Entertainment alle pijlers

Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd!

24-07-2018 13:59 3103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het nieuwbakken getrouwde stel de gemoederen nogal bezig houdt, hier een nieuw topic!

Afbeelding

Link naar het nieuwe topic: 'Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd! Deel 2'

entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/455646
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
tanteslankie schreef:
25-10-2019 21:14
Serieus? Dat mens heeft toch willens en wetens jarenlang een relatie met Charles gehad toen hij getrouwd was? Dát wens je je ergste vijand toch niet toe? Beetje typische redenering.

Precies,"dat mens" had al een relatie met Charles lang voor Diana Charles ooit live gezien had. Maar de oom van Charles vond Camilla geen goede partij, te werelds of zoiets. Charles ging de zee op (als ik me goed herinner) en Camilla dacht dat hij haar nooit zou vragen. Ze trouwde met iemand anders, maar ze zijn elkaar nooit vergeten. Ik denk dat ze altijd van elkaar zijn blijven houden, maar dat mocht niet. Charles trouwde met Diana (die twee hebben nooit bij elkaar gepast is mijn mening) Charles had het moeilijk met Diana. En Diana met Charles.

Aan de zij van Diana zag Charles er erg star en ongelukkig uit. Ik vind het triest dat die oom van Charles de relatie met Camilla niet goed keurde en dat het zo lang heeft moeten duren eer ze samen mochten zijn.

Hij had Diana, een mooie jonge vrouw , maar hij wou Camilla. Ik vraag me ook af waarom Diana ooit met Charles ging trouwen. Ze kende hem niet eens echt.

Ik zie het anders, niet Camilla kwam in het leven van Charles en Diana. Maar Diana kwam in het leven van Charles en Camilla. Maar klopt, Charles en Diana trouwden en kregen kinderen. Dan moet men daar niet tussen gaan zitten. Maar Diana was niet de makkelijkste en zij had ook een relatie buiten de deur. Remember?
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
25-10-2019 22:07
Die opmerking lijkt ingegeven door afgunst.
Wat Samantha nog meer zegt is: “Meghan, heb jij ooit aan je vader gevraagd hoe het met hem ging na twee hartaanvallen?”

https://www.mirror.co.uk/news/uk-news/m ... r-20725027

Dat snijdt iig meer hout dan de quote uit de Telegraaf.

Dit toont weer aan dat het beste beleid wel degelijk de “stiff upperlip” is, oftewel het doodzwijgen van de pers als het gaat om persoonlijke kwesties.
De opmerking van Meghan provoceert haar halfzus Samantha tot het gebruiken van Meghan’s woorden.

Overigens viel me de uiterlijke gelijkenis tussen Meghan en Samantha voor het eerst op.

Meghan was in Windsor vandaag en liet zich onverwachts vergezellen door Harry; moral support?

https://www.thesun.co.uk/news/10210233/ ... l-tension/

Die gelijkenis is mij ook al een paar keren opgevallen.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
De foto’s zijn helaas erg onscherp:

https://shawetcanada.files.wordpress.co ... 300&crop=1
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Welja die Samantha gooit weer lekker olie op het vuur, Meghan zit gewoon even in een dip, dat gebeurd wel eens in een mensenleven, maar ze is niet zo verbitterd zoals Samantha die blijkbaar nog steeds wrokgevoelens koestert, Meghan komt er heus wel bovenop, maar ik weet niet of Samantha ( die duidelijk al jaren niet lekker in haar vel zit) er ooit bovenop zal komen. Thomas had als vader die zegt van zijn dochter te houden, die brief nooit mogen publiceren. Gelukkig heeft Meghan haar moeder die wel weet hoe het hoort.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
25 Oct 2019, 20:33 Updated: 25 Oct 2019, 20:38
Prince Harry makes surprise appearance to support Meghan Markle at Windsor Castle amid royal crisis https://www.thesun.co.uk/news/10210233/ ... harebarweb

Afbeelding
Meghan wore a BOSS pencil skirt and matching red pumpsCredit: PA:Press Association
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 26-10-2019 19:42
4.93% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
En dit zegt de lichaamstaal-expert in het eerdere artikel:

25 Oct 2019, 17:38 Updated: 25 Oct 2019, 17:39
‘Subdued and awkward’ Prince Harry allows ‘confident’ Meghan Markle to take control at Windsor Castle, says body language expert https://www.thesun.co.uk/fabulous/10210 ... harebarweb

Harry looks unnecessarily subdued, suggesting he might still be coping with the emotionally vulnerable side he revealed to the world during the trip to South Africa.
Body language expert Judi James


Vertaald:

Harry ziet er onnodig ingetogen uit, wat suggereert dat hij mogelijk nog steeds omgaat met de emotioneel kwetsbare kant die hij tijdens de reis naar Zuid-Afrika aan de wereld heeft onthuld.
Lichaamstaalexpert Judi James


Afbeelding
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 27-10-2019 00:37
5.53% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
25-10-2019 23:13
De foto’s zijn helaas erg onscherp:

https://shawetcanada.files.wordpress.co ... 300&crop=1

Toch zijn de foto's duidelijk genoeg om te zien dat het zussen zijn. Samantha lijkt hier meer op de Meghan-van-nu dan dat Meghan op de Meghan-van-nu lijkt.

Afbeelding

Afbeelding
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
https://youtu.be/CN-50tlrChc

Vanaf 4.05 deelt Wendy Williams haar visie.
Alle reacties Link kopieren
tanteslankie schreef:
25-10-2019 21:14
Serieus? Dat mens heeft toch willens en wetens jarenlang een relatie met Charles gehad toen hij getrouwd was? Dát wens je je ergste vijand toch niet toe? Beetje typische redenering.
Diana ging zelf toch ook vreemd.
Alle reacties Link kopieren
moonlight schreef:
27-10-2019 00:28
https://youtu.be/CN-50tlrChc

Vanaf 4.05 deelt Wendy Williams haar visie.

:HA:
Wat leuk, :biggrin: Nooit eerder van Wendy Williams gehoord. :thumbsup: En gelijk heeft ze. :rofl: Echt wel. :applause:
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
27-10-2019 00:33
Diana ging zelf toch ook vreemd.

Klopt, tik 'Diana en het woord minnaar' in en de namen en jaartallen komen te voorschijn.

Eerst was er die bodygard in 1985 die ontslag kreeg toen het ontdekt werd.

Officier James Hewitt in 1986

Een voormalige autoverkoper James Gilby.

Kunsthandelaar Oliver Hoare in 1992

Een rugbyspeler

Theodore Forstman,, maar die ging terug naar zijn vriendin Deborah

Bryan Adams Zijn ex-vriendin vertelde dat Diana de oorzaak was van hun break-up in 1996

Een Pakistaanse hartchirurug met wie Diana twee jaar lang een geheime relatie had. Toen Diana het bekend wilde maken trok hij zich terug.

Daarna kwam Dodi.Al Fayed
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
27-10-2019 01:10
Klopt, tik 'Diana en het woord minnaar' in en de namen en jaartallen komen te voorschijn.

Eerst was er die bodygard in 1985 die ontslag kreeg toen het ontdekt werd.

Officier James Hewitt in 1986

Een voormalige autoverkoper James Gilby.

Kunsthandelaar Oliver Hoare in 1992

Een rugbyspeler

Theodore Forstman,, maar die ging terug naar zijn vriendin Deborah

Bryan Adams Zijn ex-vriendin vertelde dat Diana de oorzaak was van hun break-up in 1996

Een Pakistaanse hartchirurug met wie Diana twee jaar lang een geheime relatie had. Toen Diana het bekend wilde maken trok hij zich terug.

Daarna kwam Dodi.Al Fayed
En waarom ging ze vreemd? Uit pure wanhoop, op zoek naar liefde. Ik geef het je te doen dat je man ten overstaan van de wereld graag de tampon van zijn minnares wil zijn.

Als Charles Diana netjes had behandeld dan waren ze nu misschien nog samen.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
27-10-2019 09:36
En waarom ging ze vreemd? Uit pure wanhoop, op zoek naar liefde. Ik geef het je te doen dat je man ten overstaan van de wereld graag de tampon van zijn minnares wil zijn.

Als Charles Diana netjes had behandeld dan waren ze nu misschien nog samen.

Klein stukje uit deze link:

13 juli 1996
Charles en Diana treffen regeling voor echtscheiding https://www.volkskrant.nl/ts-b8cd5641 via @volkskrant
........................
Prins Charles en prinses Diana hebben zelf hun steentje bijgedragen aan die publiciteit . De 47-jarige prins erkende in een tv-gesprek dat hij overspel had gepleegd - kennelijk met zijn oude liefde Camilla Parker Bowles, die door Diana eens 'de derde partij in ons huwelijk' werd genoemd.

Ook Diana bekende in november voor de televisiecamera dat ze tot over haar oren verliefd was geweest . Ze vertelde ook over haar depressie na de geboorte van haar oudste zoon en de eetproblemen waarmee ze daarna kampte. Ze gaf toe dat ze zichzelf in momenten van wanhoop had 'beschadigd'. Het in 1992 verschenen boek Diana, Her True Story, dat is gebaseerd op gesprekken met haar vrienden, maakt gewag van vijf zelfmoordpogingen.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
27-10-2019 09:36
En waarom ging ze vreemd? Uit pure wanhoop, op zoek naar liefde. Ik geef het je te doen dat je man ten overstaan van de wereld graag de tampon van zijn minnares wil zijn.

Als Charles Diana netjes had behandeld dan waren ze nu misschien nog samen.

Als als als, als die oom van Charles een huwelijk met Camilla had goedgekeurd waren Camilla en Charles met elkaar kunnen trouwen en kinderen kunnen krijgen.
Maar het is gelopen zoals het is gelopen dus "als als als" is niet van toepassing. Ik denk dat beide niet gelukkig waren met elkaar. Ook zonder Camilla was het huwelijk waarschijnlijk mis gegaan.

Charles en Diana kregen pas respect voor elkaar ná hun scheiding aldus onderstaande artikel:


Door Ella Vermeulen :: op 30 juni 2017
Prinses Diana: haar korte leven na de scheiding https://www.beaumonde.nl/royalty/prinse ... -scheiding

......................

Ze dwong gedeelde voogdij over prins William en prins Harry af, kreeg 19,3 miljoen euro in één keer en 455.000 per jaar en mocht in Kensington Palace blijven wonen. Ook werd haar de relatieve vrijheid beloofd om charitatief werk te kunnen doen, zoals hier in Pakistan, in 1996. Zowel zij als Charles tekenden een document waarin ze afspraken niet langer over hun getrouwde leven of de scheiding te praten met de pers.


Afbeelding



Toen de scheiding eenmaal officieel was, leek er van beiden iets af te vallen. Dat ze niets meer met elkaar moesten, schepte ruimte om op een normale manier ouders te kunnen zijn over William en Harry. Charles waardeerde het zeer dat Diana er alles aan deed om hem een goede band met de jongens te laten houden. En Diana stelde het op haar beurt op prijs dat Charles haar eindelijk serieus nam. "In het jaar na hun scheiding kregen ze een betere band dan in alle jaren dat ze getrouwd waren," zegt Diana's butler Paul Burrell. "Het was niet zozeer vergeven en vergeten, meer een kwestie van wederzijds respect."


......................etc.etc.etc.
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 27-10-2019 10:49
20.31% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Jij bent echt niet lekker door dit allemaal hier neer te zetten terwijl jij niets maar dan ook totaal niets van de achtergronden weet.

Bah. Jij bent net zo erg als de paparazzi.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
En Paul Burrell is een rioolrat. Niet voor niets hebben de jongens alle banden met hem doorgesneden.
Hij was degene die alle ins and outs naar buiten bracht.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
22-10-2019 23:22

Niemand heeft gevraagd hoe het met haar ging, zei Meghan. En ze bedankte de fotograaf omdat hij de enige was die dat wel vroeg. Ik vind het wel een belediging voor haar vrienden en schoonfamilie. Als Meghan een vliegtrip maakt om haar tennisvriendin aan te moedigen neem ik aan dat die vriendin ook wel eens kan vragen 'how are you? Meghan" De dame wiens Meghans-kledinglijn heeft ontworpen vloog haar hartelijk om de nek. Elton John etc. etc. allemaal zijn ze met Meghan begaan. De mensen in Afrika vlogen haar om haar nek. Meghan straalde. Sorry hoor, Ik zal de wind nu wel van voor krijgen, maar ik vind het dan wel gezeur als iemand die zoveel lof krijgt, iemand die zo op de sokkel word gezet, iemand met een man die al haar wensen vervuld, als die dan nog klaagt dat niemand vraagt hoe het met haar gaat. Dat vind ik jammer.
Ik moet hier toch even op reageren hoor. Dit zegt ze namelijk niet. Ze zegt letterlijk “thank you for asking” en vervolgens “not many people ask me ....”
Hoe het toch mogelijk is dat die woorden, die we allemaal zelf hebben kunnen horen, zo verdraaid worden dat er weet een belediging voor de monarchie en weet ik het wat allemaal van wordt gemaakt vind ik echt bizar om te zien.
Niet alleen naar jou bedoeld maar de hele hetze die opnieuw ontstaat omtrent deze woorden.
Het doet me denken aan een artikel wat ik vorige week las over een man in de vs die zijn zoon is verloren bij een school shooting maar wat door complottheorieën ontkent wordt. Die man geeft dus alleen nog maar schriftelijke interviews omdat ie inmiddels geleerd heeft dat woordkeuze en woordvolgorde zeer belangrijk zijn en te makkelijk anders genoteerd of opgevat kunnen worden. En hoewel je het wrs nooit helemaal kunt voorkomen begrijp ik hem wel en is dit ook weer een prachtig voorbeeld.
Alle reacties Link kopieren
SinRostro schreef:
27-10-2019 11:14
Ik moet hier toch even op reageren hoor. Dit zegt ze namelijk niet. Ze zegt letterlijk “thank you for asking” en vervolgens “not many people ask me ....”
Hoe het toch mogelijk is dat die woorden, die we allemaal zelf hebben kunnen horen, zo verdraaid worden dat er weet een belediging voor de monarchie en weet ik het wat allemaal van wordt gemaakt vind ik echt bizar om te zien.
Niet alleen naar jou bedoeld maar de hele hetze die opnieuw ontstaat omtrent deze woorden.
Het doet me denken aan een artikel wat ik vorige week las over een man in de vs die zijn zoon is verloren bij een school shooting maar wat door complottheorieën ontkent wordt. Die man geeft dus alleen nog maar schriftelijke interviews omdat ie inmiddels geleerd heeft dat woordkeuze en woordvolgorde zeer belangrijk zijn en te makkelijk anders genoteerd of opgevat kunnen worden. En hoewel je het wrs nooit helemaal kunt voorkomen begrijp ik hem wel en is dit ook weer een prachtig voorbeeld.

Klopt, ik ben gisteren begonnen naar de docu te kijken, omdat ik laatst te weinig tijd had en maar een klein stukje had gezien. Inderdaad, dat zegt ze, ik heb het gehoord. Terwijl 'vanaf het begin tot daar' de reporter steeds vroeg hoe het met haar ging. Dus toen ze dat tegen de reporter zei had hij het al twee of drie keren eerder gevraagd in diezelfde docu.
Ik had gelezen dat 'niemand er naar vroeg'.

En ik heb opgelet: Meghan zei inderdaad 'Zuid-Afrika' en niet 'Afrika'. (ik heb de docu nog steeds niet helemaal bekeken) Word vervolgd.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Nou, dat hoeft niet per se. Je bent al maandenlang bewust Markle aan het defameren en bent niet te beroerd dingen"per ongeluk" verkeerd te begrijpen. Ik vind het triest.
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
27-10-2019 11:51
Nou, dat hoeft niet per se. Je bent al maandenlang bewust Markle aan het defameren en bent niet te beroerd dingen"per ongeluk" verkeerd te begrijpen. Ik vind het triest.

Ssssst dat mag je niet zeggen, anders gaat ze huilie huilie bij de moderators.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
27-10-2019 11:37
Klopt, ik ben gisteren begonnen naar de docu te kijken, omdat ik laatst te weinig tijd had en maar een klein stukje had gezien. Inderdaad, dat zegt ze, ik heb het gehoord. Terwijl 'vanaf het begin tot daar' de reporter steeds vroeg hoe het met haar ging. Dus toen ze dat tegen de reporter zei had hij het al twee of drie keren eerder gevraagd in diezelfde docu.
Ik had gelezen dat 'niemand er naar vroeg'.

En ik heb opgelet: Meghan zei inderdaad 'Zuid-Afrika' en niet 'Afrika'. (ik heb de docu nog steeds niet helemaal bekeken) Word vervolgd.
Niet alleen jij zegt het.
En de reporter vraagt niet steeds hoe het met haar gaat maar hoe het (de activiteit die ze net gedaan heeft) gegaan is. Een wezenlijk verschil. Jij moet toch ook verschil zien in interesse in wat ze doet en oprechte interesse in hoe het met haar gaat en hoe ze zich staande houdt in de media hetze?
Miskotto schreef:
27-10-2019 11:59
Ssssst dat mag je niet zeggen, anders gaat ze huilie huilie bij de moderators.
Die hebben toch wel een doos tissue´s voor haar?
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
27-10-2019 13:12
Die hebben toch wel een doos tissue´s voor haar?

Ga jij nou met dat flauwe mee doen?
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Het is toch heel opvallend dat iemand alleen problemen heeft met getinte celebrity's en nooit met blanke. Opvallend.
Alle reacties Link kopieren
SinRostro schreef:
27-10-2019 13:08
Niet alleen jij zegt het.
En de reporter vraagt niet steeds hoe het met haar gaat maar hoe het (de activiteit die ze net gedaan heeft) gegaan is. Een wezenlijk verschil. Jij moet toch ook verschil zien in interesse in wat ze doet en oprechte interesse in hoe het met haar gaat en hoe ze zich staande houdt in de media hetze?

Het maakt eigenlijk geen ene flikker uit wat of hoe hij het vraagt. Iemand vraagt haar hoe het gaat. Of dat om een activiteit gaat, hoe ze geslapen heeft of what ever.

Ik hoor dat de reporter (in donkerblauw overhemd) vraagt "alles goed?" (in het Engels dan he) Later vraagt diezelfde reporter hetzelfde, dan draagt hij een beige jasje met lichtblauw overhemd. Meghan antwoord daarop dat het ouderschap vermoeiend is, 'dat weet elke moeder' zegt ze lachend óf glimlachend.

Je schrijft aan mij: "Jij moet toch ook verschil zien in interesse in wat ze doet en oprechte interesse" Heel eerlijk, ik weet niet wat ik zie. Tot daar (ik heb de docu nog steeds niet helemaal gezien) heb ik absoluut niets gemerkt dat Meghan het zwaar vind of zwaar heeft. Ik zie ook helemaal geen emotie op haar gezicht als ze uitspreekt dat het niet goed gaat. Sorry, ik zie dat niet. Wel vind ik het jammer dat ze zegt dat haar Engelse vrienden haar waarschuwden dat ze niet met Harry moest trouwen. 'Als' het al waar was, had ze dat niet voor de camera hoeven zeggen. Pijnlijk voor Harry. Het was wel een wederzijdse vriendin die een date voor hen regelde. Bij Harry meen ik wel te zien dat hij het zwaar heeft. Harry is volgens mij oprecht in wat hij doet.

Ze kunnen zich toch elk moment los maken van het koningshuis als dat zo zwaar is. Ik zie de jongste broer van Charles amper in de publiciteit. Als prins Edward met vrouw en kinderen naar de Zuidpool zou verhuizen, dan zouden de mensen het niet eens merken. Waarom zou Harry dat niet kunnen?

Harry en Meghan zouden zich compleet terug kunnen trekken van het koningshuis, en in anonimiteit gaan leven, maar willen ze dat wel? Ik denk van niet. Ik denk dat Meghan niet met Harry was getrouwd als Harry een gewone burger was geweest.
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 27-10-2019 16:35
7.89% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven