Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 1!

22-05-2020 11:19 3113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Julus schreef:
25-07-2020 11:56
Leontine zit in een huurhuis
THE HORROR!!

Is er al een crowdfundactie?
Maleficent schreef:
24-07-2020 19:21
O ja, het plebs, wat niet mag vliegen zodat zij het wel kan doen.
Doutzen liet ooit gekolfde borstvoeding naar huis vliegen omdat ze in het buitenland zat voor werk. Dus tja...
impala schreef:
25-07-2020 12:00
Ja, én? Het zal geen flatje 3 hoog achter zijn

Jij reageert op precies dezelfde manier als Julus. Door te suggereren dat je beter niet in een flatje 3 hoog achter kunt wonen.
Georgia19zoveel schreef:
25-07-2020 13:35
Jij reageert op precies dezelfde manier als Julus. Door te suggereren dat je beter niet in een flatje 3 hoog achter kunt wonen.
Ach, als je mij de keuze geeft woon ik ook liever in een luxe penthouse dan in een tweekamerflatje. Wie niet?
Georgia19zoveel schreef:
Dat is toch ook geen pretje? Zou ook erg lullig zijn voor Leontien als ze in die situatie was gekomen terwijl hij een nieuw penthouse betrekt.
.
LauraRoar schreef:
25-07-2020 13:25
Doutzen liet ooit gekolfde borstvoeding naar huis vliegen omdat ze in het buitenland zat voor werk. Dus tja...
Ja dat herinner ik me ook nog.
-Darkside- schreef:
25-07-2020 13:22
THE HORROR!!

Is er al een crowdfundactie?
En wel in een vrijstaande villa in Huizen met een huur van 4.000 volgens een roddelblad.
-Darkside- schreef:
25-07-2020 08:45
Het is ook gewoon waar. Maar een krukje hoeft geen fortuin te kosten.
Je hebt op YouTube een geniale reclame voor hetzelfde concept . De squatty potty. Met foute prins en een regenboog ijsjes poepende eenhoorn. Me ziek gelachen. Zo fout dat ie weer leuk is. En volgens mij is die een stuk minder duur als de schijtkruk van die blije hipster.
Tiana_76 schreef:
25-07-2020 13:40
Ach, als je mij de keuze geeft woon ik ook liever in een luxe penthouse dan in een tweekamerflatje. Wie niet?
Eens.
fruityjuice schreef:
25-07-2020 16:12
En wel in een vrijstaande villa in Huizen met een huur van 4.000 volgens een roddelblad.
Wat armoedig
Georgia19zoveel schreef:
Wil jij daar wonen dan? Niemand toch
Onze Con was jarig en vierde haar verjaardag.. zonder schoonzoon Rick. Ook Opvallend is dat zijn hele insta lijkt verdwenen! En waar zijn haar andere kinderen eigenlijk?
It's 5 o'clock somewhere
Georgia19zoveel schreef:
Het was een mededeling, geen oordeel.
fruityjuice schreef:
:-D
poppetje2006 schreef:
26-07-2020 10:23
Onze Con was jarig en vierde haar verjaardag.. zonder schoonzoon Rick. Ook Opvallend is dat zijn hele insta lijkt verdwenen! En waar zijn haar andere kinderen eigenlijk?
Ze neemt een Insta-break en kondigt die aan met een drama post. “Ze is ook maar een mens”. :blabla:
fruityjuice schreef:
Dan is het goed. Ik ging me al bijna zorgen maken.
De stulp van Leontine: https://www.bekendeburen.nl/hier-start- ... euwe-leven
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Mooi hoor
koreana schreef:
26-07-2020 18:13
De stulp van Leontine: https://www.bekendeburen.nl/hier-start- ... euwe-leven
Mooi dat het op de foto’s zeikt van de lucht maar dat er geen wolkje aan de lucht is.
Ik heb het idee dat Bas Smit graag en vaak te diep in het glaasje kijkt. Als je hun insta's bekijkt dan vloeit de drank sowieso rijkelijk. Maar hij heeft ook altijd binnen een zonnebril op. Maanden geleden zei hij dat dat door hooikoorts kwam, maar nu zijn we maanden verder en is het nog steeds. Gister plaatste hij een filmpje van zichzelf onder de douche, ook weer met zonnebril op, en schreef hij erbij dat dat was omdat het de avonden ervoor te laat was geworden. En eerlijk gezegd: als je 'm eens zonder die bril ziet, kijkt hij ook nooit fris uit zijn ogen.
Tot zover mijn roddelbijdrage aan dit topic 😄
Bas Smit vind ik zo’n dweil. Ik snap niet dat hij bekend is. Van zijn liefje Nicolette begrijp ik het ook niet. Beiden vind ik nep, niet leuk en gewoon hele stomme mensen.

Het zou me niets verbazen als die Bas wel raad weet met de fles. Het zou me ook niet verbazen als hij aan de coke zit. Op de een of andere manier vind ik hem zo’n figuur om lekker gezellig met zijn vrienden te snuiven.
Ik snap ook niet hoor, dat zoveel mensen hem leuk vinden. Eens in de zoveel tijd kijk ik op z'n account, maar da's eigenlijk om me te ergeren :-D
meisje85 schreef:
27-07-2020 11:20
Ik snap ook niet hoor, dat zoveel mensen hem leuk vinden. Eens in de zoveel tijd kijk ik op z'n account, maar da's eigenlijk om me te ergeren :-D
Ha ha ik ook. Vreselijke vent met die eeuwige domme grijns op zijn gezicht.
*TanteSjaan* schreef:
27-07-2020 11:17
Bas Smit vind ik zo’n dweil. Ik snap niet dat hij bekend is. Van zijn liefje Nicolette begrijp ik het ook niet. Beiden vind ik nep, niet leuk en gewoon hele stomme mensen.

Het zou me niets verbazen als die Bas wel raad weet met de fles. Het zou me ook niet verbazen als hij aan de coke zit. Op de een of andere manier vind ik hem zo’n figuur om lekker gezellig met zijn vrienden te snuiven.
Precies dit.
*TanteSjaan* schreef:
27-07-2020 11:17

Hij heeft echt een snuifkop inderdaad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven