Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 1!

22-05-2020 11:19 3113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Keuken1987 schreef:
07-07-2020 12:49
Toch triest dat hij zich zo alleen voelt.
Hij wil wel graag samen zijn met anderen maar zijn karakter maakt het volgens mij redelijk onmogelijk.
Ik kan wel een aantal labeltjes op hem plakken. Hij kan er niet zoveel aan doen dat hij zo is denk ik.
Stressed is just desserts spelled backwards
juliet64 schreef:
07-07-2020 13:10
:facepalm:
Hij gaat het natuurlijk never nooit volhouden om clean te blijven. Die wordt nog eens gevonden met een overdosis.
Dat vrees ik bij hem ook.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Tis Corona se schuld volgens Goor.
Geen bijzonderheden
Gordon heeft eind mei een terugval gehad, nadat hij zich in juli 2019 in een afkickkliniek liet opnemen voor een behandeling van zijn alcohol- en drugsverslaving. De presentator meldt dinsdag in gesprek met De Telegraaf dat die terugval zonder de coronacrisis niet zou hebben plaatsgevonden.

"Drank, coke, alles. Ik ben vier dagen helemaal van de wereld geweest", aldus Gordon over zijn terugval. "Alle ingrediënten voor een terugval kwamen bij elkaar."

"Als de coronacrisis er niet was geweest, dan had ik het gewoon volgehouden, want ik had genoeg afleiding. Ik zou een dagelijkse talkshow met Patty Brard presenteren. Dat ga je natuurlijk nooit redden met alcohol en drugs op."

"Ik ben echt onderuitgegaan door die coronacrisis. Ik wil het niet als excuus gebruiken, maar jezus, wat ben ik op mijn bek gegaan." De presentator is er naar eigen zeggen weer bovenop gekomen door "opstaan en weer doorgaan". "Stick to the program. Focus".

'Gordon had in november eerdere terugval'
Verschillende media meldden in november dat Gordon ook toen een terugval had. Een maand eerder liet de voormalige zanger op Instagram weten een "dip" te hebben.

Gordon zei eerder dat hij op het hoogtepunt van zijn verslaving 25 wodka-cola en 4 gram cocaïne consumeerde op één avond in het weekend.

En hij leeft nog O_O
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
07-07-2020 13:40

Gordon zei eerder dat hij op het hoogtepunt van zijn verslaving 25 wodka-cola en 4 gram cocaïne consumeerde op één avond in het weekend.

En hij leeft nog O_O
Zal wel cola Zero geweest zijn vermoed ik. Dan is het zo erg niet :P
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ellerlilalinne schreef:
07-07-2020 13:16
Dat vrees ik bij hem ook.
Ik ook.
Oudblond schreef:
07-07-2020 13:42
Het was inderdaad colalight :proud:

https://www.ad.nl/show/gordon-brak-tien ... ~a2f597dd/
Geen bijzonderheden
*TanteSjaan* schreef:
07-07-2020 11:04
Omdat ze vond dat ze staatssteun nodig had om haar toko overeind te houden.
Eens.
Als je dan zo rijk bent dat je niet weet wat je met je geld moet doen, had ze ook wel wat privevermogen in dat bedrijf kunnen pompen.
Maar nee, de belastingbetaler mag betalen en Plessen en Bontekoe stappen doodleuk in hun privejet naar Mallorca.
Echt :facepalm:
Als je het dan toch doet, ga er dan niet zo mee te koop lopen.
yasmijn schreef:
07-07-2020 13:40

En hij leeft nog O_O
Hij overdrijft toch altijd met factor 8. Het zullen er 3 geweest zijn, en een halve gram coke. Tops.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
juliet64 schreef:
07-07-2020 13:10
:facepalm:
Hij gaat het natuurlijk never nooit volhouden om clean te blijven. Die wordt nog eens gevonden met een overdosis.
Die man is volgens mij veel te veel verslaafd aan de aandacht, het extreme en alle indrukken.
Lijkt me zo’n type die vindt dat het leven saai is zolang je niet elke avond uit je bol kunt gaan en daar horen dan drank en drugs bij.
minnimouse schreef:
07-07-2020 14:18
Die man is volgens mij veel te veel verslaafd aan de aandacht, het extreme en alle indrukken.
Lijkt me zo’n type die vindt dat het leven saai is zolang je niet elke avond uit je bol kunt gaan en daar horen dan drank en drugs bij.
Hij kan 10 keer naar een kliniek gaan en afgekickt terugkomen, deze man blijft altijd terugvallen, die kan de rest van zijn leven niet zonder drank en drugs.
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
07-07-2020 14:20
Hij kan 10 keer naar een kliniek gaan en afgekickt terugkomen, deze man blijft altijd terugvallen, die kan de rest van zijn leven niet zonder drank en drugs.
Dat denk ik ook ja.
Triest eigenlijk wel.
minnimouse schreef:
07-07-2020 14:23
Dat denk ik ook ja.
Triest eigenlijk wel.
Hij kan ook geen man houden. Hij bulkt van het geld maar is ie gelukkig? Neen.
Het is heel ingewikkeld om Gordon te zijn.
Geen bijzonderheden
En dat met ware liefde Patrick is ook zo vaag. Die man moet hem telkens oplappen. Het lijkt wel of hij een groot kind is dat overal begeleiding bij nodig heeft. Er zit vast een enorme leegte in hem.
*TanteSjaan* schreef:
07-07-2020 11:04
Omdat ze vond dat ze staatssteun nodig had om haar toko overeind te houden.

Ontzettend gênant inderdaad om staatssteun aan te vragen in haar positie. En vervolgens je privé-vliegtuig etaleren maakt het er alleen maar triester op. Dat soort lui komen helaas altijd overal mee weg.
metallover wijzigde dit bericht op 07-07-2020 14:43
2.17% gewijzigd
Zebra123 schreef:
07-07-2020 11:09
Die uitzending is volgens mij toch al van een dag of 5 geleden? Of was dat eenander programma?
Ik vraag me af of hij zich aan de2 weken quarantaine heeft gehouden..

Ik heb het even teruggekeken en had wel verwacht dat dat de allereerste vraag zou zijn: ben je na terugkomst uit Turkije 2 weken in quarantaine geweest? Maar dan schiet Op1 zich vast in hun eigen voet, want zij hebben hem juist uitgenodigd binnen die tijd (en hij zei als aandachtgeiler geen nee)
Oudblond schreef:
07-07-2020 13:42
:HA:
Gordon is toch bijna een heel jaar nuchter geweest, dus hij kan het wel. Ik kan me me dan wel weer indenken dat je tijdens een lockdown minder afleiding hebt en dan sneller weer naar de fles en het poeder grijpt.

Hoeveel hersencellen zullen er eigenlijk afgebroken zijn na 35 wodka's? Als Gordon zo doorgaat, kan hij de rekensom van wat hij drinkt op een dag straks niet meer maken..
Billy_Mean schreef:
07-07-2020 14:59
Gordon is toch bijna een heel jaar nuchter geweest, dus hij kan het wel. Ik kan me me dan wel weer indenken dat je tijdens een lockdown minder afleiding hebt en dan sneller weer naar de fles en het poeder grijpt.

Hoeveel hersencellen zullen er eigenlijk afgebroken zijn na 35 wodka's? Als Gordon zo doorgaat, kan hij de rekensom van wat hij drinkt op een dag straks niet meer maken..
"Bronnen" zeggen dat eerder terugvalletjes heeft gehad.
Hij is toch nov 19 die kliniek ingegaan? Dan is het nog lang geen jaar.

Ik ben zelf ooit eens 3 jaar gestopt met roken en weer voor de bikkels gegaan.
Inmiddels er al weer lang af maar een verslaving is zo gemeen.

Voor hem zijn drank en drugs om een leegte in zijn leven op te vullen denk ik.
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
07-07-2020 15:11
"Bronnen" zeggen dat eerder terugvalletjes heeft gehad.
Hij is toch nov 19 die kliniek ingegaan? Dan is het nog lang geen jaar.

Ik ben zelf ooit eens 3 jaar gestopt met roken en weer voor de bikkels gegaan.
Inmiddels er al weer lang af maar een verslaving is zo gemeen.

Voor hem zijn drank en drugs om een leegte in zijn leven op te vullen denk ik.

Op Instagram begint het afkickverhaal in juli 2019. De terugval van november heb ik dan gemist. Niks moeilijker dan van een verslaving af komen. Die innerlijke strijd met jezelf, dag in dag uit, lijkt me zo vermoeiend.

Knap dat jij toch weer gestopt bent met roken!
Julus schreef:
07-07-2020 14:30
En dat met ware liefde Patrick is ook zo vaag. Die man moet hem telkens oplappen. Het lijkt wel of hij een groot kind is dat overal begeleiding bij nodig heeft. Er zit vast een enorme leegte in hem.
Ja, dit inderdaad. Ik denk dat hijzelf zijn grootste vijand is.
Nothing happens for a reason
vanlippebiesterveld schreef:
07-07-2020 12:11
Precies. Het is niet echt gebruikelijk in Nederland om zo te koop te lopen met je welvaart. Als je dat dan toch doet, staatssteun ontvangen hebt tijdens coronatijd en je overvloedige luxe blijft delen, dan heb je een hele grote plaat voor je kop.
Eigenlijk lijken het meer de laatste stuiptrekkingen tot de grote val in een crisis die er zeer zeker gaande is in kledingindustrie.
Hopelijk gaan ze goed om met hun leveranciers, hebben ze orders die al in productie zijn niet geannuleerd en betalen ze op tijd.
Ik hoor dat er onvoorstelbare annuleringen zijn gedaan door hele grote organisaties. Maar ik vrees dat ook daar hun proleten gedrag ook daar de boventoon zal voeren.
Sommige dingen zijn not done in deze tijd.
En dit dus.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Ellerlilalinne schreef:
07-07-2020 14:18
Hij overdrijft toch altijd met factor 8. Het zullen er 3 geweest zijn, en een halve gram coke. Tops.
Dat denk ik niet. Mijn broertje redt ook wel een gram of 3 in een nacht. Helaas.
minnimouse schreef:
07-07-2020 14:16
Eens.
Als je dan zo rijk bent dat je niet weet wat je met je geld moet doen, had ze ook wel wat privevermogen in dat bedrijf kunnen pompen.
Maar nee, de belastingbetaler mag betalen en Plessen en Bontekoe stappen doodleuk in hun privejet naar Mallorca.
Echt :facepalm:
Als je het dan toch doet, ga er dan niet zo mee te koop lopen.
En dit ook dus.
Ik ken ondernemers die gewoon heel weinig verdienen, maar gelukkig zijn in het werk wat ze doen, en schaamte voelden omdat ze staatssteun moesten aanvragen. Ze konden echter niet anders want simpelweg nauwelijks een buffer.
En hier madam Plessen die geloof ik 25 miljoen waard is en dan gewoon staatssteun vraagt. Het zal allemaal juridisch en belastingtechnisch kunnen maar ik vind het echt ongehoord.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
beetjegek schreef:
07-07-2020 16:20
Dat denk ik niet. Mijn broertje redt ook wel een gram of 3 in een nacht. Helaas.
Ik heb altijd gedacht dat je of het een gebruikt of het ander maar coke en heel veel drank kan dus ook samen ?
Niet jouw broer maar las dat over Gordon.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven