Entertainment alle pijlers

Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd!

24-07-2018 13:59 3103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het nieuwbakken getrouwde stel de gemoederen nogal bezig houdt, hier een nieuw topic!

Afbeelding

Link naar het nieuwe topic: 'Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd! Deel 2'

entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/455646
Stressed is just desserts spelled backwards
Engelse bevolking wordt in elk geval bijgestaan door de halfzus van Meghan. Quote uit telegraaf: „Het is te gek voor woorden dat iemand die over de hele wereld wordt bijgestaan door peperdure bodyguards, in privé-vliegtuigen vliegt en bovendien miljonair is, het lef heeft om te klagen”, aldus Samantha, die al jaren overhoop ligt met Meghan en zich vaker publiekelijk over haar halfzusje heeft uitgelaten.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
24-10-2019 19:51
Ze vinden het leven binnen de kasteelmuren zwaar, maar blijkbaar wilde Meghan wel juist graag op Windsor Castle wonen als onderstaande artikel klopt.
Waarom Meghan en Harry verhuisd zijn naar Frogmore Cottage, en niet op Windsor Castle mochten wonen:

27 AUGUSTUS 2019
Queen rejected Meghan Markle's only wish after wedding as it 'wasn't appropriate'
https://www.mirror.co.uk/news/uk-news/q ... y-19012284

Maar Harry's oma zei nee en gaf hen in plaats daarvan Frogmore Cottage , dat ze sindsdien voor £ 2,4 miljoen lieten opknappen.

Afbeelding
The couple knew exactly where they wanted to live (Image: Ian Vogler/Daily Mirror)

Afbeelding
Queen Elizabeth II looks on during the wedding of her grandson and Meghan Markle (Image: AFP)

Afbeelding
Frogmore Cottage (Image: REX)
Heel flauw om die foto van dat moment opname waarbij The Queen Meghan zogenaamd boos aankijkt te posten.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
25-10-2019 11:16
Que? Als ik gvd ruzie heb met mijn broer dan heb ik ruzie met mijn broer. Kan heel Nederland wel vinden dat mijn oma er wat aan moet doen maar wie zijn zij om te bepalen met wie ik ruzie heb en niet?,Serieus wat een idioterie in dat land.


Get a life.
Uiteraard.
Maar het gaat hier vooral om damage control, althans zo vat ik de visie van de Britten op.
Als familieleden van het Koninklijk huis in het openbaar laten blijken dat ze meningsverschillen of zelfs ruzie hebben, tast dat het (geïdealiseerde) beeld van het Koninklijk huis aan.
De monarchie wordt in GB veel meer (in vergelijking tot NL) gezien als een instantie die alle Britten verenigt, en uitstijgt boven verschillen binnen het Verenigd Koninkrijk.
De monarchie moet onaantastbaar zijn; een zwakke monarchie tast het land aan.
Het is een moeilijk houdbaar concept in het informatietijdperk waarbij de pers uit iedere foto een verhaal destilleert.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
25-10-2019 11:25
Engelse bevolking wordt in elk geval bijgestaan door de halfzus van Meghan. Quote uit telegraaf: „Het is te gek voor woorden dat iemand die over de hele wereld wordt bijgestaan door peperdure bodyguards, in privé-vliegtuigen vliegt en bovendien miljonair is, het lef heeft om te klagen”, aldus Samantha, die al jaren overhoop ligt met Meghan en zich vaker publiekelijk over haar halfzusje heeft uitgelaten.
Die Samantha mag absoluut haar mond houden wat mij betreft... Ik zal nooit begrijpen dat je het nodig vindt om je vuile was zo buiten te hangen om je zusje zo te kakken te zetten. Wat er tussen die twee is voorgevallen vind ik niet zo relevant, het feit dat zij iedere gelegenheid aangrijpt om zich over haar zus te beklagen en haar gewoon onder de bus te duwen begrijp ik niet. En ik ben ook absoluut geen grote Meghan fan (heb ook geen hekel aan haar), denk alleen dat ze sommige dingen niet zo handig aanpakt (zie mijn eerdere post over de Africa doc).
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
24-10-2019 23:03
Ach dan toch, tjonge jonge is het werkelijk zo erg?

Maar zoals ik al schreef zal ik morgen proberen de docu af te kijken, en zal helemaal overnieuw beginnen.

(Ik mag hopen dat Leontien ook niet mee leest op het topic waar in je vorige week schreef dat je "kostelijk moest lachen" om de vele hatelijkheden die er geschreven werden.)
Het is erg als er een mediahetze tegen je gaande is ja.
En dat mensen hier op viva ook de behoefte hebben om mee te doen...tja, ze leest toch niet hier denk ik dan. Maar doe je huiswerk dan wel goed: het is treurig dat je het niet weet wat het verschil is tussen Afrika en Zuid Afrika.
Fijne dag nog.
Alle reacties Link kopieren
Turtlerain schreef:
25-10-2019 12:24
Het is erg als er een mediahetze tegen je gaande is ja.
En dat mensen hier op viva ook de behoefte hebben om mee te doe
n...tja, ze leest toch niet hier denk ik dan. Maar doe je huiswerk dan wel goed: het is treurig dat je het niet weet wat het verschil is tussen Afrika en Zuid Afrika.
Fijne dag nog.
Er is op Viva toch helemaal geen hetze tegen haar gaande..? Misschien hebben er vorige week een paar enthousiast gereageerd op het Borsato/Hond nieuws maar dit valt daarbij toch echt in het niet.

Voor de duidelijkheid: ik heb geen extreme mening over Meghan. Enerzijds weet ik dat ik Britse tabloids vreselijk intrusive zijn en zie ik niet anders dan de Daily Mail, Star, The Sun en dat soort flut kranten van alles schrijven (en neen die lees ik niet, maar ik zie ze elke morgen in de Underground liggen). Aan de andere kant denk ik dat onze bloedeigen Maxima het destijds slimmer aanpakte dan Meghan. Daar was destijds ook een enorm tumult over mbt haar vader en onze eigen Telegraaf, Story of Prive zijn ook niet zo vriendelijk (wel milder dan de Britten). Maar Maxima kon zich er charmant uitredden (voor zover dan nodig was), at 'humble pie' en lachte lief. Dat is iets anders dan op Wimbledon zitten en eisen dat niemand een foto van je maakt. Of tijdens een Africa tour, waarin de goede doelen je werk centraal zouden moeten staan, je die gelegenheid aangrijpt om het over je eigen situatie te hebben...

En je sneer naar forummer Fleurtje is wel flauw. Goed - ze maakte een foutje over Afrika. Dus jij moet daar zo fel op reageren...?
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
25-10-2019 08:28
Charles heeft een documentaire laten maken over zijn werk in het hertogdom Cornwall.
De kijkers prijzen hem; omdat de docu over zijn werkzaamheden gaat en niet over hemzelf. Harry en Meghan worden opgeroepen om een voorbeeld te nemen aan Charles.

https://www.dailymail.co.uk/news/articl ... -show.html

Mooi. Ik vind hen steeds sympathieker, prins Charles én Camilla

Afbeelding

High praise for Prince Charles doc as viewers take dig at Meghan and Harry https://evoke.ie/2019/10/25/showbiz/pri ... ialWarfare
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 25-10-2019 13:50
7.08% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
25-10-2019 09:10
Harry en Meghan doen er goed aan het Engelse volk de rug toe te keren. Gewoon omdat ze te goed zijn voor de bagger dat ze van het volk over zich heen krijgen. Dan kan de bevolking zich bekommeren over de brexit.

Pardon? Ik zie helemaal geen bagger. Hoogstens wat kritische reacties, en die kritische reacties heb je overal in de wereld. En iid ook een paar nare reacties, maar die komen nog eerder van uit Australië of elders op de wereldbol. Het Engelse volk daarom over één nare kam scheren vind ik wel ongepast. Want zie hoe enthousiast dát zelfde volk is als William, Kate, Harry en Meghan in de buurt zijn.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
25-10-2019 12:10
Heel flauw om die foto van dat moment opname waarbij The Queen Meghan zogenaamd boos aankijkt te posten.

Heb je de link geopend? Dan zie je dat precies die foto's IN DIE LINK bij dat artikel staan. Als je die foto zo flauw vind waarom quote je zelf dan die foto?
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
25-10-2019 13:33
Mooi. Ik vind hen steeds sympathieker, prins Charles én Camilla

Afbeelding

High praise for Prince Charles doc as viewers take dig at Meghan and Harry https://evoke.ie/2019/10/25/showbiz/pri ... ialWarfare
Erg leuke foto van Charles, die duidelijk in zijn element is!
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
25-10-2019 12:16
Uiteraard.
Maar het gaat hier vooral om damage control, althans zo vat ik de visie van de Britten op.
Als familieleden van het Koninklijk huis in het openbaar laten blijken dat ze meningsverschillen of zelfs ruzie hebben, tast dat het (geïdealiseerde) beeld van het Koninklijk huis aan.
De monarchie wordt in GB veel meer (in vergelijking tot NL) gezien als een instantie die alle Britten verenigt, en uitstijgt boven verschillen binnen het Verenigd Koninkrijk.
De monarchie moet onaantastbaar zijn; een zwakke monarchie tast het land aan.
Het is een moeilijk houdbaar concept in het informatietijdperk waarbij de pers uit iedere foto een verhaal destilleert.

Ik vind het ook vreemd dat de queen de ruzie zou moeten sussen tussen haar kleinzoons. Maar destijds waren het wel adviseurs die de queen adviseerde maatregelen te treffen over de negatieve verhalen van de vader van Meghan:

'Crisisberaad Buckingham Palace over loslippige vader Meghan Markle' https://www.ad.nl/show/crisisberaad-buc ... haring_web

Koningin Elizabeth (92) zou drie mogelijke interventie-opties overwegen: Meghan met haar vader in contact brengen om hun wankele verstandhouding te herstellen, een bemiddelaar aanstellen die aanwezig kan zijn bij een gesprek tussen vader en dochter of Meghan vriendelijk doch dringend verzoeken per direct alle banden met haar vader door te snijden. Volgens paleisvertegenwoordigers, zo stelt DailyMail althans, zou de queen op het punt staan de spreekwoordelijke knoop door te hakken. ,,Want er dreigt een onhoudbare sfeer te ontstaan die slecht is voor het imago van de koninklijke familie en de echtgenote van prins Harry.''
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Baggal schreef:
25-10-2019 12:19
Die Samantha mag absoluut haar mond houden wat mij betreft... Ik zal nooit begrijpen dat je het nodig vindt om je vuile was zo buiten te hangen om je zusje zo te kakken te zetten. Wat er tussen die twee is voorgevallen vind ik niet zo relevant, het feit dat zij iedere gelegenheid aangrijpt om zich over haar zus te beklagen en haar gewoon onder de bus te duwen begrijp ik niet. En ik ben ook absoluut geen grote Meghan fan (heb ook geen hekel aan haar), denk alleen dat ze sommige dingen niet zo handig aanpakt (zie mijn eerdere post over de Africa doc).

Ik snap ook niet dat Thomas Markle en zijn dochter Samantha zo bezig blijven om contact te krijgen met Meghan. Waarom zouden ze dat nu nog willen? Ze moeten toch inmiddels wel gemerkt hebben dat er helemaal niets van naastenliefde zit.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Turtlerain schreef:
25-10-2019 12:24
Het is erg als er een mediahetze tegen je gaande is ja.
En dat mensen hier op viva ook de behoefte hebben om mee te doen...tja, ze leest toch niet hier denk ik dan. Maar doe je huiswerk dan wel goed: het is treurig dat je het niet weet wat het verschil is tussen Afrika en Zuid Afrika.
Fijne dag nog.

Er is op dit forum helemaal GEEN hetze tegen Meghan of Harry. Dus helaas krijg je nog geen riddermedaille op je jasje. Ik benoem alleen dingen die me opvallen, dingen die me storen, of juist blij maken, dingen die ik mooi vind, en ik benoem ook hypocrietgedoe en tegenstrijdigheid. En dat laatste valt me steeds vaker op. Zo jammer.

Huiswerk? Zal ik het paginanr. noemen zodat je je eigen reactie nog even kan nalezen? Je schrijft hier boven:"tja, ze leest toch niet hier denk ik dan." Het gaat wel over de Hollandse Leontien....maar hee Meghan kon hier wel een de dingen komen lezen die ik me afvraag. :sigh:

? Heb ik ergens geschreven dat Meghan het over Zuid-Afrika had?
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
25-10-2019 14:26
Er is op dit forum helemaal GEEN hetze tegen Meghan of Harry. Dus helaas krijg je nog geen riddermedaille op je jasje. Ik benoem alleen dingen die me opvallen, dingen die me storen, of juist blij maken, dingen die ik mooi vind, en ik benoem ook hypocrietgedoe en tegenstrijdigheid. En dat laatste valt me steeds vaker op. Zo jammer.

Huiswerk? Zal ik het paginanr. noemen zodat je je eigen reactie nog even kan nalezen? Je schrijft hier boven:"tja, ze leest toch niet hier denk ik dan." Het gaat wel over de Hollandse Leontien....maar hee Meghan kon hier wel een de dingen komen lezen die ik me afvraag. :sigh:

? Heb ik ergens geschreven dat Meghan het over Zuid-Afrika had?
Pfff... geen touw aan vast te knopen, maar maakt niet uit. Als jij jezelf maar begrijpt :there:
Alle reacties Link kopieren
Turtlerain schreef:
25-10-2019 12:24
Het is erg als er een mediahetze tegen je gaande is ja.
En dat mensen hier op viva ook de behoefte hebben om mee te doen...tja, ze leest toch niet hier denk ik dan. Maar doe je huiswerk dan wel goed: het is treurig dat je het niet weet wat het verschil is tussen Afrika en Zuid Afrika.
Fijne dag nog.

Dan probeer ik het in Jip-en-Janneke-taal uit te leggen.

We hadden het over dat andere topic, dat topic waar het oa over Leontien ging omdat je hier schrijft alsof er hier ''k-weet-niet-wat-voor-ergs' word geschreven over Meghan, terwijl je elders kostelijk moest lachen om veeeeel erger.

Maar dit topic staat ook op het viva-forum. Op dit topic word niet gescholden of getierd zoals op het topic waar jij van denkt 'tja ze leest toch niet hier denk ik dan"

Ik denk dat zij (en misschien ook haar kinderen) er wel leest. Maar Meghan leest hier niet. En toch ben jij bezorgder over Meghan en niet over Leontien.
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 25-10-2019 19:43
8.63% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Camilla heeft als voormalig minares heel veel te voortduren gehad met de Engelse pers, ze werd nog net niet bespuugd, zij is degene die de schuld kreeg van Diana's dood, en toch heeft ze zich staande weten te houden, dus hoezo kan Meghan dat niet??? Ik hoop en bid dat haar hormoonhuishouding haar nog parten speelt waardoor alles 10x zo erg bij haar binnen komt.
Hopelijk is ze na het ontzwangeren vlug weer de oude.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Ik zag ooit een docu op tv over Camilla. Heel triest, zij durfde bijna niet meer buiten te komen.

Zij doet heel goed werk. En ik vind het een ontzettend sympathieke vrouw. Vooral omdat ze zo gewoon is en omdat Charles heel gelukkig aan haar zij is.

"Ik zou het mijn ergste vijand niet toewensen": Camilla praat voor het eerst over het moment dat haar affaire met prins Charles ontdekt werd... https://www.hln.be/showbizz/royalty/-ik ... ~a09e2ba8/

Afbeelding
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Serieus? Dat mens heeft toch willens en wetens jarenlang een relatie met Charles gehad toen hij getrouwd was? Dát wens je je ergste vijand toch niet toe? Beetje typische redenering.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
25-10-2019 19:26
Dan probeer ik het in Jip-en-Janneke-taal uit te leggen.

We hadden het over dat andere topic, dat topic waar het oa over Leontien ging omdat je hier schrijft alsof er hier ''k-weet-niet-wat-voor-ergs' word geschreven over Meghan, terwijl je elders kostelijk moest lachen om veeeeel erger.

Maar dit topic staat ook op het viva-forum. Op dit topic word niet gescholden of getierd zoals op het topic waar jij van denkt 'tja ze leest toch niet hier denk ik dan"

Ik denk dat zij (en misschien ook haar kinderen) er wel leest. Maar Meghan leest hier niet. En toch ben jij bezorgder over Meghan en niet over Leontien.
Je blijft wel hangen he?
Ik heb helemaal geen zin om je rare gedachtenkronkels te doorgronden, dus bespaar je de moeite. :bye:
Alle reacties Link kopieren
tanteslankie schreef:
25-10-2019 21:14
Serieus? Dat mens heeft toch willens en wetens jarenlang een relatie met Charles gehad toen hij getrouwd was? Dát wens je je ergste vijand toch niet toe? Beetje typische redenering.
Inderdaad
Alle reacties Link kopieren
Camilla is zeker sympathiek en bescheiden.
Ik herinner me dat er een tijd lang een discussie gaande was of Camilla uiteindelijk wel koningin zou kunnen worden, maar de Britten zijn denk ik wel in meerderheid overstag gegaan nu ze gezien hebben hoe harmonieus Charles, Camilla, William en Harry en de kinderen van Camilla met elkaar omgaan.
Dankzij haar steun heeft Charles zijn zonen goed kunnen opvangen na de dood van Diana, is mijn inschatting.
De toekomst is niet meer wat het was
Miskotto schreef:
25-10-2019 19:43
Camilla heeft als voormalig minares heel veel te voortduren gehad met de Engelse pers, ze werd nog net niet bespuugd, zij is degene die de schuld kreeg van Diana's dood, en toch heeft ze zich staande weten te houden, dus hoezo kan Meghan dat niet??? Ik hoop en bid dat haar hormoonhuishouding haar nog parten speelt waardoor alles 10x zo erg bij haar binnen komt.
Hopelijk is ze na het ontzwangeren vlug weer de oude.
Weet je zeker dat het klopt wat je zegt, je spreekt jezelf een beetje tegen.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
25-10-2019 21:18
Weet je zeker dat het klopt wat je zegt, je spreekt jezelf een beetje tegen.

Want?
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Miskotto schreef:
25-10-2019 21:23
Want?
Hopen dat dingen 10x erger bij haar binnenkomt. Dat verwacht ik nou niet bij jou.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
25-10-2019 11:25
Engelse bevolking wordt in elk geval bijgestaan door de halfzus van Meghan. Quote uit telegraaf: „Het is te gek voor woorden dat iemand die over de hele wereld wordt bijgestaan door peperdure bodyguards, in privé-vliegtuigen vliegt en bovendien miljonair is, het lef heeft om te klagen”, aldus Samantha, die al jaren overhoop ligt met Meghan en zich vaker publiekelijk over haar halfzusje heeft uitgelaten.
Die opmerking lijkt ingegeven door afgunst.
Wat Samantha nog meer zegt is: “Meghan, heb jij ooit aan je vader gevraagd hoe het met hem ging na twee hartaanvallen?”

https://www.mirror.co.uk/news/uk-news/m ... r-20725027

Dat snijdt iig meer hout dan de quote uit de Telegraaf.

Dit toont weer aan dat het beste beleid wel degelijk de “stiff upperlip” is, oftewel het doodzwijgen van de pers als het gaat om persoonlijke kwesties.
De opmerking van Meghan provoceert haar halfzus Samantha tot het gebruiken van Meghan’s woorden.

Overigens viel me de uiterlijke gelijkenis tussen Meghan en Samantha voor het eerst op.

Meghan was in Windsor vandaag en liet zich onverwachts vergezellen door Harry; moral support?

https://www.thesun.co.uk/news/10210233/ ... l-tension/
De toekomst is niet meer wat het was

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven