Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 1!

vrijdag 19 juni 2020 om 13:13
Ja op termijn is die relatie zeker gedoemd te mislukken.Luci_Morgenster schreef: ↑19-06-2020 13:12Ja, iedereen ontvolgt je partner soms toch? Helemaal niks aan het handje.
Ik zou ze in dat overzichtje plaatsen van dat verliefd, verloofd, getrouwd en gescheiden topic.![]()
![]()

vrijdag 19 juni 2020 om 13:14
Woninginbraak is ie ook heel goed in toch?-Darkside- schreef: ↑19-06-2020 13:00
Wat een triestigheid toch.
Ik voorspel dat we Dave Roelvink nog eens terugzien in het nieuws als Dave R. Verdachte van drugssmokkel oid.
vrijdag 19 juni 2020 om 13:48
Dat elkaar ontvolgen is ook wel gewoon heel dieptriest. Maar ja, als je leven zich vooral afspeelt op Instagram dan is dat misschien wel het ergste wat je kan doen
Maar ik begin me nu toch wel zorgen te maken, want mijn man heeft niet eens instagram en als dit het nieuwe normaal is in 2020 moeten we misschien toch maar in relatietherapie.

Maar ik begin me nu toch wel zorgen te maken, want mijn man heeft niet eens instagram en als dit het nieuwe normaal is in 2020 moeten we misschien toch maar in relatietherapie.
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 19 juni 2020 om 13:53
Er is een tekort aan aspergestekers.
Veel mensen onderschatten hoeveel het kost om de levensstijl van een BN’er te hebben. “Je gaat er ook een beetje naar leven, eerlijk is eerlijk. Als jij een x aantal bedrag binnenkrijgt elke maand, dan ga je groter wonen en een mooiere auto rijden, gewoon puur omdat je daarvoor werkt en het leuk is om te doen.”
Arme jongen toch. En zoveel onbegrip toch ook vanuit de samenleving voor zijn positie.
Ik zou bijna enorm medelijden met hem krijgen. Bijna dan he.
Voor dit soort leed betaal ik natuurlijk graag wat meer belasting.

vrijdag 19 juni 2020 om 13:59
De titel moet ook veranderd worden in verliefd, verloofd, getrouwd, ontvolgd en gescheiden.Luci_Morgenster schreef: ↑19-06-2020 13:12Ja, iedereen ontvolgt je partner soms toch? Helemaal niks aan het handje.
Ik zou ze in dat overzichtje plaatsen van dat verliefd, verloofd, getrouwd en gescheiden topic.![]()
![]()
vrijdag 19 juni 2020 om 14:00
Goede suggestie!watdachtjehiervan schreef: ↑19-06-2020 13:59De titel moet ook veranderd worden in verliefd, verloofd, getrouwd, ontvolgd en gescheiden.
vrijdag 19 juni 2020 om 14:10
Ik vind het ook niet een heel warm en sympathiek koppel. Ze lijken op foto's sowieso moeder en zoon, want die verbouwingen die ze heeft gedaan doen haar heel oud ogen. En dan heel 'subtiel' een pak geld in zijn trui, gast, niemand, behalve criminelen, loopt met zo'n pak papiergeld te pronken.

vrijdag 19 juni 2020 om 14:11
watdachtjehiervan schreef: ↑19-06-2020 13:59De titel moet ook veranderd worden in verliefd, verloofd, getrouwd, ontvolgd en gescheiden.

vrijdag 19 juni 2020 om 14:57
Wie weet is hij wel crimineel.Maleficent schreef: ↑19-06-2020 14:10
Ik vind het ook niet een heel warm en sympathiek koppel. Ze lijken op foto's sowieso moeder en zoon, want die verbouwingen die ze heeft gedaan doen haar heel oud ogen. En dan heel 'subtiel' een pak geld in zijn trui, gast, niemand, behalve criminelen, loopt met zo'n pak papiergeld te pronken.

Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.

vrijdag 19 juni 2020 om 15:01
Past bij zijn etui met geld.Keuken1987 schreef: ↑19-06-2020 14:57Wie weet is hij wel crimineel.en waarom heeft zij een regenjas aan.

vrijdag 19 juni 2020 om 15:54
Maleficent schreef: ↑19-06-2020 13:48Dat elkaar ontvolgen is ook wel gewoon heel dieptriest. Maar ja, als je leven zich vooral afspeelt op Instagram dan is dat misschien wel het ergste wat je kan doen![]()

Relax we're all crazy, it's not a competition

vrijdag 19 juni 2020 om 16:42
Ach, dat te koop lopen met geld is toch van alle tijden? Ik weet nog de gangsta rappers uit mijn tijd die ook met flappen smeten en in dikke auto's rondreden.Krulliebollie73 schreef: ↑19-06-2020 15:08Zij ziet er echt heel oud uit.. idd net zijn moeder zo maar misschien vinden ze dat juist leuk. Dat opzichtige geld gesmijt en bij je dragen vind ik persoonlijk erg ordinair maar ik heb hem sowieso niet hoog zitten.
Als je daarmee je onzekerheid moet overschreeuwen.
Ik zag ooit een programma over oud en nieuw geld. De mensen met oud geld liepen er meestal niet over op te scheppen. Reden een oude auto, kochten gewoon bij de lidl etc. Nieuw geld daarentegen.......

vrijdag 19 juni 2020 om 17:02
En zij lijkt me echt een bitch.Krulliebollie73 schreef: ↑19-06-2020 15:08Zij ziet er echt heel oud uit.. idd net zijn moeder zo maar misschien vinden ze dat juist leuk. Dat opzichtige geld gesmijt en bij je dragen vind ik persoonlijk erg ordinair maar ik heb hem sowieso niet hoog zitten.
vrijdag 19 juni 2020 om 17:02
Ik ben vorige week 46 geworden en volgens mij zie ik er nog jonger uit. ( ok je moet me niet meer zien na een avond doorzakkenSallySpectra* schreef: ↑19-06-2020 14:24Jeetje, zie net dat die Jaimy Vaes pas 30 is. Ze lijkt wel 45.

vrijdag 19 juni 2020 om 17:31
Heel oppervlakkig vooral.
vrijdag 19 juni 2020 om 17:42
Woehahahaha, dat geld zo nadrukkelijk in zicht. Hoe zielig ben je dan?
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.

vrijdag 19 juni 2020 om 17:46
Hoezo denk je dat?

vrijdag 19 juni 2020 om 17:48
Heb ik ook nooit begrepen maar ik hou dan ook van rock en metal \m/.. kan mij die clips nog wel herinneren.. roze champagne, dames in bikini in een whirlpool en mo mo mo money.-Darkside- schreef: ↑19-06-2020 16:42Ach, dat te koop lopen met geld is toch van alle tijden? Ik weet nog de gangsta rappers uit mijn tijd die ook met flappen smeten en in dikke auto's rondreden.
Als je daarmee je onzekerheid moet overschreeuwen.
Ik zag ooit een programma over oud en nieuw geld. De mensen met oud geld liepen er meestal niet over op te scheppen. Reden een oude auto, kochten gewoon bij de lidl etc. Nieuw geld daarentegen.......
vrijdag 19 juni 2020 om 18:05
Ik denk eerder heel onzeker. Ze was zo mooi voor de ingrepen.

die lippen! Het is net Katrien Duck.