Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 1!

22-05-2020 11:19 3113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Ja, iedereen ontvolgt je partner soms toch? Helemaal niks aan het handje.

Ik zou ze in dat overzichtje plaatsen van dat verliefd, verloofd, getrouwd en gescheiden topic. :-D :-D
Luci_Morgenster schreef:
19-06-2020 13:12

Ik zou ze in dat overzichtje plaatsen van dat verliefd, verloofd, getrouwd en gescheiden topic. :-D :-D
Ja op termijn is die relatie zeker gedoemd te mislukken.
Ik snap niet hoe het werkt in hun hoofd, ja, als je 14 bent misschien, maar als je een kind samen hebt dan is dat toch aardig kinderachtig. Maar ja, mijn man heeft geen Insta (en ik ook niet), dus ik heb makkelijk praten.
-Darkside- schreef:
19-06-2020 13:00
:rofl:

Wat een triestigheid toch.

Ik voorspel dat we Dave Roelvink nog eens terugzien in het nieuws als Dave R. Verdachte van drugssmokkel oid.
Woninginbraak is ie ook heel goed in toch?
Dat elkaar ontvolgen is ook wel gewoon heel dieptriest. Maar ja, als je leven zich vooral afspeelt op Instagram dan is dat misschien wel het ergste wat je kan doen :rofl:

Maar ik begin me nu toch wel zorgen te maken, want mijn man heeft niet eens instagram en als dit het nieuwe normaal is in 2020 moeten we misschien toch maar in relatietherapie.
Dwarrel75 schreef:
19-06-2020 09:16
Hij kan net als alle andere mensen misschien een tijdelijk ander baantje nemen om zijn tekorten aan te vullen? Ik vind hem echt zo,n omhooggevallen eikeltje.
Er is een tekort aan aspergestekers.

Veel mensen onderschatten hoeveel het kost om de levensstijl van een BN’er te hebben. “Je gaat er ook een beetje naar leven, eerlijk is eerlijk. Als jij een x aantal bedrag binnenkrijgt elke maand, dan ga je groter wonen en een mooiere auto rijden, gewoon puur omdat je daarvoor werkt en het leuk is om te doen.”

Arme jongen toch. En zoveel onbegrip toch ook vanuit de samenleving voor zijn positie.
Ik zou bijna enorm medelijden met hem krijgen. Bijna dan he.

Voor dit soort leed betaal ik natuurlijk graag wat meer belasting. :bonk:
Luci_Morgenster schreef:
19-06-2020 13:12

De titel moet ook veranderd worden in verliefd, verloofd, getrouwd, ontvolgd en gescheiden.
watdachtjehiervan schreef:
19-06-2020 13:59
De titel moet ook veranderd worden in verliefd, verloofd, getrouwd, ontvolgd en gescheiden.
Goede suggestie!
Afbeelding

Ik vind het ook niet een heel warm en sympathiek koppel. Ze lijken op foto's sowieso moeder en zoon, want die verbouwingen die ze heeft gedaan doen haar heel oud ogen. En dan heel 'subtiel' een pak geld in zijn trui, gast, niemand, behalve criminelen, loopt met zo'n pak papiergeld te pronken.
19-06-2020 13:59
:cheer:
Jeetje, zie net dat die Jaimy Vaes pas 30 is. Ze lijkt wel 45.
Maleficent schreef:
19-06-2020 14:10
Afbeelding

Ik vind het ook niet een heel warm en sympathiek koppel. Ze lijken op foto's sowieso moeder en zoon, want die verbouwingen die ze heeft gedaan doen haar heel oud ogen. En dan heel 'subtiel' een pak geld in zijn trui, gast, niemand, behalve criminelen, loopt met zo'n pak papiergeld te pronken.
Wie weet is hij wel crimineel. :proud: en waarom heeft zij een regenjas aan.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Keuken1987 schreef:
19-06-2020 14:57
Wie weet is hij wel crimineel. :proud: en waarom heeft zij een regenjas aan.
Past bij zijn etui met geld.
Zij ziet er echt heel oud uit.. idd net zijn moeder zo maar misschien vinden ze dat juist leuk. Dat opzichtige geld gesmijt en bij je dragen vind ik persoonlijk erg ordinair maar ik heb hem sowieso niet hoog zitten.
Maleficent schreef:
19-06-2020 13:48
Dat elkaar ontvolgen is ook wel gewoon heel dieptriest. Maar ja, als je leven zich vooral afspeelt op Instagram dan is dat misschien wel het ergste wat je kan doen :rofl:

Maar ik begin me nu toch wel zorgen te maken, want mijn man heeft niet eens instagram en als dit het nieuwe normaal is in 2020 moeten we misschien toch maar in relatietherapie.
:rofl: hier ook mijn vriend doet niet aan social media en ik zelf post weinig heel weinig of over onze relatie. kreeg laatst zelf de vraag of alles goed was en of we nog samen waren omdat ik nooit wat post.... ik zei doodleuk ik hou mijn relatie liever prive en er valt niks te posten :nut:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Krulliebollie73 schreef:
19-06-2020 15:08
Zij ziet er echt heel oud uit.. idd net zijn moeder zo maar misschien vinden ze dat juist leuk. Dat opzichtige geld gesmijt en bij je dragen vind ik persoonlijk erg ordinair maar ik heb hem sowieso niet hoog zitten.
Ach, dat te koop lopen met geld is toch van alle tijden? Ik weet nog de gangsta rappers uit mijn tijd die ook met flappen smeten en in dikke auto's rondreden.

Als je daarmee je onzekerheid moet overschreeuwen.

Ik zag ooit een programma over oud en nieuw geld. De mensen met oud geld liepen er meestal niet over op te scheppen. Reden een oude auto, kochten gewoon bij de lidl etc. Nieuw geld daarentegen.......
_melon schreef:
19-06-2020 09:13
Zijn vader klaagde aan het begin van de crisis al.
Dat was Froger toch of Dries ook?
Krulliebollie73 schreef:
19-06-2020 15:08
En zij lijkt me echt een bitch.
SallySpectra* schreef:
19-06-2020 14:24
Jeetje, zie net dat die Jaimy Vaes pas 30 is. Ze lijkt wel 45.
Ik ben vorige week 46 geworden en volgens mij zie ik er nog jonger uit. ( ok je moet me niet meer zien na een avond doorzakken :P ).
19-06-2020 17:02
Heel oppervlakkig vooral.
Maleficent schreef:
19-06-2020 14:10
Afbeelding
Woehahahaha, dat geld zo nadrukkelijk in zicht. Hoe zielig ben je dan?
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
19-06-2020 17:02
Hoezo denk je dat?
-Darkside- schreef:
19-06-2020 16:42
Ach, dat te koop lopen met geld is toch van alle tijden? Ik weet nog de gangsta rappers uit mijn tijd die ook met flappen smeten en in dikke auto's rondreden.

Als je daarmee je onzekerheid moet overschreeuwen.

Ik zag ooit een programma over oud en nieuw geld. De mensen met oud geld liepen er meestal niet over op te scheppen. Reden een oude auto, kochten gewoon bij de lidl etc. Nieuw geld daarentegen.......
Heb ik ook nooit begrepen maar ik hou dan ook van rock en metal \m/.. kan mij die clips nog wel herinneren.. roze champagne, dames in bikini in een whirlpool en mo mo mo money.
Krulliebollie73 schreef:
19-06-2020 17:46
Hoezo denk je dat?
Ik denk eerder heel onzeker. Ze was zo mooi voor de ingrepen.

Afbeelding

die lippen! Het is net Katrien Duck.
Ik denk ook dat ze heel onzeker is. Ander doe je dat je lijf niet aan. Ze zag er goed uit voor... hoe kun je denken dat het niet goed genoeg is. Ik denk dat het wereldje ook veel druk oplevert.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven