Rechtszaak Marco Borsato
dinsdag 11 november 2025 om 09:52
En beschaamd en verslagen is natuurlijk ook geen een-op-een route naar suïcidaliteit.MissUnderstood schreef: ↑11-11-2025 09:22Ik zag helemaal geen beschaamde Borsato; ik zag een man die zichzelf het slachtoffer vindt van een situatie waar-ie he-le-maal niks aan kon doen, boehoeh. Met zijn "Godverdomme" zeggen in de rechtszaal. Verslagen misschien wel, en ik hoop dat-ie er straks nog wat verslagener uitziet.
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
dinsdag 11 november 2025 om 10:12
Tamelijk bijzonder hoe makkelijk die afslag werd genomen.
Daarom maar even iets anders: ook de zoon van Xander en Wendy vond dat hij er iets van moest vinden.
https://www.rtl.nl/boulevard/entertainm ... M5ddpHxFuw
Daarom maar even iets anders: ook de zoon van Xander en Wendy vond dat hij er iets van moest vinden.
dinsdag 11 november 2025 om 14:10
Lori schreef: ↑11-11-2025 10:12Tamelijk bijzonder hoe makkelijk die afslag werd genomen.
Dat vind ik altijd zo kortzichtig. Dat je Borsato een aardige vent vindt, is natuurlijk helemaal prima. Maar dat er daarom geen grensoverschrijdende zouden hebben plaatsgevonden is toch van de zotte?! Dus omdat Borsato aardig en amicaal is, kan hij de zaken die hem verweten zijn niet hebben gedaan…
baggal wijzigde dit bericht op 11-11-2025 14:36
0.06% gewijzigd
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
dinsdag 11 november 2025 om 14:28
En weer zo’n kansloze BNLVB’er.Lori schreef: ↑11-11-2025 10:12Tamelijk bijzonder hoe makkelijk die afslag werd genomen.
dinsdag 11 november 2025 om 15:46
Ik vind het dan vooral jammer dan het zoontje van Wendy van Dijk een podium krijgt en er ook nog even publiekelijk overheen moet plassen met ronduit achterlijke argumenten…
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
dinsdag 11 november 2025 om 15:59
dinsdag 11 november 2025 om 16:05
dinsdag 11 november 2025 om 16:11
Ik vind het sowieso hijgerig sensatiebelust dat iedereen en z’n moeder door “de pers” gevraagd wordt naar zijn of haar mening over die zaak en dat vrijwel niemand zegt daar niks over kwijt te willen omdat die mening volslagen irrelevant is.
En het voegt ook niet echt iets toe voor je “carrière” of zo. Niemand gaat die Sem ineens een geweldige gozer vinden omdat hij ook een plasje heeft gedaan.
En het voegt ook niet echt iets toe voor je “carrière” of zo. Niemand gaat die Sem ineens een geweldige gozer vinden omdat hij ook een plasje heeft gedaan.
dinsdag 11 november 2025 om 16:22
Hij staat anders wel weer even in de belangstelling.LaFleurNoire schreef: ↑11-11-2025 16:11Ik vind het sowieso hijgerig sensatiebelust dat iedereen en z’n moeder door “de pers” gevraagd wordt naar zijn of haar mening over die zaak en dat vrijwel niemand zegt daar niks over kwijt te willen omdat die mening volslagen irrelevant is.
Mocht Marco toch een straf uit moeten zitten, dan weet je wel als "normale" burger welke BN'ers niet tegen misbruik van minderjarigen zijn, als het een lieve aardige man die altijd gezellig was betreft.
dinsdag 11 november 2025 om 16:27
Ik denk wel dat het iets van deze tijd is, of klink ik dan heel oud? Als je iets wordt gevraagd over welk onderwerp dan ook, dan geef je je mening. Je ziet het ook aan die vox pop-items op straat, iedereen geeft z'n bek een douw als ie een microfoon onder z'n neus krijgt. In talkshows wordt BN'ers om volstrekt random onderwerpen naar hun mening gevraagd en die geven ze dan ook. Iemand als Angela de Jong, om maar een voorbeeld te geven, mag ook over werkelijk alles iets zeggen. Gewoon je mond eens houden, je onthouden van commentaar of zeggen dat je ergens onvoldoende van weet, is zowat een deugd geworden.
dinsdag 11 november 2025 om 16:53
Net als die Voice-kandidate die het voor hem opnam want bij haar "had hij nog nooit iets gedaan". Echt fijn voor haar maar het zegt niks over zijn (on)schuld in deze zaak.Baggal schreef: ↑11-11-2025 14:10Dat vind ik altijd zo kortzichtig. Dat je Borsato een aardige vent vindt, is natuurlijk helemaal prima. Maar dat er daarom geen grensoverschrijdende zouden hebben plaatsgevonden is toch van de zotte?! Dus omdat Borsato aardig en amicaal is, kan hij de zaken die hem verweten zijn niet hebben gedaan…
dinsdag 11 november 2025 om 17:41
Yep. Onthou je dan gewoon van publiek commentaar en dom geblaat als zo’n zaak onder de rechter is. Deed mij denken aan Anouk Smulders aan de desk destijds toen bekend werd gemaakt dat er daadwerkelijk aangifte was gedaan die een enorm tumult maakte over de rol van de moeder. Daar kwam ze later wel weer op terug overigens toen ze publiekelijk tot de orde werd geroepen. Haar loyaliteit lag bij Borsato & co.Vivalafete25 schreef: ↑11-11-2025 16:53Net als die Voice-kandidate die het voor hem opnam want bij haar "had hij nog nooit iets gedaan". Echt fijn voor haar maar het zegt niks over zijn (on)schuld in deze zaak.
dinsdag 11 november 2025 om 17:48
Eens.Lori schreef: ↑11-11-2025 16:27Ik denk wel dat het iets van deze tijd is, of klink ik dan heel oud? Als je iets wordt gevraagd over welk onderwerp dan ook, dan geef je je mening. Je ziet het ook aan die vox pop-items op straat, iedereen geeft z'n bek een douw als ie een microfoon onder z'n neus krijgt. In talkshows wordt BN'ers om volstrekt random onderwerpen naar hun mening gevraagd en die geven ze dan ook. Iemand als Angela de Jong, om maar een voorbeeld te geven, mag ook over werkelijk alles iets zeggen. Gewoon je mond eens houden, je onthouden van commentaar of zeggen dat je ergens onvoldoende van weet, is zowat een deugd geworden.
dinsdag 11 november 2025 om 21:34
not de jeuk in zijn broek
was er weer aandacht tekort?Lori schreef: ↑11-11-2025 10:12Tamelijk bijzonder hoe makkelijk die afslag werd genomen.
Relax we're all crazy, it's not a competition
woensdag 12 november 2025 om 00:05
Man man man, dit zou gewoon verboden moeten worden. Echt hoor....Lori schreef: ↑11-11-2025 10:12Tamelijk bijzonder hoe makkelijk die afslag werd genomen.
woensdag 12 november 2025 om 08:38
Gatver, wéér zo'n nepo baby die denkt dat zijn mening/verhaaltje automatisch ontzettend interessant is.
En wat is dat nou voor een kul argument?, Marco is onschuldig want hij is zo'n warme, lieve man?
Semmy kent waarschijnlijk de uitdrukking 'wolf in schaapskleren' niet.
En de geschiedenis heeft ons toch ook wel geleerd dat het 9 van de 10 keer die lieve, aardige man/vrouw was en niemand het van diegene had verwacht.
Heeft Semmy overigens überhaupt iets van de zitting meegekregen? Er is namelijk nogal het een en ander bekend door Marco zelf. Wat hij verweet aan de mores binnen dat gezin.
Semmy lijkt daar niet van op de hoogte gezien zijn domme gewauwel.
En wat is dat nou voor een kul argument?, Marco is onschuldig want hij is zo'n warme, lieve man?
En de geschiedenis heeft ons toch ook wel geleerd dat het 9 van de 10 keer die lieve, aardige man/vrouw was en niemand het van diegene had verwacht.
Heeft Semmy overigens überhaupt iets van de zitting meegekregen? Er is namelijk nogal het een en ander bekend door Marco zelf. Wat hij verweet aan de mores binnen dat gezin.
woensdag 12 november 2025 om 09:04
Dat je het je moeilijk kan voorstellen omdat je iemand aardig vindt zegt natuurlijk niets over de vraag of een handeling wel of niet heeft plaatsgevonden, zeker als het gaat om seksueel grensoverschrijdend gedrag. En in dat geval kun je als zoontje en vriendje van beter je mond houden. Uiteindelijk gaat het erom dat de rechter het aan de hand van bewijsmiddelen (en niet alleen rechterlijke overtuiging) en wettig en overtuigend bewezen acht dat hij zich schuldig heeft gemaakt aan strafbare feiten zoals neergelegd in de delictsomschrijving. Ik denk nog altijd dat het uit zal draaien op een veroordeling in december. My two cents.
woensdag 12 november 2025 om 09:23
Ho Hallo, dit gaat te ver. Wij zitten hier veilig achter onze schermen maar Semmy is From Da Hood en moet in minder dan een seconde besluiten of iemand een stabber is of niet. Hij is dus eigenlijk wel een autoriteit op het gebied van mensenkennis.Hallodaar schreef: ↑12-11-2025 08:38Gatver, wéér zo'n nepo baby die denkt dat zijn mening/verhaaltje automatisch ontzettend interessant is.
Ars longa, vita brevis
woensdag 12 november 2025 om 09:52
Waarom denk je dat? Ik begrijp van experts dat men denkt dat als er geen vrijspraak komt, de zaak zal worden aangehouden omdat dan het verzoek van de Knoopsen om die 500 uur geluidsmateriaal te kunnen uitluisteren, zal worden ingewilligd.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in