgegeven het eerste half jaar na je huwelijk?

Dan hoef ik het gelukkig niet steeds weer te herhalen

Hoeveel ik heb uitgegeven? Is dat relevant op dit topic? Nou vooruit dan .............gewist.......helemaal niet relevant voor dit topic
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 24-08-2019 15:03
Reden: gewist
27.73% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Abundance-of-Freedom schreef:
23-08-2019 16:09
Dat wil je wel weten, heel graag zelfs.

Heb je me dat dan ooit 'zien' vragen??
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fizz schreef:
23-08-2019 17:19
Geef je dan heel veel uit het eerste half jaar na je huwelijk? Wij in ieder geval niet, want we hadden geen rooie cent. Goedkoop behangetje, goedkope vloerbedekking en de meubels waren tweedehands krijgertjes.

jij dus ook. :high5:
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
23-08-2019 19:19
Dan hoef ik het gelukkig niet steeds weer te herhalen

Hoeveel ik heb uitgegeven? Is dat relevant op dit topic?
Nee totaal niet. Gaat me ook niks aan. Maar het is toch ook totaal niet relevant om iets te vinden hoe iemand (die zelf veel geld heeft) zijn of haar geld besteed.
Vind ik ook een rare vraag.
Ik vind het raar dat jij vindt dat je overal een mening over moet/mag hebben als het om Meghan Markle gaat. En heel raar om te vergelijken dat Kate niet zoveel geld uit gaf.
Fleurtje_5 schreef:
23-08-2019 19:21
Heb je me dat dan ooit 'zien' vragen??

Dat hoeft niet eens, het is heel duidelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven