Programma Kies en Imac
zaterdag 23 februari 2013 om 22:51
zaterdag 23 februari 2013 om 23:02
Bij mij heeft Kies helemaal nooit goed gewerkt op mijn mac helaas. Is het geen optie om het SD kaartje uit je telefoon te halen, in zo'n adapter ding te doen (zat bij je telefoon als het goed is en zit bijna standaard bij ieder SD kaartje wat je koopt) en die in een kaartlezer doen en zo er muziek opzetten? Of leest de telefoon die dan niet als je het SD kaartje weer terug stopt in je telefoon?
Bij mijn Imac zit er ook een kaartlezer aan de zijkant onder de CD/DVD speler.
Bij mijn Imac zit er ook een kaartlezer aan de zijkant onder de CD/DVD speler.
zondag 24 februari 2013 om 08:26
quote:Istar_ schreef op 23 februari 2013 @ 23:23:
Als je je usb inprikt kan je toch ook mappen openen? Je Samsung op precies die manier openen.Wat Istar zegt, je telefoon wordt dan als een extern apparaat gezien en die kan je terugvinden in de zijbalk van elk Finder scherm of direct op je bureaublad. Dan is het een kwestie van de map voor muziek vinden en al je muziek daarin slepen.
Als je je usb inprikt kan je toch ook mappen openen? Je Samsung op precies die manier openen.Wat Istar zegt, je telefoon wordt dan als een extern apparaat gezien en die kan je terugvinden in de zijbalk van elk Finder scherm of direct op je bureaublad. Dan is het een kwestie van de map voor muziek vinden en al je muziek daarin slepen.