Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 1!
vrijdag 10 juli 2020 om 00:48
Ik had begrepen dat haar kijkcijfers juist flink zijn gedaald (door de negativiteit van de laatste tijd).alfea schreef: ↑09-07-2020 15:42Wat vreselijk van Naya Rivera, zeg. En inderdaad, die serie lijkt wel vervloekt...
Lea Michele was heel negatief in het nieuws nadat er allemaal beschuldigingen kwamen over haar divagedrag en racistische uitlatingen op de set, ook geen goede look. Vraag me altijd af of die mensen dan denken dat het nooit uitkomt.
Aan de andere kant, Ellen schijnt ook een vreselijk mens te zijn en die doet het ook nog steeds goed.

vrijdag 10 juli 2020 om 08:46
Verbaast me niets. Ik lees op Twitter af en toe, er schijnen draaikolken onder water te ontstaan die je meetrekken. Mensen vechten al jaren om bordjes te plaatsen om voor die draaikolken te waarschuwen, maar ze weigeren.Gatekeeper* schreef: ↑10-07-2020 07:59De zoekactie naar de Glee actrice is inmiddels een bergingsactie geworden.![]()
Arm kindje.

¡Apagando las luces!

vrijdag 10 juli 2020 om 09:05
Gatekeeper* schreef: ↑10-07-2020 07:59De zoekactie naar de Glee actrice is inmiddels een bergingsactie geworden.![]()

Ik vind het zo zielig voor haar zoon. Naya vind ik een leuke actrice om naar te kijken (mooi zonder overdreven te zijn) en ze komt/kwam over als een prettig mens.

vrijdag 10 juli 2020 om 11:03
Ja er wordt zelfs gesteggeld over een drol die Depp in het bed vond. Volgens Depp van vrienden van Heard, volgens Heard van haar hond.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.

vrijdag 10 juli 2020 om 11:13
Het opvallende is dat Winona en Vanessa die toch allebei behoorlijk lang een relatie hadden met Depp, zich totaal niet herkennen in het 'agressieve' gedrag dat Amber aangeeft. Aan de andere kant zijn er opnames, dus dat ontkracht in ieder geval zijn verhaal weer.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
vrijdag 10 juli 2020 om 11:19
https://www.ad.nl/show/vrees-voor-zelfm ... ~a21ffa4c/
Ghislaine heeft geen beddengoed en draagt papieren kleding.
Ghislaine heeft geen beddengoed en draagt papieren kleding.
vrijdag 10 juli 2020 om 11:23
Die opnames ken ik. Maar daar hoor je ook duidelijk dat Amber aan ‘gaslighting’ doet, ze loopt hem constant op te fokken en zo. Vond haar en Johnny sowieso een rare combi.

¡Apagando las luces!

vrijdag 10 juli 2020 om 11:23
Zou het kunnen komen door de slechte wisselwerking tussen Depp en Heard? Het slechtste bij elkaar naar boven halen? Waar 2 vechten hebben ze beiden een aandeel. Ik vind het sneu, dit allemaal.
vrijdag 10 juli 2020 om 11:38
Ik ben wel team Depp, en ik geloof dat Amber Heard een paar steekies teveel los heeft. Daarnaast is hij gewoon niet helemaal vrij te pleiten want hij dronk veel te veel en dan ben je niet jezelf. En ze hadden een hele nare wisselwerking denk ik. Niet met en niet zonder elkaar kunnen. Begrijp niet dat ze lang bij elkaar zijn gebleven terwijl het zo explosief was.
Stressed is just desserts spelled backwards

vrijdag 10 juli 2020 om 11:44
Wat vreselijk eng, die draaikolken en vreselijke manier om aan je einde te komen.SombraOnline schreef: ↑10-07-2020 08:46Verbaast me niets. Ik lees op Twitter af en toe, er schijnen draaikolken onder water te ontstaan die je meetrekken. Mensen vechten al jaren om bordjes te plaatsen om voor die draaikolken te waarschuwen, maar ze weigeren.
Arm kindje.![]()

vrijdag 10 juli 2020 om 13:32
Jullie kunnen best wel eens gelijk hebben dat Amber en Depp het slechtste in elkaar boven haalden. Met Winona was hij 3 jaar samen, met Vanessa bijna 14 jaar. Met Amber was hij iets van 2 jaar samen geloof ik.
Over die drol: https://www.ad.nl/show/depp-wist-dat-hu ... ~a9f4e6e5/
Over die drol: https://www.ad.nl/show/depp-wist-dat-hu ... ~a9f4e6e5/
vrijdag 10 juli 2020 om 13:58
Dit dusBilly_Mean schreef: ↑10-07-2020 11:45Ook team Depp hier!
Amber lijkt me vreselijk gestoord en Johnny was te verliefd op haar en accepteerde steeds meer.
vrijdag 10 juli 2020 om 15:14
Dan was Sabia zelf dus ook vrij jong moeder.

vrijdag 10 juli 2020 om 15:55
Die foto van Sabia in de Telegraaf! Volgens mij heeft ze best mooie borsten, maar ze is druk in de weer geweest met make-up om haar voorgevel duidelijk in het zicht te brengen.
Classy, die bruine streep waardoor het lijkt alsof je een megaboezem hebt.
Amber Heard is volgens mij mesjogge. Depp drinkt te veel, maar zij heeft ze niet alle 24 in het kratje. Mooi, maar knots.
Classy, die bruine streep waardoor het lijkt alsof je een megaboezem hebt.
Amber Heard is volgens mij mesjogge. Depp drinkt te veel, maar zij heeft ze niet alle 24 in het kratje. Mooi, maar knots.