Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 1!

22-05-2020 11:19 3113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
smulrol schreef:
08-07-2020 15:25
Afbeelding
hier foto van andere hoek, ik snap niet waar het drama om is
Ze heeft blijkbaar vroeger ook wel eens een pony gehad, alleen toen met veel meer makeup
Afbeelding
Een kapsel wat je droegen je jonge jaren kan op een wat hogere leeftijd meer een flater zijn. Daar zijn zowel Leontien als schoonmoeder een voorbeeld van.
Dat in combi met kleuren die net teveel zijn en filters en Botox in het gezicht maakt zelfs de mooiste gezichten lelijk.
Jammer ja, dat ook Leontien zo vasthoudt aan de eeuwige jeugd.
juliet64 schreef:
08-07-2020 14:33
Kan hoor. Ze heeft ook een ander kapsel, misschien komt het daardoor.
Daar zeg je wat, zou zo maar kunnen.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Annapicobella schreef:
08-07-2020 15:45
Ook verroest.
:lol: :rofl:
Turtlerain schreef:
08-07-2020 15:03
Jammer zeg. Waar is Leco?
Hij is de schuldige ben ik bang.
vanlippebiesterveld schreef:
08-07-2020 16:10
Een kapsel wat je droegen je jonge jaren kan op een wat hogere leeftijd meer een flater zijn. Daar zijn zowel Leontien als schoonmoeder een voorbeeld van.
Dat in combi met kleuren die net teveel zijn en filters en Botox in het gezicht maakt zelfs de mooiste gezichten lelijk.
Heel jammer. Dan lijk je juist oud, heeft iets treurigs.
Haar dochter gebruikt zo jong al net zoveel make up als mama. Was vroeger zo een mooie frisse meid.
Ik zie nu die foto van Maxima in de OP. :-D Zij is knap en loopt er niet als een poppetje met geposeerd gezicht bij. Geweldig!!
Tvp
smulrol schreef:
08-07-2020 15:40
Wat een naar gekat weer van jou. Mary Borsato is duidelijk veel veel ouder
Hoezo is deze mening nou weer naar gekat? Dat mag hier juist toch?
En ik zie de vergelijking ook hoor.
Turtlerain schreef:
08-07-2020 15:03
Jammer zeg. Waar is Leco?
Misschien drinkt ze?
Sjaantje37 schreef:
08-07-2020 17:57
Misschien drinkt ze?

Omdat ze Leco kwijt is?
Ellerlilalinne schreef:
08-07-2020 16:38
Heel jammer. Dan lijk je juist oud, heeft iets treurigs.
Haar dochter gebruikt zo jong al net zoveel make up als mama. Was vroeger zo een mooie frisse meid.
‘Vroeger’ :rofl:
Ze is 16 ofzo.
Sjaantje37 schreef:
08-07-2020 17:57
Misschien drinkt ze?
Ja, ik vind het ook een kater hoofd.

Die haarkleur vind ik dan wel weer erg mooi.
Billy_Mean schreef:
08-07-2020 17:49
Hoezo is deze mening nou weer naar gekat? Dat mag hier juist toch?
En ik zie de vergelijking ook hoor.
Nou omdat ik het gekat vind om een vrouw van 52 het zusje te noemen van een vrouw van 75.
vanlippebiesterveld schreef:
08-07-2020 16:10
Toch vind ik Leontiens gezicht op die bewuste foto geen voorbeeld van mislukte fillers of botox. Ze zal het heus wel gebruiken maar ik zie geen overdreven strakgetrokken of opgevulde misstanden. Eerder een kater inderdaad.
Turtlerain schreef:
08-07-2020 19:23
Toch vind ik Leontiens gezicht op die bewuste foto geen voorbeeld van mislukte fillers of botox. Ze zal het heus wel gebruiken maar ik zie geen overdreven strakgetrokken of opgevulde misstanden. Eerder een kater inderdaad.
Eens.
smulrol schreef:
08-07-2020 18:26
Nou omdat ik het gekat vind om een vrouw van 52 het zusje te noemen van een vrouw van 75.
jij ziet de gelijkenis tussen de twee niet?

Dat jij het opvat alsof het over leeftijd gaat wil natuurlijk niet zeggen dat ik dat bedoel. Ik bedoel gewoon dat ze op elkaar lijken.
Am Yisrael Chai!
minnimouse schreef:
07-07-2020 22:19
:rofl:
Leuke openbaring voor je moeder dan!
hahah nouu ze is geen drinker dus ze zitten nog vol :hihi:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rouge__ schreef:
08-07-2020 20:29
hahah nouu ze is geen drinker dus ze zitten nog vol :hihi:
:proud:
fashionvictim schreef:
08-07-2020 19:40
jij ziet de gelijkenis tussen de twee niet?

Dat jij het opvat alsof het over leeftijd gaat wil natuurlijk niet zeggen dat ik dat bedoel. Ik bedoel gewoon dat ze op elkaar lijken.
Als als man zijnde Bassie of Adriaan je schoonvader is, zou diezelfde vlieger van op elkaar gaan lijken dan ook opgaan?
https://www.ditjesendatjes.nl/glee-actr ... boottocht/

Actrice Naya Rivera, vooral bekend dankzij haar rol in hitserie Glee, is vermist. De 33-jarige Rivera verdween woensdagmiddag tijdens een boottochtje met haar zoontje op Lake Piru, een groot stuwmeer in Californië.

De politie trof het jongetje alleen aan in de boot. Hij vertelde dat zijn moeder in het water was gesprongen, maar niet meer terug was gekomen, meldt TMZ.

De lokale autoriteiten zijn een grote zoekactie gestart. Er zijn onder meer duikers ingezet die in het meer zoeken naar Rivera. Ook speurt de politie met helikopters naar Rivera.

De actrice speelde in de serie, die tussen 2009 en 2015 werd uitgezonden, de rol van Santana Lopez.

Ik vrees met grote vrezen.
Gatekeeper* schreef:
09-07-2020 08:51

Actrice Naya Rivera, vooral bekend dankzij haar rol in hitserie Glee, is vermist. De 33-jarige Rivera verdween woensdagmiddag tijdens een boottochtje met haar zoontje op Lake Piru, een groot stuwmeer in Californië.

De politie trof het jongetje alleen aan in de boot. Hij vertelde dat zijn moeder in het water was gesprongen, maar niet meer terug was gekomen, meldt TMZ.

De lokale autoriteiten zijn een grote zoekactie gestart. Er zijn onder meer duikers ingezet die in het meer zoeken naar Rivera. Ook speurt de politie met helikopters naar Rivera.

De actrice speelde in de serie, die tussen 2009 en 2015 werd uitgezonden, de rol van Santana Lopez.

Glee is wel vervloekt zeg. Zoveel acteurs daarvan die gewoon dood zijn of andere narigheid hebben.
anoniem_64c147b399965 wijzigde dit bericht op 09-07-2020 18:43
0.21% gewijzigd
Ik las het net. Vreselijk verhaal en dat kleine menneke alleen op die boot.
Echt heel erg.
Gatekeeper* schreef:
09-07-2020 08:51

Ik wilde er net een topic over openen!

Wat een afschuwelijk bericht weer. Ik was van plan een topic te openen met als titel De vloek van Glee, want dat is de derde hoofdrolspeler die de 40 niet eens haalt.
Am Yisrael Chai!
Ik vond Naya altijd de leukste in Glee. Nu wel creepy dat ze daar al "If I Die Young" zong.

https://youtu.be/8lmAcEmWxCg
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
09-07-2020 10:24
Ik vond Naya altijd de leukste in Glee. Nu wel creepy dat ze daar al "If I Die Young" zong.

https://youtu.be/8lmAcEmWxCg
Ik vind het dus creepy dat ze dit op 3 juli op twitter plaatste:
''no matter the year, circumstance, or strifes everyday you're alive is a blessing. make the most of today and every day you are given. tomorrow is not promised''
¡Apagando las luces!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven