Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 1!

dinsdag 30 juni 2020 om 16:24
Nee joh, ze worden moe van het gesjouw met de nieuwste mode van de PC Hooft. En ze lopen hun Louboutins af. Wat als er een hak breekt? Quel horror. Zo handig die rare karretjes!
Plessen zit er ordinair uit in de glimrok met rood shirt en Louboutins. Conny vind ik een beetje vreemd, maar wel leuk en grappig.
Plessen zit er ordinair uit in de glimrok met rood shirt en Louboutins. Conny vind ik een beetje vreemd, maar wel leuk en grappig.

dinsdag 30 juni 2020 om 16:34
Waarom moet het helemaal in Turkije? Is het daar goedkoper?Maleficent schreef: ↑30-06-2020 15:11Het kan ook allemaal zo maar nu he. Turkije is oranje qua reisadvies ivm Corona, maar lekker belangrijk.![]()
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.

dinsdag 30 juni 2020 om 16:36
Ja. En je weet dat de Roelvinkjes zeer armlastig zijn door de corona. Anders hadden ze het wel in Nederland gedaan.
dinsdag 30 juni 2020 om 17:38
Hij had ze boven al, maar nu ging ‘ie voor z’n ondergebit. Om de paar jaar moeten ze vervangen worden staat er. Dure business.Zebra123 schreef: ↑30-06-2020 14:09Ik zag net ergens een filmpje van Dave Roelvink met van die gevijlde punttandjes. Hij zit nu in Turkije om facings te laten zetten.
Ik dacht eerlijk gezegd dat hij die al had maargoed, hij zet zichzelf weer lekker in de picture in dat filmpje. Je moet toch wat om gezien te worden.

dinsdag 30 juni 2020 om 18:00
Haha ja ik las net dat ze na terugkomst in NL 2 weken verplicht in zelfquarantaine moeten.Maleficent schreef: ↑30-06-2020 15:11Het kan ook allemaal zo maar nu he. Turkije is oranje qua reisadvies ivm Corona, maar lekker belangrijk.![]()
Alsof ze zich daaraan gaan houden...
dinsdag 30 juni 2020 om 18:54
Yep. Voor een dubbeltje op de eerste rij.
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 30 juni 2020 om 19:56
Gelijk maar ff vakantie vieren denk ik
dinsdag 30 juni 2020 om 21:41

"Het is maar de vraag of die facings goed blijven zitten, aldus Albert. “Dan hoop ik maar dat als je ouder wordt, het nog allemaal goed blijft zitten. De generatie voor mij dacht allemaal dat kunstgebitten de oplossing waren. Later bleven die gebitten niet meer zitten. Als ik Donny en Dave Roelvink later tegenkom en ik hoor het kletteren, dan weet ik hoe het zit.”
Ik ben zooooo benieuwd of je tanden dan zo levenslang afgeslepen blijven als je geen nieuwe facings meer haalt? Dat ziet er niet uit, maar is misschien ook wel heel ongezond voor je gebit.

dinsdag 30 juni 2020 om 21:57
Omdat je dan een regelmatig gebit hebt en een wit gebit.-Darkside- schreef: ↑30-06-2020 21:54Ik snap het hele concept facings niet.
Dat je dan gezonde tanden afslijpt om er een porseleinen (?) frontje op te zetten. Waarom?
Maar zo te zien kunnen die dingen afbreken of eraf vallen.

dinsdag 30 juni 2020 om 22:02
minnimouse schreef: ↑30-06-2020 21:41
Ik ben zooooo benieuwd of je tanden dan zo levenslang afgeslepen blijven als je geen nieuwe facings meer haalt? Dat ziet er niet uit, maar is misschien ook wel heel ongezond voor je gebit.
Het lijkt me wel dat je tanden levenslang zo afgeslepen blijven. Vind het ook niet slim. Als je nou al een verrot en lelijk gebit hebt okee, maar zo lelijk was het toch niet.
woensdag 1 juli 2020 om 06:47
Ze verschilden over mening over de "artistieke invulling" van haar filmpjes.poppetje2006 schreef: ↑30-06-2020 23:03Nog even over Connie/Vanessa. Waar is haar schoonzoon Rick gebleven die tot voor kort in elke story van haar te zien was? Viel me in ene op.
Hij wilde haar meer met dure merken laten zien ofzo. Waarschijnlijk in de hoop dat hij het mag houden. Maar dat laatste is mijn mening, geen feit.
woensdag 1 juli 2020 om 08:58
Nou je moet wel zeker zijn dat je altijd een goed inkomen zult hebben, want het is een duur grapje en ze zijn toch minder sterk dan je echte tanden (als je goede tanden hebt tenminste). Tenminste, ik heb dat nu al bij 2 bekende mensen gezien dat er een tand stuk ging omdat ze op iets hards beten. Als je het niet meer kan betalen dan zit je daarna met je vampiertandjes, want je kan nooit meer terug.
Als je echt hele scheve en verkleurde tanden hebt dan kan ik me het best wel voorstellen, maar als je een mooi recht gebit hebt dan is het echt zonde.
Als je echt hele scheve en verkleurde tanden hebt dan kan ik me het best wel voorstellen, maar als je een mooi recht gebit hebt dan is het echt zonde.
woensdag 1 juli 2020 om 09:10
woensdag 1 juli 2020 om 09:13
Hoe heet deze YouTuber?SombraOnline schreef: ↑01-07-2020 09:10Ik volg een Nederlandse youtuber die facings heeft laten zetten. 500 euro per tand. En nu blijkt dat bedrijf niet op de correcte manier te werken en vallen hun facings eruit én ze hebben brokken lijm in hun tandvlees zitten.
Geef mij dan maar m'n eigen gebit.
500,00 voor een facing is té goedkoop. Al zegt prijs niet alles
woensdag 1 juli 2020 om 09:26
Jessie Maya. Uiteraard ''korting'' in ruil voor het noemen van de kliniek. Is de afgelopen echt drama om geweest, ze heeft spijt dat ze die toko ooit aanbevolen heeft.Intotheunknown schreef: ↑01-07-2020 09:13Hoe heet deze YouTuber?
500,00 voor een facing is té goedkoop. Al zegt prijs niet alles
Melle van Rooijen heeft het bij dezelfde kliniek laten doen:

¡Apagando las luces!
woensdag 1 juli 2020 om 09:51
Hoe dom kun je zijn om nu in deze coronatijd naar Turkije te vliegen om facings te laten zetten? Voor het voordeel!
Nu komt hij thuis en moet 2 weken in quarantaine, het voordeel pis je zo weg omdat je dan ook niet kan werken.
Bovendien wordt er niet voor niets gewaarschuwd of je medische behandelingen in het buitenland hebt gehad vanwege kans op mrsa besmettingen. Dat komt er ook nog eens bij en is een serieus probleem.
Wat zijn de Roelvinkjes toch ongelooflijk dom.
Nu komt hij thuis en moet 2 weken in quarantaine, het voordeel pis je zo weg omdat je dan ook niet kan werken.
Bovendien wordt er niet voor niets gewaarschuwd of je medische behandelingen in het buitenland hebt gehad vanwege kans op mrsa besmettingen. Dat komt er ook nog eens bij en is een serieus probleem.
Wat zijn de Roelvinkjes toch ongelooflijk dom.
woensdag 1 juli 2020 om 10:01
Er zijn er wel meer die naar Turkije gaan alleen voor cosmetische veranderingen. Zoals Rosanna die meedeed aan Temptation Island, ze wilde nog grotere billen en borsten dan ze al had en degene die het altijd deed vond het niet meer verantwoord en dus is ze naar Turkije gegaan want daar doen ze het wel. En het is goedkoper. (maar dat was dan wel voor coronatijd).
woensdag 1 juli 2020 om 10:04
Bovendien is claimen dat iets mis is gegaan in het buitenland een stuk ingewikkelder. En in Nederland zitten ze ook niet op je te wachten.
Indertijd had je zo'n uittocht van ooglaserbehandelingen in Turkije. Kwam je terug in Nederland, toch probleempjes. Nederlandse oogartsen niet blij: zij hadden er niet aan verdiend, Turkije wel, maar mochten de rommel opruimen.
Zelfde verhaal met maagband-uittochten naar België omdat Nederland erg terughoudend was om ze te zetten in diezelfde tijd.
Indertijd had je zo'n uittocht van ooglaserbehandelingen in Turkije. Kwam je terug in Nederland, toch probleempjes. Nederlandse oogartsen niet blij: zij hadden er niet aan verdiend, Turkije wel, maar mochten de rommel opruimen.
Zelfde verhaal met maagband-uittochten naar België omdat Nederland erg terughoudend was om ze te zetten in diezelfde tijd.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
woensdag 1 juli 2020 om 10:05
https://www.rtlnieuws.nl/entertainment/ ... na-ronduit
maar goed, zo'n meisje wat echt al ontzettend mooi is van zichzelf, had meer baat gehad bij goede hulp. Ze heeft anorexia gehad en nu heeft ze zichzelf voor 30.000 euro laten verbouwen in Nederland en Turkije. Dan denk ik: het ene ziektebeeld vervangen voor het andere, want het zal nooit perfect zijn in haar ogen.
maar goed, zo'n meisje wat echt al ontzettend mooi is van zichzelf, had meer baat gehad bij goede hulp. Ze heeft anorexia gehad en nu heeft ze zichzelf voor 30.000 euro laten verbouwen in Nederland en Turkije. Dan denk ik: het ene ziektebeeld vervangen voor het andere, want het zal nooit perfect zijn in haar ogen.