Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 1!

22-05-2020 11:19 3113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Annapicobella schreef:
21-07-2020 20:10
Las onderstaande kop (pun intended) en dacht dat de eerste zinnen inderdaad correct zijn:

https://www.televizier.nl/amusement/vio ... 1595343358

Viola heeft een hard hoofd.
Ze begint op Bonnie St Clair te lijken. Volgens mij ziet die er tegenwoordig zelfs beter uit. Best een stimulans om niet teveel te drinken!
.
Tiana_76 schreef:
22-07-2020 10:32
Dat weet je niet natuurlijk. Het lijkt me niet gemakkelijk om als tiener een stiefmoeder te krijgen als je eigen moeder overleden is.
Ik zou het niet leuk vinden dat hij met deze vrouw wel trouwt, en met mijn moeder niet.
*Sally* schreef:
22-07-2020 12:58
Hij schijnt allemaal tweets te hebben geplaatst dat hij van Kim wil scheiden. Zijn nu weer verwijderd.
:facepalm:
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Keuken1987 schreef:
22-07-2020 14:22
:facepalm:
Hij heeft ergens gezegd dat hij bipolair is.
*Sally* schreef:
22-07-2020 12:58
Hij schijnt allemaal tweets te hebben geplaatst dat hij van Kim wil scheiden. Zijn nu weer verwijderd.
Hij tweette ook dat Kim en Kris hem verplicht op willen laten nemen en hij schijnt nu ondergedoken te zijn.
Ik denk serieus dat het niet goed gaat met hem.
In een bunker O_O
Maleficent schreef:
22-07-2020 15:03
Hij tweette ook dat Kim en Kris hem verplicht op willen laten nemen en hij schijnt nu ondergedoken te zijn.
Dat denk ik ook, hij is eerder opgenomen geweest met een psychose. En zo klonk hij afgelopen weekend weer.
Maleficent schreef:
22-07-2020 15:03
Ach jee wat sneu.
Hopelijk krijgt hij de hulp die hij nodig heeft.
Mo wordt jurylid voor Miss Nederland 2020. Wat een talent heeft die vrouw toch! Als voorproefje is ze vandaag met de dames naar stichting hulphond gegaan. Wie houdt er nou nog meer van hondjes? O ja, Bridget. Wat een gezellig raakvlak, had Dreetje goed gezien hoor.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
SweetFirefly schreef:
22-07-2020 18:00
Mo wordt jurylid voor Miss Nederland 2020. Wat een talent heeft die vrouw toch! Als voorproefje is ze vandaag met de dames naar stichting hulphond gegaan. Wie houdt er nou nog meer van hondjes? O ja, Bridget. Wat een gezellig raakvlak, had Dreetje goed gezien hoor.
:HA:
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Kim heeft een statement naar buiten gebracht over de mentale gezondheid van Kanye. Gaat echt niet goed kennelijk...

Kanye heeft haar een white supremacist genoemd O_O

www.independent.co.uk/arts-entertainmen ... html%3famp
impala schreef:
22-07-2020 13:01
Ze begint op Bonnie St Clair te lijken. Volgens mij ziet die er tegenwoordig zelfs beter uit. Best een stimulans om niet teveel te drinken!
Viola is 70 jaar. Wat een vooroordeel dat ze teveel zou drinken. Als je 70 bent, heb je gewoon veel rimpels. En dat mag.
ohohwatnuweer schreef:
22-07-2020 18:35
Viola is 70 jaar. Wat een vooroordeel dat ze teveel zou drinken. Als je 70 bent, heb je gewoon veel rimpels. En dat mag.
Het gaat niet om de rimpels.
.
impala schreef:
22-07-2020 18:40
Het gaat niet om de rimpels.
Afbeelding

ik vind het wel meevallen.
Zo te zien probeert ze haar blond eruit te laten groeien en dat is altijd een beetje lastig voor een vrouw qua kapsel.
*Sally* schreef:
22-07-2020 18:28
Kim heeft een statement naar buiten gebracht over de mentale gezondheid van Kanye. Gaat echt niet goed kennelijk...

Kanye heeft haar een white supremacist genoemd O_O
Ik zat er eerst ook wel over te geinen maar dit is wel onwijs verdrietig voor hun allemaal.
Moet niet makkelijk zijn om hem zo af te zien glijden en niks te kunnen doen.
Ook voor de kinderen.
Oh en Maxime Meiland heeft een paar jaar geleden een sexwebcamsite geregistreerd bij KVK, ondernemend typje hoor
Kanyes nieuwe album komt toch binnenkort uit? Lekker veel aandacht nu!
minnimouse schreef:
21-07-2020 18:58
Zeg ik dat?
Dat die serie gescript is wil niet zeggen dat hij niet gek kan zijn op zijn vrouw. Hij is niet voor niets getrouwd he?
Tuurlijk. Maar alles wordt ook geregisseerd bij deze familie en ook buiten de serie om. De Kardashians is een bedrijf, als het goed voor het bedrijf is om te trouwen met een bepaald persoon dan wordt dat geregeld. Niet iedereen trouwt uit liefde.
OhDeer schreef:
22-07-2020 19:35
Tuurlijk. Maar alles wordt ook geregisseerd bij deze familie en ook buiten de serie om. De Kardashians is een bedrijf, als het goed voor het bedrijf is om te trouwen met een bepaald persoon dan wordt dat geregeld. Niet iedereen trouwt uit liefde.
het liefst een Afro-Amerikaans persoon :whistle:
Relax we're all crazy, it's not a competition
-Janna- schreef:
22-07-2020 19:21
Oh en Maxime Meiland heeft een paar jaar geleden een sexwebcamsite geregistreerd bij KVK, ondernemend typje hoor
Werkte ze ook voor de webcam?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Keuken1987 schreef:
22-07-2020 19:49
Werkte ze ook voor de webcam?
Ohh dat zou het wel een smeuïg verhaal maken. Ik lees dat ze vrouwen opriep zich te melden maar dat de site nooit actief is geweest. Ze was het alleen van plan.
Men wat een suffe roddel :D
Maleficent schreef:
22-07-2020 18:43
Afbeelding

ik vind het wel meevallen.
Zo te zien probeert ze haar blond eruit te laten groeien en dat is altijd een beetje lastig voor een vrouw qua kapsel.
Hallelujaa is dat Viola Holt?
Neemt hartpilletje onder de tong.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... rona-proof

Altijd gezellig bij de Hazesjes
Ik vind Viool net een spitting image pop.
Zebra123 schreef:
22-07-2020 21:16
https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... rona-proof

Altijd gezellig bij de Hazesjes
Tja, Dré en Mo hebben voor het gemak (niet getest blijkbaar) zelf maar besloten dat ze corona hebben gehad. Scheelt weer veel gezeur voor ze. Echt, wat een kansloze leeghoofden zijn het toch.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven