Entertainment alle pijlers

Rob Geus is zooooooooo lekker!

18-06-2010 20:43 351 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond was ik naar De Smaakpolitie aan het kijken en ik vind Rob Geus zo'n fijn exemplaar Als ik hem zie glibber ik bijna van mijn bank af

Wat vinden jullie van hem? Mijn vriendinnen begrijpen me namelijk helemaal niet!
quote:Mirremara schreef op 18 juni 2010 @ 21:50:

[...]

Met wie in godsnaam?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Mirremara schreef op 18 juni 2010 @ 21:50:

[...]

Met wie in godsnaam?
quote:RosaP schreef op 18 juni 2010 @ 21:47:

Getver... en t is ook zooo'n foute man. Belazerd zn vrouw ernstig en zonder schroom.

Heeft hij al een minnares???

Dit is trouwens de jurk die hier al aan de kastdeur hangt te wachten voor hem!

quote:evalientje2 schreef op 18 juni 2010 @ 21:51:

[...]

Ik vind jullie een beetje eng geloof ik... WIJ ZIJN NIET GEK!!!
ik sta op de eerste rij en als hij komt bij mij in Griekenland zijn jullie heus wel jaloers. ik weet het zeker.
Heul jaloers! Maar hij komt toch niet bij jou, hij komt bij mij
Wow! Wat een jurk!!! Moeten jullie wel met kerst trouwen hè. Heb je nog mooi 6 maanden om hem om je vinger duim te winden
Trol! Trol! Trol!
Brrr al zou hij de laatste man op aarde zijn.... Nee ik ken wel leukere exemplaren eerlijk gezegd... Maar je hebt al medestanders gevonden hier, zie ik!
Hee wat is dat nou? Zit ik hier gezellie aan de rose helemaal ready voor een gezellig entertainment nachtbrakers avondje, wordt er alleen maar over Rob de Geus (of wat zijn naam ook is) geluld.
Cum non tum age
quote:Star schreef op 18 juni 2010 @ 21:57:

Trol! Trol! Trol! Niks trol....ik ben gewoon mezelf hoor! Check mijn loepje maar
ik ben ook helemaal normaal, en ik wacht hem zo op:

weet zeker dat zijn hart dan een sprongetje maakt.
quote:noa schreef op 18 juni 2010 @ 21:58:

Hee wat is dat nou? Zit ik hier gezellie aan de rose helemaal ready voor een gezellig entertainment nachtbrakers avondje, wordt er alleen maar over Rob de Geus (of wat zijn naam ook is) geluld.

Meld je dan ook op het Nachtbrakers topic

Ik zit ook al te wachten met een glaasje drank!
Nou, niet bepaald mijn tiep. Krijg eerder de creeps van hem.

Nee, er lopen betere exemplaren rond op deze aardbol.
Als het echt is he.... waarom open je er dan een topic over?
quote:Jala5 schreef op 18 juni 2010 @ 22:00:

ik ben ook helemaal normaal, en ik wacht hem zo op:

[afbeelding]

weet zeker dat zijn hart dan een sprongetje maakt.Zo zie ik er ook uit! Hij wordt spontaan verliefd
quote:Mirremara schreef op 18 juni 2010 @ 21:49:

[...]

Ja, dat is wel een fijne man. Maar Rob? Ik kom net binnenvallen en ben nog steeds stomverbaasd, ik zie die man eigenlijk niet als 'man' ...seksloos vond ik hem maar nu dankzij jouw topic heb ik andere associaties.....

En owee als je je handen afdroogt aan een handdoek.

Whahaha, dat mag niet. Papier!!! En zeep uit 'n pompje! Afvalemmer met pedaal!

Maar Cees Geel.... mmmmmm. Vooral die stem! Ik kan nooit normaal naar een McDonald reclame luisteren....
en niets eronder he. niets eronder.
quote:JJ80 schreef op 18 juni 2010 @ 22:01:

Als het echt is he.... waarom open je er dan een topic over?Zoals ik al zei, omdat geen van mijn vriendinnen me begrijpen en ik hoopte hier wat gelijkgestemden te vinden. Maar blijkbaar zijn er daar heel weinig van Ik heb me zwaar vergist in de mensen hier
quote:Zwup schreef op 18 juni 2010 @ 20:51:

Willen jullie me nou niet begrijpen of ben ik echt zo raar? Hoe ik ook mijn best doe je te begrijpen, dit kan er bij mij echt niet in. Ergo; jij bent raar
quote:Sylphide75 schreef op 18 juni 2010 @ 22:04:

[...]

Hoe ik ook mijn best doe je te begrijpen, dit kan er bij mij echt niet in. Ergo; jij bent raar Nou, da's fijn en lekker opbouwend.
quote:Zwup schreef op 18 juni 2010 @ 21:53:

[...]

Heeft hij al een minnares???

Dit is trouwens de jurk die hier al aan de kastdeur hangt te wachten voor hem!

[afbeelding]Ik lees net dat je op oudere mannen valt, als je dan toch in deze jurk wilt trouwen dan raad ik je toch aan om met de kerstman te trouwen!
Dit topic is vast nep, het KAN gewoon niet waar zijn dat een weldenkende vrouw op Rob Geus valt. Zelfs niet al zit je middenin je maandelijkse hormonale (lees geile) periode waarin je elke kerel wel wilt bespringen. Zelfs dan zou ik het hierop/onder niet kunnen.
quote:Zwup schreef op 18 juni 2010 @ 22:02:

[...]

Zoals ik al zei, omdat geen van mijn vriendinnen me begrijpen en ik hoopte hier wat gelijkgestemden te vinden. Maar blijkbaar zijn er daar heel weinig van Ik heb me zwaar vergist in de mensen hier You make me laugh girl! En als het echt is en je een hele afzichtelijke vreemde smaak hebt weet je ook wel dat je nergens hier geen medestanders gaat vinden. Dus ik blijf erbij: je liegt! Je liegt!

Hey Zwup, succes met RG. Laat je het weten wanneer (en hoe) je hem verleid hebt? En zet de uitnodiging voor jullie bruiloft maar op dit topic, dan kom ik zeker langs! Ik neem aan dat je zoiets als cadeau wilt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven