Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 1!

22-05-2020 11:19 3113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Het is hier toch zeker wel gedeeld dat Dave en Donny elkaar even niet meer volgde op instagram?!!! Waarom dat was weet niemand.
Dave melde gisteren in Op1 dat hij 'elke week in Griekenland draait'.

Lekker voor het millieu. Wie boekt die simpele ziel überhaupt? Staat nou niet echt cool als je op DJ Dave hebt gedanst.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
Doutzen doet idd denken aan Gwyneth. Ik geloof dat ze met de jaren meer in een bubbel is gaan leven en nu, nu ze minder contracten heeft, meer 'mag' en dus vrijer is in wat ze deelt. Ze hoeft haar IG tenslotte niet meer te gebruiken voor zelfpromotie.

Ik moet met dit soort types vooral lachen hoe hypocriet ze zijn. Doutzen heeft jaren lang een ongezond lichaam gepromoot en zegt nu dat we vooral gezond moeten leven.
Maar dat vind ik ook met de producten die ze altijd heeft verkocht: L'Oréal, H&M, VS zijn merken die handen hebben vuilgemaakt aan dierentesten, kinderarbeid, oneerlijke arbeidsomstandigheden en hebben een mega invloed op het milieu... Ondertussen geeft ze 'ons' preken dat een bad slecht voor moeder aarde is en dat we minder moeten vliegen :bonk:
SweetFirefly schreef:
24-07-2020 17:16
Dave melde gisteren in Op1 dat hij 'elke week in Griekenland draait'.

Lekker voor het millieu. Wie boekt die simpele ziel überhaupt? Staat nou niet echt cool als je op DJ Dave hebt gedanst.
Ja, ik zag op Insta al dat hij daar de laatste tijd ieder weekend heen vliegt. En dan draait ie in clubs waar iedereen hutje mutje staat. Echt onbegrijpelijk om tal van redenen.
meisje85 schreef:
24-07-2020 17:21
Ja, ik zag op Insta al dat hij daar de laatste tijd ieder weekend heen vliegt. En dan draait ie in clubs waar iedereen hutje mutje staat. Echt onbegrijpelijk om tal van redenen.
Hier zijn de discotheken dicht en in Griekenland staat de Nederlandse jeugd lekker te feesten.
Tiana_76 schreef:
24-07-2020 13:29
Heb destijds zo gelachen toen Arjen Lubach al die fitgirls op de korrel nam. Ook een stukje over Rens Kroes met een of andere übergezonde taart. Daar bleken 9000 calorieën in te zitten. :rofl:

https://www.youtube.com/watch?v=fDaormSAVHk
HAHAHHAHAH prachtige aflevering was dat :thumbsup:
Relax we're all crazy, it's not a competition
meisje22 schreef:
24-07-2020 12:50
Genieten dit! Bedankt voor het delen van de link.

Artistieke verschillen 🤣 Ik vind die Rick zo’n vreselijke hielelikker. “Hij wilde Gucci”, ja dat geloof ik best dat Rick Gucci wil(de).
Graag gedaan :-D
Ik smul sowieso altijd van die artikelen op Mediacourant - ik lig altijd in een deuk om die droge vileine stijl van schrijven die ze hebben
Nothing happens for a reason
In maart dacht Doutzen er nog heel anders over:

“Wees dankbaar, blijf bewust, dingen zullen nooit meer hetzelfde zijn! Bedankt coronavirus”, postte de Nederlandse Doutzen. Even later werd ze overstelpt door kritiek en negatieve reacties. Een van de reacties was afkomstig van programmamaker Tim Hofman, die haar het verwijt maakte geen oog te hebben voor mensen die nu eenzaam sterven aan het virus of voor al die mensen die niet aanwezig kunnen zijn op de begrafenis van hun geliefden. “Thank you, coronavirus. Thank you”, schreef hij spottend op Twitter.

Vanwege de vele reacties verwijderde Doutzen haar post en heeft die inmiddels vervangen door een video op haar Instagram Stories. Daarin betuigt ze spijt en laat ze weten dat het nooit haar intentie is geweest om mensen te kwetsen.

“Het was niet bedoeld zo”, zo begint ze haar videoboodschap. “Voor mij was het bedoeld als inspiratie, om hoop te geven.” En ze vervolgt: “Als ik zelf geconfronteerd word met iets negatiefs, dan kijk ik of ik het kan omdraaien om er toch iets positiefs uit te halen, om licht te geven. Ik weet dat er mensen overlijden, mensen in angst leven en dat dokters en hulpverleners 24/7 werken.” Ze sluit af met woorden van spijt richting iedereen die ze gekwetst heeft.

dat is achteraf dan toch niet zo lekker gelukt.
Maleficent schreef:
24-07-2020 19:09
In maart dacht Doutzen er nog heel anders over:

“Wees dankbaar, blijf bewust, dingen zullen nooit meer hetzelfde zijn! Bedankt coronavirus”, postte de Nederlandse Doutzen. Even later werd ze overstelpt door kritiek en negatieve reacties. Een van de reacties was afkomstig van programmamaker Tim Hofman, die haar het verwijt maakte geen oog te hebben voor mensen die nu eenzaam sterven aan het virus of voor al die mensen die niet aanwezig kunnen zijn op de begrafenis van hun geliefden. “Thank you, coronavirus. Thank you”, schreef hij spottend op Twitter.

Vanwege de vele reacties verwijderde Doutzen haar post en heeft die inmiddels vervangen door een video op haar Instagram Stories. Daarin betuigt ze spijt en laat ze weten dat het nooit haar intentie is geweest om mensen te kwetsen.

“Het was niet bedoeld zo”, zo begint ze haar videoboodschap. “Voor mij was het bedoeld als inspiratie, om hoop te geven.” En ze vervolgt: “Als ik zelf geconfronteerd word met iets negatiefs, dan kijk ik of ik het kan omdraaien om er toch iets positiefs uit te halen, om licht te geven. Ik weet dat er mensen overlijden, mensen in angst leven en dat dokters en hulpverleners 24/7 werken.” Ze sluit af met woorden van spijt richting iedereen die ze gekwetst heeft.

dat is achteraf dan toch niet zo lekker gelukt.
Zij zal het als positief zien dat ze al die hardwerkende mensen verlicht met haar wijsheid.
Tiana_76 schreef:
24-07-2020 19:13
Zij zal het als positief zien dat ze al die hardwerkende mensen verlicht met haar wijsheid.
O ja, het plebs, wat niet mag vliegen zodat zij het wel kan doen.
Die Doutzen staat lekker in de realiteit maar niet heus ... Wanneer komt er een kaars op de markt die ruikt naar haar kutscheet?
Eggo schreef:
24-07-2020 20:12
Die Doutzen staat lekker in de realiteit maar niet heus ... Wanneer komt er een kaars op de markt die ruikt naar haar kutscheet?
:biggrin: met foto erbij dan, want die is al eerder uitgelekt.
Green17 schreef:
24-07-2020 21:06
:biggrin: met foto erbij dan, want die is al eerder uitgelekt.
Uitgelekt en kutscheet in 1 zin mjammie haha
Mijn fantasie slaat op hol ik zie nu een commercial dat ze m met dezelfde scheet uitblaast. Die kaars hè.
Eggo schreef:
25-07-2020 00:07
Mijn fantasie slaat op hol ik zie nu een commercial dat ze m met dezelfde scheet uitblaast. Die kaars hè.

:HA:
Eggo schreef:
25-07-2020 00:07
:rofl:
koreana schreef:
22-07-2020 21:11
Hallelujaa is dat Viola Holt?
Neemt hartpilletje onder de tong.
Meelezer op dit topic, maar deze reactie laat me elke keer weer voluit in de lach schieten.
pearle schreef:
24-07-2020 15:21
Ik kreeg vroeger als kind van mijn moeder al een stoofje onder mijn voetjes, als ik niet goed naar de wc kon

Dus zon bijzonder is haar idee niet :bye:
Het is ook gewoon waar. Maar een krukje hoeft geen fortuin te kosten.
-Darkside- schreef:
25-07-2020 08:45
Het is ook gewoon waar. Maar een krukje hoeft geen fortuin te kosten.
Klopt. Maar Paltrow brengt het als een openbaring. En ze heeft nu eenmaal dollartekens in haar ogen. En er zijn altijd mensen die er in trappen. Net als met die dooskaars.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
SweetFirefly schreef:
25-07-2020 09:04
Klopt. Maar Paltrow brengt het als een openbaring. En ze heeft nu eenmaal dollartekens in haar ogen. En er zijn altijd mensen die er in trappen. Net als met die dooskaars.
Het was vast een succes, want ze heeft de opvolger geïntroduceerd : haar orgasme kaars. O_O
.
De media gaan flink los op Doutzen.

https://www.trouw.nl/cultuur-media/kan- ... ~b1036726/
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
https://www.thebestsocial.media/nl/dout ... ottheorie/
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Sommige reactie zijn wel grappig :biggrin:
Leontine zit in een huurhuis
Julus schreef:
25-07-2020 11:56
Leontine zit in een huurhuis
Ja, én? Het zal geen flatje 3 hoog achter zijn
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven