Entertainment alle pijlers

Rechtszaak Marco Borsato

28-10-2025 11:31 985 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-10-2025 13:10
Reden: titel aangepast
0.00% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards
Flashy schreef:
30-10-2025 17:39
Maar dan is de moeder helemaal strafbaar.
Het is haar eigen dochter en die dochter wist dat moeder die foto’s maakte. Maar dochter wist niet dat de heer Borsato die foto’s ‘per toeval’ ??. had gevonden op de laptop van moeder en die foto’s naar zichzelf had gestuurd om te bewaren in een ordner.
Joppie schreef:
30-10-2025 17:03
Ja het wordt steeds viezer, echt gadver wat een creep.
Ja he wat een enorme vieze creep. Ik word er misselijk van bah bah bah smerige sneuneus is hij :sick:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Assiral schreef:
30-10-2025 15:46
Op socialnieuws word de hele tijd haar volledige naam genoemd.
Dit is geen nieuwsbron, maar dit is gewoon sociale media. Dit is doxxing en strafbaar.
saskia belleman

Marco #Borsato zegt dat hij bij toeval op de zakelijke computer van de moeder honderden foto's en screenshots vond. Hij noemt die "verschrikkelijk". Moeder en dochter die elkaar filmen onder de douche.

Foto's waarop moeder de handdoek van haar dochter aftrekt omdat er een naaktfoto naar de vriendengroep gestuurd moet worden. Een opmerking van het meisje dat op haar 13de zegt: "Mama, waarom laat je weer iemand in mijn bed slapen?" #Borsato

Hij verzamelde 3 ordners vol van dat materiaal, zegt #Borsato. "Aan uw rechtbank is maar een klein, heel klein stukje verteld van de waarheid." Zijn stem trilt, hij is boos, verontwaardigd"

Ik zou niet weten waarom dit zou bewijzen dat hij onschuldig is
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Daarnaast had de verdediging natuurlijk ook de kans om stukken in te brengen die zijn onschuld ondersteunden. En kennelijk hebben zijn advocaten daar geen heil in gezien (wat me dan weer een wijze beslissing lijkt).
VGM1980 schreef:
30-10-2025 17:59
saskia belleman

Marco #Borsato zegt dat hij bij toeval op de zakelijke computer van de moeder honderden foto's en screenshots vond. Hij noemt die "verschrikkelijk". Moeder en dochter die elkaar filmen onder de douche.

Foto's waarop moeder de handdoek van haar dochter aftrekt omdat er een naaktfoto naar de vriendengroep gestuurd moet worden. Een opmerking van het meisje dat op haar 13de zegt: "Mama, waarom laat je weer iemand in mijn bed slapen?" #Borsato

Hij verzamelde 3 ordners vol van dat materiaal, zegt #Borsato. "Aan uw rechtbank is maar een klein, heel klein stukje verteld van de waarheid." Zijn stem trilt, hij is boos, verontwaardigd"

Ik zou niet weten waarom dit zou bewijzen dat hij onschuldig is
Beetje mosterd na de maaltijd, want blijkbaar vond hij al die verschrikkingen eerst wel leuk.
Marco is toch echt wel een typische Narcist. Geen mededogen met anderen, anderen de schuld geven van z'n eigen gedrag, niet weten waar grenzen liggen, smoesjes en excuses aanvoeren en zijn kinderen inzetten als flying Monkeys.
Dus, hij vond het maar een losbandig gezin, had hele dossiers vol gorigheid die moeder had gemaakt maar toch zat hij aan haar te friemelen, aan te sturen op masturbatie, kocht onderbroeken met haar en appte wat voor knappe meid het wel niet was?

Ik zal wel dom zijn maar in mijn wereld maakt hem dat alleen maar smeriger en niet zoals half Marco aanbiddend facebook vind 'erin geluist'
kuzu wijzigde dit bericht op 30-10-2025 18:11
0.65% gewijzigd
Kuzu schreef:
30-10-2025 18:08
Dus, hij vond het maar een losbandig gezin, had hele dossiers vol gorigheid die moeder had gemaakt maar toch zat hij aan haar te friemelen, aan te sturen op masturbatie, kocht onderbroeken met haar en appte wat voor knappe meid het wel niet was?

Ik zal wel dom zijn maar in mijn wereld maakt hem niet alleen maar smeriger en niet zoals half Marco aanbiddend facebook vind 'erin geluist'
Hij had toch ook aan moeder verteld dat hij had gedroomd dat hij met het kind in bad zat en haar leerde wat seks was?
En ik vind ook dat hij Italianen een slechte reputatie bezorgt
Bontebok schreef:
30-10-2025 18:10
Hij had toch ook aan moeder verteld dat hij had gedroomd dat hij met het kind in bad zat en haar leerde wat seks was?
klopt, en daarna is hij naar een psycholoog gegaan om te onderzoeken of hij geen pedofiel zou zijn.
Oh, ik zie net zijn slot pleidooi. Wat is hij toch zielig. Hij heeft zich altijd ingezet voor zielige kindjes. Dus hij zou nooit dit hebben gedaan. Die maan was toch ook heel jong?
VGM1980 schreef:
30-10-2025 18:11
klopt, en daarna is hij naar een psycholoog gegaan om te onderzoeken of hij geen pedofiel zou zijn.
Nee, maar dat pleit hem natuurlijk vrij. Ik denk dat de leeftijd hem niet zoveel uitmaakt. Als een vrouw beschikbaar is, dan wil ie dat.
Kuzu schreef:
30-10-2025 18:08

Ik zal wel dom zijn maar in mijn wereld maakt hem dat alleen maar smeriger en niet zoals half Marco aanbiddend facebook vind 'erin geluist'

Lingerie bij de Hunkemöller, geen onderbroeken van de Hema. Sexy setjes die ze daarna even moest showen aan hem.
MissNuada schreef:
30-10-2025 16:48
Nee dat wil jij gewoon graag begrijpen.
Nee ik wil niets begrijpen in deze zaak. als ik dit aanhaal heb ik dat net als jullie uit de rechtbank verslagen gehaald. Ik begrijp het dus nav de berichten die ik vandaag net als jullie lees.
Ik vind toch dat wij er niets van kunnen weten het is aan de rechter om uit al het bewijs tot conclusie gekomen.

Maar er is letterlijk te lezen dat zijn advocaten aangeven dat de berichten uit zijn uit verband zijn gehaald, niet mijn mening, niet mijn begrip maar iets dat zijn advocaten als bewijs zeggen te kunnen aantonen.
Nog dat stuk uit 2020

https://www.mediacourant.nl/2021/12/leo ... -misbruik/

en de video van Yvonne Coldeweijer. Klopt toch aardig!
https://youtu.be/LO_EvQsLaPw
BuzzieBee schreef:
30-10-2025 17:41
Het is haar eigen dochter en die dochter wist dat moeder die foto’s maakte. Maar dochter wist niet dat de heer Borsato die foto’s ‘per toeval’ ??. had gevonden op de laptop van moeder en die foto’s naar zichzelf had gestuurd om te bewaren in een ordner.

In een ordner ook, dit is toch een gek verhaal? Zijn het geen digitale foto's? Heeft hij ze uitgeprint en in een ordner gestopt? Als een soort fotoalbum? Of zijn het screenshots die hij heeft uitgeprint en gaatjes in gemaakt om in een ordner te stoppen? Stond de ordner op kantoor, om thuis geen argwaan te wekken? Duizend vragen :$
Bontebok schreef:
30-10-2025 18:10
En ik vind ook dat hij Italianen een slechte reputatie bezorgt
Oh dat las ik gisteren op social media
'Hij is Italiaans, die mannen hebben nu eenmaal meer temperament'

Ben benieuwd wie dat durft te schrijven als een asielzoeker een meisje van 15 van de fiets trekt en betast.
Doddieweer schreef:
30-10-2025 18:16
Nee ik wil niets begrijpen in deze zaak. als ik dit aanhaal heb ik dat net als jullie uit de rechtbank verslagen gehaald. Ik begrijp het dus nav de berichten die ik vandaag net als jullie lees.
Ik vind toch dat wij er niets van kunnen weten het is aan de rechter om uit al het bewijs tot conclusie gekomen.

Maar er is letterlijk te lezen dat zijn advocaten aangeven dat de berichten uit zijn uit verband zijn gehaald, niet mijn mening, niet mijn begrip maar iets dat zijn advocaten als bewijs zeggen te kunnen aantonen.
De rechter buigt zich over de vraag of er iets strafbaars is gebeurd. En op basis van wat we nu allemaal weten kunnen we in ieder geval oordelen dat Marco Borsato een ontzettende viezerik is. Of dat strafbaar is, moeten we nog even afwachten.
Doddieweer schreef:

Het meisje schrijft expliciet over wat voor soort aanrakingen het waren, en ze noemt #Borsato een smeerlap. Ook zegt de OvJ dat er geen sprake is van "hervonden herinneringen".
Kuzu schreef:
30-10-2025 18:20

Ben benieuwd wie dat durft te schrijven als een asielzoeker een meisje van 15 van de fiets trekt en betast.
Zeg dat. Ik maak me ineens ook zorgen om al die Italiaanse kinderen. Misschien kan warchild daar iets in doen.
rosanna08 schreef:
30-10-2025 16:54
je bent heel hard bezig om een slachtoffer van Borsato te maken. Dat is hij niet.
Welnee ik speel gewoon graag advocaat van de duivel. Als iedereen aanvalt kom ik graag op voor de underdock. En heb vaak dat als ik verweer hoor me ook goed kan verplaatsen in een ander licht op de zaak. Vandaag vond ik verweer van zijn advocaten weer erg sterk en was niet de enige. Hoorde op mijn werk meer collega’s uitroepen “hij is gewoon kapot gemaakt”

We zullen zien wat de rechter aan bewijs vinden, wij reageren toch vaak op gevoel en geloof.
Doddieweer schreef:

Ja joh, de advocaten doen precies waarvoor ze betaald worden door Borsato. Maar dat zegt niks over zijn schuld of onschuld.
VGM1980 schreef:
30-10-2025 18:21
Het meisje schrijft expliciet over wat voor soort aanrakingen het waren, en ze noemt #Borsato een smeerlap. Ook zegt de OvJ dat er geen sprake is van "hervonden herinneringen".
Boys will be boys he. Kan-ie toch niets aan doen? Blote toeten zijn blote tieten.
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
Kuzu schreef:
30-10-2025 18:20

Ik ook

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven