Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 1!
dinsdag 7 juli 2020 om 10:28
Helemaal mee eens.Zebra123 schreef: ↑07-07-2020 10:08Terecht stuk over Anna Nooshin. Wat een verwend prinsesje zeg.
Nikkie Plessen en gezin zijn met de privejet naar Mallorca gevlogen. Ik zag een filmpje dat haar man en zoontje het vliegtuig besturen. Ik zou me zo ongemakkelijk voelen om dit soort dingen aan de buitenwereld te laten zien, volgens mij geniet Nikkie er juist van.
Veel mensen kunnen dit jaar niet met vakantie, en natuurlijk zijn er ergere dingen, maar het is weer des Plessens om te etaleren dat ze veel geld heeft (en ondertussen doodleuk staatssteun heeft aangevraagd).
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
dinsdag 7 juli 2020 om 10:29
Serieus? Zou jij financieel afhankelijk willen zijn van je vriend/verloofde/man? Dat lijkt me echt hel. Zeker bij een man die zo kickt op geld uitgeven. Hij bezit alleen al voor 1 miljoen aan exclusieve auto's als je zijn instagramteksten kan geloven. Anna lijkt me echt niet het type vrouw dat haar zelfstandheid opgeeft.fashionvictim schreef: ↑05-07-2020 16:36Nee, haar vriend of man is stinkend rijk, zelf zat ze rond het miljoen. Ook al belachelijk veel hoor, maar het echte grote geld zit bij d'r vent. Maar goed, een beetje kerel met zoveel geld laat zijn vriendin natuurlijk niet doodongelukkig iets doen waar ze niks aan vindt, die zegt dan natuurlijk "lieverd, dan stop je toch gewoon?"
Ik vraag me trouwens af of die twee echt gaan trouwen. Ik heb bij hen hetzelfde gevoel als wat ik had bij Amanda (Balk, ex van Afrojack) en haar rijke man. Hij deed te mysterieus. Bleek later van alles niet te kloppen.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
dinsdag 7 juli 2020 om 10:33
Zo sneu!Zebra123 schreef: ↑07-07-2020 10:27Gordon brak tientallen KLM-huisjes gevuld met jenever open tijdens terugval
https://www.ad.nl/show/gordon-brak-tien ... ~a2f597dd/
Ik denk dat als dit topic over 30 jaar nog bestaat, het nog steeds over Gordon zal gaan. Wat een dieptepunten en onrust heeft hij in zijn leven zeg.
Ik vind het wel heel goed dat hij er zo open over is
dinsdag 7 juli 2020 om 10:34
Ik zou daar geen problemen mee hebbenEllerlilalinne schreef: ↑07-07-2020 10:29Serieus? Zou jij financieel afhankelijk willen zijn van je vriend/verloofde/man? Dat lijkt me echt hel. Zeker bij een man die zo kickt op geld uitgeven. Hij bezit alleen al voor 1 miljoen aan exclusieve auto's als je zijn instagramteksten kan geloven. Anna lijkt me echt niet het type vrouw dat haar zelfstandheid opgeeft.
Ik vraag me trouwens af of die twee echt gaan trouwen. Ik heb bij hen hetzelfde gevoel als wat ik had bij Amanda (Balk, ex van Afrojack) en haar rijke man. Hij deed te mysterieus. Bleek later van alles niet te kloppen.

dinsdag 7 juli 2020 om 10:37
Aha dank!

dinsdag 7 juli 2020 om 10:52
Huh? Vanwaar deze afgunst?
Genoeg andere mensen kunnen en gaan ook op vakantie. Dan zou men dat niet mogen doen? Of niet op facebook of insta of wat dan ook mogen zetten? Of vertellen in de familie-app?

dinsdag 7 juli 2020 om 11:04
Donny Roelvink zat gisteren bij Op1 over zijn nieuwe tanden.
Hij zei er wel bij dat hij het niet aanraadde bij jongeren onder de 18.

Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 7 juli 2020 om 11:06
Ja bizar. Je hebt winst en die stop je in je eigen privéholding en dan heb je staatssteun nodig in Coronatijd (dat ik denk WAAROM, je fysieke winkels draaien misschien minder goed, maar zet je marketing dan vol op je webshop).*TanteSjaan* schreef: ↑07-07-2020 11:04Omdat ze vond dat ze staatssteun nodig had om haar toko overeind te houden.
Ze hadden ook een deel van hun privevermogen aan kunnen spreken, dat moesten ondernemers in vroegere tijden ook.
En dan inderdaad laten zien dat je in je privejet op vakantie gaat. Ik vind dat schaamteloos. De belastingbetaler draait op voor de steun die bedrijven krijgen terwijl zij hun winsten afromen.
maleficent wijzigde dit bericht op 07-07-2020 11:08
8.39% gewijzigd
dinsdag 7 juli 2020 om 11:07
Nouja daar heeft ze gewoon recht op, net zoals andere bedrijven.*TanteSjaan* schreef: ↑07-07-2020 11:04Omdat ze vond dat ze staatssteun nodig had om haar toko overeind te houden.
Ik snap zelf niet zo goed dat je zo erg wil laten zien wat je allemaal bezit, maar dat is voor iedereen natuurlijk anders.
dinsdag 7 juli 2020 om 11:09
Die uitzending is volgens mij toch al van een dag of 5 geleden? Of was dat eenander programma?Maleficent schreef: ↑07-07-2020 11:04Donny Roelvink zat gisteren bij Op1 over zijn nieuwe tanden.
Hij zei er wel bij dat hij het niet aanraadde bij jongeren onder de 18.![]()
Ik vraag me af of hij zich aan de2 weken quarantaine heeft gehouden..
dinsdag 7 juli 2020 om 11:11
Ja sorry, ik vergiste me.
Ik denk niet dat er dan 2 weken tussen zat nee.
dinsdag 7 juli 2020 om 11:13
https://grazia.nl/showbizz/volgers-zorg ... uEp4T495M0
Ik ben niet van het bodyshamen, ik schrok wel een beetje van deze foto, Patty is nu wel erg dun geworden....
Ik ben niet van het bodyshamen, ik schrok wel een beetje van deze foto, Patty is nu wel erg dun geworden....
dinsdag 7 juli 2020 om 11:25
Dit dus.Maleficent schreef: ↑07-07-2020 11:06Ja bizar. Je hebt winst en die stop je in je eigen privéholding en dan heb je staatssteun nodig in Coronatijd (dat ik denk WAAROM, je fysieke winkels draaien misschien minder goed, maar zet je marketing dan vol op je webshop).
Ze hadden ook een deel van hun privevermogen aan kunnen spreken, dat moesten ondernemers in vroegere tijden ook.
En dan inderdaad laten zien dat je in je privejet op vakantie gaat. Ik vind dat schaamteloos. De belastingbetaler draait op voor de steun die bedrijven krijgen terwijl zij hun winsten afromen.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
dinsdag 7 juli 2020 om 11:27
Ik schrik me een hoedje!Maleficent schreef: ↑07-07-2020 11:13https://grazia.nl/showbizz/volgers-zorg ... uEp4T495M0
Wat is ze inderdaad dun. Haar hoofd lijkt ook ineens zo groot naast haar lichaam.
Ik hoop inderdaad dat ze niet verder afvalt.
dinsdag 7 juli 2020 om 12:11
Maleficent schreef: ↑07-07-2020 11:06Ja bizar. Je hebt winst en die stop je in je eigen privéholding en dan heb je staatssteun nodig in Coronatijd (dat ik denk WAAROM, je fysieke winkels draaien misschien minder goed, maar zet je marketing dan vol op je webshop).
Precies. Het is niet echt gebruikelijk in Nederland om zo te koop te lopen met je welvaart. Als je dat dan toch doet, staatssteun ontvangen hebt tijdens coronatijd en je overvloedige luxe blijft delen, dan heb je een hele grote plaat voor je kop.
Eigenlijk lijken het meer de laatste stuiptrekkingen tot de grote val in een crisis die er zeer zeker gaande is in kledingindustrie.
Hopelijk gaan ze goed om met hun leveranciers, hebben ze orders die al in productie zijn niet geannuleerd en betalen ze op tijd.
Ik hoor dat er onvoorstelbare annuleringen zijn gedaan door hele grote organisaties. Maar ik vrees dat ook daar hun proleten gedrag ook daar de boventoon zal voeren.
Sommige dingen zijn not done in deze tijd.

dinsdag 7 juli 2020 om 12:14
Ik ga nog een keer goed kijken, heb toch niet veel te doen vandaagfashionvictim schreef: ↑06-07-2020 13:17Zie je niet dat er in de aanzet van heur haar allemaal hele dunne vlechtjes zitten?
dinsdag 7 juli 2020 om 12:25
Ik ben vooral benieuwd of Bridget toen al was gearriveerd op het eiland/er toen ook was/of net vertrokken was.
Maar dat staat er dan helaas niet bij

dinsdag 7 juli 2020 om 12:31
Ik schrik vooral van haar te strakgetrokken Gerard Joling oogjes. Ziet eruit alsof het pijn doet zo strak!Maleficent schreef: ↑07-07-2020 11:13https://grazia.nl/showbizz/volgers-zorg ... uEp4T495M0
dinsdag 7 juli 2020 om 12:34
Lekker! Hier helaas wel veel te doen, maar echt even geen zin.Billy_Mean schreef: ↑07-07-2020 12:14Ik ga nog een keer goed kijken, heb toch niet veel te doen vandaag![]()

dinsdag 7 juli 2020 om 12:49
Toch triest dat hij zich zo alleen voelt.Zebra123 schreef: ↑07-07-2020 10:27Gordon brak tientallen KLM-huisjes gevuld met jenever open tijdens terugval
Ik denk dat als dit topic over 30 jaar nog bestaat, het nog steeds over Gordon zal gaan. Wat een dieptepunten en onrust heeft hij in zijn leven zeg.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
dinsdag 7 juli 2020 om 12:52
Wat is ze dun gewordenMaleficent schreef: ↑07-07-2020 11:13https://grazia.nl/showbizz/volgers-zorg ... uEp4T495M0

Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
dinsdag 7 juli 2020 om 13:09
Ach hij heeft het anderen toch ook niet makkelijk gemaakt. De grote Gordon-show.
dinsdag 7 juli 2020 om 13:10
Zebra123 schreef: ↑07-07-2020 10:27Gordon brak tientallen KLM-huisjes gevuld met jenever open tijdens terugval

Hij gaat het natuurlijk never nooit volhouden om clean te blijven. Die wordt nog eens gevonden met een overdosis.
Nothing happens for a reason