Entertainment alle pijlers

Real Housewives of Beverly Hills kletstopic

03-01-2021 20:34 1468 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Welkom in het RHBH kletstopic,

klets / roddel hier mee over het gruwelijk rijke leven van de housewives, ;)

:popcorn: :popcorn:
Seizoen 1 2 & 3 :
Adrienne Maloof
Camille Grammer
Taylor Armstrong
Lisa Vanderpump
Kim & Kyle Richards

S3/S4
Yolanda Hadid
Brandi Ganville
Carlton Gebbia
Joyce Giraud

S5-9
Lisa Rinna
Eileen Davidson
Dorit Kemsley
Teddi Melencamp
Denise Richards
Erika Girardi
Sutton Stracke

S10 - S12
Kyle Richards
Garcelle Beauvais
Crystal Kung Minkoff
Sutton Stracke
Diana Jenkins
Kathy Hilton in en uit
Lisa Rinna
Dorit Kemsley
Erika Girardi

S13
Kyle Richards
Garcelle Beauvais
Crystal Kung Minkoff
Sutton Stracke
Dorit Kemsley
Erika Girardi
Annemarie Wiley

S14
Kyle Richards.
Erika Girardi.
Dorit Kemsley.
Garcelle Beauvais.
Sutton Stracke.
Bozoma Saint John.

Afbeelding

Afbeelding

*let op kan SPOILERS bevatten * En er mag natuurlijk ook gekletst worden over de andere francises :lol: :popcorn:

Afbeelding
rouge__ wijzigde dit bericht op 02-12-2024 18:31
70.84% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
tis wel een beetje een housewive-move, voor ik de aflevering zag dacht ik van why :facepalm:

daarna dacht ik van YES!!!!! get her!!!!, jij zet mij voor schut ik doe precies hetzelfde.

Julia verdiende het.

BH nieuws:

Denise Richards keert waarschijnlijk terug naar RHOBH, ze is gespot tijdens het filmen samen met Sutton & Erika.

En Poorit komt met haar eigen biografie..., ik voorspel dat het waarschijnlijk net zo dik is als de bijbel

in de woorden van Cynthia Bailey: what else is going on..
Afbeelding
Nog meer BH & NJ nieuws;

Teddi Mellencamp, heeft in een interview,met The Jamie Kern Lima show podcast ;
onthuld dat haar aanstaande exman Edwin(met wie ze momenteel in de scheiding ligt) een affaire met iemand die ze kende.
Ze ontdekte de affaire slechts enkele dagen voor de opnames van haar eerste seizoen van RHOBH.

Tijdens het interview zegt Teddi, '' ik heb hem gesmeekt om bij me te blijven, echt gesmeekt, ik denk dat hij niet meer van mij hield op dat punt''

Bijna een jaar na de laatste afl van RHNJ, en de zogenaamde reunie, heeft Andy Cohen tijdens zijn show WWHL bekend gemaakt dat de casting voor seizoen 15 bijna rond is.
Larsa Pippen heeft iets met haar gezicht gedaan maar volgens haar is het een " allergische reactie"
Ja ja...
ohja die heb ik ook gezien :rofl:

Afbeelding
Larsa door de jaren heen:

Afbeelding

Afbeelding
Ze lijkt nu op Lindsey Lohan van een tijdje terug toen die van het padje af was.
Ik was helemaal de reünie van Atlanta vergeten omdat het niet in mijn verder kijken stond op Prime. Dat nu dus maar afgekeken.
Rouge__ schreef:
10-08-2025 12:21
Larsa door de jaren heen:

Afbeelding

Afbeelding
Zo zonde.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
dolfje schreef:
10-08-2025 15:22
Ik was helemaal de reünie van Atlanta vergeten omdat het niet in mijn verder kijken stond op Prime. Dat nu dus maar afgekeken.
die reünie had een email kunnen zijn, of een afl ging nergens over :yawnee:

Nog meer Miami nieuws.., Julia heeft het niet makkelijk dit seizoen (whoowhoo poor you

Eerst zoekt ze ruzie met Guerdy, om iets wat eigenlijk 2 jaar geleden gebeurt is..., toen besloot Martina een tweet eruit te gooien over het draagmoederschap

Ex-rhomia lid Ana Quincoces, vertelde tijdens haar podcast, dat het niet de eerste keer is dat Julia zulk gedrag vertoont;

Zo heeft Julia ooit bijna een stoel naar Marysol gegooid tijdens een scène die uiteindelijk uit RHOM werd geknipt. Volgens Ana werd Julia woedend door iets wat Marysol zei en begon ze met de stoel op de grond te slaan, wat de producers ertoe aanzette in te grijpen. Ana beweert dat de scène "te donker" werd geacht voor Bravo en daarom werd verwijderd.

Maar Julia die water gooit, de micro-agression tegen Guerdy is niet donker oke producers

En nu komt uit dat Julia & Martina, hun/Julia's dochters niet on speaking terms zijn.., de meisjes hadden geen idee dat hun ''moeders'' 2 kindjes hebben geadopteerd, want zowel Julia als Martina heeft er niets over vertelt gezegd.
volgens Julia hebben ze er ''slecht'' over gecommuniceerd en sprak ze over groeipijntjes.

Andy Cohen heeft tijdens een radio interview gereageerd op de uitspraak van Martina over draagmoederschap ; Cohen noemde haar mening " onjuist" en dat ze het bij het verkeerde eind heeft, Hij zal het opbrengen tijdens de reünie.
rouge__ wijzigde dit bericht op 13-08-2025 09:06
6.50% gewijzigd
Rouge__ schreef:
10-08-2025 17:00
die reünie had een email kunnen zijn, of een afl ging nergens over :yawnee:
Het was sowieso een waardeloos seizoen.
dolfje schreef:
10-08-2025 17:02
Het was sowieso een waardeloos seizoen.
maar echt, ik was toen fakedra kwam officieel uitgecheckt
De trailer voor The RHOSLC is er, op 16 sept keren de dames terug voor het 6de seizoen.

Afbeelding

De reunie van Miami is al gefilmd, fans zijn vooral stom verbaasd over de verdeling van de zitplaatsen.

Afbeelding

online gaat vooral de grap dat de man van nieuwste aanwinst Stephanie haar plek, voor haar heeft gekocht.

Als iemand ''first seat'' verdient is het Guerdy vinden de fans
Rouge__ schreef:
15-08-2025 11:36

online gaat vooral de grap dat de man van nieuwste aanwinst Stephanie haar plek, voor haar heeft gekocht.

Als iemand ''first seat'' verdient is het Guerdy vinden de fans
Ja dat had ik ook het en der gezien.
Vanmiddag de laatste aflevering 2 afleveringen gekeken, ik blijf Lisa echt een vreselijk mens vinden. En die creep Jodie ook.
Nou bij The OC lijkt Tamra te stoppen, tenminste in de laatste aflevering.

En the housewives of London is begonnen, ik vind het leuk maar ik vind Cheshire ook leuk.
Ben vandaag ook begonnen met Next Gen NYC, oa Brooks de zoon van Meredith Marks uit Salt Lake En Gia van Teresa uit New Jersey en de dochters van Kim en Kandi uit Atlanta doen daaraan mee. En nog wat Jongelui die ik nergens van ken maar ook rijke ouders hebben.
Dubbel
dolfje schreef:
15-08-2025 19:39
Ja dat had ik ook het en der gezien.
Vanmiddag de laatste aflevering 2 afleveringen gekeken, ik blijf Lisa echt een vreselijk mens vinden. En die creep Jodie ook.
ik loop vreselijk achter :bonk:
Lisa heb ik nooit leuk gevonden, kan ook amper naar haar kijken en haar needyness.

ik vraag me nog steeds af waar ze hem zo snel heeft opgeduikeld.. :sarcastic:

NGNYC, heb ik alleen clips gezien schijnt wel heel leuk te zijn.
Ik wist niet dat Londen al begonnen was joh, heb genoeg te kijken :biggrin:
Rouge__ schreef:
22-08-2025 09:15

NGNYC, heb ik alleen clips gezien schijnt wel heel leuk te zijn.
Ik wist niet dat Londen al begonnen was joh, heb genoeg te kijken :biggrin:
Ja ik zag beide toevallig!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven